Jak přežít dovolenou?

To se vždycky ptám před ní?
Ptám se kytek, svých zvířátek, svého domu, jak vše uspořádat ke zdárnému návratu z dovolené, a pobytu na ní bez starostí a nervů? Co mě asi čeká , až se vrátím, se ptám předem a dobře se na to musím připravit, musím se připravit já a hlavně moje kytky, abych po dovolené nebyla v šoku, že všechna moje práce přišla vniveč jen proto, že jsem si chvilku užívala. 
 Něco nového, na poslední chvíli, ne tak to neřeším, mám ke svým milým zálibám mnohaletý vztah a nezodpovědně se rozhodnout, bez dlouhé přípravy, to není můj styl. Kytky pěstuji desetiletí, mám voskovku, tak se jí u nás v Česku říká, starou asi třicet let, bude teď, v tyto dny kvést, víte proč? protože mé drahé, paní na hlídání, jsem dala instrukce, nezalévat! Až plně rozkvete, tak vám ji vyfotím, tu vůni ale neucítíte, já ji cítím zrovna teď a tady, večer voní nejkrásněji. Tentokrát vám ukáži, jak má můj muž pravdu, že ty mršky moc rozmazluji a proto nekvetou, musí totiž trochu strádat, a proto vše, takhle krásně rozkvetlo.  O zvířátkách jsem povídala minule, a žádná pohroma, jaké jsou dnes běžně na přetřesu, se také nekonala. Ale, jestli chcete znát, má konkrétní opatření, to se musíte ptát, já vám ráda odpovím, to víte, nůž na krku a sledovanost, mě nutí něco proto udělat? Také vám diktují, co musíte udělat? aby se vám „TO ZVEDLO„ ?


KLIKNI NA OBRÁZEK

PROTOŽE BY TO MĚLA BÝT VŠEHO-CHUŤ. A NĚCO NOVÉHO  nenajdete na ulici, já dostala nůž na krk, jestli a proč, si dělám věci, jak chci já, a tímpádem mně, prý klesla sledovanost, mám omílat nějakou tu frázi, do nekonečna, aby mě vzal laskavě na vědomí, vyhledačský systém Google, jestli tam neměla být, spíše písmenka, „zvě„ ???  Mě je totiž naprosto jedno, jestli jsem čerstvě lisovaná, nebo ne? Koho to totiž u mě zajímá? Nechodí ke mě z wordpressu naprosto žádní čitatelé, mimo čtyř stálých přátel, většinou, by  to bylo, pod jejich úroveň? Nechodí ke mě ani lidé, toužící po senzacích tipu: ČESKÉ DRBY …….. v telefonu ? A tak, krásná paní, co mě radíte? Mojí specialitou jsou, úplně normálně myslící, obyčejní lidé jako já, co je zajímají obyčejné věci, právě stejně jako mě!

GOOG 1

Tak tomu já Říkám, „POMSTA ZA SUDETY„ na blogu mají za velice krátkou dobu 2700 komentářů, na které nikdo neodpovídá, ukáží a osladí nám Snowdena i s překladači?

44 thoughts on “Jak přežít dovolenou?

  1. PRO RATKU : Pokud chce ještě pokračovat v rozhovoru?

    Dělá se úzká nudle, nemám to nastaveno na tolik diskusí? Jdu nahoru na první komentář.

    1. myslím že už jsme to probrali, ta cesta musela být jedno velké dobrodružství. a dobrodružství mám moc ráda. teď už si moc netroufám, ale dříve bych šla na kraj světa za dobrodužstvím.

  2. Ahoj Aničko, přidávám se k Hance. I když jsem si dle instrukcí vymazala historii, cokies, cache a já nevím co ještě přesto se mi tvoje stránka velmi obtížně otvírá a to bude asi tím že je na ní toho příliš. než se všecky programy a prográmky načtou tak to trvá. a možná to může být příčinou že si to čtenáři neotvírají. už i tak mají problém si nechat načíst stranku se všemi informacemi. JInak na dovolenou dávám kočku k mamince. a květiny na půdu. a zahrada prostě musí nějak vydržet. a ona vydrží.

