Člověk na prodej: Člověk na prodej: „ Jen do 30. 10. „

Rubrika dnes jsem četla se moc nehodí proto, že ke čtení to dnes není ale shlédnout by to měl každý, tedy alespoň ti, co říkají cosi o přínosné prosperitě.
Iluze o tom, jak to chodí v komo-kapitalizmu nemám, nechci se učit toleranci k čemukoliv podobnému, jsem poučena zkušeností vlastní, i sdílenou od povolanějších. Shlédnete-li pečlivě a neuvěříte, vězte že ti kdo zkoumají tyto skutečnosti, navrženi na Nobelovu cenu míru, jsou lidé podle mě důvěryhodní.

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/11140955280-clovek-na-prodej/21638256104

Jako EVROPANKA, bych mohla mít výhrady k sektám a na první pohled se vám může zdát, že to sekta je a jako takovou ji režim potírá, potírat ale sektářství vražděním, je nelidské zlo nejvyššího kalibru. Co je zastíráno rouškou humanity transplantací a co je za prosperitou novodobého čÍNSKÉHO vzestupu, nejen v tomto oboru? Totalita, jakou mnozí z nás znají již jen s čítanek a nechtějí o ní nic slyšet? Z jakých životních podmínek vychází prosperita, stavěna i u nás na odiv a komu to podáváme obě ruce?

Mimo ostatní excesy: Tento je také poučný.
http://aqicn.org/city/beijing/

cina-peking

21 thoughts on “Člověk na prodej: Člověk na prodej: „ Jen do 30. 10. „

  1. Orgánové transplantace žijících lidí nebudou jen doménou Číny, pokud jsem tak pochopila. Nedávno jsem četla někde post, kde šlo o odebírání orgánů islámských zajatců. Zaživa, bez umrtvení. ´To jsou kšefty, Aničko, že nad tím zůstává rozum stát a žaludek chce zvracet. A co se týká OSN , zajímavé, že nikoho nezaujalo, že v čele stojí Saudská Arábie. Tihle miláčkové taky neslují zrovna demokratickým přístupem a o tresty smrti u nich není nouze. Ale to je v pořádku, protože oni jsou na té správné straně, navíc v čele OSN? Nevadí mi kritika Číny, vadí mi, že je kritizována pouze Čína. Jinak, k té servilnosti a vlezdoprdelkování, jak často slyším (ten výrok jsem neslyšela na vlastní uši, takže nevím) si nemůžu nevybavit návštěvu čínského prezidenta v Anglii, kde byl přijat s velkými poctami a projel se v královském kočáře, a dokonce i ve slavném Júesej, kde byl též přijat s velkou poctou a nikdo tam ani necekl. Takže dvojí metr, opět… a to je jedna z věcí, co mi vadí. Když dva dělají totéž, není to totéž.

  2. Hello I’m new to WordPress and I would appreciate it loads if you follow comment and like both my websites. I follow back and will comment on your websites to boost your traffic. Below are the links to both my websites, happy blogging.
    alevelsweb.wordpress.com
    lifeatunisite.wordpress.com

    1. To boost your traffic? it is not my privilege. I wonder what people are saying and I want to talk to them, that’s my success.
      I look at your blogs and I see ? No? Or yes?
      A friendly hug. Anna

  3. Je pěkné že si ČT troufla takový dokument odvisílat i přes pro čínskou silnou propagandu.
    Jen chci doplnit jednu věc, všiml jsem si že někteří diskutující mají z Falun Gongu nějaké pocity jako že to může být sekta….
    Realita je taková že to sekta není, je to meditační cvičení a praxe které je provozováno téměř po celém světě i v ČR, nikde nevytváří žádné problémy a nikomu nevadí. V číně kdyby byl svaz zahrádkářů populárnější jak ČKS a nebyl pod kontrolou strany tak by byli taky cílem likvidační kampaně. A Falun Gong nemůže být pod kontrolou protože ani nemá organizační strukturu a nemá žádné politické cíle. Pro čínskou kom. strnu je typické že od jejího vniku do součanosti vede jednu likvidační kampaň za druhou proti vlastním straníkům nebo občanům a ještě z toho jejich propaganda dělá „dobré věci“.

    1. Víte Martine, že vše je zneužitelné. Nejsem žádné oficiální medium a ten pocit jste asi získal tím, jak jsem to podala já, i když snaha čínské strany asi bude, to hnutí světově diskreditovat a to velice dobře znám, mimo jiné také proto, že jsem starý člověk a toto, mám v živé paměti. Co se nehodilo té jedné straně bylo udupáno, vražděno, vysídleno, a vyvlastněno, tu i tam. Ano je jiná doba, ten ČÍNSKÝ, drastický příklad, JE ODE MĚ VAROVÁNÍM.

  4. I see your points and we are living in a world which is dominated and usurpated by a few ones… it is sad… I think that even Bob Dylan´s Literature Nobel Prize is an expression of it, well that`s my point of view… thanks so much for raising awareness and sharing your thoughts dear Anna. Love and best wishes. Aquileana 🍀

    1. Remedy, perhaps a small proportion of mankind is difficult. Čověk must start with himself, I know it. Thank you dear young friend, you consider that you teach people the beauty and culture. I embrace you, Anna


  5. Danke liebe Anna auch für das schöne Video und deine lieben Worte,ja im Moment geht es mir nicht so gut die Kranheit und das Warten macht mich fertich aber was sols.Ich wünsche dir alles liebe viel Gesundheit und ein gutes Wochenende für dich lieber Gruß Gislinde

    1. Vielen Dank und gute Nacht jetzt. Außerdem bin ich nein ziemlich gesund, glauben wir, Gis,teuer, es wieder gut sein wird. Alles Gute zum lieber Freund. Anna umarmt. Vielen Dank für Ihre Wünsche und ich wünsche Ihnen eine ruhige und schönes Wochenende.

