RUBRIKA OPOMÍJENÁ

NEMÁM JI TAK DLOUHO ABYCH MOHLA SROVNÁVAT? Je naprosto nová!

I s dalšími rubrikami u mě, je to těžké pořízení, nejlépe je na tom bloger, který udělá monotematický blog, dáte si ho do čtečky a čekáte na nový článek, věřte, že to nebyl dobrý nápad, udělat blog, kde je chaos, ve kterém se málokdo vyzná, oni i Wordpresáci si někdy vzájemně  moc nerozumí proto, že šablon je hodně a v každé se vyznat, je na hlavu? Tak si někdo jen tak náhodně klikne a buď ho to zajímá nebo ne? A mnozí se bojí na něco MODRÉHO, kliknout všude, ODKAZY ZDRŽUJÍ, já sice dodnes nevím od čeho, proto, že jsem baba zvědavá a prostě neodolám a kliknu.
Znám své „Pappenheimské„ , mám je ráda a vím co se jim líbí, co je zajímá a čím a kdy, jim padnu do noty? Vím, že většina věcí u mě, pokud je komentována, je, jen proto, aby se vlk nažral a koza zůstala celá? Jsem ale i za to ráda proto, že stejně, i když je to nezajímá, si přečtou a někdy i napíší. U nás je to pojato hanlivě, tak to ale není.

Papenhheim i fotky jsou u mě klikací.

KLIK

Jestlipak si někdy, někdo klikne na GISEL? Chodí ke mě dlouho, také moje „papenhheimská„ , přijde pozdraví, řekne jaké je dnes u nich počasí a to je vše. A přece se k ní ráda podívám proto, že kraj, ve kterém žije je krásný, její fotky mě zajímají, když sem jednu dám, neobviní mě jako zloděje, proto, že na WordPressu je sdílení, prestižní záležitostí a když nesdílíte, jste pomalu a jistě opouštěni, já nesdílím proto, že moji papenhheimští, si nekliknou, snad proto, že u některých je systém jiný? Snad proto, že spěchají o dům dál, snad proto, že cizí blogy je nezajímají, nemají překladač a tak dále?

Jistě že dnes jsem četla i jiné blogy, trochu politiky, trochu zábavy a nikdy neopomenu si ve čtečce nakliknout své pappenheimské. Mám jich pár na blogspotu, wordpressu, blogu cz, livejournalu, i pár novinových blogů si občas přečtu. Je pravdou že, „kam nechodí slunce, chodí lékař„ proto jsem asi již devět měsíců nemocná, trochu mě ztvrdly, ne jen nohy, ale i srdce a lidé to nemají rádi a tak mně svítí stále méně, když jim někdo strká pod nos jen to, co je nutí, se zamyslet, mají svých starostí dost? Takže dávní přátelé, JÁ PŘIJDUUUU……….. A DOUFÁM, ŽE I VY?

POZNÁVÁTE?  Ta rubrika se bude jmenovat, opomíjená ? 
Něco málo z míst kde žiji, kam chodím do kostela, na houby, jezdím nakupovat, kde poslouchám když v dílce zvoní klekání, nebo na mši,  píská mašinka, troubí jeleni v říji, mám dávné přátele a kamarády, kam jsme si chodívali zatancovat. Moje okolí je pestré, ne vždy krásné, někdy tvrdé, jsou to prostě hory krušné a chladné, stejné jako já, sluníčko tady svítí jen někdy? Napsala jsem těch článků přes čtyři sta a všechny jsou klikací, TO MODRÉ VPRAVO na liště. 

