To tedy bylo, o tom nepochybujte !

Jako osina v zadku, ví vlastně ještě někdo o čem je řeč, co taková osina umí, jak píchá strniště na posečeném poli a že jsou žně?
Já jen věřím, že zemědělci nesedí u počítačů a na internetu nemudrují o tom, kolik to v sousední vsi hodilo po hektaru a že všude chleba o dvou kůrkách! To, co se všude přetřásá, je jako scifi, nikde nic o reálném životě? Jistě, někde se třeba nakládají okurky, co jiného, v okurkové sezoně, to by mě nepřekvapilo, je to móda nemluvit o práci, jako by to bylo sprosté slovo, něco, čeho se lidé štítí? Politika je téma číslo jedna a tak o to dražší bude ten chleba!
Celé ráno si tak brouzdám a hledám, kde bych ulovila spřízněnou duši a to proto, že ty mé, stálé, přestávají o klábosení se mnou jevit zájem, vše na tomto světě je konečné a časem se okouká, hledám „něco nového„ a opravdu nacházím, připadám si ale jako starý bláznivý důchodce z nového pořadu Evy Holubové, kterému se obrátí svět vzhůru nohama, co se to děje? Prošmejdila jsem, Ví aj pí „blogosféru, jonosféru i stratosféru„ a věřte nebo ne, hledá se těžce a dlouho. Nabízené zástupnictví, které nám dává k dispozici mnoho bulvárních zpráv, jinak to nazvat nemohu, i když mnozí si myslí, jak seriozní jsou četbou? Odeberou, příjemné, potenciální čtenáře, protože mnozí si rádi přiloží své polínko do ohně, aby dali najevo svou rádoby nadřazenost? Sice nevím, jestli bych o takové diskutéry stála? Diskuse tam, někde, v tomto světě, kam se lidé chodí odreagovat, myslíc si, jak jsou anonymní a že na svou pusu si mohou říci cokoliv, je mě tak cizí, neustálé vyvolávání nevraživosti a sporů, dokonce snad přestanu chodit číst i křesťanské blogy, i tam se již přou, ví sám Bůh o co?

e884

Také v té naší KLIK-wordpressácké, se dají najít perly, tenhle komentář, ať autor promine, mě tedy dostal do kolen: Jste levičák, nebo pravičák? Existuje jednoduchý test:
 „Pokud se Vám pod slovem solidarita představí to, jak pomáháte druhým, a to nejen finančně, ale i osobní účastí, pak jste pravičák.
Pokud se Vám však pod slovem solidarita představí to, že by měli ti nenažraní, bohatí, všechen svůj majetek (který si beztak všechen nakradli) nedobrovolně, na základě státní moci, rozdal Vám, pak jste levičák„ .
Nevím co jsem zač, neb si vybírám podle toho, jak se mě který člověk, nebo skupina lidí, jeví po té lidské stránce a dojem, je ošidná věc, co dnes vidíme kladně, je nám zítra tak zošklivěno, že přestávám věřit svým uším a očím? Tisíce názorů, jeden popírá druhý, spory o nicotnosti, nic neřešící blábolení o ničem !    Věřte že si majetky uhájí všemi prostředky, o tom jsem já, stará bába dnes přesvědčena. A doleva jsem se nikdy neklonila, jen jsem si vždy vážila své, i cizí práce a hlavně hodnot, poctivě vydělaných!
e884

Dalším velkým tématem je počasí, otázkou klimatu je, jestli nás zajímají tornáda v USA a jejich pětimetrové závěje sněhu, jistě nás to bude pálit, až zase dojde řada na nás? Za všechno prý může sluníčko, ta potvora vyvíjí prý neobvyklou aktivitu, za což my lidé nemůžeme a vědci? Ve službách koho vlastně bádají, komu předhazují na oči to, že my lidé, jsme vlastně nevinní a „příroda„ že má své zákonitosti, které my nejsme schopni ovlivnit? Je v zájmu velkých ekonomik popřít zhoubný vliv člověka na tuto zemi? Již tak lhostejní lidé, k utrpení a strádání velké části lidstva, jsou utvrzováni, že to vlastně není jejich vina, že je to nezvratný běh světa? Kolikrát za můj život, mnou bude manipulováno? V čí prospěch se tak děje, proč je podporována myšlenka spotřeby a dána nad zdravý rozum ? Doufala jsem, že ještě za mého života se lidé vzpamatují a řeknou si, není přece možné žít nad své poměry v jedné části světa, když v jiné lidé tak hrozně strádají. Ano v globálu, sedím-li zadkem na horké plotně a mám nohy ve studené vodě, je mě akorát?

 

19 thoughts on “To tedy bylo, o tom nepochybujte !

