Zabila jsem Andulu

Nevěříte, věřte.

Tak dlouho chtěla být svá, že byla na zabití, až jsem to udělala a věřte nebo ne, ulevilo se mně náramně, nemusela jsem chodit pro motiv k vraždě jinam, opráskla jsem ho na WordPressu. Ne, nepohoršujte se, ona vlastně k ničemu nebyla, za tři roky vám tady uvařila asi tak třikrát dohromady, sečteno a podepsáno, ona ani nepekla, no možná tak jedno cukroví na vánoce a že by nějaké koníčky měla, no to snad také nic moc, nakonec to všichni mailující vědí, jak to s ní vypadalo doopravdy?
Věčně by jen žvanila a tak jsem jí zavřela pusu, tedy ne snad, že by tekla krev, to ne, poslala jsem ji na blog. cz, prý se tam lépe jí, občas se tam i něco upeče, najdou se tam zajímavé články a také se tam  pletou svetry, fotí se pěkné fotky a vůbec, prý se tam i vyšívá, lidé se tam vzájemně lépe znají a snášejí, tak ať si tam tedy jde, já jí tady nedržela nikdy a tak to s ní dopadlo, jak to dopadlo, dlouho mně již pila krev a tak to má. Její duch tam někde bude bloudit, až ho potkáte, tak ho pozdravujte.

AHOJ-ANNA Její  jedna rubrika se jmenovala uvidíme se, to jistě je většinou nesmysl, ale i takové případy se najdou a prý to není vzácné, no nevím, ona se s nikým nepotkala osobně a tak chápejte, že nebyla nic moc zábavného, to její blogování??? Nó, vždyť jste ji tak trochu znali, tedy je po ní. Kytku na hrob jí nedávejte, ona si na sladké projevy přízně nepotrpěla a poslední dobou, to s ní vůbec byl dost vopruz a tak dlouho se již s každým článkem trápila, že je to pro ni vysvobození a tak nevím, jestli ji vůbec vzkřísím?

cooltext1622008117

skončilo

 Ta země Česká, ten domov můj,  
je přec tak krásná, turisto stůj!
Za ni se pomodli a oroduj!  

Vždyť se na ni podívejte, na Andulu, neustále jen kveruluje, děda jí na cestě do Saska napomíná, „tak se tam nedívej„! Kdepak, zase někde po cestě vidí tu lidskou bídu, no ona vám je schopna zastavit a těm lidem nadávat přímo do očí, copak tohle se dělá?

56 thoughts on “Zabila jsem Andulu

  1. Přečetla jsem si tvůj článek, Aničko, prolétla komentáře, ale hlavně jsem si pustila video s památkami UNESCO a prohlédla fotky. Naše země je krásná, zvlášť záběry z ptačí perspektivy jsou úžasné, když nejsou vidět různé nedostatky! U nás je hodně zeleně i vodních ploch. Prostě zemský ráj!
    S trochou nostalgie jsem si poslechla i písničku „Včera neděle byla“. Petra s Yvettou ji zpívají skvěle. 🙂

    1. Hlava, ta trochu vynechává
      lovím v paměti něco lovím
      s pamětí tedy žádná sláva
      občas už nevím, s kým a o čem mluvím?

      Nevím zdali to mělo býti dnes
      do Frankfurtu, jsem jet měla
      chtěla jsem se vznésti do nebes
      země ČESKÁ ukradena, mě mohla býti celá?

      Ano, je krásná, až tedy na ty lidi
      za jejich prázdná slova se i stydím
      utíkat se chce na kraj světa… l i d i
      když jejich prázdné řeči vidím?

      Smeťáky, to je jasné, ty vidíš
      jak jsou krásné? Já tedy ne
      v tom se lišíme podstatně, ach lidi
      proč já to vidím a vy ne?

      V zastrčeném komentáři mě jedna blogerka nabádá, jak mám žít a být šťastna, že vůbec žiji, ano Hanko, myslím pozitivně i na hnoji. Zrovna od vedle z pokoje slyším zprávy a konečně souzním s davem, křičí, „máme toho dost„……………
      Děkuji za komentář, dobrý večer.

