Šla konečně do háje?

Možná, snad, kdo by nebyl rád?

This slideshow requires JavaScript.


Zelené šatičky co si oblékla nedávno, se sice trochu umazaly blátem tání, tu bílou, si trochu ušpinila, jak jsme ji odtud hnali, bránila se zuby nehty a myslím že se s paní VESNOU bude ještě chvilku hašteřit.
Vonělo to dneska ráno jarem a sněhu jsou jen malé flíčky, na nedávno zazelenalé a potom zaváté loučce. Je to týden co APRÍL, si u nás zařádil vichřicí, sněhovou vánicí a dnes, si vesna tančila ve zlatých šatech a pošlapala odkvetlé, pomrzlé sněženky i kamzičníky. Nevadí děvče, jen konečně začni čarovat, dole v podhůří si to prý dávno užívají a dokonce, jim již jaro a jeho bujará krása odchází, i s květy magnolií a někde, dokonce odkvetly stromy.
Bloudím tím divným světem INTERNETU a často nevěřícně srovnám nesrovnatelné: KLIK ? Svět je dnes tak malý a Elli v Austrálii se podivila tomu, že tam předčasně napadal sníh, tam, v té podle našich představ horké a vyprahlé zemi : KLIK,  je podzim a tady čekám na jaro.

 

24 thoughts on “Šla konečně do háje?

    1. 1 Woche Gegensatz? Die Berge kalt und Blumen sind out, müssen wir sie zu Hause haben für eine lange Zeit zu Blumengarten.
      Dobrý večer, děkuji za kometář.


  1. Einen schönen Montag liebe Anna schöne Fotos es liegt noch viel Schnee.Wünsche dir eine schöne glückliche neue Woche lieber Gruß und Freundschaft Gislinde

    1. Schnee, war bei uns wie auf den Bildern: 02. 04. 2015. Wir danken Ihnen für Ihre Wünsche und haben eine schöne Frühlingstage. Hows Anna

  2. Tady ty teplotní výkyvy byly hodně náročné, ale už snad couvá. Zima. I když u nás takhle zasněženo nebylo, místo sněhu pršelo, nebo bylo prostě hnusně, ale dnes a včera bylo vyloženě krásně. Konečně. Na předzahrádce mi rozkvetly i narcisy, a snad zachytím i rozkvetlé špendlíky, jestli už nebude po nich.
    U vás to musí být horší, léta a tepla si asi moc neužijete. Ale každá oblast má své kouzlo, hory jsou malebnější a možná i čistčí vzduch, rovina zase přehlednější. Někdy mám pocit, že bych se nejraději přestěhovala do Thajska nebo na Bali. Kvůli tomu sluníčku a teplu…

    1. Tak tam by se ti zrovna v tuhle dobu asi moc nelíbilo, ani mně ne, to bude asi pěkná parní lázeň, v období dešťů, by se nám ta nekonečná dřina, pro kus žvance brzy zajídala? Ani já již na to “ teploučko „ nejsem tak žhavá jako zamlada, když v létě musíme dolů, tak všechno rychle vyřídit a fofrem zpět domů, tady se dá žít.
      Užij si jaro milá Vendy, i já se porozhlížím po světě již jen virtuálně a vůbec nemám žádnou potřebu tam, kdekoliv být, i když na pohled to jistě je krásné.
      http://stuckincustoms.smugmug.com/

  3. POřád se to počasí v březnu mlelo, v dubnu už nemá být tak rozhádané. U vás je všechno trošku jinak, zima končí později a také dříve začíná. Tak to je. Ale určitě dnes u vás svítí sluníčko, vidím to! 🙂

    1. Jistě milá Intuice, jak říkám Libušce č.1, , máme to přes kopec a když tady máme bílo, vy dole to vidíte i cítíte, hned se trochu ochladí i vám, tam pod kopcem.
      Je jedno nebe nad námi všemi a stejnou zem sdílíme, může to být i místo, nebo situace, vdálené tisíce kilometrů, stále ovlivňují nás všechny, my máme povinnost k téhle modré kuličce, ať je nám dvacet, nebo sedmdesát, mít otevřené oči i srdce je předpokladem k tomu, aby bylo na téhle ZEMI nás všech líp, ne hůř… Já na ty všeobecné sluníčkové řeči moc nejsem, mám ráda i dny kdy prší, nejen zábavy ale i chleba je třeba, domnělé pocity nemívám již velice dlouho proto, milá Intuice, že se stářím přichází tolerance k mnohému, ne lhostejnost a jaro, je zrod nového.
      Pěkný nedělní večer paní intuice.

      http://www.denzeme.cz/index.php?page=seznam_akci

      http://listy.mesto-most.cz/rubrika.asp?p2=962

      1. Já ani tak neřeším sluníčko na nebi (I když jsem ráda, když svítí), ale spíše si uvědomuji sluníčko v duši – sebe, svých blízkých i vzdálených. Snad mi rozumíš. 🙂

        1. Rozumím vám milá paní Intuice, ani já ne a je mně jasné to, že vy jste nerozuměla mně, samozřejmě že na mysli mám ty takzvané roznašeče všeobecné lásky, tedy ty “ sluníčkáře „ (co dnes a denně) mají plnou pusu toho “ jak milují svět, lidi a pak neprozřetelně jindy a jinde, zdrbnou a znectí kde co, kde koho v domnění, že mají imunitu, na svou pusu si říkají zlé věci, tedy to ti druzí, oni ne, málokdy se rozplývám nad něčím běžným, svět je dnes tak pestrý a věci tak výjimečné, že si mohu vybrat, oni mají pusu plnou lásky, sluníčka a porozumění a když někdo řekne, byť zdvořilou pravdu, nesou to velice těžce a cítí se dotčení a to, i v nepodstatných prkotinách? ONI JSOU SVĚTLONOŠI. Kolem nich se šíří vůně, štěstí, láska a radost, jen ještě, jestli je to pravda?
          Mám ráda lidi upřímné, snesu i tvrdou pravdu a jsem ochotna ji i uhájit, pokud na to kdokoliv má! Na frázi odpovídám frází a chce-li někdo diskutovat, vítám to.