 

AHOJ-ANNA

 

50 thoughts on “RUBRIKA OPOMÍJENÁ

  1. Nezáleží na tom, jak se článek jmenuje, ale jsou tady nádherné fotografie, a těm aspoň trochu rozumím, na rozdíl od tvého filosofování, Aničko.
    Moc se mi nezdá to, jak vyčítáš, že se návštěvníci nesnaží tvoje články pochopit, že neklikají na odkazy a obrázky. Nenapadlo tě třeba, že na to spousta lidí nemá prostě čas, že mají mnohem důležitější starosti?
    Blogování jsem brala jako zábavu a odreagování, ale začíná se z něj stávat otročina. Už pár týdnů uvažuji o tom, že s ním skončím.
    Mluvím sama za sebe, mám teď doma tolik problémů, že nevím, kde mi hlava stojí. Využívám čas, kdy hlídám vnučku, abych obešla všechny náročnější a trochu zanedbávané blogy.
    Promiň, že jsem se do tebe tak pustila, určitě namítneš, že k tobě nemusím chodit, jenže to je právě ono, beru to už jako povinnost!

    1. Ale Hanko, nevím co ode mě chceš slyšet, to, co tady říkáš je tvé dogma, které tady hlásáš po několikáté? Já nevyčítám, já ty, co sem přijdou, učím systematicky rozumět tomu, jak tenhle blog funguje třeba i jiné, co něco lidem řeknou a zásadně odmítám to, že jsem jeho otrok, to tedy ne a nestojím o ty formální pisálky frází? Nechápu ty, co to tak cítí a tím co říkáš to vlastně potvrzuješ, že bych měla běhat po blogách a plácat tam z donucení nějaké bláboly jen proto, že se to tak dělá a forma si to žádá? Proto jsem k tobě chodit přestala, ten pocit, že tě to, co tady napíši nezajímá, je bezprecedentní. Jen jsem ti poskytla prostor, se na to co tě nezajímá vykašlat!
      Kdyby šlo o klikačky za peníze, chápala bych to snad víc? Děláš čistě autorský blog, proč si to nenasmlouváš a s toho pocitu marnosti něco nevyděláš? Někdy to opravdu není k pochopení a nesmysluplnost některých věcí? Je trh marnosti, jak říkám já, navíc bych čekala, že když ukážete myškou, najdete název, že se někdo bude dál zajímat o ten kraj, o ta místa, marnost nad marnost a formálnost zájmu, je opravdu blogovou nemocí a plácáním frází pro formu bez obsahu?

      1. Hmmm, tak z tvé odpovědi je vidět, že se prostě nedokážeme domluvit. Co se dá dělat, nebudeme to lámat přes koleno. Hlásám dogmata, to mě tedy opravdu potěšilo. Tvoje rada je taky skvělá, to, že mám autorský blog, ještě neznamená, že bych na něm chtěla nebo měla vydělávat. Tohle by mě ve snu nenapadlo. Je to čistě můj koníček, kterým se chci odreagovat a pocity marnosti snad netrpím nebo jen výjimečně.
        No nic, jdu si raději hrát s vnučkou.
        Měj se pěkně, Aničko, a promiň, jestli jsem se tě něčím dotkla. ♥

        1. Ty si stěžuješ, že nemáš čas, že tě to nebaví a já všude tvé komentáře vidím, tedy jen tady u mě ne, tedy jsem ti již po několikáté řekla, že je to tvé rozhodnutí a prostor pro to, se rozhodnout jsem ti dala ?

          Nebazíruji na každodenních frázích a nedůtklivá jsi proto Hanko, že ti nepokrytecky říkám co si myslím a to není zvykem a že bych práci, dobrou práci a to, ta tvá je, na, obou blogách ocenila finančně? Že se tě to dotkne, je mě směšné proto, že jste jako děti neznalé zákonností internetu? Já bych to brala jako prestižní záležitost a když mě to bylo nabídnuto, lekla jsem se právě toho mého vkládání neautorských blbostí, které používám ráda? A podobné nesmysly vám vnukávají ti nevědomí a ty místo být hrdá se urážíš? nechápu? Mě jsi se nedotkla ničím, jen jsi mě špatně pochopila a uraženě se cítíš neprávem?

          A velice mě to mrzí proto, že ten styl pochlebování a falší bytostně nesnáším, ty ho nepoužíváš a poroto jsem si tě oblíbila dávno. Možná je moje přímost někdy tvrdší nežli je zdrávo, ale jsem taková a s tím nehnu a omluva to asi nezpraví?

