VYPRÁZDNĚNÝ ZÁSOBNÍK?

To dnes asi každý, politická scéna? Houby, na houby, všechny jsou napůl červivé, ostatně jako naši politici, za týden se začnou vracet děti z prázdnin, ne tedy ty mé, to mám mnoho let za sebou. Počasí docela stálé a to, že někde někdo bere zákon do svých rukou a policie je benevolentně tolerantní, mě již také nevyvádí z míry, jak říká Jaruška „zvykli jsme si„?
Mám jednu novinku, přiletěli lišajové, Hanku zklamu, fotky nemám, jak já tě děvče obdivuji, tvá kudlanka je unikát, moji milí lišajíčci, ač jsou na jednom místě a v letu sají svým dlouhým sosáčkem, připomínajíc krásné kolibříky, jakmile se jen přiblížím s foťákem, frnk a jsou fuč? Ten otazník je příznačný, moje drahá polovička tvrdí, že je to tím že smrdím? ( cigárama ) oni mě ucítí na dálku a letí o dům dál. Je zvláštní, že letos se velice opozdili, poznám to jen proto, ne že bych byla nějaký entomolog a něco zkoumala a zapisovala, pravidelně ale přilétají, když kvete jeden lomikámen, chodí na něj i čmeláci a motýli, a všichni jsou vždycky zrubaní do němoty, nechávají se i hladit jako koťata, letos tedy je odkveteno, hlad mít ale nebudou, kvetou teprve teď floxy, ty ale nemají ten účinek a opilost se nedostavila. Jó floxy, to je také problém letos, ani ty vám nevyfotím, když tak ty loňské, dostaly plíseň šedou, jsou chudáci jako stará bába šedivé a ošklivé (jsou mě tak trochu  podobné), nevadí, já jim brzy pomohu, až odkvetou, „seřežu je„ a postříkám nějakým měďnatým přípravkem, a za rok, budu-li tady já i ony, uvidíme?

DSC00372

Dlouho jsem nemluvila o televizi, jak v minulém článku, tedy ty reklamy mě pijí krev i na mém jediném oblíbeném kanále, ne nebudu ho jmenovat, každý si domyslí, bude-li číst dál, z počátku žádné na něm nebyly a mě se to líbilo i když jsem věděla, že to nemůže vydržet? Zmiňuji se proto, že i přes spoustu repríz a věcí, které nemusím vidět, jsem za něj vděčná, ta kvanta krásných dokumentů, mě přilákala zpět k obrazovce, i když jsem se s ní kdysi rozvedla s tím, že se již nikdy nevrátím. Některé dokumenty, jsou tak úžasné, jiné zase poučné, že já mít děti, přitluču je za kalhoty k židli, aby se dívali, historie, podaná zábavnou formou, geografie a život lidí v různých částech světa, jeho krása i bída, vše tam lze vidět, hlubiny moří, korálové atoly plné nádherného života, můj oblíbený hmyzí život a ani rituály ptáků mě nenechávají chladnou, Lemčíci a jejich stavby, kouzelně vyzdobené pro oči samiček, nemáme to my lidé nějak s tou láskou zjednodušené, v poslední době, tedy, jak mnohde čtu?
2hgd0ty.jpg
Milí přátelé mého blogu, prosím, proč ignorujete mé další stránky? Nad záhlavím nahoře, někdo je již zná, někdo ne, jsou na pokračování a když tam nikdo nechodí, nebaví mě pokračovat. Udělejte klik a kuk, prosím, budu potěšena a dostanu novou chuť, do svého revmatického světa vnést elán.

28 thoughts on “VYPRÁZDNĚNÝ ZÁSOBNÍK?

  1. A teď tomu nerozumím vůbec, píšu komentář ke tvému druhému článku a ono se to objeví tady. Tak jak to vlastně funguje, Aničko, vždyť ty další články můžeš psát klidně sem.

  2. Vidím, že k prvnímu článku o darovaných a nechtěných věcech přibyly další.
    No, o aroganci mocných už jsem leccos slyšela a nechtěla bych to vidět na vlastní oči. Tady je vidět, že jsou nejen mimo realitu, ale jsou už tak přesvědčeni o své všemocnosti a nadřezenosti, že nejsou schopni reagovat jako lidi.
    Jsou to tedy nelidi, nebo nadlidi?
    Přestávám se divit revolucionářům, anarchistům a bohužel i teroristům. Páč když to slyším, otvírá se mi v kapse kudla, kterou nemám a mám chuť jít a hodit tam bombu. Kterou taky nemám.
    Možná by stačila aspoň dýmovnice-smradlavice. Taková, co by je vyhnala ven.