    1. No jo děvčata, těžko posoudím z druhé strany monitoru váš počítač a to, jak a proč vám co běhá a funguje, mám většinou, když tedy, tady sedím, otevřenu svou práci, tedy jedno okno, druhé s hudbou a sluchátka na uších, třetí okno raidr s několika novinami z různých zemí a někdy ještě i dvě maličké televizní obrazovky (bez zvuku), nemám problém při tom všem, ještě juknout, kdo mě píše a mít otevřené i skype, a občas s někým z přátel, přitom mluvit přes vebku a eventuálně, by při tom mohl běžet ještě film online a ten počítač to prostě umí zvládnout, protože dnešní počítače to zvládat musí, a ten můj je již hodně starý na dnešní parametry? Když neotevřeš více pixelovou fotku, jak si spustíš HD film, tam je kapacita mnohonásobně větší, nějak tomu nerozumím, nikdy podobné problémy nemám a nikdy se mě nestalo aby se mě něco nenačítalo? Jestli třeba to nezáleží na připojení, opravdu nechápu? Co hry, hrajete si, nebo vaše děti, to se s mojí stránkou nedá kapacitně srovnat, to má tisíckrát víc ? ? ?

      A dále mám pocit, že vůbec nemluvíte Hanka, ani vy ratko, o tom o čem je téma, to ne já si stěžuji ale můj nadřízený orgán a mě, je to naprosto fuk, jestli mám sledovanost, mě záleží na tom, jestli si pár přátel přijde popovídat, mají-li o čem a to ostatní jsou jen doplňky, co na nich celkem nesejde, kdo ty obrázky bude chtít vidět, buď se na svém počítači postará, nebo je uvidí tak jak jsou, nebo vůbec a pak na tom také nesejde, o tom blog není, máme každý jiné podmínky ve stroji a já, když budu stát o to abych si s někým psala, tak na svém počítači mohu zrušit funkci, která to všechno, co tvoří a zabezpečuje grafiku, vypnu, a budu tam mít, jen psané slovo a tím se vše vyřeší. To ale nezáleží na mé vůli, že?

      Kytičky předem vyživím, fosfáty jim pomohou, aby jim voda nechyběla, máme je všechny v zavlažovácích, abychom nemuseli tahat kýble vody denně, nejsme nejmladší a také si usnadníme práci, jak to jde nejlépe. Přijdu se podívat, jste již na Krétě, nebo ještě píšete z domu ? Je čas jít spát, tedy dobrou noc všem.

      123Friendster.Com

      1. ale jo, je to k věci. nevadí mi otevřené jiné programy. není problém. u tebe to al srší různými přidělávkami které se doopravdy těžce otvíraji a překážejí v dalším prohlížení protože se všecko složitě načítá. ale to není důležité jak to mám já. důležité je aby se to líbilo tobě. mám jako prohlížeč. google chrome. už jsem doma z Kréty. moc se mi tam líbilo. zejména prohlídky vykopávek. mám ráda představivost, jak to s těmi minojci bylo. jak žili, jak vypadali

        1. Mám ratko ráda dokumenty a tak se dívám, nedávno zrovna Krétu a zánik Minójské kultury řešili, jsou to teorie, každý další rok kdy žiji, jsou nové a nové, technologie výzkumů se vylepšují, mění a jestli se lidé doberou své pravdy, se jistě dozvědí, ne-li naše děti, tedy vnuci? To jak žili, a vypadali, jsi jistě viděla, kdo by si nechal na Krétě ujít Chrám na Knóssu, kulturu starou čtyři a půl tisíce let?

          1. byla jsem v Knossosu, ale i v ostatních palácech. ted napsledy v Malii. Vysvětloval nám historii nějaký profesor nadšenec. říkal že vztah mezi původními minojci a řeky byl jako vztah mezi indiány a španěli. prostě minojci neměli vůbce zbraně, žili v míru. řekové přinesli válečné umění a boje.

            1. Nebyla jsem na Krétě ratko, to je názor známého, co tam kope, myslel že se ptám, protože tam chceme jet: “ Malie (po hlavní silnici na Chersonissos), poslední stavení, když se kouká z města, tak po levé straně je jediná, ta pravá Řecká taverna, Najíte se tam velmi zvláštně a zajímavě, Malie je neonové pozlátko pro turisty.
              Mínojský palác leží docela daleko na východ od centra města. Patří mezi čtyři hlavní Mínojská naleziště, ale přijde mi nejnudnější. Některé části naleziště jsou zastřešené. Vykopávky provádějí Francouzi. Ve vykopávkách hřbitova se našel slavný šperk dvou včel nesoucích kapku medu„
              Já sama jsem tam nebyla a již asi ani nebudu. Zajímal mě zánik, a ten pravděpodobně způsobil výbuch sopky, nynější Santorini a následná tsunami.

