Prach jsi a v prach se obrátíš.

ZEMĚ JE ZÁHADNÝ ZÁZRAK. 
Dát dohromady a spojit myšlenky v celek neumíme, žijeme na to velice krátkou dobu, když nám tedy někdo neotevře oči? Svojí cílevědomou prací a nedá dohromady zdánlivě neslučitelná fakta a částečky času a prostoru, jež do sebe zapadají jako dětská hračka, fragmenty se vlivem času ztrácí a opět jinde objevují náhle se zjeví celek a to, co člověk považoval za náhodné objevy se otevře, ve zcela jiném pohledu na člověka a tuto Zemi. Našla jsem úžasného člověka, ten dokázal to, co málokdo doteď a zajímají mě tyto záhady naší planety snad od dětství, u mě vzbudil nový zájem , jmenuje se, nebo si jen tak říká vlad9.  
Mnohé si přečtu, shlédnu různé dokumenty, většinou dělané horkou jehlou a pro slávu světskou, pomíjivou, vzbuzující tak trochu pocit znechucení, pobavení a hlavně ochabnutí zájmu, pro věčnou nekonečnou touhu, stát se zajímavým. 
Ne tak vladova stránka videí, ta mě dostává do kolen již několik týdnů “ studuji ji  „ překládám  si texty, bohužel…… PSANÉ NA OBRÁZCÍCH, což překladač nezvládá, já si něco chabě přežvýkám ale je to složitější a zdlouhavé. 
Nezačnu od začátku ale něčím zajímavým, abych vás nalákala a uvidíme, bude-li vás to zajímat? Kouknete se a zpočátku budete říkat a jéje zase někdo otravuje s tou omletou teorií o mimozemšťanech, ne, tak to není a nebude, uvidíte, ty věci skoro bez řečí, do sebe zapadají, nechci být sprostá, “ jako p…l na hrnec „ a to mě dostalo a zaujalo. ZEMĚ a její dávná, pradávná tajemství, se stále více odhalují jako krásné děvče, co svou krásu a záhadnost tajilo těm, co si nezaslouží vědět a znát. 

PEKLO NA ZEMI: UR  dnešní IRÁK 21. století před Kristem?
A  na schodech, nohy vojáků se zbraní v ruce? Je to více než symbolické pro starý zákon, naší lidskou, předkřesťanskou kulturu a pro tu jejich proto, že prapůvod Mezopotámie a biblické, starozákonní věci, jsou svaté jim, i nám.

Dobrý pastýř1

 

1. kniha Mojžíšova 10, 1-11

Noemovo potomstvo postupně zaplnilo celou zemi. Protože všichni pocházeli z jedné rodiny, mluvili stejným jazykem. Učili se hospodařit, pěstovat obilí, starat se o zvířata a také stavět města. Místo kamenů používali cihly, které na slunci vypalovali, a místo hlíny něco jako asfalt.

Když se všemu naučili, řekli si: „Teď si zbudujeme veliké město. V něm postavíme věž, jejíž vrchol bude sahat až do nebe. Tak se proslavíme a budeme žít všichni na jednom místě.“ Byli na sebe hrdí, jak to vymysleli. Byli přesvědčeni, že se o sebe postarají sami a že Boha nepotřebují.

Uctívání stejných, nebo podobných artefaktů, například u Sumerů 4000 . př. n. l.- Mezopotámie, egypťanů i Aztéků jsem znala, jistě, vrtalo mně stále hlavou, Bože létali snad? A s Biblí v ruce, jak si to bude protiřečit s mojí vírou, vůbec ne, mnohé koresponduje neuvěřitelně, jen asi jinak nežli jsou lidské dedukce a teorie tvořené jen ze segmentů, nezávislých na sobě, když je ale položíte vedle sebe, je to jako prozření a kruh se uzavírá i v údajné…. VĚŽI BABILONSKÉ 

ARCHEOLOGIE A GEOLOGIE, JEDNO JSOU, TO TAKÉ VÍM DÁVNO. Klikněte na obrázek: prohlížeč

cooltext116157654015260

 

 

23 thoughts on “Prach jsi a v prach se obrátíš.

  1. Však by bylo od člověka namyšlené a hloupé, kdyby neuznal, že není ve Vesmíru sám. A copak že nám to popisuje Bible o přistání na Sinaji? Až ve dvacátém století člověk uviděla start kosmické rakety a tak začaly konečně stré texty dávat smysl. Dřív nikdo z lidí nic takového neviděl. Lidstvo spletlo v náboženství dvě věci dohromady. Smíchalo Boha a mimozemšťany a teď je z toho na celé Zeměkouli guláš.

    1. Najít někoho s kým bych tematicky souzněla, a měl opravdový, neformální zájem o diskusi, je můj dlouhodobý cíl. Mám sice k debatám dědu, ale vždycky se to zvrhne ve spor, kdo z nás je z opice a je po ptákách, cha ,cha.

  2. Ty kameny jsou fakt záhadné. Fakt, že se vyskytují po celém světě… jak se dá vysvětlit? Je to něco jako pyramidy? Nebo dřív byla země opravdu jednotná, bez rozpadlých kontinentů? Co my víme…
    Je to všímavý kluk, ten Lukáš. Musel si nejdřív všimnout podoby na dvou místech a pak se asi zaměřil na cílené vyhledávání. Pěkný kousek práce.

