OTEVŘETE SI OKNO DO SVĚTA

Není to úžasná šance poslat své pozdravy do největšího technogenního objektu v prostoru ? Nejdražší vědecký projekt v dějinách lidstva! ISS zahrnuje většinu state-of-the-art technologií, spolu s bohatými zkušenostmi Ruska v oblasti kosmických aktivit. Více než 200 pozemšťanů z 15 zemí navštívilo vesmírnou stanici. Pozorování pomocí ISS, přírodních katastrof, efektivity hospodaření. Experimenty vedené na oběžné dráze poskytují vědcům výzkum moderních vakcín a léků. Úředníci dali k dispozici dostatek zdrojů pro prodloužení práce ISS, nejméně do roku 2020.

Foto: EPA  International Space Station Turns 15

PŘEČTĚTE SI                          :   TADY
PODÍVEJTE SE NA VIDEA :   TADY  

Nesmysl

Trond Larsen  měl to štěstí, fotografovat malý hmyz,
asi pět milimetrů dlouhý,
během mezinárodní expedice terénních biologů ,
do hornaté oblasti jihovýchodního  Surinamu .

National Geographic 

To mám moc ráda Kliknout si,
a najít spoustu zajímavostí.

A také takhle si otvírám okno do světa: KLIKNI A ZKUS TO.

TADY SI PŘEČTU ZPRÁVY Z PRVNÍ RUKY :Klik
Takhle si hledám videa a zprávy ze světa           :Klik

A takhle vypadají stránky na Google+ Klikněte si na obrázek.
ONO SE VÁM TO DÁ DO PROHLÍŽEČE A BUDE TO VĚTŠÍ

Čtení je někdy zajímavé, někdy překlady nestojí zanic. Občas se podívám do daleka, jindy zase někomu tady doma do oken, občas je obraz aktuální, jindy starý několik let, internetu se nebojím a blog je mou okrajovou záležitostí, píši si táda s lidmi, s kterými si mám o čem povídat a ráda bych nám starším dokázala poradit a pomoci, když už se na internet dali, aby našli vždy něco zajímavého, poučného a hlavně to co jim může pomoci v běžném životě. České noviny jistě nejsou pro nikoho problémem ale jsou i vyhledávače různých skrytých faktů a také věcí se kterými si je potřeba umět poradit, například jak a kde si stěžovat? Nebo podat žádost, to by mohlo být pro někoho užitečné.
VEŘEJNÁ
ODKAZ KLIKNI
A aby to nebyla nudná stránka, trochu neaktuální legrace, ono se toho ale moc nezměnilo a písničku.

398f145bb9_64251436_u

05
Aa
bf73010353b5ee28624bd153c7679fc1 Pa 1

Už jsi doma, také se nebojím, brzy přijdu za tebou

12 thoughts on “OTEVŘETE SI OKNO DO SVĚTA

  1. Einen schönen Montag liebe Anna,ich öffne auch das Fenster zur Welt habe auch nie Langeweile schaue mir alles an Nachrichten oder ich lese mal ein gutes Buch es gibt so viel was man machen kann.Wünsche dir eine gesunde gute Woche es wird ballt Schnee kommen man nuss es nehmen wie es kommt..Liebe Grüße und Freundschaft.Gislinde

    1. Danke liebe Gis, für alle Ihre netten Worte und auch für die Erinnerungen, wenn ich an Ihre Bilder und Fotos sehen, für mich ist es immer verbessert die Stimmung. S Iternetem, du hast Recht, es ist ein guter Diener, aber manchmal schlechter Herr. Haken Tag, lieber Freund.

  2. Já už si večery bez internetu nedovedu představit….mám ho místo televize, na tu nekoukám už spoustu let. Vždycky si najdu něco zajímavého k přečtení, neustále se někam proklikávám, zajímá mně hlavně příroda, kam bych mohla na výlet, „ležím“ neustále v mapách.
    I přesto, že strýček Gůglík najde téměř všechno, mám ráda knížky, různé encyklopedie s tipy na výlety, procházky, zajímavá místa atd. Jenže čtení je u mně na dlouho, každé místo, o kterém čtu musím okamžitě najít na netu, přečíst si ještě něco navíc….a najednou zjistím, že jsem odklikala bůhví kam.
    Zrovna dneska po obědě se chci vypravit pro novou knížku, tak už se vidím jak neustále odbíhám hledat a hledat další informace

    1. Sedávala jsem na internetu většinou jen po večerech, při práci jsem si i řešila blog a zájmy na internetu. Letos jsme s mužem ukončili veškerou pracovní činnost a já budu mít spoustu volného času navíc, tak trochu se bojím, že se ze mě také stane nezkrotný milovník a hledač. Jitko je to jako cukr do kafíčka, dojet si tam, kam už nemůžou nohy a tělo a dosáhne tam internet, to se tebe jistě netýká, cestuješ si s pejskem pěkně po svých. Poslední měsíc mě trochu zloběj, s přihlašováním na každou blbost, já se ale proklikám a vždycky je nějak obejdu, až pomine ten blázinec s převáděním na mobilní internety, tak zase nastane nějaký čas klidu a bezproblémové sítě, snad? To proklikávání, považuji za vadu, je to nějaký jejich způsob nucení k přechodu na „ajfoňácký„ způsob propojení sítí, to se ale časem usadí?


