Něco nového?

Mám na blogu rubriku : DNES JSEM ČETLA , Nikdo na ni nechodí, je mě to líto, protože tam dávám odkazy na mnoho zajímavých článků, různých zajímavých lidí, jsou tam odkazy různorodé, občas tam něco nového přidávám, ale žel, i jsem o tom již psala, není na blogu zvykem se vracet, I PŘES AKTUALIZACE , protože v jiných i v tomto případě si připadám jako novinář v bulvárním plátku, zítra po mém článku neštěkne pes, vymyslela jsem to jinak, udělám novou rubriku, BUDE SE JMENOVAT “ NĚCO NOVÉHO ?„ kam budu dávat odkazy na zajímavosti, které jsem někde pochytila, viděla, a na různé blogy, které jsem četla.
Moc se těším, že se vám tento styl publikování bude líbit, bude to u mě něco nového, a tím že vám nabídnu jiné lidi chci pomoci i jim, aby jejich články četlo více lidí a zajímavosti nezapadali hned tak v zapomnění.

Dnes to bude VELICE PĚKNÝ  článek z BLOGU : CESTA K PRAVDĚ
Tady se můžete podívat jak kulturně žije Praha    : KULTURA V PRAZE

PS%20V~1

18 thoughts on “Něco nového?

  1. Neboj, hned ti tu rubriku prolezu. není to špatný nápad, asi taky něco takového založím, tedy pod jménem třeba ,,zaujalo “ atd.

    1. Ty a právě ty Jiří jsi mě inspiroval, že tak jak to dělám já, na staré stránce, přidávat nové věci je nesmysl, takhle to bude aktuálnější, já jsem vždycky ráda když najdu něco nově zajímavého.

  2. Paráda! Super a bezva zmena! Vidím všetko a čítam bez problémov!!!! A stránka bola načítaná okamžite!! ☺ ☺ Teraz tu budem určite častejšie!
    Anička, s tým zrýchlením PC pravdu máš aj nemáš. Ja mám napríklad najnovší a super rýchly NB, na žiadnej inej stránke som takýto problém nemala… Samozrejme, tie staršie PC podobné vylepšenia len uvítajú.
    Páči sa mi toto pozadie, biele písmo na tmavom podklade sa ozaj skvele číta a nič ho neprekrýva. Som veľmi rada, že si to nebrala ako kritiku a riešila problém vlastne obratom. Si super kočka, iný/iná by sa možno urazil a prestal komunikovať…
    Zdravotne som na tom už lepšie, ale stále to nie je ono, kašlem a kýcham, hlavne ráno. Lepším sa pomaličky ale iste. Jar to napraví ☺! Sneh sa pomaly všetok roztopil, vonku vôbec nemrzne a druhý deň prší a prší…
    Tak ahojky, zdravím a ďakujem, že si ma (aj mňa) správne pochopila! papa ☺ ☺

    1. Je to složité Věrko, já a ty si třeba dokážeme nastavit cokoliv jak potřebujeme, vidím dost špatně, tak si když někde špatně vidím zvětším…. Přesto nedokáži ovlivnit všechno, šablonu neovlivníš, a tahle mě vyhovuje, má zase jiné přednosti, třeba pro úpravu fotek, a to zase jiná nemá, stále je průsvitná a dám-li tam jiné pozadí, opět to bude stejné, a někomu jinému se zase nebude líbit něco jiného? Nikdy se neurážím, naopak mám ráda upřímné komentáře, a normální rozhovory, a když někdo přestane komunikovat, nic dalšího se nedozví. Jsem ráda Věrko že je ti lépe, tady u nás v Čechách chřipka řádí, jako zběsilá.

      123Friendster.Com

  3. Ten článek o pejskovi byl opravdu krásný. Zvířátka jsou vůbec neuvěřitelná stvoření a pejsek, o kterém se v článku píše, byl opravdu dobře vychován. Přemoct svůj základní pud je totiž opravdu těžké.
    Rozepsala bych se dál, ale máš tady, Aničko, nastavený nový vzhled, což o to, to by mi nevadilo, ale ta tancující krasavice mi dělá šíleně zle na oči…

    1. To byl vlastně článek a odkaz, kde po kliknutí, upozorňuji na tvou krásnou báseň, a tady a teď, bych od tebe čekala juchůůůů. Nějak upozornit, jak říkáš jindy a v jiném komentáři u mě, ty mladé musím, já bych si tam na tu holku, přilepila noviny? A psala a psala, ono ale jaksi není o čem že? Neustále si vymýšlet témata, není lehké ani pro tvou mladou hlavu, natož pro mě starou babku, jednomu vadí to, jinému nevyhovuje písmo, máte na mě starou babku vyšší nároky nežli na sebe děvčata? Já jsem se nikdy nikomu nepřizpůsobovala a nikdy to ani dělat nebudu. Neberu to jako kritiku objektivní, ale jako tvou momentální náladu, mám je také a ve svém věku mám i právo na nějakou tu nevrlost a netoleranci. Použila jsem to teď a tady, a ty se doufám neurazíš a budeš ke mě chodit dál, v případě že k tomu co udělám, napíši, nebo publikuji, budeš chtít něco říci, když tě něco osloví, ne na oplátku, kus za kus?

