Dnes v noci mrzlo.

Až praštělo, se do práce nám se nechtělo,
Bůh odpočíval sedmý den, i člověk je tak povinen.

S pardubickou se projedem, vleže mám ale divný sen,
kytičky moje bílé jsou, na nose kapku ledovou.

Poprosím, že já vinu mám, do práce s dědou hned se dám,
kytičky moje žijí dál a odpustil mně nebe král?

Předpověď byla tedy nepříznivá, u nás na horách mrazík i v létě není ale nic neobvyklého a tak se nejdříve mého tušení děda nechytl, já ale naléhala dál a prosila, že musíme přikrýt balkony alespoň plachtou a ty nejchoulostivější kytičky, co nepřežijí víc, nežli mráz pět stupňů, jsme uklidili s dědou dovnitř a dobře jsme udělali, omrzla ale moje obrovská monstera a to byla schovaná pod pergolou a přikryta dekou, měla jsem jí dát ještě polštářek, kdyby hezky spinkala a neponocovala, určitě by neomrzla, bylo -deset.

12 thoughts on “Dnes v noci mrzlo.

  1. Liebe Anna es war ein kurzer Herbst der Winter kommt schon sehr früh es gab schon den ersten Schnee da kann man nur sagen oh grau hab einen schönen Mittwoch mit vielen lieben Grüßen Klaus in Freundschaft

  2. Mrazíky už přišly. Ani my jsme je moc nečekali. Namlsali jsme se nezvykle teplého počasí v říjnu a už je to tady. Pamatuji, že někdy nedávno v říjnu sněžilo. Snad jste zachránili, co se dalo, byla by kytiček škoda.

    1. Sníh na kytičkách je pěkný, jen když je to malá epizodka, toto je asi trvalé a kytky jdou dolů s oken i pryč ze zahrady, pro nás, již velice mnoho těžké práce. každý rok říkáme, že letos naposledy a zjara, když všechno přežije, jdeme znovu do toho, nejsme my staří blázni, letos byly kytky krásné, léto tady prý také.

    1. Ty fotky jsou někdy, z počátku října, psí víno na pergole zatím zrudlo a udělat fotku té krásy, jsem odkládala tak dlouho, že ho mráz spálil a opadalo, zdaleka ta krása již není taková a nad to, je ten úklid do zimního skleníku nad naše síly tak, že bych to jako každý rok, v tuto smutnou dobu likvidací, stříhání a úklidu, ze svého života nejraději vždy vymazala a zaspala, je to depresivní. Dnes ráno, bylo dokonce bílo, jinovatka, mlha a meluzína, bojovaly o vládu. Díky Sedmikrásko.

Zanechat Odpověď