          Promiň Hanko, nemyslela jsem to tak, jak jsi to pochopila.

          1. Aničko, my jsme dvě trdla, že to tak musím říct. Přece se nebudeme chovat jako dvě puberťačky!
            Já si nestěžuju, že nemám čas, jsem vytížená dcera a babička, někdy víc, někdy míň a je to dobře, jenom někdy už je toho moc najednou, jako třeba v posledních dnech. Zase ale můžu při hlídání vnučky na synův počítač.
            Jinde moje komentáře vidíš, to je pravda, jenže je to hlavně u fotek nebo krátkých článků, ty dlouhé prostě nečtu nebo jen prolítnu. Zajímají mě hlavně fotky. Další věc je ta, že mi na mail chodí informace o nových článcích většiny blogerů. U tebe mi to nefunguje.

            1. Jsou různé čtečky a také jsem ji musela změnit již po několikáté, mám teď Feedreader Online. WordPress má svou, je jiná a vy máte zase jinou a synchronizaci musíš nastavit vždy a všude? Nejlepší bylo RSS, zrušili ho, celý svět zuřil a vy na blogu. cz, jsteji vůbec neznali, nepoužívali a tak je to se vším. Víš jak říkám blogu. cz, server v kuchyni? ( Tedy myslím technickou stránku)….

              S tím chozením upoutávek na mail, je to asi různé, jak u čeho? U mě, jak se tam objeví odkaz,(mám zakázané), pokud i něco projde, padá mně to do spamu proto, že na probírání a třídění reklam a dokumentů, nemám čas ani chuť, málokdy to prohlížím a po čase se to automaticky maže, beru jen osobní poštu a mám jmenně nastaveno co ano, co a kdo ne? Jak je to se zpětnou vazbou ve tvém případě nevím ale vše jde nastavit tak, jak to chceš a moóda přeposílačk, mě minula již před mnoha lety, dokumenty jsem si dokonce ukládala, někde na DVD jich mám pět set, vše je pomíjivé ! ? !

              Většinou se bojíte používat nástroje tak, aby sloužil vám a pak je to jistě náročné na čas, nepřehledné a vy sloužíte tomu?
              Mladí to mají jednodušší a toho „úpadku„ blogů, se zase bojím já, všechno dělají po těch svých „smartfounech„ zajímá je jen stručná forma, obsah vůbec ne a tak „půjdeme všichni na FB, dávat palec nahotu, nebo na Google+ovat „ a bude to vyřešené? Já vás budu zbytečně učit si dát fotky na prohlížeč tak, že si na ně kliknete a tvé ??? Jistě na displeji telefonu úžasně vyniknou?
              Takže Haničko, vývoj našeho snažení na blogu, je jen otázkou času a nás starších, mladí?… Ti na rozhovory, stejně jako mnozí dnes, nemají ani chuť ani trpělivost a v čem, je a bude vlastně smysl toho všeho B L O G O V Á N Í , se pídím dávno?

              Je to zase má ironie, věřím že to cítíš naprosto stejně, jen ještě stále na rozdíl ode mě nevíš, v čem ta rozmrzelost a zklamání z vývoje tkví? Já, to nadšení z nicneříkajících frází ztratila již před mnoha lety na Myspace, sekla jsem již z mnoha blogy a bývaly mnohem lepší, nežli jsou dnes!

              Já tě zdravím ze srdce a být tebou, tak dělám smlouvu a kašlu na to, aby někdo těžil z mé práce? Proto, že jsem četla u jedné vaší blogerky, že server, tedy ten váš, upozorňuje na autorství a na to nemá právo, pokud ti neplatí, sdílení je dnes hlavním fenomenem a oni požadují naprostý opak, P R O Č A S I ?