    1. MILÝ PŘÍTELI, DĚKUJI ZA KOMENTÁŘE, Z 1. 11. – 3. 11. – 15. 11. Napsala jsem již dva další články ? Nesou viditelné ?
      Přeji pěknou neděli. Anna

  2. Nejdřív jsem přemýšlela, kterouže Andulu a na kterémže blogu jsi zabila, než mi to docvaklo. Myslím, že Andulu i její blog bys měla nechat žít, protože obě (nebo oba?) mají co říct. Že je někdy nesnadné na takové říkání reagovat, to už je jiná věc, ale každopádně jsou tu články, které by byla věru škoda mazat.
    Co se týká blogového povídání o vaření, pečení, pletení a pěstování kytiček, myslím, že je to v pořádku – pestrost námětů. Co se týče tvorby samotné, tisíc blogů je málo, pořád jsou věci k vidění a k inspiraci. Stejně tak inspirační jsu blogy cestopisné (mezi ně bych zařadila i ten Milošův), ale i blogy deníčkové, zvlášť, pokud autorky dokáží psát atraktivně, buď s nadhledem a humorem typu Betty McDonaldové, nebo jiným zajímavým stylem. Já mám tyhle blogy ráda, protože ukazují, že to jde, ať jakýmkoliv způsobem.
    Dokonce jsem objevila jeden hejtující blog, který, i když je řízený negativismem, je vlastně zajímavý. Myslím, že bys ho našla pod názvem 1000 věcí, které mě serou.
    Možná bys těch blogů pod tímto názvem našla víc, protože je i tohle docela inspirativní. Stejně inspirativní jako (Ne)malé radosti, které jsem objevila na blogu jisté Slečny Lenky.
    Aničko, nic nemaž, nikoho nezabíjej, nad jeden email se povznes, i když si dovedu představit, jak moc tě to zamrzelo. Piš dál a piš po svém, nevím, jestli k tvým článkům vždycky dokážu napsat solidní komentář, ale pokud mám co říct, snažím se to říct.
    P.S. ještě mě zaujalo to blokování komentářů – někdy se stane, že to zahlásí, že komentáře nemohl být vložen, z důvodů – bla bla bla. Tohle se stává i mně, nemusíš si to brát osobně, jako že tě někdo blokuje. Prostě blbne asi systém. Někdy musím komentář odentrovat třeba i čtyřikrát, nebo, když to nepomůže, zkopčit ho, vyndat a vložit znovu. Já vím, je to otravné, kolikrát si říkám, že se na to vykašlu, ale když už se s tím píšu, přece jen chci, aby to bylo uloženo a zveřejněno.
    Takže, nenech se odradit a zkus znovu.

    1. Teď jsem smazala komentáře odeslané od vás všech, kdo jste kdy cokoliv, na mou adresu poslali 75 kousků za pár hodin, a to, jménem vašich facebookových profilů, přes jakousi Američanku a ta je v tom chudák asi stejně nevinně, jako vy všechny? Čeština, jakou je to sesmoleno je zábavná jako návod na mikrovlnku od Číňana? Zkusila jsem možné, i nemožné psí kusy, kdyby to šlo smazat hromadně, tak se tím vůbec nebudu zabývat, musím to blokovat a mazat kus po kuse a nebaví mě to! Co tím rozhasím nevím, nemám ponětí! Jsou to i mailové adresy lidí, kteří mně nepíší tři roky, dokonce píši i já, sama sobě? Když někdo poradí co s tím, budu ráda, jinak opravdu mažu! Je to nějaký spamerský automat.

      TOHLE JE UKÁZKA JEDNOHO KOMENTÁŘE, NEMÁM PONĚTÍ O KOHO JDE, KDYŽ SI NAJDU ADRESU, JE TO POKAŽDÉ NĚKDO JINÝ NA FACEBOOKU?:Dobrý den! Vstoupil jsem třikrát. Jsem fanouškem na Facebooku teď jsem fownilolg vás na Twitteru a přihlásili k odběru zpravodaje! Jsem tak doufám, že vyhrajeme, protože je naše pětiletého výročí příští sobotu (19.) a to by bylo úžasný dárek! Kate

