Čím se bavím na síti

Je zima a důchodci mého ražení, každou chvíli ZVOLAJÍ……

 

Dědóóó, pojď se na něco podívat a pokud tam vedle v pokojíčku s televizí a po večerech tedy, děda u toho nedřepí a se Solivanem nekoulí koule, tak přijde a díváme se třeba na tohle.

 
Velryba ve sportovní hale, je moc fajn věc, ne?

 

Říkám to přesvědčeně,  je to zážitek a když nejsem líná, tak si s tím dám tu práci najít dobrou kopii a pohraji si s tím, aby jsme to viděli na velké obrazovce, letos nám dokonce na Artu uštědřili celý program.  

Technika dnešní doby je sci fi a zážitkově to přesáhlo i moji, kdysi velice bujnou fantazii tak, že často nevěřím že je to možné. V minulém článku jsem vložila video 7D, k jednomu komentáři, čekala jsem nadšení a údiv, nedostavil se? Mě šokovalo to, co je dnes již možné vytvořit virtuálně, světy fantazie, snad nenahradí jednou ten svět reálný natolik, aby nás to naprosto pohltilo, často je to ale tak úžasné. 

Je to již dávno, kdysi jsme s vnuky navštívili disneyland a tam prvně, tehdy jen několikrát v celám filmu, to byla vlastně jen ukázka toho, jak se 4D produkce projevuje na lidskou psychiku, ten křik, když myšky běží mezi diváky a po vašich nohou, nebo had otevře svou tlamu přímo vám před tváří, se fotit, nebo natočit na kameru nedá, to musíte zažít a vidět, potom ještě párkrát jsem viděla 3D film ale tohle, to je síla, chtěla bych to jednou, ještě vidět naživo. Když vám medúzy plují kolem tváře, létá vám nad hlavou drak a chrlí oheň, si neumím zatím představit, tu technologii ale ano, i to, až to k nám dorazí a budu tam chtít být, je to moje vada, ne přednost, jako mnohé jiné, že?

Na chvilku s tím musím tady přestat, deptá mě to !

 

19 thoughts on “Čím se bavím na síti

  1. Taky ke mně přichází všelijaké zajímavosti, mailem i jinak vidím. S mužem si podle zajímavosti ukazujeme. Doma má každý svůj počítač, je na to čas, v paneláčku. 🙂

    1. No jo, paneláček, teploučko, V Z P O M Í N Á M S I, tedy již jen matně. Včera děda rozmrazoval babce v sousedství vodu, zamrzlo jí i vědro v kuchyni, asi ji budeme muset nastěhovat k nám, nebo tam zmrzne i ona, má prý být -16°.

  2. Je úžasné, jaké existují technologie a co dokážou, Aničko, být přitom, musí být fantastický zážitek. Koukám na to jako blázen, ale už se nedivím ničemu, i když nechápu, jak je něco takového možné.
    Bavíš se moc hezky.
    My máme s přítelem každý svůj počítač a každý v jiném patře. Když mu chci něco ukázat, prozvoním ho mobilem, on za nějakou dobu přijde a jeho první slova jsou: „Seš normální?!“ 😀

    1. Takhle to je i u nás, počítač bloudí i světem, předloni jeden zůstal i s fleškama plnýma fotek v Řecku a stále ještě nedorazil, i když v Česku již je. Děda sedí přes čtyři metry prostoru a dvoje otevřené dveře a tak jsme vlastně vedle sebe, já slyším co říká, volat si s pokoje do pokoje, to u mladých dorazilo i k nám, potírám to vehementně. Sdílet zážitky musím, je to pro mě bytostně důležité, samou, mě baví málo co.

  3. Aničko, tímhle způsobem se baví i mladí. U nás je výhoda dvou počítačů, že každý koukáme na to své, ale nevoláme na sebe, pošleme si odkazy.

    1. Já bych to brala již dneska, nějakou tou krásnou virtualitou, bych přikryla binec, co tady v okolí vzniká v lese za domem. S dědou sedíme tak blízko sebe, jak jen to jde, aby nevznikla ponorka.
      Chlapečkovi na fotce je dvacet devět, děvčátku dvacet sedm, dědovi, nepřibyl jediný šedivý vlásek, stále se dobře doplňujeme a spolu sdílíme vše, i když, jak říká paní Pavlovská, “ ač tituly mám a dům s krbem, pro ně jsem jen starým blbem „.

