Netrapte se, zima je i krásná

Toulala jsem se dnes celé odpoledne ne tedy tou pohádkovou přírodou, to se mě nechtělo, toulala jsem se po spisovatelích blogů, moje hlava i oči si musí pomalu zvykat na to že, všem spadl do oka ten střípek, co je zimní královna rozhodila po světě, u  někoho jen tak trošíčku píchl, nenadělal žádnou škodu, u jiných postoupil o kousek blíž k srdci, a zanechal trochu smutku, někdy ale zasáhl prudce a bolestivě, zabolel až v duši a srdci, vyvolal ten dlouhý stesk po slunci, teple a smíchu krásných dnů. Netrapte se, postavte sněhuláka dětem, povozte je na sáňkách, podívejte se na poslední kvetoucí růži, co má kolem lístků, bílou jemnou krajku, to jak ji zimní královna zaklela svou stříbrnou kouzlící hůlkou. I zima je krásná, ojíněné krajkové stromy v mlžném oparu, jsou připravené ve svých dlouhých plesových šatech, vyšívaných diamanty, které se na sluníčku třpytí a září, uvidíte tu radost a krásu, netrapte se i zima je krásná, Vůbec nevadí ani to, že se sejdou Nečas a Slota, co myslíte?  


A KDYBY VÁS TO CO PÍŠI JÁ NEUSPOKOJOVALO? 
odkaz na všehochuť,  odkazů na články a blogy,
které mě v minulosti i včera zaujaly.
kamkoliv si tam kliknete najdete něco zajímavého. KLIK

Nebo : KLIK

Nebo : KLIK

Nebo : KLIK

This slideshow requires JavaScript.

Nebo se můžete podívat na nádherné fotografie,
nad kterými poskočí srdce, jako ptáček.
KLIK MARTIN RAK  a znovu klik na fotku

21 thoughts on “Netrapte se, zima je i krásná

  1. Aničko, já se na zimu docela těším, pokud ovšem napadne sníh. Od té doby co fotím, mám zimu ráda. Horší je to s mamkou, ta se bojí uklouznutí na ledovce, měla už jeden děsný úraz.
    Všimla jsem si, že se tady zmiňujete o zimní královně. To je nádherný příběh, ve kterém vítězí dobro a láska. Škoda, že to takhle nefunguje i v životě.
    Měj se hezky. 🙂 Hanka

    1. Kup mamince tekuté řetězy, na botky jí je nastříkej, také se mě osvědčují, takové ty navlékací sponky, vypadá to jako horolezecká výstroj, my tady máme ochranné pásmo, kde se nesolí a nesype, zaplať Bůh. tedy jsme na vše připraveni. Také ti přeji hezké dny

      1. Aničko, to ti závidím, u nás se solí a sype o stošest! Pochybuji, že by mamce tekuté řetězy pomohly, ale zkusit to můžu. Díky za radu. 🙂 Hanka

        1. Ruxak na záda, a chodecké hole se také osvědčují. Když shlédnu na tvých fotkách ty krásné přírodní nedotčené terény, tak bych ti je také doporučila, jsou úžasné, a hodně pomohu při chůzi jakýmkoliv terénem.

  2. Zima je ozaj krásna, pre mňa ale len na obrázkoch. Nemám rada zimu, hlavne keď musím denne odhŕňať napadaný sneh…Už teraz sa toho desím!
    Ahojky Anička, ďakujem za komentíky a prajem pekné pohodové – ešte jesenné dni! Viera

    1. Tak jsem si myslela že jsi ve svém jménu udělala chybu, jmenuješ se jako naše televize, vždycky jsem si myslela že Japonci to jméno nějak zkomolili, a ono existuje, a ty se jmenuješ, Česky vlastně víra.
      S tím sněhem to je tady u nás stejné, jsme tady na horách na to zvyklí, i když mě se to moc netýká sníh uklízí manžel, loni si na to koupil dokonce nějaký stroj, protože v sedmdesátce to na něj také bylo dost práce, k cestě to máme sto padesát metrů. Dneska je to už zase podzimní, oteplilo se, a sníh roztál. Hezké nedělní odpoledne, a večer Věrko.

  3. Aničko, to byl krásný poetický text. A k němu nádherný obrázek, jak kouzlo.
    Zimní fotky mám taky ráda, i když zvuk křupajícího sněhu pod nohama jsem nezažila už pěkných pár let, spíš zažívám zvuk čvachtajícího marastu a následné uklízení nanoseného bordelu do síně…
    Ráda se dívám na zasněžené fotky, zimní krajina s čerstvě napadaným sněhem působí jakousi čistotou a svátečním pocitem. Když je pěkně a svítí do toho trochu zemdlelé sluneční světlo, příroda září.
    Ale stejně i takovéto zimě bych dopřála nejvíc tak měsíc a pak hurá do jara… Zimní královna by u mě moc nepochodila.