      1. Tomu nerozumím, nechápu, o co se vlastně jedná (nemohla bys to vysvětlit? Ty to vidíš, ale my ne). Jedná se o spamerské komentáře? Ke starším článkům? Nebo k nejnovějším článkům? Mně něco takového chodilo ke starším článkům, trochu jsem srazila frekvenci tím, že jsem uzavřela u těch článků komentáře, ale chodí mi to dál. Jen se mi to objevuje v emailu, protože mám nastaveno, aby se mi každý komentář objevil v emailu. Ale v článku samém už ne…
        Ale to jsou odesílatelé nějací roboti, tady mě zarazilo, že by to měly být komentáře od nás. Nejsou to nějaké zdvojené nebo znásobené komentáře? V tom případě blbne systém i u tebe, nám se něco podobného dělo asi před rokem, jeden komentář se v emailu namnožil desetkrát.

        1. Je to jako když máš moderované komentáře které musíš schvalovat? Já je musím vyhazovat, proto, že je to skrytá reklama, bez určení ke kterému článku to patří? Antispam to nepozná proto, že to vypadá jako normální komentář, až na to, že jakmile si na to klikneš, kopne tě to na komerční stránku., když klikneš schválit?

          Docela začínám věřit, že článek, na který jsem odkazovala nedávno, říkal pravdu v tom, že si antispamový program, ty spamy posílá sám, jen by mě zajímalo proč? Za tu chvilku, jsem jich zase mazala spoustu.
          Komentáře, články a maily s přílohou mám v mailu zakázány dávno, právě proto, aby se nešířily mailovky, na to mám čtečku. Mailovou aderesu již nedávám ani tam, kde ji požadují, tam raději nepíši vůbec?

          1. Moderované komentáře nemám, jen v případě soutěží. Na blogu mám nastavenu možnost, že každý komentář se mi objeví ještě v emailu. Výhoda je v tom, že se mi tam objeví i komentáře k archivním článkům, které bych normálně neobjevila. Díky tomu jsem zjistila, že mi k těm článkům posílají spamerské komentáře, v administrativě blogu jsem zablokovala jejich ip adresu, ale dostávaly se tam dál, jen nebyly zveřejněny. Pak mi bylo poraděno, abych si prostě nastavila uzavření komentářů, pod tím článkem. Stalo se a spamy se omezily na polovinu. Přicházejí mi dál, objevují se v emailu, ale když rozkliknu onen článek, v komentářích nejsou, dokonce ani v administrativě. A i těch emailových je nejméně o polovinu méně, než bylo…
            Pak mi ještě ke starším článkům chodí komentáře od komerčních blogú (webů). A pokud napíšou aspoň krátký smysluplný text ke článku, i kdyby jednu větu, jsem ochotna na jejich stránky kliknout. Aspoň jednou, ze slušnosti…

            Emaily už ti neposílám, myslím, že ses vyjádřila dost jasně.
            Antispamový program, který posílá spamy? A není za peníze? Jako že by vyrobil důvod, proč si jej zakoupit? Ale pokud je zadarmo, tak to taky nechápu…
            Hezkou neděli!

            1. Nerozumím tomu také a zablokovat něco co nemá adresu neumím, dokonce jsem je zkusila schválit a potom je smazala?

              Proto, že cenzura funguje, ti komentář na tvé téma u tebe nejde přidat, přečti si ho na zatím „svobodném„ mediu?

              Ty vlastně nevíš co hájíš, jednou jsme to již řešili s cikány? Kolik jsi ve svém životě potkala muslimů, nebo muslimek v čádoru nebo burce, troufám si odhadnout, že ani jednoho a to že někdo šíří xenofobní myšlenky a dělá z nich rádoby humor? Je napováženou? Ano, řeč se mluví a voda teče ale vyvolat nenávist k něčemu co neznáme, je snadné a někomu se to velice hodí do krámu?
              Když jde o to, proti něčemu opravdu protestovat a to v místech k tomu určených, najde se málokdo, třeba tady :

