Mocní hovořící, jak sladce je to znící.

Poslechla jsem si ten projev celý a ještě některé části znovu na videu čtyřiadvacítky: T A  D  Y.

Tak dobře ty projevy dobré vůle zní, jen ještě aby se skutečnost, od nich tolik nelišila. Vždy, když hovoří někdo z nich k lidu, mám pocit že je se mnou nakládáno jak s někým, komu netřeba cokoliv říkat, neb je tak primitivní, že to vůbec nemůže pochopit. A mluví-li „zdánlivě“ , k sobě rovným, jak v tomto projevu, mám pocit že buďto, to nemyslí upřímně, nebo dokonce vědomě .ž. , nechci to slovo napsat, mnozí si domyslí proto, že tak často jsou obalamuceni a podlehnou klamu této doby, že ukolébáni, se cítí v bezpečném náručí ČESKÉ kotlinky a sní si svůj sebeklamný sen.
MĚSÍC S RUDOU TVÁŘÍ jsem dnes neviděla, budík zazvonil ale u nás bylo zataženo, pověrčivá tedy nejsem, „vědmy“ prý věštily zlo. Když se ale velkoústně a hodně mluví o míru, nikdy to nevěstilo nic dobrého, i když dnešek byl poslem dalších dvou zpráv, v podstatě dobrých, že na Marsu je voda a Royal Dutch Shell konečně zastavila svůj projekt těžby ropy na Aljašce. Když jsem a to velice dávno nabízela odkaz, jednalo se o petici, týkající se právě situace na Aljašce, nedoufala jsem, že by tato petice měla valný úspěch, v té době podepsalo dva miliony lidí a na záchranu medvěda ledního, je za vteřinu dvanáct, na záchranu lidstva, snad, ještě pár minut máme, nebudeme-li lhostejní.
Že k ekologickým počinům nepatří ani aféra obřích rozměrů firmy wolksvagen tak z takového podlehnutí MAMONU, se mně chce opravdu zvracet a co vy přátelé, co říkáte na svět v modrém, není čas otevřít pusu a obměkčit srdce, ve vztahu k malým a bezbranným tohoto světa? Nikdo, nikdy neví, kdy on, bude na programu zájmů mocných.

 KLIK ::: As Prices Drop, Oil Industry Retreats From Drilling Projects

 

9 thoughts on “Mocní hovořící, jak sladce je to znící.

  1. Možná jsou řeči mocných tohoto světa sladce znící, Aničko, jenže po letitých zkušenostech se z nás stali Tomášové nevěřící. ;-
    Politické manévry jsou pro mě naprosto nepochopitelné, ale na druhou stranu, když se spolu nedokáží domluvit sourozenci nebo sousedé, jak by to dokázaly mocnosti.
    Bohužel, každý národ má jinou mentalitu, jiné nároky, … prostě jiné představy o své existenci a za každou cenu je chce prosadit. Co na tom, že trpí obyčejní lidé, tady jde přece o vyšší zájmy! 😦
    Politice nerozumím a nechci tady trousit nějaká „moudra“, byly by to spíš bláboly.
    Přeji ti zdraví a pohodu, Aničko, a moc děkuji za tvoje milé komentáře. 🙂 Hanka

  2. Politice moc nerozumím, tak se raději moc vyjadřovat nebudu. Jen za mne tedy to, že se mi ty dnešní změny pranic nelíbí.
    Na měsíc jsme v noci hleděli a fotili, bohužel mraky byly i tady, takže nic moc, respektive z té hodiny noční nic, jen z večerní.

  3. Já té ekologii ani politice nerozumím tak, abych o ní mohla zasvěceně mluvit, ale to, že spolu Amerika a Rusko začalo aspoň mluvit je snad dobře. Je jasné, že se nemůže domluvit prezident z demokratické země s prezidentem diktátorem a je jasné, že si diktátor ruský fandí s tím syrským. Jde o to, že Sýrie potřebuje klid a mír. Před válkou uteklo 10 miliónů lidí a část jich hledá útočiště v západní Evropě, což se valnému počtu Evropanů nelíbí, tak jak z toho ven…