              1. Malie je vesnice. Cele pobřeži Hersonisos, Stalida a Malia je obří turistické centrum anemá s vykopávkami nic společného.
                BYla jsem ve třech palácech. Knossosu, Faistossu a v Malii. Ten poslední se mi líbil nejvíc. Buď jsem vnitřně dozrála, naladila se. Mnohem víc jsem to prožívala, vnímala to místo. Oni vykopou domy, ulice a pak je zase zasypou aby je nezničili. Vše je autentické. A přitom tak staré. Je to neuvěřitelné, že před tolika lety žili lidé úplně stejně jako my. Akorát prý minojci nebojovali. byli prý mírumilovní.
                Vodil nás odborník historik, naladil nás na návštěvu Santorini. To bude náš příští cíl.

                1. Je naprostou náhodou, že v Malii na studentské brigádě je kamarád mého vnuka, tak jsem mu poslala zprávu, ať mě poučí jaké to tam je? Já to tam neznám, to co jsem napsala byla jeho odpověď, a má na tvůj komentář ratko, z 10.7.2013 v 21.34

                  Santorini je nádherné místo, byli jsme tam na tři dny, před patnácti lety a stálo to, jako celá dovolená pro dva lidi. To se prohnete, dnes je to třikrát dražší….

                  1. uvidíme. už se dívám na nějaké zajímavé nabídky. je velmi málomožnosti na týdenní nebo i kratší pobyt. většinou jsou nabídky na 10 dní, to je příliš dlouho. zas tak moc památek tam není 🙂 možná když se zadaří tak něco vhodného nalezneme.

                    1. Milá ratko, nemohu vám poradit, již od revoluce nepotřebujeme a nepoužíváme služby cestovek, jezdíme a cestujeme, tedy v posledních letech pokud vůbec? Na vlastní pěst, po své ose, takže jakékoliv podmínky cestovek mě nezajímají a neznám je, mimo tedy, nějaké té podvodné reklamy, co jich mám stovky měsíčně v poště a nejde je zakázat? Letěli jsme tam z Athen letadélkem, co tam běžně létá, tam jsme si našli ubytování na tři dny, zaplatili závratnou sumu, nemysleli si že vypadneme lodí tak rychle, jak to jen půjde, aniž se zruinujeme, zpět do Athen jsme jeli lodí devět hodin, moře bylo rozbouřené cesta drsná, dobrodružství příšerné, a celý krásný západ slunce i Santorini samo, by mě dnes mohlo být ukradené?

                    2. to muselo být fakt dobrodružství. takové jsou nejlepší. dlouho se pamatujou 🙂

  3. Tobě se lehce napíše „klikni na obrázek“! Kliknu, půl hodiny se mi obrázky načítají a pak se mi „kousne“ počítač. Na to nemám nervy, Aničko, tak prostě některé obrázky nebo videa neuvidím. 😦
    Zajímalo by mě, jaké instrukce jsi dala paní na hlídání. Já jsem taky byla 10 dnů hlídací paní. Kamarádi sousedi byli v lázních a já se jim starala o zahrádku a kytky v bytě. Všechno přežilo. 😉 Soused mě před odjezdem provedl po domě, všechno mi ukázal a vysvětlil a pak to ještě pro jistotu sepsal. Jak jsi to udělala ty, Aničko? U vás to bylo určitě mnohem složitější.
    Sledovanost a komentáře jsou kámen úrazu, který moc neřeším. Snažím se navštěvovat spřátelené blogy a psát komentáře, jenže je to časově stále náročnější. Abych všechno stihla, nemohla bych dělat nic jiného. Už takhle trávím u počítače až moc času. Psát komentáře za každou cenu se mi navíc ani trochu nelíbí, někdy se prostě nic napsat nedá a fráze jsou mi proti srsti!
    Měj se krásně a užívej si příjemné letní dny v Krušných horách. Doufám, že tam taky jednou zavítáme! 🙂 Hanka

    1. Instrukce? Hanko, je to tam napsané, nezalévat. Mám to podobně a brzy přestanu pobíhat po blogách úplně? Obzvlášť, když nám to světové vymoženosti internetu budou zpříjemňovat tím, že to co je dobré zruší a nové, blbé programy propagují, aniž jim fungují, teď má asi problémy každý ! ! ! Přesto si myslím, že některé chyby děláte vy všichni na „seznamu„ ? Instrukci ti, stejně jako nedávno Jarce, dám ale také. Alespoň já se domnívám, že je u tebe v počítači potřeba vymazat historii prohlížení.

