Feedreader Online

Zatraceně !!! Z  A  T  R  A  C  E  N  Ě  !  Co se zase děje?

Že Google reader ukončil svou celosvětovou čtečku RSS jsem přežila, i když vztek byl velký a nezvladatelný, měla jsem chuť, hodit ten krám z okna a potom ještě několikrát, dnes opět. Osm měsíců tvořím novou databázi svých oblíbených blogů a stránek a dnes chci otevřít : Feedraaeader Com a ono tam nic není, bez jediného slova upozornění, a opět mám chuť, ten krám hodit z okna, asi to udělám a bude klid.

Tohle je část vysvětlení Gooogle  RSS čtečky, nehodlám se s tím patlat, opravovat překlad . Mám jich, všech, víc, než plné zuby!!! a dnes, ještě  Feedraaeader Com a na něm prázdno, pusto, no nezabili by jste je? 

Originál : KLIK

Pro zvětšení klikněte do obrázku, jako u mě do kteréhokoliv.
cooltext1123158132  Ani se vám nedivím že ne, je to mnohdy jen ztráta času a nervů, čtečky nefungují?

Goog AKašlu na to, Feedraaeader Com , má čas do zítřka a potom to poletí z okna celé i s Googlem!

__laurelhardy

 

 

27 thoughts on “Feedreader Online

  1. I used to watch all movies with Oliver Hardy and Stan Laurel during my childhood… 🙂
    Thanx for stopping by my blog and have a pleasant weekend! cheers, Mélanie

    1. Communication in a foreign language is indeed complex, but the theme is different and Stan and Oliver? Cha, cha? The memory of childhood? Their humor was satire of the time, as my article?

      A nice evening, dear Melanie……..

  2. Mě se teď, vzhledem k tomu, že GOOGLE asi koupil PICASA galerie(mám tam veškerou sborovou fotografickou dokumentaci za cca 10let), tak mě předělává alba a nutí na je dávat do prostředí GOOGLE+, kde alba ztratí určité vlastnosti a neplatí mi tam zaběhané úpravy alb. Jediná výhoda, že zvětšili objem na bezplatné ukládání fotek z 1GB na 15GB.
    Ale nutí mě přátelé, chce osobní informace atd.
    GOOGLE+ to je sociální síť?

    1. Honem, rychle, když jsem dostala nabídku na aktualizaci na Picasa…, jsem couvla a zůstala u své staré, zaběhané verze a dokud mě nedonutí „násilím„ nikdy již… Neudělám žádný krok k inovacím, co většinou víc vezmou, nežli dají?
      Něco podobného se stalo s Windows Live, kde si dnes musím hlídat a ošetřovat to, že kdokoliv se přeze tento prohlížeč, mohl dostat do mého počítače a dalo mě velkou práci, si to ošetřit, fotky a obrázky, co jsem například kdysi použila tady, již nemohou lidé vidět, je to škoda ale nedalo se nic jiného dělat.
      Mám vás na Google+ přidaného, tamní styl kontaktů, je mě ale cizí a mimo toho, že se podívám na obrázky, mě tam nic, co se týká kontaktu s lidmi, nevtáhlo?
      Vaše zajímavé hudební věci občas sleduji, je to krásný koníček, zkusila bych odkazovat, pokud by jste dovolil, ta hudba za to stojí.
      Zdravím vás pane Oto. Feedreader je již funkční ale ty jejich přestavby mě stejně prudí.

    1. Já si vůbec umím vyhrát Hanko. Píši ti o tom v článku: Konečně jsem venku z kola. A tady, na také tématu „počítače a internet„ , jak vidíš, někdo hodil řeč, tedy aby nestála? Tak nějak ze slušnosti, na oplátku? Ale jinak nuda??? Nezajímavé, protože aktuálnost tématu, dáááávno vypršela a dneska nikdo ani neví, k čemu to před osmi měsíci sloužilo, nezná to, nepoužívá to a tedy je to řeč do větru? Mimo tedy SEDMIKRÁSKY, ta ví, o čem je řeč. a mnohde se potom doplníme, vznikne nová debata a témata se prolnou a to je ten smysl blogování?
      Všem vám milá děvčata děkuji za spolupráci, přeji nedeštivou, krásnou neděličku, Tobě Haničko zvlášť, hodně zdraví mamince, nežli se teď uložím, pomodlím se za vás všechny a hlavně za maminku.

  3. Dost smutný je, když si buduješ adresář, ukládáš a srovnáváš podle abecedy blogy, které máš oblíbené a najednou, ze dne na den, se tvá práce nenávratně ztratí.
    Divné je, že tohle bylo ze dne na den, bez upozornění, to jsou vážně natolik škodolibí?
    Já používám onen bloglovin, ale mimo toho mám zaneseny své oblíbené v oblíbených, a u ostatních mám návštěvní knihu, takže adresy mi zůstávají.
    A pro jistotu si je přenáším do excelové tabulky. To není vůbec marné, zálohovat si je tímto způsobem.

    1. Každý blog má nějakou čtečku, my jistě také. Mě nejvíc vadí ta ztráta na Google Readeru, tu jsem neskousla doteď, nejde o to mít jakési adresy blogů, to si vždycky nějak a někde najdeš, já tedy vidím, když ty přijdeš ke mě, ve své admin…A poslouží mě to i jako odkaz. Ono jde o to, vědět a vidět všechno, všude a na jednom místě, mít aktuální přehled o čemkoliv a moci se rozhodnout, co si chci přečíst celé a nebo, kam chci jít komentovat, vy děvčata, co u mě občas píšete, vás již nemusím hledat, to je snad jasné?