    1. Lukáš? Našla jsi někde, i něco jiného?
      Víme toho hodně a to jak lidstvo s vědomostmi dnes hospodaří a jsou dány komukoliv k dispozici, mě fascinuje.
      Pamatuji si dobu, kdy cokoliv sehnat a koupit knihu, na nějaké podobné téma, se rovnalo téměř zázraku, dnes se zase rovná zázraku, když si z toho kvanta informací mohu vybrat tu, které bych měla, nebo mohla věřit a dokonce i média, která by měla být důvěryhodná, často vysílají do hlav lidí senzacechtivé bláboly? A pak se v tom vyznej?
      Těch Vladových videí je hodně a témata jsou různá, moc se mně jeho souhrny líbí a stále se v tom hrabu a nevycházím z úžasu.

      1. Vlado. Nevím, jak se mi tam dostal Lukáš. To jsou ty zkraty…Dřív jsem hltala podobné věci (Daniken, Souček…), teď je toho tolik, že je člověk přesycen. Ale nedávno jsem viděla tři zajímavé dokumenty (zřejmě je znáš, ani nejsou tak nové), a i když u jednoho mi to připadá už hodně našíbr, pár věcí stojí za úvahu. (Např. dokument pod názvem Jaký je svět aneb vše je jinak, než nás učili).
        Takže můj pocit, že svět se v kravskou prdel proměnil, by měl i své opodstatnění…

        1. Je mně jasné, že nemusí každá blbost uchvátit, já chodím pravidelně na Bog : https://pianetablunews.wordpress.com/ O máločem musím říci, je to blbost.
          Něco a to i na seriozních mediích, vyložené pitomosti jsou. Pan Souček a Däniken, to je stará překonaná klasika ale i dnes, se najdou SOUVISLOSTI a jejich tušení, ne?
          Ta poslední věta vystihuje to, že mnohé bylo, je a bude……… DOBRÉ CHA♥ ♥ ♥ CHA

  3. Škoda, že jsou ta videa doprovázená jen hudbou bez výkladu. Ty koule jsou opravdu zajímavé a viděla jsem, že se vyskytují snad po celém světě. Jsou to na tom světě záhady a zajímavosti!
    Přeji ti krásné velikonoční svátky, i když to chvílemi připomíná spíš Vánoce. U nás se sníh moc nedrží, ale předpokládám, že u vás v horách, bude bílo.

  4. Moc zajímavé povídání, záhady mám ráda. Ty koule jsem už viděla v televizi v jednom dokumentu, ony snad vážně lítaly vzduchem.
    Aničko přeju ti krásné velikonoce plné pohody 🙂

    1. Kdo nemá rád záhady, nemá fantazii Libuško a tak vznikají osobní sympatie, když máme něco společné.
      Děkuji za přání, já ti také přeji, požehnané velikonoce.

  5. Osobně taktéž rád sleduji různé dokumenty, ať už pracující na základě všeobecně uznávaných faktů, nebo s teoriemi, pro které hledají pevné základy… Je opravdu fascinující, jak dávné civilizace měli nezávisle (?) na sobě podobné znaky, ať už v architektuře či třeba víře… Jako by jim opravdu někdo radil.

    Každopádně to s těmi kruhovými objekty vidím prvně… Těším se, až si video pustím, teď jsem bohužel v knihovně.

    1. To se ti jistě budou líbit i ostatní vladova videa, tedy ti nechám odkaz a je mně jasné, že víš o čem bychom si docela dobře popovídali Patriku. Čas přikryl mnohá fakta o lidstvu a shodné znaky o historii planety, čas je zase odkrývá a tím geologie napomáhá k “ prohlédnutí „ ( otvírá oči) archeologům. Výskyt koulí po celém světě, je jen zajímavost a stejný je i jev výskytu artefaktů, shodných celosvětově. Potěšil jsi starou babku, svým zájmem a hlavně tím, že víš o čem mluvím. Děkuji Patriku a budu se těšit že o tomto nemluvíme naposledy?

      https://www.youtube.com/channel/UCKOzVzkcGLbBvuCwOjXepmg

      1. Je super, že jste mi dala odkaz na jeho kanál na YT. Děkuji… Osobně mě třeba fascinuje ještě jedna věc, a to řecká (a nejen řecká) vzdělanost… Je až děsivé, jak mohli (v „nemoderní“) době počítat pohyby hvězd, dělat operace a podobně… Proto také ta změna témat článků na mém blogu 🙂

        1. Pythagoras a Euklidos dali jistě základy matematice. Mě zajímají víc starší, dávno zaniklé kultury, o kterých nevíme jak, k pro nás nepochopitelným, ne jen výpočtům ale hlavně realizacím výsledků došli, především právě Mezopotámie a její kultura, která vlastně v určitých prvcích a drobných segmentech, prolíná celým světem?
          Baví mě ty teorie, že lidstvo se kdysi v dávnověku odklonilo od nějaké jiné, lepší formy fyziky, chemie, astronomie a matematiky, (od Boha) dalo se nesprávnou cestou, která ničí základní formu života. Technologie, jež nectí metafyzično, ždímají, vyčerpávají zdroje a ničí tím planetu, nejdou dobrou cestou a to se lidstvu vymstí. Jestli byly staré kultury nehumánní více nežli my, je také jen teorie a nám se velice dobře hodí do krámu říkat, že náš vývoj pokročil, mě se spíše v některých fázích jeví úpadkem?
          A i o tom by se dalo dlouze diskutovat proto, že létáme do kosmu a zároveň na jistých místech, jako jednolité lidstvo zároveň, žijeme v době kamenné.

          1. Přesně nad tím také občas uvažuji… Vždyť sám vidím, že okolí kolem mě (a i já sám) čím dál více spoléhá na techniku a ne na sebe. Máme sice techniku pro komunikování přes celý svět, ale spousta lidí už ani není schopna dojít pár metrů do obchodu – raději si tam zajede autem… Tak kam jsme tedy pokročili?

Zanechat Odpověď