    1. Víš Jaruško říká se, že jezdit na kole a plavat, když se naučíš, nikdy to již nezapomeneš, není to pravda, já se o tom přesvědčila letos, že plavat proti proudu je velice těžké a můžeš se i utopit, to k blogování sedí dost dobře. Nestojím o to, aby si ke mě někdo chodil vyblít své negativní emoce a čtu jich, kde všude mnoho.
      Vím velice dobře, že málokdo si článek přečte a klikne proto, že ho to zajímá, většinou jen proto, abych i já jemu klikla, nejsem mladá puberťačka, aby mě záleželo na pár frázích, velice mě ale potěší, když vidím nehraný zájem, v adminu vidím, kdo si na to, nebo ono opravdu klikl, i když vím, že není nutné znát a rozumět všemu a spíše tedy já, která již své vědomosti a zkušenosti ztrácím jako písek z děravých kapes a také vím, že svět svým planým žvaněním nezměním ale chtít dát alespoň podnět, aby se někdo zamyslel a své názory ke kterým přišel, jako slepý k houslím, permanentním vymýváním mozků, ať již médii, politickou elitou, nebo neadekvátním vývojem a to celosvětově, přehodnotil.
      Budu si stát stále na svém, že každý člověk, je pro mě cenný, vždy budu proti ničení planety, proti degradaci člověka a svůj názor budu vyjadřovat, i kdyby to četl, jen jeden jediný člověk a já ti v tuto chvíli děkuji. Říkat co cítíš, za čím si stojíš, nepapouškovat to co ovlivněná většina, je to, jak z toho ven!

      https://honzovykomentare.wordpress.com/

      1. Díky Aničko, za ten odkaz, bylo to moc zajímavé, ale mě to dech, jak varoval Honza, nevyrazilo. Proč by mě mělo šokovat, že jsou lidé vstřícní a hodní, já takové kolem sebe mám a takovýma očima se na Svět i dívám. Nevím kdo tu naší sounáležitost kazí, že by jen ti mocipáni? Ale jsou i výjimky, třeba Slovákům prezidenta upřímně závidím. 🙂

        1. Také se raduji, když je někdo vzor a slušný člověk jako pan prezident Andrej Kiska. Takové lidi svět potřebuje a všimni si, že neříkám naše, nebo slovenská země. SVĚT JE POTŘEBUJE.
          TO, ŽE MÁŠ KOLEM SEBE JEN slušné lidi, ti upřímně závidím. Ono záleží také na tom, jak velký je ten náš okruh těch, co jsme si je vybrali a jestli nás ti ostatní, třeba ve vchodu paneláku, vesnici, nebo městě zajímají, nebo je ignorujeme právě proto, že nejsou naše krevní skupina, nechceme je poznat třeba proto, že jsou nějak jiní?
          Potom zásadně nesouhlasíme s tím, že by mohli být součástí našeho života a v zásadě, ani nevíme proč. PROSTĚ JE NEZNÁME. Proto ten odkaz a moc by mě potěšilo, kdyby jsi nebyla jediná, kdo ho četl. Podobných příkladů, znám mnoho, již tedy ne ze svého života ale třeba, křesťanské organizace, co staví školy v Africe. Aktivisté, co pomáhají i v současné době ze své dobré vůle, to jsou dobré příklady pro mnohé, lhostejné a hlavně pro ty, co protestují ze zásady, vždy a proti všemu.
          Běženci, jistě, opatrnost je namístě, ale nenávist a odpor, zásadně odsuzuji.

          Děkuji, moje milá optimistko, že diskutuješ.

  4. Projev jsem v televizi neviděla a nepustila jsem si ho ani teď, ale přečetla jsem celý doprovodný článek a předpokládám, že tedy vím oč v něm šlo. Taky mám puštěnou zpravodajskou ČT24, kde se zmíněné rozebírá zprava i zleva. Velký pokrok je v tom, že spolu mluvili Obama s Putinem a i když se neshodli na setrvání diktátorského prezidenta Sýrie v čele státu, jistý pokrok a příslib spolupráce, by tady byl.
    Krvavý měsíc jsem úspěšně zaspala, zatmění se konalo v hloupou hodinu, ale všude je tolik fotek a videí, že jsem se mohla pokochat dodatečně. Tak aspoň tak, příští prý má být za 20 let a to už tu třeba nemusím být. 😉

    1. Zase jsem narazila ale jsem poctěna Jaruško, že zatím alespoň ty mně dáš prostor, se rozjet. Měsíček je na okraji, jistě ale je to daleko větší téma nežli to, co by lidi mělo zajímat a nezajímá.
      Rozhovor p. Putina s p. Obamou je důkazem, že se domluvit nechtějí a nemohou, ať jeden, nebo druhý, poskytnou-li zbraně místo pomoci, ztrácejí, tedy u mě kredit a to naprosto.
      Jsem stará a tak, jak se nedožiji dalšího takového zatmění, netoužím se dožít vývoje a nemyslím si, že ve vzdálené budoucnosti. MAMON, je jeden s padlých andělů a vládne neskonalou mocí, lidem tam nahoře a to, jak lidé, média, politici, vše, city i lásku vezdejší a ekologický stav planety, přepočítávají na peníze, není nic pozitivního, pozitivitu také vidím jinde, jak jistě víš a čteš již dlouho na mém blogu, za to ti děkuji. Anna

Zanechat Odpověď

