Zapojte se do protestu

Zachraňme Arktidu.

ODKAZ:  KLIK

 

KLIKNĚTE SI PROSÍM. Nemusíte vždy vyndat nějakou tu korunu ze své kapsy i když je to pro dobrou věc, je ale dobré něco vědět, třeba o snaze této organisace, její aktivity, jsou mě blízké, naučil mě to můj vnuk, a já zvažuji , co je pro budoucnost našich dětí a vnuků důležité? Jestli svůj vztah k přírodě podpoříte i finančně, záleží jistě na vás ale podporou, i tou morální, tím že podepíšete petici, řeknete i sami sobě, ano já protestuji, proti tomu jak se ničí planeta a pošlapávají se priority a lidství, každý podpis je dobrý, tak klikněte si na odkaz na začátku, najděte…….A podepište. I v mém blogrollu je odkaz na stránky GREENPEACE
Většinou mám pocit, že tyto věci o řádu a bytí světa, nikoho moc nezajímají, a o těch lidských obyčejných, já nemám moc času mluvit, ty prostě musím jít udělat, a proto, že mě práce trvá déle, nežli někomu mladému, nějaký čas tady zase nebudu.

Kr.h4


Trochu toho sněhu i z našich Krušných…………

Zdravím všechny moje milé dopisovatele a doufám, že mě to nebude trvat dlouho.


Na tohle nebe se dívám s panem Němcem společně, a velice mu děkuji, za jeho krásné video.


Zatím je křišťálově čistá, věřme že taková zůstane.


Pokud nám neroztaje před očima?
Jelení hora

Jsi neodbytná, tedy ti řekneme co chceš slyšet? 

Ano někdy něco napíši, pro svou a vaši zábavu ale pokud tomu tak není, a já dám nějaké závažné sdělení na stránku,  pro vaši informovanost….. Jak s ní naložíte je věc vašeho svědomí a vaší povahy, jestli jste to či ono udělali si sice mohu, zkontroluji a vím že si nikdo neklikl, mám na to patřičnou kolonku ale je to vaše soukromá věc, a nemusíte mě ubezpečovat, že vás to zajímá a prudí stejně jako mě. Různé podpisové akce se dějí celosvětově, je nás na planetě sedm miliard, k úspěchu některých stačí, aby podepsalo petici milion lidí, a to špatné se nestalo. Bohu díky, vyšlo to.

9 thoughts on “Zapojte se do protestu

  1. Rád bych podepsal nějakou protestní petici za záchranu České republiky, nevíte o něčem? Na Greenpiss rozhodně klikat nebudu. Děkuji za pochopení.

    1. Dobrý večer pane vonrammsteine, myslím, že vy nepotřebujete žádné návody, velice dobře si cestu, jak proti, nebo pro něco hlasovat, najdete sám. Jsou stovky organizací, které dělají cokoliv, hlavně ve prospěch svůj, a ty zase neuznávám já, v tomto případě, bylo medvědí spravedlnosti učiněno zadost, a ta lidská, je pro mě otázka již nepodstatná.. Když ale čtu některé vaše komentáře, máme i témata, která jsou nám společná ? Nemusíme si vždy, a za každou cenu oponovat?
      Česko??? tady by byla petice chabou podporou, či protestem.

  2. bonjour mon amie Anna

    mon petit passage pour te remercier de ta gentillesse,
    et de tes passages lors de ma pause.

    Je reviendrai petit à petit car pas mal de démarches à faire
    en plus de la dialyse maman

    Bisous tendresse

    Calinous de Laika et chatounets

    à lundi

  3. Včera jsem klikala, dneska klikám taky a stránka se mi neotvírá, píšeš, že je to díky velké obsazenosti a to je vlastně moc dobře. Nevzdám to a budu se snažit na stránku dostat a svůj podpis připojit. 😉

  4. Taky mi hrozně vadí jak se lidi k planetě chovají. Je to vidět i na běžné ulici. Odpadky neodpadky, je to jedno, někam to mrsknu a je to. Takže slibuji, že kliknu.

  5. Odkaz není funkční, z důvodu velké obsazenosti serveru, po najetí chybové hlášky, stačí kliknout na “ vyhledat Googlem “ a stránka je hned na prvním místě ve vyhledavači.
    V této věci bylo dosaženo úspěchu, je již v pořadí na třetím místě, jsou tady další, nové, a jeden se týká nás konkretně.
    odkaz : http://www.greenpeace.org/czech/cz/news/dopis-premieru-Necasovi-verejne-projednani-SEK/
    odkaz : http://www.greenpeace.org/czech/cz/blogy/Zmena-klimatu-a-energetika/srdce-sveta-v-tajici-arktide/blog/42191/

  6. Proteggere la natura e l’ambiente in cui viviamo vuol dire proteggere la nostra stessa vita e quella dei nostri figli e nipoti e tutti quelli che verranno dopo di noi.
    Brava Anna. Con GREENPEACE abbiamo vinto la prima battaglia contro i pertrolieri che volevano rendere l’artico come il formaggio groviera, pieno di buchi! Per questa volta ce l’abbiamo fatto grazie alle nostre firme ma anche grazie ai nostri contributi. Greenpeace riceve aiuti economici solo dai suoi soci, amici ed aderenti. Un piccolo contributo da noi diventa una grande somma per aiutare una delle associazioni più importanti al mondo per proteggere il futuro nostro e di nostra madre terra.
    Ciao, Anna. Sono felice di averti accanto a me anche in questa battaglia in favore della natura e dell’ambiente.
    Un forte abbraccio.

    Ochrana přírody a prostředí, ve kterém žijeme, znamená chránit naše vlastní životy a našich dětí, vnoučat a všechny ty, kteří přijdou po nás.
    Brava Anna. S Greenpeace jsme vyhráli první bitvu proti pertrolieri, kteří chtějí, aby se Arktida stala jako švýcarský sýr, plné děr! Tentokrát jsme to dokázali, díky našim podpisy, ale také proto, že z našich příspěvků. Greenpeace obdrží hospodářskou pomoc, pouze díky svým přátelům, členům, a členkám. Malý příspěvek od nás, se nakonec stává velkou podporou. hodně peněz na pomoc jedné z nejvýznamnějších asociací na světě, aby chránili naše budoucnost, a naší Matku Zemi.
    Dobrý den, Anna. Jsem rád, že jsi vedle mě, v této bitvě ve prospěch přírody a životního prostředí.
    Velký objetí.

    JE MĚ CTÍ. ANNA

Zanechat Odpověď

