Docela jsem se pobavila

Bavte se také, jak článkem tak i komentáře jsou humor k nezaplacení? Ne že by se nadalo říci, že u nás je možné všechno? 

Klikněte si : Tendr na dodávky jídla pražským školám vyhrálo KFC

A mnohé jiné předvolební humoresky?

Ladislav Cibulka

MODERÁTOR

Diskuse  –  Včera v 20:00

Sliby splníme! To jste mne pobavili. Partaj, která zradila pravicovou politiku a pustila se po rudé stezce. Partaj, která vybudovala nový státní úřad a slibovala zeštíhlení. Partaj, za jejíž vlády vzrostl počet úředníků, místo jejich redukce. Partaj, která zvýšila daně místo jejich snížení. Partaj, která zkomplikovala daňový systém místo slibovaného zjednodušení. Na daňové přiznání na A5 už ani nevzpomínám. Partaj, která slibovala méně byrokracie a místo toho plodila jen další a další formuláře a nařízení. Partaj, která místo snížení státního dluhu vyhnala jeho hodnotu jako nikdo před tím. Partaj prorostlá korupcí, jejíž předseda si ze státních peněz platil milenku.
Volbyčky2Není ach není, co by mě těšilo? Klikněte si do obrázku, ať se vám otevřou oči!

16 thoughts on “Docela jsem se pobavila

  1. Annapos, zase nerozumím, jenom hádám, vy chcete blogování na WordPressu ukončit? A přestěhovat se na jinou doménu?
    Váš blog je velmi pěkný, je v něm hodně krásných fotografií, složitě formulovaných sdělení, ale upřímně řečeno dost těžce se v něm orientuji, už jen napsaní komentáře mně dělá potíže, kde a na co kliknout, jestli to vůbec píšu ke správnému článku. Ale ať je to jakkoliv, doufám, že Andula ještě bude žít 🙂

    1. Milá Vendy a Intuice, dnes jsem se podívala zblízka na Saské Švýcarsko a shledala že, nejsme výjimka, co potvrzuje pravidlo a Ústecko, se místo od místa, sobě podobá jak vejce-vejci, kde všude je pořádek, ke svým dveřím a pak, šup s tím do lesa? Když jeden z našich místních zastupitelů, na moji interpelaci řekl, kde žijete? Vyvedl mě z míry a moje blbá odpověď, že vím, že ve Švýcarsku ne! Jeho také, dnes jsem si uvědomila, proč na mě vztekle kulil ty oči? Ten binec před tím Saským, je tomu našemu podobný. Já myslela (C)Zurich on zurück? A se zpátečníky se těžko domluvíš! Vy MORAVÁCI, milá Vendy, necouváte, vždycky to u vás bylo o krok lepší.

      I vám děvčata pěknou neděli.
      Lake Side, Sisikon, Switzerland

  2. Ještě k těm volbám – včera mi přistály volební lístky, vůbec jsem se ještě nedívala, U nás to ještě není tak katastrofální jako u vás, máme celkem schopného a rozumného starosty, I když chce už se starostováním seknout, je už v důchodu, nebo má k němu blízko našlápnuto (i když od pohledu bych mu to nehádala). To co se děje u vás, s lesy, je nehoráznost.

  3. Nejprve od konce. Káju jsem měla ráda vždycky. Ale teď k tématu. Taky jsem dnes psala na téma volby, ale s tím KFC do škol to taky beru spíš jako recesi. Ona je to fakt pravda? To snad ne. Já tam v životě nejedla a kuřecí křidélka bych nedala do úst, protože nesnáším kůži a tam nic jiného není. Co se týče stran, je to smutné. Také jsem dřív volila ODS a dnes taky těžko těžko hledám, koho zaškrtnout. Ale někdo tam být musí, proto se musíme rozhodnout i my všichni. Ale pochybuji, že se něco podstatného změní.

    1. Tak, jak rezignuji na volby, tedy ty obecní, tak budu nucena a to vnitřně rezignovat na mnoho dalších věcí Libuško. Je to jako boj s větrnými mlýny? Nedávno jsem publikovala článek jak se kácí les a létají třísky a můj muž, po tom kácení uklízel v lese několik měsíců, aby zachránil již vzrostlé stromky, minulý týden přišli, ti ničitelé a vykáceli těžkou technikou zbytek a zase všechno zničili, les je pryč, binec, který jsem fotila zůstal a k tomu soukromému v lese a obci, přibyl ten velký, co ho mají LESY ČESKÉ REPUBLIKY ve svých řadách a i na obci budou sedět dál ti samí? Lhostejní, nezúčastnění, bezohlední k lidem a přírodě? A ty mám volit? Ve městech, kolikrát ani nevíte kdo je kdo (mimo vrchol ledovce), my je známe, my s nimi žijeme a jsme bezmocní? Jedinou obranou proti současnému volebnímu zákonu je, do zastupitelstva nevolit proto, že jak vznikala kandidátka, ví jen BŮH, zastupitelstvo nesvolalo jedinou předvolební schůzi!

  4. Danke liebe Anna Höfenblich Wählen die Wähler richtig ist immer schwer die richtige Wahl zu treffen. Wünsche dir noch einen schönen Nachmittag.Liebe Grüße und Freundschaft.Gislinde

  5. Volební víkend se blíží a já, jako pravicový volič pořád nevím koho volit. Asi vezmu tu plachtu se jmény, která nám přistála ve schránce a vyzobu ta jména, která znám, nebo mi aspoň trochu něco říkají.
    Pustila jsem si písničku pro Vendy a vrátila se do mládí, kdy jsem platonicky milovala Káju Gottů. 😉

    1. U mě je to Jarko obráceně já Káju neměla ráda za mlada a teď ho mám z toho „výběru „ nejraději a to jestli je to pro Vendy nebo pro kohokoliv, kdo si to chce pustit, se nestřílí, natož u mě?
      Kdyby jsi žila tady na vsi to by jsi koukala, jak svorně a manifestačně, nepůjdeme volit všichni a „ONI“ se manifestačně napsali na kandidátky a možná se tak i zvolí? Ta garnitura o patro výš, tímpádem má smůlu proto, že když ne, tak ne a přes to vlak nejede? Na kraj a do Prahy je daleko a my musíme tady, hájit své………..

  6. To je opravdu různorodá směs různých bilboardů, plakátů, některé k smíchu, některé k pláči, některé nepochopitelné. Ale zcela mě dostal ten poslední – pořežeme strom. V tom je totiž paradox dnešní doby jak vyšitý.
    Apropó, to KFC je fakt nebo kachna?
    Připadá mi to jako hoax.Nechce se mi věřit, že by děti měly tuhle stravu každý den po celý rok. I když proti KFC nic nemám, ale tohle denně?

    1. No jo děvče, to je náš drahý „kraj„ světa a tak to jde s námi s kopce, nebo do kopce? Praha je daleko a my jsme jen plebs? Když jsem hlásala že lidé to mají ve svých rukou, myslela jsem to vážně? NE, KDYBYCH SI OČI VYPLAKALA A JAKO MOŘE BYL MŮJ ŽAL. Nic se zase nezměnilo?

      Tohle je jen vzpomínka, na něco co již nikdo nezná,

      1. Gottovy starší písničky mám ráda, měl často i dobré texty. A tahle, nevím proč, mi připomíná Starce na chmelu, i když tam nezazněla. Ale zazněla tam jiná, krásná, Život je bílý dům. Kdeže ty loňské sněhy jsou, to už taky není pravda.

Zanechat Odpověď