  1. Pobyt na těchto serverech značně omezuji (i když občas to na mě zařve ze Seznamu nebo z Centrumu, obrovský titulek, někdy neodolám a kliknu a pak sjedu na komentáře, přečtu jednu nebo dvě strany a řeknu si, proč se s tímhle vůbec zabývat, proč se čtením tohoto ztrácet čas. Sem tam rozumný názor, sem tam hysterický výlev, někdy jsou schopni cpát politické názory i do článků, které jsou ryze přírodní, tedy třeba o zatmění slunce nebo tak…
    K počasí – slyšela jsem teorii, že tyhle výkyvy se opakují v období někoilka desítek (nebo stovek) let, takže nevím. Určitě na tom člověk svůj podíl má, ale jak moc velký, nevím.
    Bulvár fakt nečtu, nezajímá mě a když vidím titulek, nebo slyším další zvěst o slavnej ivetce Bartošovej, tak se mi chce zařvat. Teď běží upoutávka na reality šou Vyvolení, tedy zase pořad, který budu přepínat, protože tam bude banda zparchantělých cápků, kteří se budou hádat a podrážet (aby to bylo přitažlivé pro diváky). Nechápu, kdo se na to dívá, proč se na to dívá, co mu to přináší, probůh, vždyť to jsou totální kreténi.
    Reality šou nezavrhuju jako takové, ale zrovna tento typ je pod psa.

    1. Musela jsem si po tvém komentáři znovu po sobě přečíst, co jsem to, do toho článku vlastně naslátala a proč jste mě špatně pochopily, můj záměr byl takový, že do těchhle jednostranných debat, a ne všude jsou marné, by se mělo zapojit víc obyčejných lidí, aby se ta rádoby pluralita trochu narušila jiným pohledem na svět, vůbec jsem neměla na mysli žádný bulvár, tam já zásadně nechodím, měla jsem na přetřesu, podle mě solidní blogy a to že si svůj prostor uzavřeli proti vniknutí obyčejného lidového povědomí, stejně jako „porevoluční elita„ si osobují to, že oni jediní, jsou tak moudří, že opovrhují prostými lidmi? To že jsou nám místo hodnotné kultury předhazováni, jak říkáš “ TOTÁLNÍ KRETÉNI„ je jistě naše vina, lid si to prý žádá, nikdo se ale neptá proč a jak k tomu došlo? Dnes jistě nepojede babička ze vsi, v šátku, na „prodanku do národního„ protože, kde by na to vzala? A tak mě jsou debaty o tom, kdo bude jeho ředitelem k smíchu, z jednoho prostého důvodu. Když nějaký populární cancal, věnuje na „charitu„ sto tisíc euro, a nestydí se říci, že vlastně dal jen svůj jeden honorář, je v tom světě kultury, NĚCO SHNILÉHO, jako ostatně ve všem, na co se podíváme, kulturou počínaje, přes státní moc, po sport? Tak do toho mluvte a neříkejte, že vás to nezajímá, jen si vyberte kde a jak do toho mluvit.

  2. Diskuse o ničem. Ano. Ty se vedou téměř všude. Proto se jimi snažím nijak nezabývat. Je to jen zbytečný faktor pro rozčilování se. Všechno to jen tak narychlo zkouknu a pak nad tím mávnu rukou. Dnešní svět je divný. Nepříjemný a nehostinný. Proto se pokouším vytvářet si svůj vlastní, ve kterém mi je dobře..
    A co se toho počasí a změn a Slunce a podobných věcí týče.. já bych to okomentovala slovy: „Ano, příroda má své zákonitosti. A to, co se děje, je proto, že se to dít má. Ale my, lidé, k tomu nemalou měrou přispíváme též.“ Je to zkrátka všechno se vším..

    1. Na mladého člověka, rozumný názor. I když snaha změnit svět, by vám mladým slušela? TO NEMYSLÍM KONKRÉTNĚ TEBE ASH !!! Vzorové příklady, by měli učit a táhnout ty ostatní, já ale vidím naprostý opak a velice mě to deprivuje, co je motivací pro mladé, kde a v čem hledají své vzory, mě by u tebe těšila veliká návštěvnost mladých, my staré babky, tě sice oceníme a vážíme si tvé práce, aleeééé mladí k mladým a mě hodně mrzí, že mladí hledají povrchnost a něco hlubšího, jim zůstává utajeno?
      Hledání hlubšího smyslu, v přírodě, politice, tedy v čemkoliv, třeba i víře, u mladých co nehledají, jen povrchně žijí, ze dne na den, mě dost, jako starého člověka trápí. Hodně ti fandím Ash…

      1. Povrchnost je dnešní problém. A velký. A ano. Bohužel největší u té mladé generace. Ale i tak, pevně doufám,že lidstvo povrchnost jednoho dne omrzí a zase se obrátí k jiným hodnotám.. Jen aby už ale nebylo příliš pozdě..

