environmental stability

DĚDA

Že je život změna, nevím, dnes si více cením, to
když ráno vstanu, přelezu svou mámu
uvařím si kafe, ať si co chce blafe,
babka moje naivní, má už na to jen pár dní
stále něco řeší a tím hřeší!

Tak si to své kafe dám, nezlobím se, nebrblám,
ať si hraje s kompjůtrem, ubíhá jí lépe den,
já být jí, tak šetřím dech, ať ho má víc na schodech,
také se rád s lidmi setkám, nevěnuji čas svůj cetkám,
živí jsou mi milejší, v té hospůdce dolejší.

BABI

No jo, děda, ten nežvaní u oběda, jí, a pěkně mlaská
kdepak láska? To prý pro něj není, jen blázni se žení,
ve věku nad hrobem, zahrají si s osudem, stabilita,
to je ona, ta ho drží doma, husička se zelím,
neláká ho mladý klín, dobrodružství, to je věda, on se nedá.

Tak mu pěkně navařím, napeču, vyperu, na hádky se v….u
nenutím mu flešku, pohladím mu plešku, nefotím ho (tentokrát)
on má jiné věci rád, sjíždí relí v Monte Carlu, volá kámošovi Karlu,
jdou si spolu na pivo, jdi si, starý protivo, dlažba na balkoně počká,
tvoje stará kočka…………♥ 

 

27 thoughts on “environmental stability

  1. Jak už dědu „neláká mladý klín“, za moc už život nestojí, hlavně ale, že mu chutná. 🙂
    Povedená a úsměvná básnička.

    1. Kdo ví, co se kolem očí točí
      do hlavy mu nevidím
      když si někam v lese skočí
      říci se to nestydím?

      Nese z lesa křemenáčka
      večer mu je uvařím
      za pařezem je zatáčka
      a za ní, já již nevidím?

  2. Vtipný pohled ze dvou stran! A pohodové nedělní veršování… i když je sobota 🙂
    Máte mezi sebou pěkný harmonický vztah, každý už ví, co od toho druhého čekat a je dobré, že oba máte svou míru svobody…
    Pěkné a vtipné.

    1. Za čtyřicet osm společných let, ani nemusíme mluvit, oba víme, co si ten druhý myslí a přesto máme spolu o čem mlčet i hodiny. Dlažbu na balkoně dělal loni na podzim, až před týdnem mě přešla trpělivost a musel dodělat rantlík, vytírám v sedě a vždycky ošmudlám stěnu.

  3. Aničko, to je krásné! Nejen to tvoje květinářství, ale i ty veršíky! Krásně a vtipně jsi to pojala, tak se má život brát a je jednomu hned líp, že? Krásný víkend ti přeji.

    1. Chléb a hry je heslo Říma
      máme slova svobodu
      i ve mně někdy šašek dřímá
      neměním víno na vodu
      to jenom Ježíš, tu moc má
      on z vody víno dělává.

      Dobrý nápad Libuško, brzy začnu prodávat.

    1. Milá Eričko, děkuji ti za pochvalu, byla jsem se podívat na tvém blogu, bývala bych také pochválila, pokud by na tvém blogu nebyl návod, co a jak smím psát, na to jsem dost choulostivá a také již moc stará a nevrlá, mám ráda svobodu, dost si jí vážím, o tu se bojím, když mě někdo chce manipulovat jak a co mohu, nebo ne, CUKNU !

      Že máš hezký blog asi víš.

        1. Ani mně ne, je to takové specifikum mladých děvčátek a já se již do vaší dimenze nevejdu, nějaký čas, asi tak patnáct let, se situace na blozích dopracovává k jakési fázi bodík za bodík a věř, že ani po patnácti letech tomu systému nepřicházím na kloub, budeš vítána a bude mě těšit, pokud jsi diskutér, ani já neroznáším fráze po blogách.

          Dám ti jednu radu, ty diskutéry, co se ti jejich komentář nelíbí, umluv k smrti.

          Bodíky ti nedám,
          jdi si koupit do marketu
          sama žádné nemám
          nebo navštiv drogerii tetu.

          To jim napiš a uvidíš.

      1. Na některých blozích jsou opravdu varovné nápisy pro spamery, není to nic proti normálním návštěvníkům, píšícím normální komentáře. Mně se ty spamující a hláskující komenty moc neobjevují, a když jo, občas jim zahlasuji, občas ne, ale někde jich je příliš a pak to je na naštvání, když máš z deseti komentářů devět žádajících o hlas nebo o „juknutí“ na jejich bloghísek.
        Takže si někteří blogeři dávají do záhlaví výstrahu, že nechtějí tyhle spamy a nebudou na ně odpovídat.
        Paradox je, že třeba vytvoří zvláštní rubriku pro tyhle reklamy, ale spameři na to nekoukají a napíšou svou otravnou žádost hned pod první článek, který se jim otevře.
        To jen tak na okraj…

        1. Jednou, je to již dlouho, se na jednom blogu tohle řešilo a to způsobem, mně blízkým, nebudu to popisovat ale sedělo to! Proto, že jsem stará, řeším-li to vůbec, nechodím k nim, tak že, ani oni ke mě nechodí, mám to tímpádem jednoduché, jsem stará ješitná baba a tak chodím jen tam, od koho návštěvu chci a čekám, svůj kruh „bezpečí„ ne-li přízně, si vytvořím sama.
          Když máš takovou potřebu a je-li to tvým věkem dáno, je to tvá věc, já nemám potřebu se přátelit s každou NANINKOU, jak bylo tehdá dobře řečeno a všechny, nechť se laskavě urazí a ke mě nechodí, mě to bolet nebude a že bych měla potřebu, přímo pro ně tvořit jakousi rubriku a čekala až napíší písni mi? O tom jsem ti myslím, psala svůj názor v mailu…
          Erička je mladé šikovné děvče ale nevím o čem by si s bábou povídala, musí si vytvořit kruh přátel, sobě rovných, já jí plácat fráze chodit nebudu, blog jsem postavila na diskusích.

          Hezkou neděli Vendy.

          O tyhle mladé sice trnu ale také je obdivuji a jejich odvahy si vážím proto, že ta dřina, co do toho dávají je duch doby i když nebezpečně krásný?

  4. Einen schönen Tag liebe Anna wunderschöne Blumenbilder wir sind an der Ahr hier ist wunderschönes Wetter Hofendlich bei euch auch.Grüße dich Herzlich Gislinde

  5. Liebe Anna das sind ja wirklich ein schönes Blumenmeer ,bei der Wanderung in Bad Neuernahr da muß man den Kurpark einmal gesehen haben er istfach wunderschön und daher die Fotos einen schönen Tag wünscht dir Klaus

  6. Ein traumhaft schönes Blütenmeer zeigst du hier! 🙂
    Liebe Grüße von Herzen und einen wunderschönen Tag wünsche ich dir ❤

Zanechat Odpověď