  2. TENHLE ČLÁNEK JE POSLEDNÍ, VE KTERÉM JSEM ZNOVU A ZNOVU ŘEŠILA, JAK TADY CO FUNGUJE, NAKONEC TO NIKDO STEJNĚ NETOUŽÍ POCHOPIT A TAK AŤ SI BUĎTO, KAŽDÝ DĚLÁ JAK UMÍ? Nebo……..
    A chci-li mít zobrazen celý obsah, kliknu na úvodní stránku (horní lišta), modré že jsou odkazy a gravatary také, témata že se slučují podle názvu do skupiny, (co mě zajímá?), nebo ne? Například, když mě zajímá cestování a kliknu si na odkaz (MODŘE-CESTOVÁNÍ) mám tam jen cestování, OD SHORA AŽ DOLŮ, názorné ukázky neuspěly? VODA, BYL TEN JEDINÝ, zástupný problém, PROBLÉM PROČ TO U MĚ NEFUNGUJE? (tedy zase mnou nepochopený?)!

    w o r d p r e s : téhle babky, že je jinak zaměřen a funguje jinak? To již řešit nehodlám, myslím že již po desáté to řeším a nevím proč? Naučila jsem se to já u všech, naučte se to i vy u mě, nebo jak chcete? Jen jsem chtěla říci, že i za touto hranicí je svět, já ho vidím, jestli o to stojíte ho vidět nebo ne, nemám právo řešit?

  3. Ty fotky jsou opravdu z tvého okolí? Pochopila jsem to dobře? Jsou krásné! Krásné záběry, městečka, trať jednokolejka, hory zalesněné…
    Pappenheimské, to jsem vůbec nepochopila, oč jde. Asi jsem natvrdlá. Je to něco jako „oblíbené“?
    Klikla jsem si i na blog tvé oblíbené blogerky, ale nezlob se na mě, to třpytivé černé pozadí, to je mor. Že je to v němčině, ani nekomentuju, překladač by to možná zvládl, ale černá stránka a ještě k tomu tak blýskavá – to není moje parketa. A nevím, proč se týrat pohledem na tu hrůzu, když je všude kolem spousta zajímavých blogů, příjemnějších na oči (a samozřejmě s kvalitním obsahem).
    Tvá oblíbená blogerka má možná zajímavý blog, ale tohle mě odrazuje.
    Jinak mě asi nejvíc zaujala ta hodně zamlžená fotka v údolí. Ranní mlha? Nebo inverze? 🙂

    1. Kdysi, tento můj blog nebyl na WordPressu, byl blogem na widowslive a přišla jsem k němu, jako slepý k houslím automatickým převodem, tak, jako mnozí, co tu zanechávají své gravatary. Mívala jsem tam sto dvacet stálých přátel a podobný blog, jako Gis, s parádičkama, a plný „velkých myšlenek„ ve světě má spoustu blogerů, mnohé kontakty jsem udržovala dlouho a (někdy převzaté, krásné myšlenky) se mě líbily, někdy více, někdy méně, co jsem tam pranýřovala, jsou fráze v komentářích, což ostatně dělám stále. Možná že si myslíš to samé o mě a mých pitomostech, co sem dávám ale já se neurazím, nikdy neodsuzuji nic, co dobře nepoznám a když tomu nerozumím, tak (absolutně)? O tobě mohu říci, že tě znám tři roky a některé z těch, podobných blogu Gis, o kterých, proto, že většinou si blogy parádí, někdy s vkusem a elegancí, někdy méně? Se hanlivě vyjadřuješ, jako o braku, znám deset let. Zapomněla jsem v článku ještě říci, co je to gravatar, k čemu slouží a jak se s ním pracuje, tedy to pominu proto, že ty, intelektuálka s vkusem a elegancí tobě vlastní, by ses mohla doporučováním něčeho podobného cítit dotčena a jsi nad to povznesena?

      Ano, obrázek je moje práce, je vkusný a jsem na něj pyšná, není brak? Je můj. Kdyby jsi si přečetla o čem píši, tak si na něj klikneš, máš ho na celý monitor a nebo stačí, si na něj ukázat myší a budeš vědět, i co je to za město, pokud to tam napíši?