      V prohlížeči: internet Explorer ? na horní liště klikneš na :Nástroje: Odstranit historii procházení: zaškrtneš čtyři první položky, (pokud již nejsou zaškrtnuty) ? A zadáš, ODSTRANIT. ZMĚNA SE PROJEVÍ NEVÍDANĚ A OKAMŽITĚ. Dělám to jednou týdně!

      I ty se měj hezky a k nám do Krušných hor, tě mohu jen srdečně pozvat, festival v K. Varech by bývala byla pěkná příležitost.

      1. Aničko, taky čas od času odstraním historii, pokud si vzpomenu. Budu to muset provádět častěji. Mám instrukce od syna, jenže palici děravou jak řešeto!!! Stejně budu potřebovat nový počítač, s tímto byly od začátku problémy a stupňují se.
        Děkuji za rady i pozvání do Krušných hor. Kdyby to jenom nebylo tak daleko! Na festival do Varů bych ale nejela ani za nic, davy lidí mě děsí!

        1. Pozdě bicha honiti, je stejně po něm, a když k tobě budu poctivá a i tak trochu kritická, znám hezčí místa, nejsem nadšenec, jen mě sem život zavál, tedy tady žiji. Krásně je jen kolem lázeňských center, Mariánky mám nejraději, tudy bych to vzala já. Nežli by jsi, do té zimy k nám, do hor KRUŠNÝCH dorazila? Vezmi si teplou bundu, dnes je 17°C, zima jako v psinci..

          Počítač, mám na to také lidi??? Někdy pomůže aktualizovat ovladače. Nedělej si ale hlavu, kvůli komentářům, chleba nezlevní? Ne?

  4. Vždycky když vám chci něco poradit, ohledně nějakých vychytávek (jak tomu říká Vendy) napíši to do stránky(úplně nahoře nad záhlavím) PŘÁTELÉ A KOMENTÁŘE, jenže si to nikdo neotevře, já se ty různé nesmysly učím tak, že si určitý program stáhnu,( třeba na slunečnici ) a potom se s ním morduji, až se to naučím, (nebát se počítače) on si s našimi přehmaty většinou poradí?

  5. Otázkou je, jestli hlídací paní nezapomněla a náhodou nezalila. To by pak nic. No a čtenost, není lepší mít věrné čtenáře, než sice velkou sledovanost, ale lidi přijdou jenom jednou a pak již nikdy?
    Taky jsem dnes fotil kytky. Naší sousedky – hek. moc se nepovedlo…….

    1. Věrné čtenáře získám jen tím, že to co napíši, nebo vyfotím, je bude zajímat, to je problém, aby mě to zajímalo, musím mít přehled a ten se ztratil tím, že zrušili Google reader? Na kytičky se přijdu podívat Jiří. Hezký den a asi dnes bude……….

  6. Hallo liebe Anna dir einen schönen Abend,so schöne Blumenbilder,heute hatten wir es sehr schön warm,waren auch viel spazieren,und haben die Sonne genossen.Wünsche dir einen guten und schönen Wochenstart.Liebe Grüße von mir Gislinde

    1. Danke für das Kompliment meine Blumen in diesem Jahr machen sie gut. Und hier war ein schöner Tag, und ich wünschte, mehr wie nach Sonntag. Ob es endlich warm und schönen Sommer. hows Anna

  7. Tak já souhlasím s tím, že my, obyčejní lidé, co se zajímají o obyčejné věci, tak ti se najdou i bez googlu. Taky jsem měla ten pocit, že jsi říkávala, jak je to u Tebe všechno fajn a svobodné, ale on si jeden nevybere. Ale kytičky, ty ano, to by si u Tebe vybral jistě každý. Jsou NÁDHERNÉ! Mně teď odkvétá orchidejka, mám ji prvně, tak jsem ten výhonek, co už je opadaný, zkrátila dle rady a budu zvědavá a chodit a koukat, jestli mi ještě někdy pokvete. Moc bych ráda. Ale taková zahradnice jako Ty nejsem.