  6. Když jsem si v komentářích přečetla o čem video pojednává, ani se mi nechtělo klikat na odkaz. Klikla jsem a dokument si vyslechla i s manželem. Jsme otřeseni oba dva… Navíc toto video o čínských praktikách přišlo do naší české aféry kolem přijetí dalajlámy ministrem kultury a servilním prohlášením k Číně od prezidenta, předsedy vlády a dalších dvou státních představitelů.

    1. Stáhla jsem si to s ČT2 a nejdříve jsem měla pochybnosti, trochu jsem se pohrabala v internetu a již pochybnosti nemám. Propaganda proti Severní Korei? Srovnám-li to, nevidím rozdíl mezi Č…u. nebo Ko..ou!
      Když se podívám na politickou situaci ve světě? uložila jsem si předvolební před-prezidentské debaty p. Clintonové a Trumpa, po shlédnutí, se nedivím již vůbec ničemu. Svět ať klekne a modlí se.
      Je mě moc líto, že něco takového jako je to prohlášení, se u nás může dít, nejvíce mě překvapil pan Sobotka, považovala jsem ho za solidního politika, u ostatních mě již nepřekvapí nic.

      1. Správně, kleknout a modlit se, protože se mi zdá, že všechny rezoluce a výzvy světových státníků jsou, jak když hrách na stěnu hází. Nikdo jich nedbá a jede si svou. Na americkou předvolební debatu jsem zčásti koukala ze záznamu i dnes a neříkám, že Clintonová je výhra, ale Trump by byla přímo pohroma.

        1. Dnešní i další útoky na, již tak nehorázně zbědovaná místa válkou, jsou válečné zločiny, bojím se i Tu.ků, s tak obrovskou armádou a dnes prokazatelně nastolenou diktaturou, jsou hrozbou a OSN mlčí, všichni se bojí o své kejháky! Nikdo nedodržuje žádná pravidla, ani morální, ani lidská. Bůh nás chraň, kdyby někomu ruplo v hlavě a zmáčkl to červené tlačítko.
          Abych nebyla jen negativní ten vtip je humorný, až mrazí.
          Posílám ti písničku, ať se trochu uklidníme.

  7. Aničko, to je neskutečné, co se děje ve světě a nikdy nepochopím ty, kteří to mohou praktikovat, zabíjet nemohu ani zvířátka a musím-li zabít mouchu nebo vosu, tak se jí omluvím, když sama nevyletí. Mráz mi běhá po těle. A taky mi pořádně došlo, jak je důležité, aby fungovaly všechny naše orgány a děkovala jsem Pánu Bohu za to, že jsem po té mé letní operaci chodila na dialýzu jen 9 x, že se to pak zase upravilo. Taky se teď víc bojím všeho, ale za takovou cenu se uzdravit, to tedy nikdy.

    1. Otázky u mě vyvolává hlavně náš lidský postoj. Včerejší vlezdoprdelkování přesně odhaluje morální kredit našich pohlavárů. Premiér Sobotka, předsedové Senátu Štěch a Poslanecké sněmovny Hamáček, samozřejmě i Miloš Zeman, jímž lezou kamsi čínské vládě – jen proto, že si někdo v Praze dovolil vyjádřit sympatie Tibetu. Nemohli mlčet? Je součástí české politiky už navždycky uctivý předklon k mocnostem? Stařičkému dalajlámovi, místo projevu úcty bylo snad dáno najevo to, co je ostudné a nemorální, že účel světí prostředky! Komoušské manýry a náckovské zrůdnosti, budeme tolerovat a privilegovat plná břicha a peněženky? Kam to až může a dospěje je nasnadě.
      Děkuji Libuško za komentář, přeji dobrý večer. Vážím si každého, kdo se dnes (opět?) nebojí vyjádřit upřímně názor.
      Na protest proti té konkrétní zrůdnosti, co je na videu, je vypsána petice, podepsalo ji již několik milionů lidí z celého světa. Vím že petice nepodepisuješ, ale pokud někdo o to požádá, dám ji sem.

  8. Orgánová turistika, běhá mi z toho mráz po zádech…
    Ale bohužel je to všechno o penězích, o spoustě peněz a ten kdo je má, se bude snažit za každou cenu si zdraví koupit. I za cenu toho, že někdo druhý přijde o život. A věřím, že nemocní, jejichž jedinou šancí je transplantace, toho budou využívat…pokud ta možnost tady je. A myslím, že ta možnost tady bude vždycky, přestože to je ilegální.
    Je to smutné, ale bohužel peníze vládnou světem.

    1. Děkuji Jitko, že jsi shlédla video. Transplantace od živých lidí a jejich zabíjení za účelem zisku, je něco srovnatelného s nacistickými zvěrstvy ve druhé světové válce. Kategoricky to zavrhuji a odmítám něco tak strašného a to ve prospěch kohokoliv, ne jen bohatých co si to mohou a zaplatí. Lidé se dnes obdivně dívají na Čínu a její prosperitu, jenže nevidí, jak je to obrovská země a také to, že jen její malá část je tou prosperující. Převážně je tam stále rys agrární diktatury na úkor oblastí, kde stále převažuje zemědělství, sice obdivuhodně krásné, ekologické ale za cenu dřiny a mnohých příkoří.

    1. Good evening. thank you for the comment. It’s the other thing about which I am writing, and as highlighted in the first link is still nonmorál and nonhuman. Worldwide, people would have to condemn this!

Zanechat Odpověď