      A svět blogů, to je zase jiná kapitola, já tam měla všechno možné i nemožné? Vidíš, já zase nevím, co je to návštěvní kniha, nebo oblíbené? Když na něco nemám teď hned čas, dám to do záložek, a později to třeba smažu, občas se mě takhle zavalí Chrome, když zapomenu mazat a mám pět set záložek ale to je zase něco jiného, to prostě musíš tu stránku najít a otevřít, ve čtečce máš přednostně to, co je aktuální a potom to, co si sama zadáš, že chceš.

  4. Vidím Aničko, že tě ten zatrápený google pořádně rozčiluje, ale má pravdu Ježurka, když nejde o život, tak jde o „hovínko“. 😉 I když pravda, jestli si 8 měsíců pracně tvoříš databázi oblíbených blogů a pak je to ze dne na den pryč, dokážu si představit to naštvání docela snadno. 😦

    1. Milá děvčata, Jaruško, Libuško, avi a Sedmi, ty přestavby na úkor počítačů a ve prospěch mobilních sítí, jsou metla a mám pocit, že brzy nebudu mít na to, s tím neustále bojovat, asi ne jen já? Když se pracně něco naučím, uvedu to do nějaké pořádku a začne to fungovat, je všechno jinak, na G. readeru, jsem neměla jen zábavu ale i práci a oni nesplnili slib převodu dat, TEN NÁPOR PROSTĚ NEZVLÁDLI. Sice máte pravdu, že jde o HO… ale naštve to a nechce to klid, to ani náhodou, dala jsem tady na tohle místo odkaz, s tím, že je tam tři tisíce nesouhlasných komentářů, asi žádná z vás to nepoužívá a tím můžete zůstat v pohodě, protože ASI nevíte, kolik je to práce a úsilí? A že tím ztratí mnoho lidí, na dlouhou dobu přehled o čemkoliv, je asi účel, který světí prostředky a to je alarmující?

  5. Tak jsem se dívala na ty stránky a cosi to ukazuje… tak už ti to funguje?? Přijít o další databázi je jak přijít o ten závěr diplomky, jak jsme se o tom bavily se Sedmi… je to na vyhození počítače z okna 🙂 Já už, pravda, dnes podobné pocity nemívám, ale když jsem na gymplu (a později) programovala, mívala jsem je velmi často… kdykoliv jsem nemohla přijít na chybu v programu a ten si dělal, co chtěl ….

      1. :-))) Před 20 lety jsem programovala ve 20 let starém programovacím jazyce. Je to jako kdybys chtěla po latináři, aby ti přeložil něco z italštiny :-))))) No, pozná, že je to jazyk a že je dost podobný :-)))))

          1. A budeš hledat nějakou jinou, jestli tedy stále nefungují? WordPress reader tedy funguje ne zcela stopro, ale aspoň něco. Blbé je, že mám dojem, že dost ignoruje příspěvky z newordpressovských blogů :-(( Což mi tedy přijde škoda. Kdybys našla něco, co bych mohla používat, dej vědět…

            1. Nežli se WordPressácká čtečka vyspí, je pozítří, rychleji jsem tam „pěšky„ ? WordPress, je kapkou v moři? Schválně jsem zkomolila název, abych jim nedělala reklamu, čteček je spoustu ale ta RSS, byla kdysi nejlepší na světě, fungovala včetně světového tisku, kdysi jsem to všem nabízela a propagovala, ještě že nemám lidi, kteří by se chytli a potom mě proklínali?……. A je v háji? Dej si do vyhledávače readery?

    1. Tak…….. a teď vím, kdo to zavinil, tak to jsi byla ty s tím smartfooouňákem, co nám počítačovým závislákům kazíte jejich vžitý, staletý grif, to pro vás přestavují a bourají naše vžité zlozvyky? A já pořád, kdo to je, proč nám nedaj pokoje? A já pořád kdo to tluče, on to smartphon na obruče?

        1. Jo, jo.. Sedmikrásko, denně mně to strkají před nos, musíš….dvoufázové zabezpečení přes mobilní síť a přes to vlak nejede?

          1. dokážu si představit, že to asi musí být dost náročné… já jsem viděla první počítač ve 12, kdy jsem zažila menší šok, když jsem hned po revoluci jela s tátou na přednáškové turné po USA… moje maminka má s počítači problém dodneška, smartfoun nechce a chápu jí. jenom doufám, že nepřijde doba, kdy bude nucený přechod „zpátky na stromy“… to pak bude tahle generace ztracená…

            1. Však si zvyknete?
              Dvě stě tisíc let lidské historie je toho důkazem, v minulém století lidé popřeli Boha a pan Darwin se stal idolem lidstva, dnes ho popírají a chudáci děti, já chápu jejich vzpouru, (tedy i tebe zahrnu do svých dětí) ? Spirála života se točí zrychleně proto, aby vždy dospěla do nějakého bodu a čím to bude rychlejší, tím dříve se to stane? Moje rada babky je, zapřete paty do rodné, orné půdy a vší silou brzděte ten vývoj?
              Ráda se učím, stále se učím, co je moc, je moc Sedmikrásko, tvůj krásný pseudonym říká, mnohé a tam, kde žiješ v současnosti, ti to asi také mnohé napoví o nás v Česku, ta druhá kosmická, co nabíráme, je zhoubná? My chceme snad, předhonit Ameriku?

Zanechat Odpověď