    1. Je po sněhu, bylo na něj brzy, tady by jsi si to křupání užila, až napadne zůstane až do jara, loni roztál jen dvakrát, a před vánoci jsem měla pocit, že poprvé budeme mít vánoce bez sněhu, nakonec nasypalo. Na fotkách je jen ta, se zapadajícím sluníčkem loňská, ty ostatní jsou letošní. Píši o pesimistické náladě, mě ale ten sníh, vždycky také rozveselí, (tedy hlavně když odhalí ta špinavá okna a zahulené záclony) Na horách se na jaro čeká dlouho.

      1. Hory jsou krásné, ale tohle by mi asi chybělo.
        Myslím, rychlejší příchod jara…
        Já už jsem docela srovnaná, že v našich rovinách už jsou zimy bez sněhu a sníh je spíš malý zázrak, pokud napadá (a ještě větší zázrak, pokud se udrží aspoň 1 den). Ale jako malá si pamatuju, že i tady bylo sněhu dost, že jsme stavěli sněhuláky a lítali se sáňkami po nejbližších kopečkách, každý místo, který mělo trochu sešup, se využilo. O bruslení na rybníce ani nemluvě…
        Pamatuju si rampouchy ze střech a ledové květy na oknech. To byla pohádka.

        1. Také si ale pamatuji na zmrzlou peřinu, ráno když se vstávalo, u nás v domě se v ložnicích netopilo, moc mě to tenkrát nevadilo, dnes si to neumím představit. Jako děti jsme přišli domů jako sněhuláci, všechno na nás bylo zmrzlé, a byli jsme zdraví, nepamatuji si, že bych v dětství někdy měla rýmu?

  4. Milí Aničko! Já taky zimu moc nemusím, ale nijak vyloženě mi nevadí. Když je doma teplo a za oknem jsou obrázky jako ty tvoje poslední, je to nádhera. Raději kouknu na obrázky, politiku už raději nemusím, mám ráda klídek. Tak přeji krásný víkend, i když u nás je hodně zataženo, po sněhu není ani vidu ani slechu.

    1. Myslíš Libuško ty čtyři, z toho je jedna ještě z jara? Nebo ty co fotil pan Martin Rak? Ty jsou tak nádherné, že jsem neodolala a chtěla mermomocí, aby jste je viděli také. Hezkou neděli tobě i všem tady.

  5. Teprve teď jsem při všem pracovním běhání spočinula a v klidu se podívala na ona videa. Nádhera. Velmi mě naladila do nitra a klikala jsem dál a a dál …. na Vangelise, Enyu …… a už jsem to byla zase já a ne neklidná Lenka nechávající se vyvádt z míry kdejakou lidskou nedobrotou.
    Musím se přiznat, při tom všem běhání a přemýšlení a tak ani moc nevnímám, jaké je zrovna počasí ………. hlavně když ve mně je teplo a hřejivo. Žes to tak myslela, Aničko?!
    🙂
    Kdo nežije v pohádkách, špatně žije. V pohádkách je pravda. Jenom než se ukáže v životě, déle to trvá. A proto pohádky máme dětem vyprávět a občas si je připomínat, protože pohádky nám dávají víru ve věci dobré. A to je to nejdůelžitější, co v dobách zlých potřebujeme.
    Děkuji za to zastavení, Ani.

    1. Tak tak, Leničko, ne jen chlebem živ je člověk, někdy je třeba nabídnou i něco sladkého, proto děláme my blogeři různé rubriky a náměty, neb i my jsme jen lidé, vidíme cestou, co po ní jdeme, to ošklivé, i to hezké. Někdy chceme rozdat trochu lásky, někdy se podělit o svou zlost. Najdou-li se lidé, kteří s námi o tom chtějí mluvit, je to, to nejlepší co chceme zažít? Hezký víkend Lenko

      123Friendster.Com

  6. „toulala jsem se po spisovatelích blogů, moje hlava i oči si musí pomalu zvykat na to že, všem spadl do oka ten střípek, co je zimní královna rozhodila po světě, u někoho jen tak trošíčku píchl, nenadělal žádnou škodu, u jiných postoupil o kousek blíž k srdci, a zanechal trochu smutku, někdy ale zasáhl prudce a bolestivě, zabolel až v duši a srdci, vyvolal ten dlouhý stesk po slunci, teple a smíchu krásných dnů.“

    Už dlouho jsem nečetla nic tak krásného a pravdivého. Moc děkuji, Aničko.

    1. Děkuji paní Janiko, jinak jsem člověk spíše pragmatický, ale bylo mě nějak smutno z vyčtených špatných pocitů z práce, kterou já, dokud jsem nebyla rentiérkou na odpočinku milovala, spousty únavy, dokonce i depresí ? Všem bych chtěla popřát hodně světla, nejen pětistovku žárovku, ale i to v duši. Anna

  7. Dobrý den, milí Anna, a dobře čitelný, co píšete, jsem rád zimu, vidět děti ve středu ve sněhu s jejich saních .. tady v Itálii ve Veroně nevidí tyto věci vůbec .. Nyní děti mají PlayStation .. a snímek zůstává ve sklepě .. Časy se mění k horšímu … objímám vás přátelství Pif

    1. Pohádka, jak Káj a Gerda bojují o teplé, lidské srdce je tak krásná a pravdivá. A zimní královna prohrává, protože lidské srdce, je nakonec dobré a hřejivé, plné lásky.

Zanechat Odpověď

