JEŠTĚ JEDNOU KŘIŠŤÁL

 HUMOR MNĚ MOC NEJDE. 
Často vyvinu nebývalé úsilí, abych někoho pobavila, nejméně se směje můj muž, našla jsem blog, kde se usmívám, ať čtu cokoliv, moje úsilí napsat nějakou tu legraci, se míjí vždy účinkem, závidím každému kdo to umí přirozeně, bez jakéhosi namáhání závitů.
 Můj muž je chudák nucen, kolem mě projít, když chce opustit své teritorium, a sejít se schodů, s podezřením se dívá, jestli jsem se náhodou nepominula s toho sezení u počítače, protože čtu články u kterých se musím smát, tak krásně, humorně v nich plyne děj, dokonce mě včera vyzval, jestli bych se nešla projít, večer, tma jako v pytli, mrzlo až praštělo, hned jsem pojala podezření, že mě vystrčí a zamkne, já večer, již nevystrčím ani nos,  ještě dodal, vezmi si foťák, a to jsem přestala pochybovat o svém duševním zdraví, a začala přemýšlet o tom jeho, dokonce, aby mě donutil k akci, začal mě tahat za rukáv, přímo tělesně se mě dotýkat netroufl, na to je srabík. 
 Co a proč se to dělo, máte tady na těch fotkách a je to křišťálová krása, já ho podezřívala, že mě chce v lednu tahat pod břízu, a líbat, to jsem ale blázen.

This slideshow requires JavaScript.

DSC00026

DSC00440

DSC00020

21 thoughts on “JEŠTĚ JEDNOU KŘIŠŤÁL

  1. Aničko, rampouchy jsou úžasné a cvakla jsi je skvěle, fotky se mi moc líbí. Podobné rampouchy někdy máme před oknem v podkroví, jednou jsem je dávala na blog.
    Ostatní fotky jsou taky krásné, to je ta pravá zima, takovou mám ráda. Když jsme byli v sobotu venku, říkala jsem si, že mám zimu nejraději, pokud je ovšem se sněhem. Jsem na tom asi jako ty, mám ráda to, co právě je. 😉
    Neřekla bych, že ti humor nejde. Tenhle článek je náramně vtipný (a nejen tenhle, bylo jich mnohem víc), tvoje povídání mě náramně pobavilo. 🙂 Jen tak dál! 😉 Hanka

    1. Člověk zažije spoustu různých věcí, někdy i humorných ale je to už tak nějak lidský úděl, že se rozdělí vždy spíše o to co ho trápí, nežli o ty radosti a navíc to dobré se rychle zapomíná, i když všem a nakonec i tobě radím vždy pravý opak. Dobrou noc Haničko.

  2. To jsou krásné mrazivé obrázky, moc se mi líbí ten s rampouchy. Rampouchy jsem neviděla, ani nepamatuju! Když taje, všechno steče do rýny a než zamrzne, jsou střechy suché.
    Moc se mil líbí tvůj fotografický úlovek se srnečkama!
    Pěkný nový týden přeji…

    1. Je to tím milá Vendy, že my nevytápíme střechu, dům je dobře izolován a sníh taje pomaloučku, na zimu sundaváme okapy, máme plastové, můj muž se jednoho krásného dne rozhodl, že rampouchy z nich visící trochu zkrátí a my jsme potom zjara mohli téměř všechny okapy vyměnit, protože popraskali, brutální násilí na rampouších a přemrzlý plast, nejdou dohromady. A teď trochu z jiné strany, je to krásná romantická výzdoba a zakazuji ji ničit, už proto.
      Letos srnek nechodí tolik a laně žádné, asi je pro ně zima mírná, vědí, co se od lidí dá očekávat?

  3. Liebe Anna das sind sehr schöne Fotos ,aber was sind das für Tiere dort im Stall kann die nicht einordnen schreibe doch bitte wie dir heissen ein schönen Abend und eine gute Nacht wünscht dir Klaus

  4. Hmm.. také bych asi začala sice pochybovat o duševním zdraví toho, kdo by mne na noc tahal v té „morně“ ven. Ale je pravdou, že v tomhle případě to bylo tahání opodstatněné. Fotky se moc povedly a jsou skutečně krásné!

    1. Můj muž mě vytáhl ven, hlavně pro pohled na ty kozí slečny, že jsou rampouchy pěkné, v tom večerním světle jsem si všimla náhodou, cvak, tak to dělám já…………..

  5. Hello, dear ANNA!.
    Good Night, and you have sweet dreams
    Enjoy the rest of this week and hope it’s not so cold!
    Hugs and kisses and thank you for your beautiful friendship 🙂 ♥ ♥

  6. Ty rampouchy jsou skvělé. Velké díky tvému mužíčkovi, nebýt jeho, nejsou hezké fotky.
    Ps: otázka — co to je za program ty jezdící, nebo spíše měnící, se fotky? Nebo je to součástí WordPressu??

    1. Je to Jiří inovace WordPressu, nemohu ty jejich vychytávky moc ovlivnit, takže se vše mele dokola? Nahoře, v prezentaci a ještě tam dám fotky, je to galimatiáš, neumím tam dát, jedno, nebo druhé, je tam vždy naplácáno vše.

  7. un petit coucou pour te souhaiter un bon mardi mon amie Anna,

    profite bien de ta journée, demain nouvelle offensive
    du froid.

    une petite image tout en couleur pour te faire oublier
    la grisaille ☺☺

    avec tendresse

    poutoux doux de laika


    wow)) il fait encore plus froid chez toi que en Belgique
    très jolies photos

  8. Good night, dear Anna.
    Very beautiful your entry and good pictures, I can see that it is a very cold night.
    Spend a great week and I hope that very soon not have you on their land so cold.
    kisses ♥

    1. Thank you dear Mane. Winter is cruel to animals. I love winter, I just regret nature to suffer. Have a nice day in Argentina, I can not imagine what the weather is like in such a great country, certainly diverse. I hold you dear

  9. Aničko, to je krása a nejenom ten křišťál co vám visí ze střechy, ale kochám se všemi fotkami s vaší zahradou a okolím a vidím, že pamatujete i na lesní zvěř a srnečky si chodí pro něco k zakousnutí pomalu až k vám domů. Na rozdíl od Latryny, zimu miluji a jsem moc ráda, že žiju v tomto zeměpisném pásmu, kde si můžeme užívat všech ročních období. Blíž k rovníku bych žít nemohla, ale dál od něj bych to klidně zkusila. 😉

    1. Máš pravdu, všechna roční období mám moc ráda, mám také někdy tendenci se těšit, na to další, když je jedno dlouhé, když je ale zima, miluji zimu. Zvířátka krmíme celá léta, co jsme sem jezdili, dokud jsme pracovali, i teď co tady žijeme. Chodilo jich sem v letech minulých stáda, a také laní tady bývalo hodně , ty jsem krmívala z ruky, zvěře ale ubývá, dnes je mnoho bezohledných „práskačů„ dodávají divočinu do pochybných podniků v okolí, nesnáším to, vzala bych brokovnici, a nasypala jim to se solí do zadku.
      I u vás, jak jsem viděla u tebe na fotkách, je konečně také hezká zima.

  10. Takéto biele – kryštálové fotečky sú ozaj krásne, ja však dávam prednosť tým farebnejším jarným či letným. Zimu jednoducho rada nemám… Ahojky, prajem príjemný deň a pohodový nový týždeň! ☺ ☺

    1. Je dobře že nejsme udělaní přes kopírák, že každý máme rád, něco jiného. Také ti přeji Latryno hezký nový týden a příjemné čekání na jaro.

Zanechat Odpověď

