Můj muž spí s jednou kočkou

A ne jen to, dokonce i jedna čubinka?   

Nevím jestli jsem to již zapomněla, nebo to nikdy neuměla, nežárlím, i když mu denně vyhazuji kočku z postele, tak to v životě chodí, že ač má vinu ten protipól krásného pohlaví, odnese to kočka, je v tom nevinně? Za mlada to býval čupr chlapec, do nepohody je stále a kočky to moc dobře vědí a ne jedna se za ním otočí. Ne, nemohu se s tím smířit bez výhrad, občas se naštvu a kočky letí z postele, ono stačí, že neustále nosí po kapsách nějaké drahé dárečky a pamlsky, co silně zatěžují rozpočet domácnosti a trpět je ještě i v posteli, by i na mě bylo moc?

This slideshow requires JavaScript.

I když jedna kočka,
falešná má očka 
příčinou je mojí zlosti 
v klidu se té role zhostím.

377Každá chytrá ženská ví
že ta, co má čtyři nožky
a ty oči kočičí, otočí si
mužské srdce, láskou opičí.

gdctjhft5uxruNení kočka jako kočka
s touhle ať si klidně spí
ta má, sympatie moje
naše holka domácí.

211.gif.pagespeed.ce.QxAYU8fl5F

27 thoughts on “Můj muž spí s jednou kočkou

  1. Kdyby jen v posteli. Teď právě mi překáží kocourek v psaní, protože mi sedí na noze opřený o mou „mužnou“ hruď. A můžu já ho shodit?
    budu muset, protože kromě tohoto psaní musím také pracovat a k tomu potřebuji volný pohyb.

  2. Nikdy jsme doma žádné zvířátko neměli až teď jsme zdědili po manželově mamince psí fenečku. Taky byla zvyklá na spaní v posteli, ale u nás musí spát ve svém pelíšku, protože bych chlupy v posteli asi nerozchodila. Kupodivu se ale zdá, že moc nesmutní. Dobře žere, manžel ji rád venčí a kdyby holka tak strašně neštěkala na každé zazvonění u našich dveří, byla by to skoro idylka.

    1. Starý pes je jako my, myslím sebe, staří lidé Jaruško, drží si své emoce uvnitř a kdo ho nezná až natolik, aby viděl do jeho nitra, nepozoruje nejdříve nic, jíst se musí a žít dál také a rozpláčeme se až u starých známých dveří. Vím že je vám všem smutno, po pohřbu se to zlepší, moc rodině přeji úlevu, víru a naději. Pejsek se vám časem přizpůsobí, vy si zvyknete a nakonec ho budete mít rádi i s těmi chlupy, na které si i já občas zanadávám.
      Jestli ti mohu poradit, pes štěká když se bojí, seznam ho s těmi na koho štěká, ať na něj promluví, pohladí ho a on přestane, když ucítí pach známých lidí.

      1. Máš Aničko, pravdu, že se fenečka bojí. Jenže ona na nějaké seznamování moc není. Náš mladší syn k nám chodí hodně často a vítá ho štěkáním pořád a naše devadesátiletá sousedka je u našich dveří xkrát denně s kouskem uzeniny a Pegyna řve, že by dům zbořila. Pak ten salám sežere, ale pohladit se od sousedky stejně nenechá. V tomto ohledu je to zlobidlo zlobivé.

        1. Jaruško, je to rasou, já se také moc hladit nedám, až když se známe dobře a dlouho? Časem se to poddá, pěkný víkend přeji. Anna

  3. Tak se mi zdá, že se tam neuvelebila jen kočka, ale i psík? Oni zatraceně ví, kde je jim dobře. A jsou mnohdy lidštější než člověk…
    S tím teskněním, jak bylo psáno v jednom komentáři, mám také zkušenosti. První, když nám odešel starší pejsek (věkem) a ten druhý byl jak mátoha, celý první měsíc, a po zbytek roku byl pořád takový přešlý. Pak, snad přesně za rok a den, jako by se otřepal a znovu ožil. I když už to nebylo ono, byl nejblíž tomu, jako před rokem. Kolik lidí takhle dlouho teskní po tom, kdo jim odejde?
    A když mi odešla mamka, i naše kočky byly jak vychýlené z normálu. Byly divné, pořád se mi držely za patami. A Mazlunek (mamčin kocour), ten byl úplně mimo. Zvířata jsou sice jen zvířata, ale citu mají leckdy víc než člověk.