        1. To právě záleží již jen na vás mladých, jaké přinesete podněty, jak zapůsobíte na své přátele a kamarády, jaký okruh lidí si zvolíte a s nimi budete ochotni se aktivně podílet na lepším světě? Já vám věřím, jen kdyby vás bylo víc, co máte kulturní smýšlení a také schopnost přitáhnout ty, co hledají správný směr. Hodně štěstí Andělko, máš i příznačné jméno?

  3. Já samozřejmě vím, jak taková osina píchá, když se někam zabodne, ještě si pamatuju, jak jsme lítaly jako děti po strništích a jak to píchalo. Co jsme se nadělaly blbostí ve stozích slámy…zrovna včera jsem byla na výletě a tam pyramida slámy z těch kol…na těch se nedá užít žádné dobrodružství. Klasickým stohům a skákání v něm už dávno odzvonilo.
    A k těm zprávám….já snad od nich mám pokoj…na televizi se nedívám už dobrých 5 let a to nejen na zprávy. Pro mně televize být nemusí.
    A v pc mám volbu…buď si přečíst nějaký bulvár…což občas dělám…ale spíš pořád někde „cestuju“….hledám, kam bych chtěla, kde je něco zajímavého, kam určitě pojedu a tak.
    Teď zrovna s pár kamarády máme takovou zajímavou „soutěž“ (no původně to bylo myšleno jako soutěž, teď už soutěžím sama)….jeden dává letecké snímky různých míst v ČR a ostatní hádají, co by to asi tak mohlo být. Je zajímavé, jak známé objekty se v tu chvíli jeví jako něco naprosto neznámého. A tak nutím mozkové buňky k činnosti i v těhle vedrech a je mi fajn.
    Aničko, hezký den

    1. Jak je život krátký si uvědomíme když stárneme, můj vnuk se mnou kdysi filosofoval na tohle téma, až mě nakrkl k zuřivosti, protože já své biologické hodiny pocítila až po padesátce, předtím jsem o nich neměla tušení, jo potom by člověk mohl začít mít pocit že, na urvat co se dá, je nejvyšší čas a více to cítím u děvčat, nežli u chlapců?
      Toužím mít přehled, televize, ani jiné české sdělovací prostředky, ho moc neposkytují a ve změti informací, je i těžší a těžší se orientovat, touha se prosadit na úkor ? Čeho, dost dobře nechápu, když už se budu chtít prosadit, tedy v zájmu něčeho, nebo alespoň někoho, plácat do vody zbytečně, to nedělá ani Grónská velryba? A anonymní diskuse kdekoliv, se mě tak jeví, je to o to horší, že od shora až dolů?
      Jistě, i na zábavu má člověk nárok, nemuselo by mě v mém věku, nic jiného ani zajímat? Stále mám ale pocit, že bych ještě měla něco někomu sdělit, mimo jiné třeba to že zemědělci na poli dobývají pro nás chléb vezdejší a to, že je to v potu tváře, je každému, kdo leží někde u vody jedno, chceme se opravdu již jen bavit?

  4. Je fakt, Aničko, že nás média silně ovlivňují a hrnou nám do hlavy spoustu nesmyslů. Je na každém, co si z toho vybere, pokud se v těch informacích nebo dezinformacích vůbec dokáže orientovat.
    Teď zrovna stála o kousek výš v naší ulici parta náctiletých výrostků, bylo jich asi sedm. Řvali, kouřili a nasávali. Myslíš, že ty zajímá něco jiného než zábava? Vylezla jsem ze dveří a chvilku na ně bez řečí koukala. Po chvíli znejistěli, nasoukali se všichni do auta, byla to audina, a odfrčeli. Co na to říct. Bohatství jde ruku v ruce s bezohledností, mladí jsou v tom vychovávaní a nám, dříve narozeným, zbudou oči pro pláč. Buď ráda, že žiješ aspoň v relativně klidném prostředí a nezoufej. Hlavně ať jsi zdravá!!!

