Mám problém, skoro neustále ?

Politika mě pobuřuje, stejně tak neustálé žabomyší spory ohledně tohoto tématu, Dokonce i na blogu, jež by měl být duchovní vzpruhou, se lidé neustále handrkují, v tom lepším případě vpíší nějakou tu frázi, začínám to dělat také, protože je spoustu témat, na která nevím co bych vlastně na to měla říci? Dneska vám dám na plac pár obrázků a to je vše, prostě není o čem, a to je okurková sezona ještě tak daleko, já ji tady mám jak ušitu?

ANIMAC~2

 

DSC00526

DSC00527

DSC00519

DSC00514

26 thoughts on “Mám problém, skoro neustále ?

  1. Máš pravdu, Aničko, ale škoda se rozčilovat! Lepší je koukat na tu tvoji květinovou nádheru. Máš krásné kytky, je vidět, že tě jejich pěstování těší. Já bydlet na takovém místě jako ty, bylo by mi všechno ukradené! 😉

    1. Já se nechci na všechno vykašlat, a věřím, že ani ty ne, to by jsi nejezdila po téhle krásní zemi a nefotila, „V POTU TVÁŘE„ chtěla bych, aby tahle země tak krásná i zůstala až já tady nebudu, a Bůh nám v tom pomáhej, musí se to zlepšit ! I po jiných stránkách, ne jen krásné domy, ale i život, aby se změnil, to je důležité? A to se stane jen vlastní prací a touhou, někomu něco předat. Třeba mladým? Když si řekneme po nás potopa, tak také přijde.

  2. Ten květinový koutek je opravdu nádherný. A fuchsie kvetou jedna radost, nám se nikdy tak nevydařily. Vlastně ano, hezky nám kvetly doma, než jsme se poprvé stěhovali, na dalších místech už se nechytly. Neměly asi takové podmínky…
    V té květinové nádheře ti musí být příjemně.

    1. Fuchsie pěstuji desítky let, mám již jeden, ten původní starý druh, ty jdou ještě namnožit, ty nové, hybridní ty už si musíš koupit každý rok a to je biznis-účel, i když mě jich ve skleníku přežilo několik.

  3. Aničko, nerozčiluj se, stejně tím nic nezměníme. Vždyť se koukni na tu nádheru! Bydlíš jako v pohádce, to si vůbec nedovedu představit. Jenom běhání kolem těch kytiček! Raduj se z toho všeho a netrap se! Proč si ničit zdraví pro blbosti jiných, ne? Já vím, ale zkus to.

    1. Já se nerozčiluji, rezignuji, Jak píše Marcelka je to uzavřený kruh, když dojdeš tam, odkud jsi vyšla, musíš začít znovu, tak pořád dokola, tam dojdeme všichni a rubáš nemá prý kapsy? Když ti napíše „KŘESŤANKA„ co je jí do cizích dětí, že ona si své vychovala dobře, ztrácíš iluze?

        1. Často měníme svět i špatným pohledem na něj a křesťan především, by měl cizí upadnuvší dítě zvednout a umýt mu kolínka? Obrazně řečeno.

  4. kikou ma chère Anna

    Malgré une petite accalmie je chauffe pfff fait bien trop froid
    comme sur ma tite créa ( sauf que Laika n’aime pas la chaleur mdrrr )

    Passe un bon mercredi

    bisous tendresse – gros poutoux de ma louve

    martine

  5. zdravím Aničko tak pomalu finišuju no a na začátku už se to zas začíná plevelit,takže víš co na to snad tě potěší že mám taky problém ne s okurkama,ale jaksi mám rozepsáno a ne a ne dopismenkovat,no co už nezblázníme se přece proto,tvoje květena je opravdová nádhera a i když už se zmůžeme tak na to poflakování troška péče za to stojí příroda je balzám na duši měj se moc krásně pa

    1. Před dvěma roky napsala jedna blogerka v komentáři, to máš dobré když si ještě klekneš, a už si nekleknu, když to udělám, tak nevstanu, děda říká“ jeď se podívat do Pelhřimova„…. Já byla před měsícem v Ústí…. Tam mají také pěkné, že? Strčili do mě nějaké vrtulky, a že se to bude výhledově lepšit, tak čekám a čekám a ………..