              http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Amnesty_International

              POSTOJ LZE PŘÍMO REALIZOVAT TADY! http://www.amnesty.cz/

              1. Co se týká muslimů, může nastat doba, kdy si budem říkat, zlatí nepřizpůsobiví. Na tu amnesty se podívám, pokud to bude v češtině, nebo aspoň přeložitelné. Teď jsem četla něco o Švédsku. No, je to článek z Reflexu…
                http://www.reflex.cz/clanek/komentare/60005/islamsky-extremista-se-stal-novym-ministrem-ve-svedsku-vetsina-lidi-jen-kouka.html)
                Nebo tady
                http://vojtekova.blog.idnes.cz/c/432974/Nemecko-na-pokraji-obcanske-valky.html
                Samozřejmě můžou lhát, jako když tiskne.
                Jako opravdu si myslíš, že jsou mírumilovní a že od nich nic nehrozí?
                A hrozit nebude?
                Jsi zcestovalá a hodně jsi poznala zemí a lidí. Jenže mně připadá, že svět se mění a to co bylo, není. To mi vlastně nemusí připadat, to tak je… ještě jen záleží na druhu těch změn. Mně zaráží, jak se jim ustupuje v rámci multikulti, to mi připadá znepokojivější než jejich výroky o sekání hlav nepřátelů a bití žen..
                Mluvím o fanatické skupině a přestože je jich menšina, znovu se mi vybavuje, že i Hitler byl ojedinělý a co dokázal rozpoutat.
                Samozřejmě, tento komentář můžeš smazat…

                1. Mám hodně práce a málo sil Vendy, jsem moc ráda že si přijde někdo popovídat i když nic neoplácím, je to od tebe milé, málo viděné gesto a děkuji i za to, že jsi ochotna vzít na vědomí můj světonázor.
                  Máš pravdu v tom, že člověk ho často změní při osobní zkušenosti s čímkoliv, někdy ve prospěch věci, jindy v její neprospěch a vůbec nemám v úmyslu jít hlavou proti zdi. Já velice dobře vím že doba je rychlá a moje zkušenosti zastaralé a přesto cítím, že to stále víc kazíme my lidé, sami sobě a ve svůj neprospěch. Manipulace s lidskou emocí, je tak nebezpečný element a člověk je náchylný se přidat k většině, že někdy i já mám rozpaky říci tomu kdo protestuje a staví se na zadní, „JSI STOPROCENTNĚ PŘESVĚDČEN, ŽE MÁŠ PRAVDU?„.
                  STÁLE MÁM ALE NA PAMĚTI ! ! ! Dvě velké války s 62 537 400 mrtvých ve druhé světové?
                  A nevyčíslitelným počtem mrtvých v první světové a lidem se má připomínat to, kam vede netolerance k tomu, co je jiné, nežli si přejí mít?

                  1. Já jsem ti poslední dobou tak unavena, že nemám ani sílu nad těmito věcmi přemýšlet. Jsem ráda, že vůbec funguju, že ještě dovedu zaopatřit sebe a ty moje dvě rozmazlené kočky, starat se ještě o rodinu by mě asi sklátilo a starat se ještě o svět, na to už vůbec nestačím…
                    Dušičky byly tentokrát téměř slunečné, to je hned jiný pohled, než při upršeném počasí…

                    1. Na tvůj komentář jsem napsala dokonce celý článek, tak hluboce jsi mě inspirovala, díky Vendy….

                2. Byli jsme s mužem na dvou misích, kde například v jednom táboře UNMIS camp Sudan, bylo milion uprchlíků v devadesáti procentech muslimů, vděčných za litr voda na den, v čtyřicetistupňovém vedru, se nám to v klimatizovaných stanech se sprchou žvanilo o klidu a trpělivosti, asi tak jako mnohým, i tobě tady a teď? To že media ukazují jen jednu tvář a to vždycky tu, co se jim hodí do krámu, je asi normální, jen lidé si musí pravdu hledat a najít sami?
                  Fanatismus je uměle tvořen, záměr neznám já, ty, ani mnoho obyčejných lidí, jaké to může mít následky, si ale umím představit!