    1. Každá změna, je pro mě pecka Libuško, ty máš k ruce ajťáka, ten náš „pacholek„ nežli se sem uráčí dojet, tak já se to nové stačím naučit sama, ty změny jsou pomsta za Snowdena, cha chá.
      Orchidej si u tebe pamatuji a viděla jsem jednu chybu, je to cizopasící parazit, kořeny má v přírodě mimo zeminu, na světle, jakmile je dáš do neprůhledného květináče, uhnívají a kytka nekvete, kup si hnojivo na orchidej. Za pěkné kytky, mimochodem, mohu poděkovat hlavně dědovi, jeho skleníkům a Pánubohu, to co lidé na zimu vyhodí, na jaře si koupí nové, mě přezimuje, já to mírně ostříhám a nežli ty nové vyrostou, mě ty staré, léta přežívající, dávno kvetou a mají kmeny jako strom, tímpádem jsou otužilejší a já jim říkám moje babky staré. Milionbel, mám třetí rok, mnoho lidí se domnívá, že si musí koupit, rok co rok nové?

      1. Aničko, hnojivo na orchidej jsem si koupila hned s ní a hnojím dle rady prodavačky v květinářství. Sama prý má doma 14 orchiejí. Teď mi řekla, že to má zastřihnout až dole po odkvetení, tak jsem tak provedla a uvidím. Chlubím se o něco dřív, ale ode dneška mám další krásnou. Tak mi drž palečky.

        1. Orchideje mě nesmí přes práh, je to něco tak nádherného, umí to čarovat, a propadneš jim jako drogám, stejné je to s kaktusy a Tilancshiemi. Když máš dvě, budeš jich mít brzy víc, každá má jiné nároky a hned tady bude nové ježečkování? Tak, ať se daří, kytka je život v domě, neumím si dům bez kytek představit. Ať ti kvetou…..

  8. Z toho mi jde hlava kolem, pochopila jsem, že Google ti zrušil nějaké kontakty, protože máš malou sledovanost? A já myslela, že wordpress je jeden z nejsvobodnějších webů. Neznám souvislosti a provázání různých serverů, ale zatím se nestalo, že by nám Blog odřízl kontakty, které jsme si vytvořily. Jistě, taky dělá pořádné boty a pořádně vytáčí blogery, zejména v komunikaci vázne a zcela svéhlavě a dětinsky vyhazuje z AK (Autorského klubu) lidi, kteří se mu nějak znelíbili (a přitom základní podmínku, tedy autorskou tvorbu, dodržují), ale že by mi svéhlavě smazal moje odkazy například, to jsem nezapsala.
    Zdá se, že každý server má svoje mouchy. Ale nechápu, jak se nemůžeš dostat na své blogové přátele. Platí to jen pro wordpres, počítám – nebo ti smazali i odkazy na jiné servery?
    Já jsem zatím spokojena s Bloglovinem, taky mám své oblíbené uloženy v kolonkách i v Knize návštěv. Ale možnost, že někdo smázne adresu, taky existuje, leč, zatím se mi to asi nestalo.
    P.S. krásné kytičky, to ti tak bohatě kvetou? Úžasné! Je fakt, že když je trochu ignoruješ, víc se snaží. Já takhle ignorovala plevel a ten se mi odvděčil nevídanou měrou… 🙂

    1. DOBRÉ RÁNO VENDY. Smazali všechno, je to na obrázku v článku.
      Vidím, že zase plácám páté přes deváté, nijak to spolu nesouvisí, dopis od adminky a zrušení readeru na google (to bude „velkej světovej průser„), vám takový systém, kde jste měli své kontakty na různé blogy a mohli jste se podívat kdo, co nového napsal (je to složité) tam jsem si mohla ukládat různý počet článků, od různých serverů, kdysi to takhle, jestli jsem to já dobře pochopila, také zrušil blog.cz. Je v tom rozdíl, asi jako mezi kleknutím velkých novin, The New York Times proto, že „hlas Chomutovska„ jim nedovolí používat své články? Kde a jak skončila tahle fůze, mě totiž nějak uniklo a já o ta data přišla, jinak by mě je asi přešoupli na (prohlížeč), neboli čtenář kontaktů, co bude používat wordpress odteď, něco jako je váš bloglovin. Jenže to budu muset postupně zase nainstalovat krok za krokem. Po několikáté to tady říkám a mám dojem, že většinou nikdo nečte komentáře ostatních a pak to ztrácí souvislost? Jako když se chceš doma podívat z mého okna? Nejde to, že? A o té svobodě, si časem můžeme nechat jen zdát asi všichni, a nejen malý český server? Řvou lidé v jazycích celého světa a Google mlčí !