  6. Hallo liebe Anna sehr schöne Bilder,bin wieder von meinen Urlaub zurück es war sehr schön.Ich hoffe es geht dir gut und du hattest schöne Pfingstage ich bin erst Montag Morgen aus dem Urlaub gekommen ins kalte Deutschland.Wünsche dir noch eine gute Woche und grüße lieb Gislinde

    1. Děkuji za návštěvu u mě, věřím, že jsi si krásně odpočinula, získala novou sílu a energii a mnoho inspirace, budu se těšit na nové obrázky z dovolené. Přátelské objetí tobě i tvému blogu. Anna

  7. coucou mon amie anna

    mon petit passage pour te souhaiter une belle journée
    ce mardi. on va faire semblant qu’il fasse beau mdrrr.
    d’ailleurs regarde la couleur de mes cheveux sont tout
    ensoleillée ☼☼ mais alors la juste les cheveux hihi

    Bisous tendresse câlinous de ma Princesse Laika

    magnifiques fleurs

    1. Děkuji za polibky od Laika, znám to, tu velkou radost, když se ráno probudím a vítá mě můj pejsek do života, olizuje celý můj obličej. Již mě nikdo jiný, tak upřímně nelíbá?

  8. Aspoň Aničko, vidím ulici ve které bydlíš a vidím kus zahrádky vzorně posečené a zas a znovu obdivuji tvou zimní zahradu. Máš přímo v domě kus kvetoucí přírody a potěchu pro oko. Vím, že ta potěcha není zadarmo, že to stojí hodně ohýbání zad a bolavých kolen, ale výsledek je nádherný. Přeji ti hezký večer a celý, právě započatý, týden.

    1. Fotky jsou z neděle, do loňského podzimu, to nebyla ulice, jen lesní cesta, končící za posledním domkem, nebydlí tady nikdo, jen pan starosta a my, k nám, to více jak třicet let nebyla ulice, ty to teď vidíš proto, že jsou tady vykáceny všechny stromy co tady rostly, i když mám pocit, že zimní fotky jsou už bez stromů, taková silnice pro jeden dům, něco stojí, dokonce nám tady v zimě uklízeli sníh.
      Naposledy jsem odtud odjížděla před měsícem sanitkou a předtím jsem byla dole v prosinci, motám se v bludném kruhu, kolem domu, kam se podíváš, nic jiného tady na tom blogu nenajdeš, každá druhá fotka je o tom, že těch fejetonů z tohoto středu světa, už bylo dost . Já tě také zdravím Jaruško. Pan Roman Němec natočil tady u nás na kopcích krásné video, doufám že se všem bude líbit zádumčivá krása našich hor.

      1. Ójéjej, to byla nádhera a nejen ta krajina při svítání, nebo západu sluníčka, ale líbila se mi i doprovodná hudba. No a to hvězdné nebe nakonec, byla třešnička na dortu. Kdepak bych u nás mohla vidět tolik hvězd a ponořit se do hloubky širého vesmíru, jsem ráda, když při jasné obloze, vidím aspoň Polárku…

        1. Všechna jeho časosběrná videa jsou krásná, dokonce jedno nebe natáčel v jednu hodinu s mou fotkou, kdesi na blogu, takové kudrnaté nebe nebývá každý den, a já se dívám na stejné věci, jako on, za kopcem jsou větrníky a přibývají, i když je moc nemiluji, je to ekologické.

  9. Problémy jsou všude kolem nás. Možná jsem až moc velký optimista, když řeknu, že někde je nutné je zkrátka hodit někam stranou a odpočinout si od nich. Pak se řeší mnohem lépe..
    Jinak, moc krásné fotky! Ty barvy jsou příjemné a povzbuzující.

    1. Mluvíš mně z duše, milá Ash, Udělat krok jiným směrem, o tom tedy (ne)mluvím, máme-li pocit, že tudy cesta nevede, musíme změnit směr a jít jinudy? A přesně to poslední dobou cítím. Mám nějak svého blogování po krk, ještě štěstí, že se nám blíží dovolená.

    1. Ty moje nejsou papírové? Také skáču, jen již ne tak rychle, v kolenou mám vodu, v ledvinách písek, chybí jen cement, aby děda koupil a pojedeme s kopečka…………

    1. Ciao caro amico, ho un grande sorriso sul suo volto e la gioia nel cuore degli altri nomi che mi hai dato, per noi non è consuetudine avere il nome della madre, ma se lo fosse, sarebbe stato nominato dopo il suo secondo nome Marie, sono Anna, una madre della Vergine Maria e Maria è stata ancora una volta, mia madre. Non è quello che hai fatto bella? Invano mi chiedo dove l’avete sentito? O era solo la tua idea, se è così, sono così impaziente di abbracciare e baciare te, caro amico, e grazie. Annamarie.

Zanechat Odpověď