            1. Líbilo se mně nedávno, na jednom blogu psaní o tom, že napsat na začátek věty :
              T A K , je nepatřičné… Tak si to paní Intuice musíte vyřídit sama se sebou, jsem všeobecný žvanil, a někoho konkrétně něčím počastovat, se nevyplácí proto, že každý přijímá faktické poznámky jinak? Jsem realista a pesimizmus, je mojí temnou stranou mince, čekám vždycky to špatné a když to nakonec je hezké a dobré, mám radost jako každý, normální člověk. To jsem s toho krásně vybruslila, že?

              1. Když chceš bruslit, tak brusli. Nejsem o nic chytřejší, ale nevadí. Někdy se vyplatí mlžit. Jen podotýkám, že já jsem taky realista, ale optimista. Nejprve věřím v dobro. Přeji pěkný slunečný zbytek dne. 🙂

                1. Milá Intuice, nikdy bych někomu nebrala jeho ideologii a nevnucovala tu svou, i kdyby mě chtěli za to upálit na hranici. ♥ cha chá ♥

  4. Aničko, já věřím, že už konečně ta zima odešla tam, kam měla, u vás je to ovšem horší. U nás už dávno není po sněhu památky. Když na Velikonoce napadal, tak se zase rychle rozpustil. No, je to všelijaké pomotané v tom světě, co? To tvé první KLIK je nádherné, miluji kvetoucí stromy, jen škoda, že nevydrží ty květy dlouho. U nás už také začíná vykukovat žlutý květ zlatého deště a ty „naše“ stromy naproti, až budou celé růžové, to je to nejkrásnější v celém roce. Většinou ale pak brzy přijde vítr a květy dlouho nevydrží. Vždy to téměř opláču. Tak přeji krásné jaro i tam u vás!

    1. Na velký pátek jsme odjížděli, vypnuli topení a již jsme nezatopili, děda včera vymetl komíny, vyčistil kotel a já jen věřím, že to nebudu muset ještě jednou po něm uklízet, tedy že již nezatopíme.
      Pamatuji si tvou vyhlídku z okna, když jsi fotila průvod mažoretek, mám trochu jinou, také hezkou a maličká závěj, za sousedovo domečkem, mizí závratnou rychlostí i tady.
      Na kvetoucí stromy bych se musela jet podívat dolů, ač se každý rok na to těším, vždycky to nějak prošvihnu, přesně jak píšeš, je to krása rychle pomíjivá, stejná jako mládí a tak má pro mě stejné kouzlo, ne-li větší, starý rozeklaný strom.

      1. Aničko, já taky věřím, že už nebudeme muset topit, i my už jsme topení vypnuli a jde to. Už se začínají růžovět i ty stromy naproti našim oknům. Pravda, je to pomíjivé, ale opakuje se ta krása každý rok, což se o tom našem mládí říci nedá.

        1. To jsi napsala moc hezky Libuško ale není čeho litovat, každá etapa života má své kouzlo a je to jediná spravedlnost na světě, že všichni se narodíme, prožijeme jaro, léto milujeme, těšíme se na pestrý podzim života a nakonec doufáme že ta zima, nebude navěky a Bůh se nad námi slituje a dá nám poznat jaro věčné.

  5. Po dnešním krásném dnu, který byl plný slunce a tepla, bych řekla, že už opravdu do toho háje zima šla. U nás sice ještě stromy tak krásně nekvetou jako na tvém prvním odkaze, ale už to nemůže dlouho trvat a dočkáme se. To Ella u protinožců, teď bude pár týdnů stavět sněhuláky. Můžu ti Aničko říct, že jsem ráda, že žijeme v Evropě, tento převrácený chod počasí si vůbec nedokážu představit.

    1. Moc toho přečíst nestíhám, ve čtečce mě zaujalo pár článků, hýřících jarem a naplnit heslo rubriky “ DNES JSEM ČETLA „ je nějak stále více složitější, nestíhám. Jsem ráda ale, že máme z domu sazenice na hřbitov, všechny hroby jsou osázené a také jsem vyexpedovala ty pro kostel, ve sklenících se tímpádem uvolnilo a je kam si v zimní zahradě sednout. Stejně se nám ještě nechce přeorganizovávat skleníky na letní a přenášet to, jako kočka koťata, do zmrzlých je ještě daleko. a ven to dát nejde.
      Ta fotka u Elli, mě tedy dostala o změnách klimatu nelze již pochybovat, koukni na odkaz, to jistě ovlivnilo počasí celosvětově a co bude dál ???
      Děkuji za komentář Jarko.

      http://www.stoplusjednicka.cz/supertajfun-maysak-miri-nad-filipiny-ma-silu-hurikanu-katrina-bude-ale-slabnout

Zanechat Odpověď