      1. Právě že neznám tyhlety vychytávky, sama nemám namontovaný ani toplist, a RSS čtečka je pro mě jakýsi kybernetický pojem. Na blogu nám to podělali asi podobně, my měli takovou tabulku, kde byl výpis a) návštěvnost za minulý den b) poslední komentáře na mém vlastním článku a nakonec pět posledních článků blogerů, které jsme měli v oblíbených. Ale ono to bylo stejně omezený, protože tam bylo pět posledních článků (pokud si pamatuji dobře) a když někdo psal více, tak odsunul ty předešlé, logicky. Bloglovin je lepší v tom, že je větší přehled, mohu si vybrat, v jakém pořadí mohu články číst, jestli souvisle podle zveřejnění, nebo jednotlivě podle blogu. A mohla jsem si do Bloglovinu dát i jiné servery než blog, to je taky výhoda.
        Nicméně, ztráta dat je pořádná podpásovka.
        Taky si říkám, že bych si měla adresy blogerů přetáhnout ještě k sobě na počítač, třeba do excelu. Jako zálohu.

        1. Ona každá mince má dvě strany Vendy, svým způsobem, to má jednu výhodu, že každý bude nucen, pokud si chce přečíst můj článeček, bude muset přijít a nebude psát formální komentáře z pár počátečních vět na čtečce, nebudou vznikat nedorozumění z nepochopení a hádky, jako se mě to stávalo s některými blogerkami, já dávám pointu na konec, a závěr se potom liší od domněnky. Nabídli nám na Wordpresu: Bloglines Reader, je to v angličtině a zatím jim to moc nefunguje, v začátku to budou asi celosvětové výpadky pro nápor? I když nevím komu to bude patřit, Google to není? A ta kvalita to také asi nebude? Překladač tam vypadává a pracovat s tím zatím také moc nejde? Mít adresy blogů, není k ničemu když ti nefunguje zpětná vazba, takže uložit si něco do ofisů, je nesmysl, musí to fungovat (kliknu a jsem tam).

          1. Jojo. Já myslela odkaz v excelu uložený pro případ, že by mi někdo (administrace)smazali některé odkazy v blogu, třeba v oné Návštěvní knize. Mám jich tam tolik, že sama už nemám přehled.

            1. Výhoda G. readeru bylo to, že jsem si to mohla seřadit, jak já jsem chtěla a na první pohled jsem měla přehled, kdo kde co, nového publikoval a když jsem si to chtěla přečíst celé, nebo to tam i celé bylo, jak kdo to měl nastaveno a stejné to bylo s komentáři, tak jsem jen klikla na název článku a byla jsem třeba u tebe, nemusela jsem nic hledat, teď přehled nemám zatím vůbec a musím jít ke každému přímo na stránku, a je to velká zdržovačka, na to nebudu mít vůbec čas ? V readeru nešlo o adresy, ty mám na blogrolu nebo v záložkách, podobně jako ty ale o to co kdo napsal, vyfotil, nebo publikoval nového? Kdybych chtěla rozumět tomu, jak to na blog.cz chodí, musela bych si ho udělat a ty aby jsi rozuměla co říkám já tobě, musela by jsi to také vidět přímo, takhle se to špatně vysvětluje? A je to všechno pryč. Zpětná vazba je třeba to, že si klikneš tady, u svého komentáře na Vendy pod gravatarem, nebo na kohokoliv a jsi zpět u sebe, nebo u někoho, kdo sem napsal komentář?