  3. El mundo avanza dia a dia y con ello vienen los nuevos adelantos tegnologicos, algunos nos han favorecido y mucho!. En cambio otros no creo que hayan resultado tan practicos aùn!
    Pasa un excelente fin de semana, mi preciosa amiga!
    Cariñosos saludos para ti. Besos

    1. Mi opinión es que el progreso es el camino al infierno. La humanidad debe frenar el desarrollo de una primera salvar el planeta y las almas de las personas, la erradicación de la pobreza mundial y el hambre. También me es querido, querida Mane.

  4. Já poznamenám jen jediné.. technika postupuje kupředu až nepěkně rychlým tempem. Sama jsem zvědavá, kam až se dostane a trochu se toho i bojím. Ale je úžasné, že ji dokážeš takhle sledovat. Obdivuji Tě za to, Anno..
    Přeji Ti krásný zbytek večera a krásný zbytek týdne!

    1. Také ponocuješ ash, zrovna jsem psala Mane, o rychlé cestě do pekel, jestli se svět nezklidní a nepřibrzdí, nedá ty tekoucí miliardy do záchrany planety, trpících a hladovějících lidí, na změnách klimatu je jasně zřetelné, že ty světové katastrofy se již stupňují do závratných rozměrů, a svět vede žabomyší kecy? Děkuji Ash a pěknou šťastnou neděli.

  5. Aničko, je to zajímavé, ale já jsem na tom asi jako Jarka. Nevydržím u toho tady sedět dlouho, tak jen obyčejně projedu blogy, něco vložím, přečtu emaily, napíši nějaké a občas jako relax si zahraji nějakou hru, ale nebývám tu dlouho a toto všechno prolistovat, to se mi zdá na delší dobu, i když jak jsem koukala, to zajímavé je. Ale mně je nejlíp, když si mohu sednout do křesla, dát nohy na židli a to je většinou u televize, do ruky si vezmu pletení nebo háčkování a je mi fajn. Já se přiznám, že ani nevím, když bych chtěla, kde bych toto všechno hledala. Ale díky Tobě se občas aspoň někam dostanu. Díky.

    1. Libuško, to jsou věci pro kde koho, a vás pár, mých věrných, na které stále spoléhám, že podpoříte moje povídání, jste jako cukřík do kafíčka, abych mohla rozvést myšlenku v komentářích a jsem vám za to vděčná, pomáháte mně v tom, že se již trochu vytratilo „písni mě, máš hezkej blog„ je to pro mě dobrým výsledkem a jsem s tím spokojenější stále víc, zajímat se a nechtít jen povrchní fráze ale rozhovory, o různých zájmových věcech? Vaří, plete, u mladých zase pěstuje styling, mnoho lidí a mít zájem i o něco jiného, nežli je šest set frází na Facebooku, bylo mým snem, na WordPressu, v tom jistě vedou politické blogy, tam se chodí opravdu diskutovat, toho jsem daleka, já mám ráda diskuse s vámi, jsem za to vaše nahrávání mě na smeč, vždycky vděčná, i když se vás téma až tak netýká, vždycky máte co říci a mnohým mladým, co porůznu vedou blogy, rádoby vzdělaným, dáte nafrak?
      Jinak, Libuško, jsem naprosto normální ženská jako ty, Jaruška, Vendy a další, také pletu, vařím a dokonce se občas i pohádám s dědou, jako každý jiný.
      Okno chci otevřít všem, někdy jich přijde sto někdy jen padesát denně, a i ti, co komentáře nepíší mě potěší, že se alespoň podívají a třeba najdou něco zajímavého.
      Abych vás děvčata přesvědčila, že patřím mezi vás, tak jsem dopletla svetr, vyfotím, ukážu a poradím jak jsem zvyklá, (rady a porady) to je moje, vždyť mě tak trochu již znáte ne? Dva a půl roku to spolu táhneme a já vám děvčata moc děkuji. Hezkou neděli holky moje….

      obrazky a animace

  6. Aničko, proti tobě jsem úplný žabař. Proklikal jsem se několika tvými odkazy a přiznávám bez mučení, že jsem na nich byla poprvé. Když otvírám počítač je to kvůli tomu, abych zkontrolovala mailovou schránku a podívala se, co je nového na blozích. Někdy, když se chystáme na výlet, ale často až následně, hledám na netu informace o konkrétních místech, sem tam si najdu třeba nějaký recept a to je vše. Na počítači se střídáme s manželem, ten má zase rád své inzeráty zabývající se motory a vším z tohoto světa benzínu.
    Dnes mě rozesmál tvůj přídavek mapy Česko-Slovenska a ráda jsem si s tebou zavzpomínala na „Pavla“.

    1. A chci to naučit i třeba tebe, mapy, to není jen to, na co jsi si klikla na odkaze a uviděla mapu, je to program a krásně se s ním pracuje. Obrázky, které jsem vystřihla je New York, právě z těch map a ty na tom odkazu, co jsi si odklikla, budeš klikat na znaménko plus a pojedeš dolů, třeba nad Prahou, přesunout se můžeš kamkoliv na světě tahem myší na mapě a také to můžeš napsat do zadavače, třeba Paříž a potom tím znaménkem + se proklikáš až dolů, přímo do ulic Paříže a ještě je tam takový žlutý panáček, toho myší uchopíš, přetáhneš na tu mapu a pustíš ho na místo kam budeš chtít, třeba do ulic tvého města. Není to žádná věda a bát se na něco kliknout? Vyzkoušíš a ono to funguje? Mapy jsou moje nejmilejší zábava a dívám se tak do celého světa, na obrázcích ti to ukazuji.
      Jo Pavel a další a další z mojí generace odcházejí, naše mládí, naše lásky, a tak to v životě chodí. Ať je jim země lehká.

Zanechat Odpověď