      1. Co je gravatar, nevím. Budeš se divit, ale nevím. Je to ho ještě spousta, co neznám. A ten blog mě neuráží, ale prostě mi z něj bolí oči. Nevím, někdo má možná oči v pořádku a taky rovnováhu mezi okem a středním uchem, ale u mě jsou chvíle, kdy se mi začne prostě točit hlava a dělá se mi blbě. A bolí mě z toho oči. To se mi stává, když jedu v autobuse a řeže samé zatáčky a totéž se mi stává, když se hýbe pozadí, ať je to voda nebo milion blikajících hvězd na černém pozadí. To nemá nic společného s intelektuálským cítěním (i když malý vliv to možná má), ale hlavně je to spíš zdravotní důvod. Podobně vnímám černé stránky, i když naštěstí statické a zabělení textu moc nepomáhá, když někde místo bílého podkladu je modrý.
        Prostě už si vybírám a neberu všechno, to snad chápeš, proč si ještě ubližovat vlastnímu oku.
        Fráze v komentářích mi taky občas vadí, i když připouštím, že někdy se dá na články těžko komentovat, někde se dá říct jen líbí-nelíbí.
        Pěkný den, Aničko, hezčí než ten můj.

        1. Máš velkou pravdu v tom Vendy, že člověk si musí vybrat, já si dneska také vybrala a nejela s dědou vyorávat brambory proto, že vyorávat je, když je mokro a budou zablácené, je blbost. Před chvílí volal, že jsem měla pravdu a že zoral jen velkou zahradu a brambory nechá, až bude hezky. Ono se to nepotento? Udělá mně radost, až zítra přijede a řekne, holka ty máš vždycky pravdu. Ani ty si nedělej hlavu z prkotin, ono se to zítra vyvrbí a zase všechno bude jinak, že by jsi si dělala hlavu z něčeho, co je, nebo má být zábava? tak to by byla pito…t na druhou? Ne? Nepřemýšlím o nesmrtelnosti chrousta, vyberte si to, co vás baví a ostatní, klidně nechte koňovi, ten má větší hlavu, tak i já někdy nevím co s tím a i když mě ta stránka velice zajímá, dá to práci se naučit ji ovládat, je složitá ale na úrovni a má spoustu odkazovačů, tam, onam, na videa, fotky, články a když se v ní nakonec vyznám a s překladem si ji přečtu, není to ani náhodou brak? A to je to, co vám tady celou dobu nabízím, tedy naposledy?
          http://etcvideoestudio.wordpress.com/

          GRAVATAR JE U KAŽDÉHO MÉHO KOMENTÁŘE A VŠUDE, nápis pod ním (annapos), je vlastně odkaz.
          Můj gravatar je kocour, když si na něj ukážeš myší, je tam napsáno, kompletní profil (View Complete Profile), klikneš-li, na tu modrou tabulku, jsou a otevřou se tam, všechny moje stránky, jsem-li přihlášená, lze je kliknutím otevřít, stejně tak, když si klikneš pod svůj, Vendy, jsi zpět u sebe, nebo na číkoliv gravatar, je to vlastně odkaz na jeho stránky?
          Co je modré, je vlastně vždy nějaký nástroj k použití.

  4. Přidávám se k ostatním, takhle bez mihající vody v potůčku se mi u Tebe lépe čte. Máš hezké fotky, nejvíc se mi líbí ta první, je taková malebná. 🙂

    1. Je to jen hra milá Intuice, někdo holky, jiný vdolky, vadí mě spoustu věcí na světě, jde jen o to, poctivě a otevřeně otevřít pusu a já pro vás všechny skočím z okna?

        1. Mě vaděj a přesto je beru s humorem, nejsem nedůtklivá, jen otevřená a vždycky říkám co si myslím a nejen to, já to pozadí předělám za pět vteřin, tak proč bych to neudělala?

            1. Milá Intuice, mnozí si mohou myslet, že jsem cynik, ti co mě znají, vědí že jsem realista, někdo se naučí rozumět mým mnohdy sarkasmům proto, že nikdy není mým úmyslem ublížit, někdo neporozumí a odmítá zásadně? Jádro pudla je vždy v tom, jak spolu lidé mluví a já mám snahu mluvit tak dlouho, až mně bude rozuměno a doufám že jste rozuměla mému humoru? Několikrát se mě stalo že byl,
              za A.) špatně pochopen?
              za B.) odmítnut totálně?