              1. Zpětná vazba existuje, to je dobrá vychytávka, teda pokud si dotyčný komentátor připíše web :-). Taky jsem se díky tomu proklikla v komentáři na blog někoho,kdo mi komentoval poprvé, a tak jsem vlastně získala jeho adresu, kterou jsem si uložila do návštěvní knihy. Tu projíždím čas od času a je to pro mě přehlednější, než putovat zpátky do historie po komentářích, protože někdo mi třeba komentuje článek starý dva roky a nebýt upozornění v emailu, asi bych a to nepřišla, to je další dobrá věc, upozornění na nový komentář v emailu.
                Myslím, že ohledně toho Google Readeru mám obdobu, právě že Bloglovin. Kliknu na Bloglovin a mám tam všechny blogery, které jsem si zadala do seznamu. Vedle jejich adres je upozornění, že vznikl nový článek a zůstává tam, dokud ho neotevřu, pak zmizí. Když nestíhám, tak se číslo navyšuje, už mám jednu blogerku, kde jsem měla 37 nepřečtených článků, hrůza (někdo píše hodně pilně).
                A vedle těch adres je tabulka s postupně jdoucími články, v časovém sledu, jak vznikají. Takže si můžu vybrat, jestli pročítat tyhle články nebo si kliknout přímo na blog. Bloglovin je fakt sympatická služba. Jestli ti zrušili ten Google reader, zkus si založit Bloglovin. Navíc se to dá prý rozvrhnout i do několika „obálek“, když je blogerů víc, buď podle témat, nebo abecedně. Tohle má zas ošetřeno Kerria, já se tak daleko nedostala.
                Včera jsem si v potu tváře nechala namontovat TOP list. Můžu říct, že jsem vůbec nepochopila, jak jsem to udělala, protože když jsem postupovala podle jejich pokynů, nevěděla jsem, jak to ukončit a nějak uložit. Naprosto jsem nevěděla, kam mám napsat html adresu, něco jsem odklikala – a dnes to otevřu a toplist je nainstalovanej.
                Podařilo se, ale vůbec nevím jak. To mě trochu žere, protože bych ráda některým věcem rozuměla, hlavně pochopila princip. Tohle mi připadá jako věc z Matrixu.

  9. Sledovanost také nijak zvlášť neřeším, na druhou stranu, koho by nepotěšilo, když vyjádřím nějaký svůj názor a najde se někdo, kdo se mnou naprosto souhlasí …

    1. Mám ráda ty chvilky, když někdo přijde a chce si opravdově promluvit, nemusí se mnou ani souhlasit. Vyzkoušela jsem v průběhu let, různé možnosti Mirku, většinou mě to zklamalo, fb, Google+, lidé, Myspace, windows Live, většinou je to postaveno, na jakýchsi frázích a přeposílání. Teď, když jsem konečně našla lidi, co je mám zájem číst a sem tam, má někdo zájem se mnou i mluvit, tak si vlastní hloupostí zlikviduji to nejcennější, nejsem k politování? Nemám nijak jinak ty kontakty uložené, paměť mám již špatnou, názvy blogů si těžko vybavuji a jména jsou Gúglu fuk, budu muset spoléhat jen na Zpětnou vazbu v administraci, to bude dlouhá cesta pro babku, že je Google-reader v háji, o tom již není pochyb !!!?!!!

  10. Milá Anno,máte krásné květiny…a je krásné, že toužíte po spojení se světem, po odpovědích, po poklábosení…asi je to i potřebné,ale nebojte se,důvěřujte, pokud vaše slova někoho osloví, odpoví vám rád, a jestli neodpoví,nereaguje, nebo smaže komentář nemusí to nutně „něco“ znamenat…opatrujte se a přeji vám svobodné a pokojné srdce. K

    1. Moc vás zdravím a děkuji milá Kejt, za pěkná slova míru a pokoje, to je moje vada na charakteru, stále ale bojuji s tímto hříchem, hledám klid těžce. Pěkný zbytek svátků. Anna

  11. Teda Aničko blob.cz si už na nás vymyslel všelicos (hlavně to bývá v případech, kdy něco s velkou slávou vylepší a my všichni jsme pak z toho rozladění), ale protože nejsem členem Autorského klubu, nechává mě na pokoji a kdyby nebylo těch občasných úprav ani nevím, že má nějakou administrativu.
    Klikla jsem na květiny a jsou nádherné. Kvete ti to kolem domu i na domě, jak o život. 😉 Voskovku mám taky, ale už léta mi nekvete, že bych ji přestala chvilku zalévat?!

