ZIMA?

Držíme svůj život v rukou?

Ne jistě ne, často nám unikne to důležité, co jsme ještě chtěli a měli udělat a není již síla ani čas, je daleko rozumnější milovat to, co je dnes a v tuto chvíli a tak to miluji, ať je to jakékoliv. Sedím ve svém tichém koutku, dívám se na šedé nebe, poprašek sněhu, co dávno napadal a stále ještě je čistý, bílý, nešpiním ho svými kroky již dlouhou dobu, podívám se jen na pár tlapkami udělaných dírek do sněhu, na to jak se kocourek na balkoně vyčůral, když jsem nemohla sejít se schodů a vypustit ho na vzduch, aby si počíhal na ptáčky, co jsou tááák chytří, nalétávají a dělají si z něho legraci, vyskakuje hodně vysoko ale stárne, dědkovatí, stejně jako my dva. Můj milý muž nezapomíná, stará se o mou zábavu a sype ptáčkům, abych se měla na co dívat a z čeho mít radost a potěšení, pootevřu dveře a poslouchám jejich brebentění, několik sýkorek si přijde až k mým rukám a vezmou si svá semínka, šustící o podlahu, když je rozhodím, zabalena ve své teplounké dece ani nedýchám, abych je nepoplašila, takovou mám vždycky radost s té milé návštěvy. Kocour spí u mě na klíně zabalím ho také pod svou deku, to že je hluchý, stejně jako já, je jisté, nebo snad, nemá chuť ty uličníky prohánět? Po očku se po mě podívá a myslí si, že ho přidržím kdyby se mu zachtělo lovu?
To jsou mé dny moji milí a tak vás jen pozdravím a ještě chvilku počkám, nežli mě nebude zatěžko sedat u počítače.

11 thoughts on “ZIMA?

  1. Z tvého povídání cítím únavu a smutek, Aničko. Ze srdce ti přeji, abys byla co nejdřív v pořádku a mohla se věnovat svým zálibám. 🙂
    Děkuji, že jsi i přes svoje problémy našla chuť zajít na můj fotoblog a napsat komentáře.
    Měj se co nejlíp a odpočívej, ať jsi brzy zdravá.

    1. Moc tvé přání potřebuji a stokrát ti za něj děkuji Hanko. Je to již dva měsíce bída s tím mým zdravím a tvoje fotky jsou životabudič, za který jsem vděčna, vlastně od září, jsem nepřekročila práh i do nemocnice mě nesli, příroda je pro mě nepostradatelná a dost tím trpím, snad bude brzy jaro a mě to vžene novou krev do žil. Krásný nedělní večer děvče. Anna

  2. Milá Aničko! Cítím se poctěna, že i u mne jsi se zastavila, už jsem měla taky starost, jen jsem se občas podívala a stále nic. Čestné slov, že jsem se také dnes chtěla přesvědčit a mám radost, že tě zase vidím, i když to ještě není to pravé ořechové, tak věřím s tebou, že zase bude brzy dobře! Jaro je za dveřmi, jaro to jistí! Hodně zdraví, Aničko, posílám ti přes kopec také pozdrav a objetí.

    1. Také tě zdravím Libuško a děkuji. Ta moje „kancelář mě nedovoluje, mít u počítače postel, asi si koupím „noubůk„ , abych na vás lépe viděla, lépe vás slyšela, a ne, ne, nesním vás děvčata, i když někdy bych vás radostí snědla, když se ozvete……..

  3. Aničko, dlouho jsi tu nebyla, říkala jsem si, co to, co to.
    Takže zdravotní problémy? Snad jsou zažehnané, dovedeš určitě šetřit silami a zaměříš se na uzdravování. Ale dívat se umíš pořád a vychutnávat ty pěkné drobnosti kolem sebe, také. Moc se mi líbí tvé povídání o kocourcích, co se vyhřívají s tebou a dělají ti tiché společníky, právě proto, že chtějí. Až budou chtít lovit ptáčky, nikdo je neudrží! Ale zatím je tvůj kocourek s tebou, a tvůj muž také.
    Hezké dny, i zpoza okna, a těším se na tvůj návrat.
    Jsem ráda, žes nakoukla i ke mně, nedávno jsem si říkala, je tu nějak ticho, tvé jméno se v komentářích neobjevilo pěkně dlouho. Snad to už bude lepší…

    1. Zdravím tě děvče a také tě ráda vidím na diskusi. Ono není tak nějak o čem diskutovat a také mně to moc nejde, jsem velice slabá a unavená, lepší se to pomalu ale začínám se těšit na jaro a to je dobré.

  4. Měla jsem dnes velkou chuť a předsevzetí, že vás všechny, moji drazí přátelé navštívím, podívám se co je u vás nového, čím žijete a těšíte se, nešlo to , tak vás zdravím, objímám a děkuji za každou návštěvu a přízeň. Vaše Anna

  5. Ciao, Anna! Spero tu stia bene nonostante sia arrivata la la freddissima stagione invernale. Amo la neve se non crea danni per l’atmosfera ovattata che sa creare e perchè fa precipitare le polveri sottili e si riesce a respirare meglio.
    Buona domenica ed a preso. Un abbraccio. Osv.

Zanechat Odpověď