              Začnu si všímat komentářů a rozhovorů až těch, kteří přijdou a chtějí se mnou mluvit, budu si vás všímat a poznávat vás, jako u jiných přátel, které jsem chtěla mít za příznivce mého blogu a doufám že se časem poznáme?
              Přeji krásnou neděli. Anna

              1. Milá Anno, děkuji za přání. Neděle pro mne opravdu krásná byla. Měli jsme větší rodinnou oslavu a vydařila se. Tebe ještě moc neznám, spíše Tě poznávám, odkrýváš se mi postupně jako cibule pod spoustou slupek. Naučila jsem se a stále se ještě učím neodsuzovat nikoho. Každý dělá, jak nejlépe umí. Něky se daří více, někdy méně. S tém se počítá. Přeji Ti pohodový příjemný týden.

    2. Ta první? To mě těší, kdysi jsem si takhle hrávala ve photoshopu, dnes na to nemám čas, tak vytahuji na světlo staaaaaré vykopávky.

  5. Mám ten najrýchlejši, pardon, medzitým je u nas „glascabel“ ďaleko rýchlajší, ale ten ešte nie je na mojej adrese zavedený, internet. Ale musím súhlasiť s Milošom, trvá to „večnosť“, než sa Tvoja vstupná stránka načíta. Tak si predstav potom tých s telefonmi a pod.
    Aj tak veľmi zaujímave a budem sa teda cvičiť v trepzlivosti a prídem sem znovu a znovu.
    Pekný víkend prajem, ahoj.

    1. Potůček s tekoucí vodou jsem zlikvidovala a stejně to nejde? Potvora zatracená? Sem tam na vás v komentářích, porůznu narazím, bude mně ctí a národním svátkem, bude-li ke mně chodit konečně také chlap? Vím, že je tady spoustu zbytečných blbostí, no ale je to zábava, nebo ne? tak ať se ti, co přijdou pobaví déle, když už se ta líná stránka načte? Také přeji trochu srandy o víkendu. Anna

    2. Jak to, že u mě nejste klikací? Nemám na vás zpětnou vazbu a to mě mrzí, ono to připojení často není tak důležité, jako ovladače co máte nainstalované?, já si vás ale najdu, tedy až umyji ta okna?

  6. „Své ptáčky já znám“? Musela jsem si ten článek přečíst, abych věděla, co to vlastně ten výraz papenhheimský znamená. 😉 Je Aničko, fakt, že se mi tvá stránka vždy déle načítala a když kliknu na nějaký odkaz a pak se vracím zpátky, načítá se mi znovu a to máme nový silnější noťásek s novým operačním systémem. Je fajn, že jsi tu míhající se vodu vyměnila za statické obrázky, lépe se u tebe čte. 🙂 Přeji hodně sluníčka a tepla babího léta a těším se na tvé další článečky, určitě zase přijdu. 😀

    1. Jaruško, vy jste moji PAPENHHEIMŠTÍ, věrní, které znám. Jana říká že jedni odejdou, druzí přijdou, u nás, co se tady scházíme, již několik let, je to jiné, nežli u náhodných kolemjdoucích? Když se s někým poznávám, jsem jako opička co se učí rozbít ořech, dostanu-li se k jádru, vím na čem jsem a že jsem toho člověka poznala i na dálku, bez pohledu do očí? A pak, není jedno, PŘIJDOU-ODEJDOU? Ale mí PAPENHHEIMŠTÍ, ti by mě mrzeli. Odešel Osvaldo a mrzí mě to moc, on ale již nekomentuje většinou nikde, Na něm byla jedna velice zvláštní věc, on neuměl česky, já italsky a vždycky věděl, o čem mluvím, říkám tomu souznění a souznít s někým a já si myslím že občas se to povede, je dobrá věc. Lenka, škoda že přestala psát, také jsme si rozuměli moc dobře…♥
      Někdy i nesoulad v názorech způsobí rozkol a nikdo nedělá blog, aby kvůli němu nespal v noci starostmi, jestli něčím, někomu neublížil? Já ale děvčata nedělám blog proto, abych sbírala fráze a mít své Papenhheimské, je výhra. Děkuji vám přátelé, to sluníčko, co se rozsvěcí nad Prahou, ať vám pěkně svítí, nežli mě trhne v „bedně„ a dám sem zase jiný nesmysl? Ten obrázek také není statický, sluníčko se rozsvěcí.