      1. Vidím, že jsem slepoňa slepá. Ta tancující děva mě fakt nějak oblbla, že jsem klikla až na odkazy dole, ne nahoře. A děkuji za ten odkaz! (Taky jsem si ho víc všimla i díky tomu, že místo divoce tančící dívky je tu poklidně se vlnící voda)
        Mile mě překvapilo, že jsi dala odkaz na celý Poetický koutek – aby si každý našel kousek toho svého. Děkuji!
        A jsem ráda, že se ti mé básnické pokusy líbily – dokonce natolik, aby sis je označila i u sebe. A třeba se zalíbí i někomu dalšímu, co já vím!?
        K té tančící děvě a přizpůsobování nebo nepřizpůsobování – já nekritizovala tvůj blog, ani pozadí tvého blogu, víš, že sem chodím už dost dlouho, možná ne pravidelně, ale vracím se, a nikdy jsem neměla velké výhrady ke vzhledu, snad jsem si občas postěžovala, že se mi stránka děsně pomalu načítá, ale to bylo o něčem jiném. Prostě ta tančící holka mi rozhodila oči. Za to vážně nemůžu, to je, jako když se ti udělá špatně v autobuse, třeba.
        Hezký den!
        Nebo večer? 🙂

        1. Nic si z toho nedělej milá Vendy, někdy a na různých místech potkávám závažné věci, ze kterých se dělá špatně, jsme bezmocní v jejich řešení, a ani je neřešíme, bazírujeme na prkotinách, vyhověla jsem tobě, vyhověla jsem i Latryně, ale stejně jednou, přijde na to, že se někomu nebudu líbit já sama, od své podstaty, v takovém případě vám již nemohu sloužit. Většina z nás píše proto, aby byla vyvolána diskuse, je špatné, když není, diskutovat můžeme o čemkoliv, rozpoutá li to rozhovor, je to vždy lepší, nežli nicota a ticho? Dlouho a jednostranně řeším, blogové diskuse, někdo, například ty Vendy, diskutuje, někdo chodí někam něco plácnout, aniž ví proč a o čem je řeč, jsou lidé kterých si vážím, ti umí pár slovy a důrazně projevit podstatu věci, a vždy u nich víš, že to co jsi napsala četli……. A já jsem babka jedovatá, tedy promiň, že tě provokuji k diskusi, moc mě baví s tebou mluvit, je vždy o čem.

  4. Aničko, díky za odkaz, článek byl opravdu moc hezký.
    Musím se přidat k Ježurce, taky často nestíhám přečíst všechno co bych chtěla a navíc patřím mezi ty, kteří na komentář u sebe odpovídají návštěvou. Vím, že to není moje povinnost, ale mám to tak navyknuté a protože vím, jak mě každý komentář potěší, ráda potěším i já. Jenže pak se dostávám do svízelné situace a nestíhám. 😀

    1. Je tam ještě druhý odkaz, V Y N I K A J Í CÍ, přehledný program veškeré PRAŽSKÉ KULTURY.
      My co to máme daleko, se tak akorát podíváme, jak si Pražáci žijí, já tak jedno, dvě divadla za rok a to je událost ? Ti co to mají do Prahy blízko, nebo tam žijí jistě ocení, pokud ten program zatím nemají nebo neznají?

  5. Aničko, máš to tu hezké, ale musím souhlasit s Latrynou‘-:( Tvoje stránky se mi otevírají hrozně pomaloučku a špatně se mi tady taky čte. Jestli je to jenom názor nás dvou, tak ho ignoruj, protože i přesto sem zase ráda příjdu.
    Moc ti děkuji za komentáře na mém blogu, udělala jsi mi velkou radost!-:))

    1. Milá Ivet, je málo tvých básniček, které bych si nepřečetla, a komentování kus za kus, používám málo s kým? Mýlíte se děvčata, v tom vašem načítání, jsem já nevinně, jestli si chceš o těchto technických problémech něco přečíst, tak ve čtvrtém mém komentáři, směrem dolů, je odkaz, tam jsou rady, jak svůj počítač urychlit? I já tobě děkuji za komentář, přijdu k tobě zase, s potěšením, a poeticky otevřeným srdcem.

  6. Ano, Aničko, tohle je lepší. Já už takhle nestíhám všechno přečíst co bych chtěla, celý den u PC také nesedím, ale když u Tebe uvidím jako hlavní článek zajímavý odkaz, jdu do toho jako dnes. Zase se nám potvrzuje, že se jako lidé máme od pejsků co učit.

    1. Nemáš to u mě jako povinnou školní docházku, jsem moc ráda, když si mám s kým poklábosit, ale nepovažuji to za povinnost, již jsem to mnohokrát psala, podívám se kdo, a co u mě četl, která rubrika lidi zajímá a píši. S velice málo lidmi si vyměňuji komentáře, nekomentuji pravidelně nikomu, nemám to ráda, když něco někdo dělá z povinnosti, já chci jen jedno, aby to četli, pokud možno se rádi vraceli, a eventuálně četli i jinde to, co je zajímavé pro mě . Je to jeden ze zajímavých českých fenoménu, chodit si komentovat na oplátku, ne proto že mě to co čtu zajímá, nebo, že mě zajímá ten člověk sám za sebe?

  7. Ciao Anna. Non ti ho dimenticato, sono solo troppo impegnato ed il tempo è sempre poco.
    Con la stima e l’affetto di sempre, un forte abbraccio

    1. Caro amico, il vostro lavoro nella sfera politica, a volte ho letto, è così difficile. La ragione è, a mio avviso, ciò che è sbagliato con il mondo? Anche per noi è uno scandalo politico, la gente è così male l’un l’altro? Caro Osvaldo

  8. Anička, pozrela som viac Tvojich rubrík, len nie všade som zanechala komentár… Dosť ťažko sa mi načítavajú Tvoje stránky, ide to hrozne pomaly a naviac, obrázky sa prelínajú cez písmo a tak sa to veľmi zle číta. Aj teraz keď píšem tieto riadky, sa stránka stále načítava a „odskakuje“ mi celá tabuľka hore-dole. Možno nie som sama, neviem, je to škoda, lebo tu máš kopu zaujímavých vecí. Ahojky, zdravím a prajem pohodový deň ☺

Zanechat Odpověď