    1. V jednom máš pravdu, je to takový příklad, asi jako ten můj? Mám tak dávno ten pocit, že my to již nějak na ty „volšana„ dojdeme, stále ale doufám, že někdo chytřejší nežli já, konečně pohne zadkem a zapříčiní revoluci v hlavách? Proto hledám a doufám, že konečně někdo začne vést rozumnou řeč, hlavně k těm mladým, co postávají na rohu a nevědí, co si počít s tou energií, co z nás pomalu ale jistě vyprchává? Spíše se ale shledávám s tím, že se zatmívá i těm starším, je mně to líto, když vidím jak spousta lidí ztrácí čas a síly, na nesmyslných hrách, třeba na Google+, přeposíláním a nicneříkajícími aktivitami všeho druhu, také občas vezmu zavděk nějakým obrázkem, abych si z toho ale udělala smysl života ? jsou to takové mé úvahy, které patří sem, jen tam nikdo nechodí, pokud neodkazuji? https://annapos.wordpress.com/moje-odvracena-stranka/
      Našla jsem a mám tam „přihlášku jako do strany?„ již dávno, něco ještě horšího nežli fb, tam se již jen klikne na +1, přifaří se obrázek a je vymalováno ? Žádné velké debaty, jak já mívám chutě pokecat, se tam nevedou.
      Přeji také všem to zdraví, trochu té síly a naděje.

      1. Aničko, na „volšana“ máme čas, třeba se nám ještě podaří mladší generaci nějak správně ovlivnit. Horší je, že to, co považujeme za správné a dobré my, oni považují za pravý opak. Jsme pro ně přece dinosauři! 😉

        1. To chce čas Haničko, také jsem byla „chýýýtrá„ něco v té hlavě ale přece jen uvízne a časem, až to budou potřebovat, to vyplave napovrch, snad?

  5. Aničko, pravda, tlachá se dnes o věcech, které nás nezajímají vůbec nebo jen okrajově, a jakmile se do někoho ti novináři navezou, nedají pokoj a nedají pokoj a ….. už mi ale hodně leze krkem jejich nekonečné zpravodajství o Ivetě B. Co je nám po tom? A o politice raději pomlčím. Taky jsem si vždycky myslela, že se kloním doprava, ale teď už pochybuji o všem. Je to děs běs!

    1. Obyčejný člověk se není schopen orientovat, záplava informací, které ti vlastně nic podstatného neřeknou, nebo jsou úzce specializovány na témata, která lidi pobuřují a vůbec je netouží vědět. Potom se divme že zájem o cokoliv se rovná nule. Chápu že je horko, ale bude větší a jinam nasměrované, až tahle teplá vlna mine naše území, bude nám horko z jiného důvodu? Když se zakousnu do napohled krásného ovoce, ono je nahnilé a to nemyslím záležitosti supermarketů? Je mě úzko, když je preferovaným tématem zábava a úzce osobní zájmy, i u lidí od kterých bych očekávala, že je obyčejní lidé a jejich názor bude zajímat? A nebo vůbec ne?

      1. Pravdu máš, Aničko, ale bohužel to už nevidím nijak růžově, než to zase někde pořádně bouchne! Ale to krásné moře je uklidňující! Super!

        1. Je uklidňující, se dívat na tu sílu a krásu, myslet si že příroda si poradí, jen aby si neporadila i s námi lidmi? V poslední době čtu komentáře na Americkém wordpressu, ty pohromy se odrážejí v názoru těch mladších dost skepticky. Častý citát je, že ZEMě tady bude, i když my již nebudeme, ta rezignovaně znějící slovíčka, mě pobuřují, oni vlastně říkají, my nechceme z ničeho slevit, my si chceme žít teď, hned, co je nám potom, co bude, až my tady nebudeme? Na to by jsme měli mít právo my staří, ne ti mladí? Snaha která vždy vyšumí do ztracena, miliardové sbírky na hladomory, jež se míjí účinkem, kdy je budeme potřebovat i my? Tedy my již ne, ale naše děti a vnuci? Omastíme si řepkovou naftou brambory, co se u nás nevyplácí pěstovat, ve sklepě jsme mívali sto metráků, pro dobytek, dnes jsou dražší nežli banány, tedy proto ty hladomory v Africe? Potřebuji já mít banány, když jsem zvyklá na brambory? Ať banánový miliardáři vrátí pole Afričanům, my si vypěstujeme své brambory a rovnováha? Ta je na nás? S mužem přestáváme kupovat nahnilé jižní ovoce, maso z Argentiny a i cizí výrobky, budeme se úzce specializovat, jen na to, co roste u nás v Česku!

    2. Musím něco dodat k té Ivetě, tak dlouho všichni budou o ní jen planě blafat, až ten chudák neschopný o sobě rozhodovat, v rukou šílenců umře!!!

  6. Wünsche dir ein schönes Wochenende und einen wunderschönen Tag liebe Anna liebe Grüße von mir es ist was kühler geworden Gott sei Dank war eine schlimme Hitze.Lieber Gruß und Freundschaft.Gislinde

Zanechat Odpověď