                1. A zachránila jsi to děvčátko od trestu smrti? Dělí ji jen hodiny od vykonání? Podobných akcí je tam mnoho a jsou časté…….Pěkný víkend Vendy……

                  Giverny Francie

  3. Ani co to tu čtu? Copak se Andula nechá zabít pro nějaký hnusný e-mail? Andula přeci není srágorka. Jistě, že to člověka naštve, mrzí, srazí na kolena, ale na chvíli. Pak zas vstane a jde dál. Život je boj a hlupáky bych ignorovala. Je pravda, že i já někdy nemám chuť dávat na blog nic nového, udělám si pauzu a za čas zas přijde chuť. A je mi jedno kolika lidem se to líbí nebo nelíbí, já to dělám ze svého zájmu a taky pro sebe!!
    Ale na blog bych nedávala vyfocený nepořádek, to se snažím přehlížet. V mysli si držím krásná zákoutí, která mne inspirují. Lidé jsou různí, každý si žije svým životem a my nemáme právo jim do toho mluvit. Už vím, že lidi nepředělám a když se někdy o to bohužel snažím, vždy si narazím čumec. Zdraví Uška, stejně občas zajdu nakouknout :-)))

    1. Zdravím Jano srdečně.
      Prioritním zájmem v posledních mých letech je, narazit si čumák, na Americe mě prudí nezájem a v Africe jsem téměř ztratila víru? Netoužila jsem žít nikde jinde nežli doma. Od doby, kdy tahle země spojila a přijala za své, mnohé ze světových zlořádů, je to co říkáš můj největší vnitřní problém a rozpor se kterým bojuji, přihlížet nečinně k tomu? Jak ďáblík od Jeane Effela říká, „perte se a žerte se„ ? Je to i moje dilema, no jestli mám právo? To je dogma dnešní doby, žít a nechat žít, ano ovšem ale za jakou cenu?

    1. Das bin nicht ich, der autor? Manche Menschen können, um Schönheit zu schaffen,Gott und der Natur.
      Danke, dass Sie für einen unbekannten Autor. Hows Anna

  4. (Asi jsem to napsal jinam, tak ještě jednou:)
    Annapos, zase nerozumím, jenom hádám, vy chcete blogování na WordPressu ukončit? A přestěhovat se na jinou doménu?
    Váš blog je velmi pěkný, je v něm hodně krásných fotografií, složitě formulovaných sdělení, ale upřímně řečeno dost těžce se v něm orientuji, už jen napsaní komentáře mně dělá potíže, kde a na co kliknout, jestli to vůbec píšu ke správnému článku. Ale ať je to jakkoliv, doufám, že Andula ještě bude žít 🙂

    1. Něco příjemně kladného si ráda přečtu i dvakrát, pane Miloši. ♥
      Každý narkoman má období, kdy má pocit že s tím musí praštit, nebo to praští s ním, mám ten pocit s blogy? Pauzu a smazání bych potřebovala jako sůl, ale znáte to, je to jako cigáro a kafíčko, jedno bez druhého za moc nestojí? Nechat práce na počítači zatím nemohu a bavit se přitom na blogu, nestíhám? Obzvlášť, přidají-li se negativní „přátelé„ a povzbudí vás „milým„ ,soukromým majlíkem na tělo a vy poznáte, že se vám někdo dostal až na kůži?

      I já k vám chodím zálibně nahlížet, neb jsem cestovatel, tělem již minimálně ale duší jistě a k umění mám kladný, sice primitivní a laický vztah, podívám se ale zálibně a se zájmem.

      Můj vnuk, když mě učil, se na počítači i bavit, mimo (jednostranné) práce, kterou ovládám léta, vždycky říkal, babi, on nekouše, dokud neřekneš ulož, nebo smaž, klikej na cokoliv, ono se ukáže samo, co s tím? To modré jsou, když se rozsvítí po přejetí myší, nabídky a odkazy, na horní liště klikněte na úvodní stránku a na konci stránky : older posts=442 článků, jeden po druhém, nebo rozděleno do blbých témat a ještě nepřehlednějších jejich podsložek, na liště vpravo (zase modré odkazy)…. Že systém, jak to vedu, je netradičně hloupý vyplývá z toho, že můj blog byl převeden odněkud, kde to smysl mělo a již to nehodlám předělávat, bylo by to pracné, lepší smazat a začít jinak, jinde, a myslím že i když jste tady byl jen párkrát, že vám, pochopit tu blbost, co jsem kdysi vytvořila, velké problémy nedělá?
      Mladí mají tyhle věci pojmenovány anglicky, my lépe porozumíme těm počeštěným? Měla jsem zásadu naučit ty mladé komunikovat, oni ke mě stejně nechodí a tak budu muset vzít zavděk smajlíky, i když to dlouho zavrhuji ze stejného důvodu? To aby bylo jasné, kdy a co myslím jako humor, i když ten můj, je prý svérázně blbý?
      Pěkný večer, mám k vám (heslem) zablokován přístup ? ……. Anna