      1. Teď jsi mě zase rozesmála. Prý „nežli mě trhne v bedně“. 😀 Ale s tím sluníčkem nad Prahou mě lakuješ. Už jsem u tebe jakou dobu a je pořád jen půlkulaté a nevylezlo ani o píď…

        1. Jim se rozsvěcí, nám na venkově již tolik ne, zase nám trochu uberou a řeknou že nám přidali. Letos nepůjdeme k volbám, já ani můj muž.. Lidé totálně zblbli, nedruží se, nemají se rádi a závidí si snad i to sluníčko? Jdu umýt okna Jaruško, ať nám sem může. Měj se hezky celý den.

          1. S volbami mám taky hlavu v pejru, jako pravicový volič, nějak nevím koho si vybrat, ale volit chci jít, od revoluce jsem ani jednou nevynechala.
            Okna bych umýt taky potřebovala, jen ten tvůj elán a chuť mi jaksi chybí. Tak ať se dílo daří. 😉

  7. Ani, to pozadí bez potůčku a kamínků je mnohem lepší. Nic se mi na monitoru nepohybuje a mohu si vychutnat jak písmenka, tak fotky. Pomalu jsem se tu rozhlídla a konečně se tu nerušeně mohu pohybovat a soustředit 🙂 Fotka vašeho města v mlze je nádherná. Pokud ubývají návštěvníci, tak noví zas přijdou. Bohužel dnes lidé nemají čas na dlouhé čtení. Zdravím a těším se na nové články. Jana

    1. Zdravím tě Janičko, asi budu dlouho dohánět to, že jsme se my dvě nedávno poznaly, z tvého blogu jsem usoudila, že jsi estét, co má vkus a eleganci a já jsem babka co dřepí na blogu hodiny, je spíš na ty trpajzlíčky na hrnečkách a dělá pravopisné chyby? Spíše jsem tip lidový a když mě někdo chce urazit, lehce se mu to podaří, párkrát se mně to i stalo a po tom, jsem i nekompromisní, to jen aby jsi věděla kdo jsem a bude mě těšit každá tvá návštěva. Dobrý večer Janičko.

    1. Čistá voda na kamíncích? Mám to místo potůčku, kam již nedojdu? Já si myslím, že každý vidí to co já, asi to tak není, je to věc software, máš pravdu, změním to? Je možné, že to je důvod, a já si stěžuji, „Že si se mnou nikdo nechce hrát„……….

        1. Vy mladí??? A máš stejný admin system jako já Sedmikrásko, budu upřímná a možná se i urazíš, jako aves? Přesně z něho vím, kdy si opravdu klikneš? Jinak čteš a odpovídáš na zkrácenou verzi ve Follow…….. a nějaká voda, ti může být ukradena? Jsi dobře vychované děvče a ze slušnosti, když ti komentuji, tak pro formu přijdeš? Je to tak?

          1. Otázka příčiny a následku… Nejdříve jsem četla i delší verze, ale skrze to pozadí a spoustu dalších dekorací a animací se mi to četlo hůř, tak teď už většinou čtu jen ve čtečce část. Navíc už tolik nestíhám 🙂 Je to otázka osobního vkusu, nic nekritizuju, každý to má jinak. Já mám radši jednodušší design. Ale to je fuk, jen jsem se prostě ozvala, že se mi to nečte úplně dobře…

            1. No jo děvče milé, my babky si vypomůžeme, každý nezná fígle, jak si třeba najít hezké video, obrázek, zajímavost nebo třeba i nějakou „blbost„ , vy mladí, si s tím poradíte, na blog píšete své a my si navzájem jen uděláme malou naivní radost a hlavně si chceme poklábosit, já nejvíc? Vy máte svá témata a my také a já ti nezazlívám, že jsi mně to napsala, ba naopak, děkuji, vůbec bych to nevěděla, je to taková falešná ohleduplnost a děvčata to asi nenapíší, aby se mě nedotkly? Hezkou dobrou a ať tě maličký nechá pěkně vyspat.