  3. Lišaje jsem taky neviděla, snad sem tam nějakého motýlka, spíš běláska. Kdysi jsem vidívala i otakárky fenyklové a teď mám dojem, že snad vyhynuli, či co…
    K tomu kanálu, myslíš Prima zoom?
    Já jsem spíš na ty filmy, ale dokument sem tam střihnu. Zase, když jich vidím méně, jsou pro mě vzácnější a víc si je vychutnám.
    Půjdu se podívat na tvé další stránky, ale nediv se – já mám taky v záhlaví dva další blogy a nikdo na ně nechodí. Ale neřeším to, ten jeden budu asi mazat, články jsem si odtamtud přenesla a budu je zveřejňovat na mém oblíbeném, ten druhý je spíš sběratelský. Tak jo, jdu se mrknout výše. Zatím hezký den! (nebo spíš hezkou půlnoc… :-).

    1. Tak ti také napíši z jedné vody načisto, jak se dříve říkávalo. Ne cesty osudu, ale počítačové, jsou nevyzpytatelné? Myslím si o něm, za ta léta své, je to zlomyslný fracek a hrabe se mě ve všem, já si udělám pořádek, on si neřád nespí a v jednom kuse se v mých věcech hrabe, jsou dny, kdy nemůžu nic najít, že si myslím, že myslí a dělá mě to naschvál?
      V administraci tě nemám, jako by jsi tady ani nebyla? Těžko říci, co ten program vyváděl? Nějak do hloubky, se v tom hrabat nehodlám?

      Nově příchozí dopisovatelka, já na její doporučení, jí říkám Avi, říkala totéž, zítra to tedy napravím a podívám se tam u tebe Vendy. Některé věci na různých blogách, (tedy administrativně) jsou podobné, některé se liší podstatně a témata?To je kapitola samo o sobě, na něco dokonce jako lidé kašleme z principu, prostě, není čas, a jindy zase nálada, jak ostatně i ty říkáš, blogů je hodně, a já si vybrala vás pár, děvčata, protože, vybrat si je nutné a číst, abych měla jakýs, takýs přehled, je důležité pro mě, nemusí to ale být zásadní pro každého? To, že něco nabídnu, je taková chuťovčička, ne donucovací prostředek? Ale jistě, kdokoliv z nás je rád, když lidi zaujme, co nejvíce témat, někdy dělám i ta, co nezajímají téměř nikoho, humanita, ekologie a třeba víra, to je celostátní tabu? Já osobně mám navíc štěstí v tom, že se sem, nikdo nechodí hádat a vybít si své emoce?

      Politika mě zajímá, zajímají mě i blogy co ji dělají, nenabízím to už nikomu, kdo chce, ať si najde sám? Co, kde, mě zaujalo, jsem dávala do rubriky, „DNES JSEM ČETLA„ Ani ťuk, i ty píšeš, stejně na to nemám vliv, máš samozřejmě pravdu dotud, pokud bych tě nevyprovokovala k přímé akci, a jak víš, on se nikdo, tak lehce, k čemukoliv vyprovokovat nenechá a potom jsou to plané řeči a ztráta času, to je již lepší mluvit o té polévce?

      1. Nojo, ale jaká to je přímá akce? Že si taky zanadávám, že se přidám s tím, že mi pijou krev, že lžou, že jsou nestydatí a arogantní. Pokud jde o vyjádření, že o tom vím,a že s tím nesouhlasím, jak se chovají, tak je to jediná věc, kterou můžu udělat. Jistě, lepší než absolutní mlčení.
        Ale další akci nezvládám. Jakou? Jít demonstrovat? Na to nemám povahu, a svůj čas si nasměruji pro mě užitečnějším směrem. Voleb se zúčastňuji, a stejně jsou výsledky jiné, než bych sama chtěla. Jsou věci, které jednotlivec neovlivní, na to jich musí být víc, těch jednotlivců.
        Jinak, problémy serverů také nechápu, sama tu zkušenost nemám, protože co na píšu na můj blog, objeví se na mém blogu, včetně komentářů, stejně tak se to týká druhých blogů (na které, znovu podotýkám, také nikdo nechodí, takže v tom nejsi sama, akorát že si nestěžuji, jsem ráda, když lidi chodí na ten hlavní).
        Jinak, tvůj blogový svět je hodně pestrý i na této stránce, myslím, že si nemusíš zakládat nové a nové stránky – proč to všechno nedáš sem, ať je to pod jednou střechou? Bylo by to jednodušší, nemyslíš? Tento problém měla ještě jedna blogerka, taky měla dva zvlášť rozjeté projekty, umístěné v boční liště a taky si stýskala, že jí tam nikdo nezajde. Jenže lidi většinou jdou po tom, co je v hlavním blogu a neštudují boční rubriky, leda by si procházeli blog jako takový i do historie a díky tomu se proklikli i na další weby. Ale kolik takových lidí je? I já většinou zbrousím celý blog jen v případě, že o něm chci napsat do představení blogů. A zabere mi to spoustu času, zvláště pokud je ten člověk plodnej, tedy v psaní článků,. 🙂
        Osobně mám ještě asi 40 blogů, které nestíhám číst, naposledy jsem na nich byla asi před měsícem. Do toho pár blogů, které navštěvuji denně, nejčastěji odkazem přes komentáře, to je nejrychlejší. Myslím, že je to většinou problém času, ne nechuti, číst tvé další blogy. Považ, tvoje články nejsou žádné lehké počteníčko, vyžadují zamyšlení, než napíšu komentář, trochu o tom, co jsi napsala, přemýšlím. A taky potřebuji čas, abych to strávila, trochu si tvé myšlenky rozebrala, vstřebala. Nezvládám přečíst jeden člának, podumat nad ním a rychle skočit na další a další, stejně nabité jako tvůj první. Přirovnám to k jídlu, jo? To je jako bych se naprala pikantního jídla, dobře kořeněného a chutného, a ještě než bych je stačila zažít, nacpala bych do sebe další dvě nebo tři porce jiného, rovněž kořeněného jídla. Co z toho vyplývá? Že normálně člověk nezvládá během chvilky strávit tři různá meníčka. (Nadsázka a příměr).
        Zatím se měj pěkně, musím končit a chystat se do práce, dnes mám dřív, to je dobře. Třikrát zaťukávám. 🙂
        Hezký den!

