YOU TUBKO

Posledních několik týdnů se ve mě pralo několik pocitů, ve vztahu k virtuálnímu světu.

JEDEN Z NICH BYL, praštit s tím definitivně, a jako úlitba bohům bylo, dotáhnout to do té třístovky, i když ta poslední doba a práce na internetu bylo „utrpení mladého Boháčka„ jak já tomu říkám, komouši tomu říkali PŘESTAVBA. Na bologu cz, se snad dokonce stávkovalo………. Dnes jsem se poprvé v novém roce, více porozhlédla a s úžasem zjišťuji, že i v Česku, konečně to má kladný výsledek, bude  v tom všem nějaký systém, a i České servery a Čeští blogeři jsou včleněni do světové rodiny. HURÁ
Některé televize se angažují v tom, co pravděpodobně je, a bude budoucnost, že si prostě najdu to, co zajímá právě mě, TEDY TEMATICKY SEŘAZENÉ, nebo na YOU TUBE,  to se mě moc líbí,  protože v tom, jak já osobně to mám vybordelené, se nevyznám ani já sama? Hledám v tom šíleném binci? Nevím vlastně co hledám? AAAAA oni chlapci, konečně udělali v tom světovém binci, nějaký řád, děkuji uctivě.
Překročila jsem Rubikon? Nevím? Každou chvíli mám takové období kdy si říkám, za tuhle mez já nejdu, ono to přes Rubikon prý ani nejde, není již cesta zpátky, a tak to vždy říkám velice opatrně a s  despektem že, možná snad, asi, a můj muž se raduje že bude konec, tomu věčnému brebentění o věcech, a lidech, o kterých on nemá ani ponětí, a že bude konec mému vysedávání po nocích, vymlouvání se na to, že stejně nemohu spát? Je jisté že změna je život, a každá nás motivuje k nějaké nové činnosti, k novému učení se, mozek ta mrška líná, dostane nový impulz,      s t a r t, je slovíčko co nás motivuje. Tedy pěkný start všem dohromady, ne že se budeme stále sortýrovat a dělit na ??? Nevím co, snad už v novém a světově, a ani rozdělení nebude rozdělením? Ať žijeme všichni. HURÁ . Dnes i přesto, že si rozumíme nejlépe na světě, byl u mě jeden Slovák.

This slideshow requires JavaScript.

16 thoughts on “YOU TUBKO

  1. Aničko, doufám, že tyhle nápady už tě přešly a že s blogováním nepraštíš! 😉 Jak vidím podle dalších článků, tak asi ne! 🙂

    1. Nevím Hani, je to dost práce, a dělat něco pro pár věrných-hodně proseděných hodin, bude jaro a já již mám málo sil, na věci které se nedají strčit do šuplíku, musejí se udělat, zatím blog dělám, zahrada spí, co bude dál uvidíme, i já jsem tady na dočasném pobytu, snad Bůh dá?

  2. Hallo liebe Anna Grüsse dich lieb in neuen Jahr und wünsche dir alles liebe und gute.Ein glückliches schönes Wochenende wünsche ich dir auch von Herzen,und Grüsse dich lieb Gislinde

    123Friendster.Com

  3. Aničko, souhlasím s Jarkou. Byla by opravdu škoda, kdybys s blogováním skončila. Ty myšlenky asi napadly už každého z nás. Také už jsem o konci na blogu párkrát zauvažovala, ale vrátila jsem se.
    Krásný, pohodový a hlavně št’astný celý rok 2013

    1. Myslím že by to až taková ztráta pro internet nebyla? Ale to co by mého muže do nového roku potěšilo nejvíce, i kdyyyyž také nevím jestli to není jen můj osobní pocit, tutově bych mu brala v takovém případě z ruky televizní ovladač a pouštěla místo sportu nějaké dokumenty, takhle má ode mě pokoj. Kdyby bylo možné blogovat jen tak, kdy já chci a komunikace při tom neusnula, bavilo by to lidi asi víc, co na světě ale nemá své klady i zápory?

  4. Tak to jsem si ani nevšimla, že byli čeští blogeři včleněni do světové rodiny. Všimla jsem si jen toho, že přehledná tabulka, kde jsem viděla nové články blogů z mých oblíbených, jako i nové komentáře a jejich počet, zmizely v nenávratnu a veškerý pláč a skřípění zubů, nám není nic platné. 😦
    Aničko, myšlenky o tom, že bys zanechala blogování zahoď, přece co bys dělala po nocích, když nemůžeš spát! 😉 😀

    1. Mám na mysli jen změny, které se týkají toho co používám, tam během prosince bilo tolik změn že stále ještě tápu, abych porozuměla těm u vás na blogu cz, musela bych si tam udělat stránku. Udělej si na Google RSS, je to asi něco podobného, co vám vzali, mohu tam mít i stránky, na které se nemusím přihlásit, napíši o tom na stránce: Přátelé a komentáře. Mluvím vždy, ač nerada o překladačích, jsou teď všuuuude možně.
      Sílu má, ten internet?

    1. Nevím, jestli myslíte, naši zahradu nebo zmrzlý vodopád, obojí pomalu taje, zima je teplá.
      Byla jsem se podívat u vás, ta tichá pošta již na blogu běhá dlouho, moc chuti do toho nemám, otázky zodpovím, nebudu ale již nikoho zapojovat, za jedno nemám tolik komentujících, aby se to letadlo opět rozletělo, a již je to na blozích dávno. Děkuji Kejt za komentář a přeji pěknou tříkrálovou neděli. Anna

  5. Aničko, to jsem ráda, že jsi vytrvala a byla bych ráda, kdyby tě to slovo „start“ nastartovalo vždy, když to tak cítíš. A žádné dělení! Správně!

    1. Dost mě ty změny na Internetu pozlobily, nakonec však jsou i některé dobré, a to co jsem říkala již před časem, nakonec dopadlo, tak jak jsem předpokládala, a již tenkrát jsem vás varovala, že přijdou komerční kroky, na má slova došlo, a někteří z vás se zlobí až teď, již tenkrát, jste měli reagovat, tak je to vždy a v každém směru, v naší zemi všichni pláčeme, až s křížkem po funuse, a to je historický fakt.
      Místo abychom drželi basu, tak se rozdělíme ještě na Moravu a Slezsko, né? Oslavovat má co, jen několik tisíc lidí, kteří vyjdou za bránu spravedlnosti světské, a může je soudit, už jen Bůh, jestli toho humánního činu jsou hodni?

    1. A také jeden Polák, ten ale ke mě chodí již několik let, mám jeho a také jeho fotky moc ráda, píše sice Anglicky, já ale nemám problém, teď ho nebude mít nikdo, mám z toho velkou radost za všechny. také ti přeji Marko aby ten rok 2013 byl krásný, jako žádný jiný. Anna

Zanechat Odpověď

