A TOHLE ZNÁTE?

ZÁBAVA A NE LEDASJAKÁ.  
POTĚŠTE OKO I DUŠI.

18 thoughts on “A TOHLE ZNÁTE?

  1. To byl nádherný zážitek, Aničko, obzvlášť první a poslední video, mám ráda violoncello, má pro mě moc příjemný zvuk. Ovšem musím přiznat, že mám ráda i rockovou muziku, není to jen kravál, jak tady někdo psal, ale i krásné melodické balady, ve kterých se čím dál častěji objevují prvky vážné hudby a s rockovými kapelami zpívají operní zpěvačky. To je kombinace pro mé uši úžasná. 🙂

    1. Musím se Hanko přiznat, že mně ladí,
      ne vše, co konvence mně radí,
      je u mě krásné dost, co odsoudil by mnohý host,
      mé srdce samo si vždy třídí, a nedbám na to co se líbí,
      co pro mě krásné je, někomu se nezdá,
      pro duši mou, je jen ten hvězda,
      kdo líbí se jen mně, kdo a co říká, je mě lhostejné?
      Stojí li lidé v řadě tady, co říci, nevědí si rady,
      říci-li, podle svého „musu„ ? Neb něco, všeobecně,
      podle vkusu, dav čeká na mou, na tvou chybu,
      uplatnit touhu říci, to má hybu, tak chválí, jako s kopírky,
      když brak se snoubí s krásou, uměním, já kamením.
      Když kráse, komerce tu vládne, nevím co říci,
      nemá-li to chyby, i mně se to líbí?

    1. Sim, caro amigo. Eu já sou uma mulher velha e eu tenho muito tempo se pensou que o jovem não encontrar qualquer coisa que possa me agradar, eu encontrei e eu espero e grande alegria. Abraço e tenha um bom fim de semana. Anna

  2. Milá děvčata a milý Osvaldo, dnes jsem měla perný den, navštívila jsem své zahrady, malinko popracovala, všechny kytičky mě vítaly s otevřenou náručí, poplakaly si, to je prý dost, že jdu, musela jsem, volaly ty holky na mě zdola, že toho dědka nechtějí, že s nimi nemluví a lije na ně vodu přímo z kýble, a jestli nezačnu něco dělat, nebudu sem dávat loňské a předloňské obrázky, nebudou žádné. Teď, se třesu jako ratlík a mám sílu napsat, jen tento jeden komentář.

    Jsem ráda, že se videa líbí, na Googla+ to dala Eliška Líznerová, možná ji také znáte, dělávala a občas něco ještě napíše, na blogspotu.
    Pro Jarušku mám radu, i když vím, že to nemáte rády, já mám stránku na You Tube a tak nevím co vidíte vy a co já? Když skončí video, co jsem tam dala, otevřou se další okna na která si můžeš kliknout, nebo na lištu nahoře, je to vlastně odkaz a jen, od Davida Guetta, je na You Tubku, čtyřicet osm krásných videí (netřeba kupovat). Nedivím se, že se líbí, má sedmnáct milionů shlédnutí. Když jsem tyhle moderní mistry objevila, přepla jsem internet vedle do pokoje na velkou obrazovku, dali jsme si s dědou na uši sluchátka, aby hudba vyzněla a udělali jsme si domácí koncert, nádhera.

    odkaz na krásné fotky: http://lorvil.wordpress.com/2013/12/08/firenze-il-ritorno/

    Nevím jestli jste si včera někdo všiml, jak jsem dostala po své nevymáchané hubě, ale zabojovala jsem! Zablokovali mě na spoustu hodin všechno a všude, mimo textu. Gúglíček vystrčil růžky, videa o Gulagu se jim asi nehodí do krámu, vrátili, všechno jsem musela „přeheslit„ , mám jich plné zuby!!! Takže včera, také perný den ale na nervy? Tomu dobrákovi, co mě nahlásil, móóóc děkuji.

    1. Takhle krásně se o kytičky staráš? To ty, co máme doma, by si asi taky zanadávaly 😦 Ale s jarem na mě přichází nějaká změna… asi se dočkají větší péče… a možná i nějakého přírůstku…
      Kdysi jsme se bavily s kolegyní, která po mnoha letech výuky dětí občas zatouží po nějaké poklidné práci, jak obě toužíme mít květinářství 🙂 Já nechápu, jak je to možné, protože já mám květiny ráda, ale moc jim nerozumím a ta má péče… hanba mluvit 🙂 Ale v těch květinářstvích to na mě vždycky dýchne takovým poklidem (asi mě to holt táhne k poklidu přírody, holt :-)) a ta vůně… 🙂
      S tím googlem mě překvapuješ… tak drsně si na tebe došlápli???? To je ovšem dost na pováženou… to mě znepokojuje výrazně víc než ty diplomatické hrátky na Východě. Tak cenzura??