        1. Nějak se mě nechce to znovu vysvětlovat ( statické stránky ), není to nikde jinde, žádný jiný blog? Je to tady, na tomhle blogu, jen klikneš úplně nahoře, nad záhlavím? (Ten obrázek nahoře, s nápisem)
          Vendy, my nejsme ve sporu o tom, jestli má cenu o politice mluvit, my jsme zajedno? Lidé jsou tak rezignovaní, že by se jim nechtělo, ani vymlátit jim okna ve sněmovně, natož manifestovat? I ty se měj hezky……

  4. Lišaje jsem také nikdy neviděla, bohužel. A na Zoom také moc nekoukám, já jsem takový spáč, že toho mnoho na telku nenakoukám. Odpoledne jsem chvíli u PC a večer tak kolem půl desáté mizím do hajan. Ale vím, že tam jsou super věci, u mého brášky to běží pořád.

    1. Tak u nás to neběží Libuško, jen si napíšeme čas a na co se podíváme, času je málo a práce (zábavy) hodně. Musím ti ale říci že se mě moc líbí, co tam dávají, a tedy co si vybereme, je tam všehochuť dokumentů. Máš v tom pořádek a řád, já ne, mám těch zájmů nějak moc a nestíhám jít spát včas?

      1. Aničko, asi jsi čilá i tak, to je vidět, já bych nezvládla už ani tolik krásných květin, a mám dojem, že dnes nezvládnu už vůbec nic. Nějak je mi nedobře. Uvidím zítra. Manžel mi byl pro léky, ještě díky Bohu, že ho mám.

        1. Mám doma také poklad nevyčíslitelné ceny, nevím jak bych bez něj žila, párkrát jsem ho tady pochválila, on ty moje aktivity ani nezná, já tohle dělám při jiné práci a i na tu nadává, že to již nepotřebujeme, a mermomocí mě nutí, s tím skončit. To bych skončila i s blogováním. Je to Libuško počasím, ty naše tělesné strasti, mě je také vždycky hůř a mám větší bolesti, když jde tlak dolů, doufám s tebou, že se zase zlepší počasí, i když pršet, když už je ošklivo, by mohlo víc, je sucho?
          Udělám to asi jako Švejk, začnu se mazat opodéldokem, nic mě již nezabírá?

  5. Četl jsem zrubáni do sněmovny, chvíli jsem nechápal, co to jako, než jsem pochopil, sněmovna asine. K tételevizi, je to logické, že Zoom na začátku neměl tolik rekam, nikdi nevěděl jaká bude sledovanost. a propo, jak se ti líbila Ztracená Brána a Ďáblová lest ?

  6. Dobrý večer Aničko,
    Lišaje jsem viděl jen na obrázku v knize. A co se týče televize, je pravda, že se na ni dívám. Ovšem teď jsem přifrčel domů z Liberce a tam bylo na festivalu |Bohemia Cantat co poslouchat a co vidět, takže mě telka vůbec nechyběla. Z toho usuzuji, že snad ještě závislý nejsem.