  4. U nás je to Aničko, přesně naopak. Když sedí u počítače manžel, tak je to on, který mě pořád volá ať se na něco přijdu podívat a mě to otravuje a nechce se mi. 🙂 O 3D jsem samozřejmě slyšela, ale 7D neznám a zírám!!!

    1. Čas u počítačů, je zloděj času a tak to u nás tak časté jak to vypadá v článku není. Dneska děda otevřel všechny dveře do skleníků, aby nepomrzly kytičky, teplota tady klesla na 14°, tak se musíme hýbat a budeme muset roztopit v krbu. Tak jsem utekla sem nahoru, je tady tepleji, jinak u toho moc nesedíme, není čas, dneska se uklízel včerejší sníh a to je půl kiláku cesty. Jak se ti líbí Cirgue du Soleil?

      1. Jasně, že líbí a moc. Ten kdo tuto show vymyslel, byl génius. Je to podívaná, jak z jiného světa, člověk jenom zírá a má oči na vrch hlavy.

          1. No páni Aničko, to je úžasná melodie. Pustila jsem si ji ještě jednou z pravé lišty a ta nádherná melodie mi zní ke psaní a bude mi znít v uších ještě dlouho po tom, co video dohraje.

            1. Jsou to Kanaďané a v oboru cirkus, jsou dlouho světová jednička. Když si klikneš na liště toho videa na YTubko, je tam hodně ukázek jejich produkcí.
              Mnozí, ve své honbě za komentáři, si často ani nepovšimnete, že něco může být zajímavé a často mě to vadí, tím nemyslím zrovna tebe ale mnozí to tak máte a ani se tím netajíte, paní Intuice mě to nedávno přímo sdělila, „ když chceš mít komentáře „…..a Hanka kdysi…plašíš a odradíš mé komentátory (prázdné fráze?) Mě o ně nikdy nešlo, chci si pohovořit, sdělit a něco ukázat.

              1. Aha, zase jsem objevila „Ameriku“, netušila jsem, že se tak snadno dostanu přímo na YouTube. 😉 Neodolala jsem a znovu si pustila písničku Alegriu a z těch dvou videí, u mě vyhrává ta finálová podoba s atmosférou živého vystoupení.

                1. Nikdy nevím co komu poradit, aby se neurazil, necítil se dotčený, co ta bába radí, i když rady a porady je moje vášeň a slabá stránka. Jarko, na cokoliv, na co si myškou ukážeš, pokud je to otevřené, je vlastně odkaz, třeba i okénko na zvětšení videa, když je to kvalitní kopie, je to fajn. Když jsem na YTubku, zadám si na liště, jako v Google, nějaká slova a jimi si vyhledám cokoliv, co mě baví a zajímá.
                  Tematicky a takticky, jsi se vyhnula mojí výtce k blogování, jako takovému? Já jsem sice napsala, že na blog. cz již chodit nebudu, jen vracet komentáře, to ale neznamená, že jsi povinna, to dělat i ty.
                  Vy tam u vás, jste daleko za průměrem různých vychytávek a vymožeností, jinde již dávno běžných a tak je nepoužíváte.
                  Mě totiž vůbec nebaví, chodit někam trousit fráze, když nikdo s nikým o ničem nekomunikuje, jen konstatuje nějaký holý fakt, ono se to ale rozmáhá všude, je to asi dobou, jako spolu lidé přestávají mluvit doma, tak přestávají i na sítích a když, tak se uchylují k holé větě, nebo, vyblití svých negativních emocí a já to neustojím, žvaním o tom, S A M A S E S E B O U, jako starý debil. Mám již po těch pěti letech skoro končící kapacitu : Obsazeno 2 407,98 MB (78 %) a těch 22 % zacpu brzy a končím, nemá to success, ani formu. Prostě se ani nebavím, ani nevidím smysl. Hezký večer Jaruško.

    1. Tak Věc Makropulos, by se mě tak trochu hodila do krámu, tedy na krátkou chvíli, na věky bych ji nechtěla, to co vás čeká si vypapejte sami.

        1. Někdy tvé, holé věty těžko chápu, to víš, jsem starý člověk, musíš tu myšlenku trochu rozvést.
          A já myslela sci fi od Čapka všeobecně a ne všechno u mě, je ve tvém readeru, musíš jít občas na stránku, aby jsme si rozuměli.

Zanechat Odpověď