      1. Cenzura byla, je a bude avi. Pokud se někomu nebude líbit něco, co napíšeš, nebo publikuješ, označí tě jako závadné, tak to automat vyhodnotí a potom ti, jako mě, za články o indiánských rezervacích, nebo o drancování v Africe, dokonce dvakrát, někdy před pěti lety, smažou celý blog? Česky s tebou nikdo jednat nebude a argumenty musíš mít pádné, aby vrátili…. To, co se JIM „nelíbí„ , nebo NĚKOMU, musíš smazat. Jsi na Americkém blogu a podepisuješ ve smlouvě, jejich pravidla.

        Kytičkování je můj, ne koníček ale kůň, zahradnictví sice nemám, i když můj děda říká, že to tak vypadá a má prý toho dost, jsem stále ještě dost nemocná a už ho moje kytky se..u, jak říká. Jestli moje kytky minuly dobu naší známosti nevím, nepamatuji si již na rozdíl od loňského roku, kdy jsem si třeba rok pamatovala, kde jsem co napsala, či řekla, N I C ! TEDY ODKAZ NA TY KYTKY?: https://annapos.wordpress.com/2012/02/11/umorny-unor/

        1. Tenhle článek jsem neviděla… krásné… musí ti to doma krásně vonět květinami. Já si na ty kvetoucí vůbec netroufám… navíc mám dojem, že v obyváku je slunce moc a jinde zase málo. Ale jednou asi zkusím a uvidím. Problém je, že čas od času tu celý týden nikdo není… i když teď, co chodí malá do školy, to, pravda, hrozí jen o prázdninách. Zatím mám jen doma návody na pěstování 🙂
          S tou cenzurou, to máš pravdu, byla a bude. Hm. Abych si přečetla, co jsem jim podepsala… indiánské rezervace a drancování se jim nelíbilo? A to máme psát jen o samých krásných věcech? A já myslela, že závadná jsou akorát rasistická, nacistická apod. témata…

          1. Někomu se třeba nelíbí i to, že „tobě,„ se nelíbí? Například ten rasismus, staleté genocidy, moderní otrokářství a podobně ale, kde není žalobce, není soudce a bez upozornění nikdo nic neřeší. WordPress, je dost benevolentní a mazal Google a před lety, windows Live.

    1. Osvaldo caro amico, posso no vedere il tuo blog? Cadere sempre browser e la pagina non si carica, è dispiaciuto per me. Ciao a te troppo, abbraccio, auguro un bel weekend soleggiata. Anna

      1. Certo che puoi.l Ci sarà qualche problema, ma da oggi la situazione dovrebbe essere migliorata perchè da oggi sono collegato con la „Banda larga“ e non più via cavo telefonico“. Controlla. Ciao.

  3. Aničko, taky jsem potěšila duši i oko, díky za vše krásné! Také mne hned napadlo, co si jednou budou pouštět ti, kteří holdují těm mně nic neříkajícím kraválům jako je techno apod., ani neumím všechny pojmenovat. Ale to už nám může být jedno, já vím. Přeji krásný víkend!

  4. Aničko, chválím skvělý výběr videí a jsem teď pod vlivem toho posledního, které bylo přímo fantastické do poslední vteřinky. Musím se přiznat, že mě mrzelo, že už to končí a mám touhu si to celé pustit ještě jednou a jestli to byla propagace jejich nového CD, tak bych si ho koupila hnedky teďky! 😉

  5. Člověk někdy zapomíná, jak je vážná hudba krásná… uprostřed toho rocku a popu. Vzpomínám, jak ta spolubaletka mé dcery kdysi přišla na vánoční hodinu a zahrála vánoční koledy na housle. Bylo jí tak 7 let tenkrát? Možná ani ne? Bylo to úchvatné… od té doby uplynuly 2 roky a holčička se účastní mezinárodních houslových soutěží….
    A taky vzpomínám, jak můj manžel říkává, že heavy metal je vlastně taková vážná hudba (jak ti první dva violoncellisti…) 🙂
    Musím si takovou hudbu pouštět častěji….

Zanechat Odpověď