    1. Mám ráda lidi, co si umí a chtějí uspořádat život podle svých potřeb a zájmů, potěší se tím, co je pro ně nejkrásnější, jsem sice mentor a kazatel morálky, v podstatě ale neodsuzuji, jen hodnotím? Když se mě něco líbí, mám pocit že to musím říci všem a Zoom je v poslední době jediný televizní kanál, který, tak asi v padesáti procentech lze pochválit, jako něco co lidi může kultivovat a učit. Lišajů sem přilétají dva druhy, pravidelně desítky let, je to krásná veliká můra, stojící v podvečer v letu na místě a sající nektar dlouhým sosákem, mají migrační cykly, podobné jako monarchové. Hudbu, kterou jste byl poslouchat bych s vámi ráda sdílela.

      1. S tou hudbou je to na Libereckém festivalu spíše aktivní práce v atelieru s profi dirigentem. Ateliér si zvolím (Gregoriánský chorál, barokní a renesanční hudba, lidové písně, současní autoři, jazz, gospely…) a poslech se týká spíše kolegů z ostatních atelierů. Prostě tři dny se studují skladby a potom se vystoupí veřejně. Teď jsem dostal odkazy na koncert našeho ateliéru pod vedením Davida Ebena. Ještě jsem se na to nedíval.

        1. Tak tohle již není jen hudba, to je duchovní zážitek, to si uložím a poslechnu si v tichu a klidu večer po práci, moc děkuji.
          Hudbu pana Ebena, tedy ne zase důvěrně, ale trochu znám, asi bude zajímavé s ním pracovat, mám ráda a velice i Ebena mladšího, je to jiný styl ale také hezká a lidská práce?.
          Vzpomínám si na jednu porevoluční epizodu, jak se ztratilo dokončené dílo, nejsem si docela jistá ale snad to byla nějaká oslavná práce na Te Deum?
          Máte pane Oto krásnou zálibu, kterou si já dopřeji, a to jen v poslechu, v některém z našich kostelíčků, asi tak dvakrát do roka, na vánoce a vzkříšení? A je zajisté zážitkově naprosto odlišné, kvalitativně pro duši, něco si pasivně poslechnout a aktivně to prožít. Moc hezké, moc………….

  7. Anche la mia lunga vacanza su queste merasvigliose montagne dell’Alto Adige è agli sgoccioli. Sabato prossimo, 31 agosto, ritornerò a casa con tanta nostalgia delle mie escursioni in alto, in cima, dove è tutto pace e dove si può sentire, non ridere, la VOCE DEL SILENZIO!.
    Ciao, carissima amica, buona serata. Un abbraccio. Osv

    1. Ne, vůbec se nesměji, žiji již mnoho let v takovém tichu, moje hory nejsou tak krásné a vysoké. V jižním Tyrolsku jsem byla, miluji ho navždy, stejně jako ty moje malé České: Krušné hory, kde je také ticho, nejezdí sem turisté, jen milující přírodu. Také tě objímám Osvaldo, ještě si užívej tu krásu hor, hezký nový týden.

  8. Velice vám všem děkuji za návštěvu, vystřílený zásobník máme asi všichni, já nemám téma k zaujmutí a vy chuť se na cokoliv ptát, diskutovat, nebo se dívat, všichni si musíme odechnout po náročných prázdninách? Nemyslím že bych kdy toužila, si vyměňovat formální pozdravy a pochvalné ódy? Ale opravdu mě dochází dech…….A hlavně inspirace.

  9. Aničko, ty kouříš?!!!
    Škoda toho lišaje, tak ráda bych ho u tebe viděla! Letos nemám na hmyz nějak štěstí, tu kudlanku mi snad poslalo samo nebe.
    Nepoznám, na jaký kanál v televizi se díváš, jsem na tom podobně, jako Jitka.
    Zdravím tě a jdu se podívat na tvoje další stránky, neboť se počítám mezi „milé přátele tvého blogu“. 😉
    Přeji krásné nedělní odpoledne. 🙂 Hanka

  10. Dcera si poslední dobou oblíbila Zoom 🙂 Filmy o vzniku země, o zvířatech, dinosaurech. Viděla v repríze i zázraky přírody a od té doby si doma s radostí ukazujeme, jak spí šimpanz 🙂

  11. Einen schönen Sonntag wünsche ich dir schöne Blumenbilder sehen toll aus ich wünsche dir einen schönen Tag wie sind zur Zeit an der Ahr noch etwas wander bevor der Sommer vorbei ist.Grüße dich lieb von mir Gislinde

  12. Aničko zdravím
    já už jsem s televizí rozvedená něco přes 4 roky…neviděla jsem jediný film, jediný seriál ani zprávy. A docela mi to svědčí, takže o změně zatím neuvažuju

Zanechat Odpověď