      1. Ne, nic jsem k blokovaní nenastavoval s výjimkou jedné IP adresy, ze které mně každý den do jednoho staršího článku chodily z nějakého automatu reklamy na viagru, jinak nic. Podívám se do administrace, někdy tam z neznámých důvodů visí komentář, který se nezobrazil, ale proč to je, nemám představu. Normálně jsou blogovány jen komentáře se dvěma nebo více odkazy, takhle to nastavili tvůrci Blog.cz.

        1. Nic skrytého jsem nenašel.
          442 článků je obdivuhodný počet, protože vaše články jsou promyšlené, obsažné a složité, žádné výkřiky do tmy. Anno, nic, prosím, nemažte, já se snad zde trochu zorientuji a budu hledat i v archivu.

        2. Asi jste poznal, že mě je to fuk, já ty jejich nesmysly stejně obešla a napsala vám komentář, sice mimo mísu ale těšilo a těší mě vám psát. Word…… má tu výhodu, že mě neomezuje, nevymýšlí si blbá pravidla a mám v něm jistou svobodu, i když AMÍCI, by rádi, vzali internet u krku, zatím mají smůlu a já doufám, že i po mně, to tak ještě dlouho bude? Zdravím Miloši. Anna
          Zkuste si pod vaším gravatarem u mě, kliknout na svůj odkaz, co to udělá, zajímá mě to?
          Několik komentářů nad vámi je: Bude se vám líbit. https://aquileana.wordpress.com/2014/10/16/greek-mythology-phaeton-helios-son/

  5. Aničko, to se dělá? Už jsem tady jednou byla, ale měla jsem málo času, tak jsem se vrátila, jestli jsem správně pochopila, ale stále si myslím, že špatně. NIKDO se nemá zabíjet!

    1. Milá Libuško, nastrkat ty kabely tam, kam patří, umí jen můj muž a ten to neudělá, neb se na mě zlobí a říká, nech ten internet skonat v pokoji .
      Měla jsem včera takovou zlost, že jsem je chtěla vytahat bez toho, abych to vypnula z elektřiny? Zadrželo mě jen to, že je to spojení s lidmi mě milými a blbce, mohu v mailu i na Skype přece zablokovat? I já si umím udělat anonymní adresu, jen mně to moje charakterové vlastnosti nedovolí a když k tomu dojde náhodou, tak v příštím komentáři, vše uvedu na pravou míru. Mám stránek víc a užívám jen jednu adresu a nikdy nejsem anonym, bylo by to pod moji důstojnost.
      Neboj Libuško, Andula se nedá a ještě to někomu vytmaví, i když je stará, není blbá a má přátele, kteří si umí poradit se zjištěním anonymů? Ne vždy a ve všem, je člověk strůjcem svého osudu, máloco mě již vyvede z míry, to si jen tak tvořím své mimikry?

      1. Jé, Aničko, to jsem ráda, mne by to moc mrzelo a ty tvoje filosofické úvahy by mi chyběly. Nevím, proč ti píši blbci, tomu nerozumím, ale ti asi budou stále, na ty se vykašli. A vidíš, víš že bychom si mohly my dvě někdy popovídat z očí do očí, kdybys chtěla? Vím, že na to moc nejsi, ale kdyby náhodou, já mám taky Skype s kamerkou. Hezký večer a dobrou náladu ti přeje Liba