              1. Chtě nechtě se musím přidat, taky se mi to hrozně špatně četlo, přes tu vlnící vodu, navíc mě z toho po chvilce bolely oči. Nic ve zlým. Ale tohle statické pozadí je daleko příjemnější na čtení.

                1. To by bylo nadšení, tedy z mé strany, kdybych měla pocit , že u mě sedíte každá hodiny a čtete a čtete, až vás z toho rozbolí oči, to bych se tetelila, já tedy ano, když vám odpovídám poctivě a bez kudrlinek, většinou ani nevím, že tam nějaké, zatracené pozadí mám, proto, že zírám do klávesnice ale stačilo říci? Když jedna kopírujete, co ta druhá, jste jako kafemlýnek? Mě například jde na nervy to, co tam je dnes a zase budu měnit.

        2. Kdyby jsi pochválila moje dílko hory krušné zamlžené, to bych se asi tetelila, ale nějaký cizí kýč, to si připadám, že se chlubím cizím peřím, myslela jsi tu „sopku ve Skotsku? Cha chá……….

  8. Aničko, já myslím, že my dvě se tady určitě potkáme, asi se neuvidíme, i když z těch fotek okolí Tvého domova některé důvěrně znám, i když u vás – myslím ve vašem městě jsem zatím nikdy nebyla. A že na Tebe už „nesvítí sluníčko“, tak nevěřím, že bys nám uvadala, vidím Tě stále plnou nápadů a dobrých, přibližuješ nám krásy domova i ze světa a my se rádi podíváme, i když ne vždy o tom dlouze píšeme všichni. U nás zatím sluníčko svítí, i když se to má pokazit, ale i tak nám určitě bude hezky. Věřím, že máme slunce v duši.

    1. Psát v jakémsi jinotaji, proč ke mně nechodíte, se moc nepovedlo? Sedmikráska to uvedla na pravou míru, mám silnou grafickou kartu a neuvědomím si, že každý máme v počítači jiný software? NEMA PROBLEMA, jen to říci………. ALE STEJNĚ NEVÍM , PROČ JSTE VŠICHNI KE MĚ PŘESTALI CHODIT?

      DÍKY LIBUŠKO.

        1. Moje milá PAPENHHEIMSKÁ,
          ty jsi stálice, kdo chce vidět vidí,
          kdo má jaké postoje?
          vidíš do mé palice, ty víš, co v kom je
          kdo má jaké postoje?
          Kdo si a s kým, na co hraje,
          kdo chce vidět vidí,
          kdo nikomu nezávidí,
          neroznáší drby, postoj hodné vrby?

          Tvoje laskavé postoje Libuško mám moc ráda, já taková nejsem, mám na to málo trpělivosti s lidmi, kteří si myslí že my staří, jsme i blbí? Umění, být laskavá, je opravdu umění? Hezký večer, mám tě ráda.

          1. Ale Aničko, tomu nevěřím, že bys nebyla trpělivá? A my přece víme, že nejsme blbí, jenom staří, oni jsou blbí někdy i ti mladí. Tak, ani nevím, jak se mi to povedlo trošku zrýmovat. Přeji krásný víkend, Aničko!

            1. Zítra je neděle a do té kapličky na fotce se vždycky těším, umyji si svou užvaněnou, nevymáchanou pusu (svěcená voda, by bylo málo) a trochu zmasíruji to ztvrdlé srdíčko, deptané tělesně i duševně a poprosím, abych byla tolerantní, ne jen na povrchu ale i v duši a ty města? Tam jsem již jen host, dávno tam nejsem doma ale prožila jsem tam podstatný kus života a ta rubrika opomíjená, bude o tom.

Zanechat Odpověď