    1. Dělám to většinou jako ty Jarko, wordpressácké akce naprosto ignoruji, tady a teď se mě to vymstilo dokonale, někdy z jara jsem měla upozornění v poště, že si mám převedst, nebo zálohovat data, vykašlala jsem se na to, protože já mám přece všechna na RSS Google, že to nějak souvisí mě nedošlo a teď jsou všechny kontakty v háji a já nemám nikoho na wordpressu, koho bych se zeptala, co s tím? Budu se muset podívat, jak to děláte na tom vašem bloglovinu, postupně zase vytvořit nějakou databázi?
      Děkuji za pochvalu Jaruško, mám také velkou radost, vypadalo to letos jako že nic venku snad ani nerozkvete a teď je to oslava Božího daru, protože kytičky to je dar? Voskovka nemá ráda stěhování, jakmile ji přemísťuješ, nekvete. Hezkou neděli děvčata a Mirku.

  12. Krásně vám to kvete, je radost prohlížet fotky. Já mám květiny ráda, mám jich doma spoustu, ale ta péče někdy pokulhává. Sleduji každý vylezlý lísteček, jenže pak se něco schumelí a zájem o kytky jde v tu chvíli do kopru. A stane se, že některá tuto péči už nepřežije. Asi před třemi lety jsem propadla orchidejím – jen ze zvědavosti jsem si koupila jednu, pak druhou, třetí…a mám jich 22. Jim moje minimální péče svědčí, opakovaně kvetou. Voskovku mám taky, tu věčně zapomínám pravidelně zalévat a ona ze zoufalství vyhazuje květy, nejspíš si myslí, že když jí nevidím, alespoň ji ucítím. Mně ale ta její vůně docela vadí.
    A k té sledovanosti, ono je to sice hezké, zjistit, že náš blog někdo sleduje a vrací se, jenže zrovna třeba u mně to není na prvním místě, já si píšu pro radost, tedy po pravdě píšu málo, ale mám to jako místo, kam si dávám fotky ze svých výletů. Pro mně je to relax místo televize.

    1. O pár minut jsme se minuly, to je škoda, já zase dělám blog proto, abych si s někým poklábosila, tak nějak tady nemám s kým, na „samotě u lesa„……. Píši to, o té sledovanosti proto, že jsem dostala admiňácký dopis o tom, co dělám špatně, o sledovanost jde především jim? A dokonce nebyl anglicky, dala si práci, i překlad byl perfektní, navíc zrušil Google RSS, takže ode dneška nemám přehled, co je kde nového a kdo co napsal? Jsem z toho nějak vykolejená, všechna moje spojení se světem na blogách jsou pryč, to mě asi uniklo po dobu mojí nepřítomnosti v Česku? Já jsem si vaše orchideje prohlédla, jsou krásné, jak jde o kytky, nejsem k zastavení, když jsem k vám na blog začala chodit, vy jste neodpovídala a smazala některé mé komentáře, nerozuměla jsem a přestala vám psát? Myslela jsem si že nemáte o rozhovory se mnou zájem, jsem ráda že píšete, potěšilo mě to, moc se mně váš blog líbí, vaše procházky s pejskem jsou pěkné a fotoreportáže z nich hezky nafocené. Zdravím a přeji dobrý den.

      1. Jejda, tak to jsme si špatně rozuměly. Že neodpovídám, je moje hloupost, nebo i lenora, nechci se obhajovat, ale většinou čtu zajímavé blogy hned po ránu, omrknu, kde je co nového a letím na autobus do práce. Říkám si, že odepíšu později a pak se mi to vykouří z hlavy. Tolik na omluvu. Sem chodím i když kolikrát neodepíšu.
        Jinak bych chtěla napsat, že jsem jeden jediný váš komentář nesmazala, to nedělám. Jsem ráda, že se můj blog „o ničem“ líbí a pokud to půjde, byla bych ráda za tykání.

        1. Já souhlasím Jitko, stejně se mě to tykání mate s kým ano a s kým ne, konvence se poslední léta nějak mažou a chodí sem jen slušní lidé, tak proč si netykat? Není potřebné se omlouvat, to nebyla výtka, jen vysvětlení. Nejsem také stálý komentátor, jen když mě něco zaujme a nemám ráda, když si z toho někdo udělá otročinu, že mě musí vrátit kus za kus s povinnosti? Hezkou neděli…..

Zanechat Odpověď