    1. Tak to jsi opět, Vendy, uhodila hřebíček na hlavičku v tom, že mnozí z lidí, by se měli od zvířátek učit, co to jsou city, milují bez podmínek a za všech okolností a navíc, jsou vděčná a bezelstná. Za léta co tady žijeme, bych byla i já v zimě vděčna, za kus suchého chleba pro zvěř v lese, za granule pro kočky, co je živí paní v důchodu, a nemá ani na jídlo pro sebe, zbytky masa, pro lišky pod skalou, letos mají čtyři liščátka a my, ani ona je nemůžeme uživit, i pro nás důchodce, začíná být krušno a nevypadá to, že by někdo křičel, že budou důchodci žít brzy v bídě? Máme jednoho pejska, tři kočky ale najíst, se k nám chodí hodně strávníků, občas i lidi .

  4. Kočičky miluji od dětství, Ty jsi to, Aničko, krásně popsala, je vidět, že vzájemná láska mezi kočkami a Tvým manželem je stálá a asi věčná. Budeš se s tím muset smířit. Moje nejstarší vnučka kočky miluje tak, že když odjížděla do Londýna a loučila se se svým nejmilejším kocourkem Floriánem, tak plakala. A on, než přijela, tak onemocněl, nebyl to zkrátka on a tak hned po příjezdu s ním musela k veterináři. Prý to bylo ze stesku. Nikdy bych nevěřila, že až taková láska může být mezi člověkem a kočkou. Jako pejsci.

    1. Láska je krásná věc Libuško, teprve na fotce a po padesáti letech, jsem si všimla, že leckterá kočka by mohla mému muži závidět jeho hezké nohy, „to je láska„?
      S láskou ke zvířátkům to moc nepřeháním, asi poženu dědu i kočku spát do lesa, za vytahaná očka na mém drahocenném, heboučkém povlečení, čehož jsem si dnes při vyhazování na sluníčko všimla. Zvířátka? Mívali jsme psa, rozuměl nám každé slovo a ten také míval „stesk na umření„. Byla to holka chytrá, když jí říkal jeden soused, ty nerozumíš Česky? Srovnávala jsem někdy jejich IQ, pes z toho vyšel vítězně, já přímo nesnáším, když někdo miluje víc psa, nežli cikánské děti.
      Vnučku pozdravuj a řekni jí, že se kocourek po pár hodinách zase uzdraví. Ono kolikrát stačí, změna krmení a zvířátko trpí.

  5. Einen schönen Dienstag liebe Anna so schön die Katze ich liebe sie ich mag sie sehr gerne.Bei uns in Köln ist das Wetter sehr schlecht Regen und Sturm wird voll auch dieses Jahr nichts mehr werden.Liebe Grüße an dich und Gesundheit.Gislinde

    1. Ano, počasí je letos příhodné k tomu, jak se lidé k přírodě chovají, s naší ZEMÍ, je to jako s výchovou dětí, co do ní vložíme, to se nám vrátí.
      Je podvečer, tedy ti popřeji již na středu, pěkný den. Anna
      .

  6. Kočičky miluji. I my máme jednu kočičku, neboli kocourka, psala jsem o něm na blogu v rubrice Kočičky. Jsou to osobnosti, ale když jim člověk rozumí, život s nimi nemá chybu.

    1. Mám víc ráda psi, ale smyčky ukazují, že i kočka je inteligentní, důkaz je i to, že se mnou spát nechodí, ony jsou miláčci pána domu.

    1. Těší mě když vás takové hračičky těší.
      Mě těší váš blog o starověku, je velice odborný a krásný. Děkuji za tu krásu a poučení.

  7. So süße Tiervideos von des Menschen besten Freunden liebe Anna.
    Liebe Grüße und noch einen schönen Abend wünsche ich dir! ❤
    Tak roztomilé zvíře videa člověka k jeho nejlepším přátelům milovat Annu.
    S přáním všeho nejlepšího a mít hezký večer, přeji vám

    1. Máme dvě kočičky a dva kocoury, jeden z nich je, ten můj a někdy je s ním mnoho legrace, mám ho ráda i když spí s jinou kočkou.
      Objímám milá Ann a přeji hezký nový týden.

Zanechat Odpověď