        1. Pamatuji si Libuško, i když, jisté výpadky v paměti, se již projevují, že kdysi jsme nějakou řeč my dvě, o tom vedly? Znám se s mnoha lidmi ale názor na osobní vztahy na blogu, jsem nezměnila ani po letech a v žádném případě nejde o nic osobního, v současných kontaktech ale starou zkušenost.
          Považuji některé své bývalé aktivity za pěknou blbost, dát všanc své soukromí se nevyplácí? Jak se dnes traduje, ne jen malým dětem ale i starým lidem.
          Mnohé bych ráda smazala a ono to, ne jen že nejde ale ještě se to násobí a tím že smažu blog, se nic neřeší. Je to tam a navždy?
          Desítky mailů, s nevyžádanou poštou, znovu a znovu blokuji, vyhozené dveřmi, se vrací oknem a největší metlou je i hromadné přeposílání a uvádění m. adres kohokoli, na veřejné fórum, je zdrojem jen pro (komerční zneužívání)?
          Již před lety, když se to začalo rozmáhat do obludných rozměrů a já po několika dnech bez zapnutí počítače, kontrolovala i tisíc mailů, jestli v nich je něco osobního, jsem se musela naučit blokovat nevyžádané adresy a spam. Jsem dnes ráda, že mám od toho jakýsi poměrný klid a stejně s každou blbostí, co si koupíš na internetu, získáš nekonečné množství reklam kterých se, na některých mailovkách (Win. Mail?) nezbavíš?
          A hnusných, co si myslí, že jsou nedotknutelní svou pomyslnou anonymitou (šířících zlobu a drby) se vždycky nejlépe zbavím papírovým dopisem a oni si rychle uvědomí, že nejsou tak anonymní, jak si myslí?
          Klid od internetu potřebuji jako sůl!
          Všechny vás zdravím a přeji všem slušným lidem, pohodu a lepší příští. Anna

          1. Aničko, muselo tě to hodně otrávit. Já nějaké velké problémy neregistruji, přijde-li mi nějaký blbý email, tak ho dám do spamu, pak chvíli bez otevření odstraním a za chvíli je klid. Nikoho nemusím blokovat, za tu dobu, co mám blog, to je 6 let, tak jsem tam zablokovala asi 3 – 4 komentující, jinak nic. Tak proto si nestěžuji a emaily dostávám jen od známých a rodiny. Tak si odpočni a něco nech koňovi, stejně to už asi těžko změníš. Přeji krásný den, Aničko!

            1. Nevím proč ta, neustále propagující světové sblížení, (překladače a cizí blogy) si potom stěžuje, viď Libuško? Je to asi tím, že to všeobecné smetí, je jen nepříjemná a otravná práce navíc, kterou lehce překousnu, ta špína, je ale Česky, dost osobní a pak je to nutkání mazat, o to lákavějším řešením. Poraď (jak rozlišíš co je blbý mail, bez jeho otevření)? Musím otvírat každou blbost? Spam mně to vyhodí automaticky ne? Velice dobře rozumím tvé práci s počítačem Libuško, vy všechny již méně té mojí, já také přestávám mnohým věcem rozumět (to co se přizpůsobuje tabletům) jde mimo mě a mám zlost proto, že se denně něco mění?
              Tohle je spam jenom na WordPressu? Mazáno před pěti minutama.

              VŠEOBECNĚ
              Antispam to totiž nesmaže, když to vypadá jako normální komentář? (TO JE NOVÁ FINTA SPAMERŮ).
              Já začínám déle tušit, proč mnozí spotřebitelé pouze „Seznamu„ pláčí, že se jim něco nenačítá dost rychle, ono je třeba občas i? Namazat a vyměnit olej, ne jen u auta? I počítač chce údržbu, jinak jede se zataženou ruční brzdou a vyčistit se má nejen ve skříních. (Kdo to neumí, má povinnost k druhým, si to nechat udělat, mít řádně aktualizovaný antivir a antispam)? Mimo jiné, na prohlížeči Internet Explorer, se nenačte již polovinu mých programů a kdo je zvyklý na něm dělat, tak ať ho používá na tvorbu, ne na prohlížení stránek? S vaším blogem CZ, se diametrálně rozcházím již dlouho, v poslední době mám u vás i problém s tím, že je leckde i zavirováno a je to neznalostí? (A NEBUDU TO VÍCKRÁT OPAKOVAT) !

  6. V Hřensku jsem bývala dost často v dětství a pak, když byly děti malé. Někdy bych se tam mohla zase vypravit. Pěknou neděli přeji. 🙂

Zanechat Odpověď

