Jsem léčitel ?

Tedy léčím především sebe, mívala jsem paní doktorku, ta odešla do důchodu, a zdědil mě, mladý pan doktor a hned požadoval jakousi komplexní revizi, oči, uši, krev a moč, zmohlo mě to moc. Tedy jsem rezignovaně položila tu haldu různých doporučení do šuplíku, a od té doby mě pan doktor neviděl, a že ho mockrát pozdravuji. Těch papírů bylo daleko víc, nežli ty tři co popisuji, od té doby jsem se stala lékařem na čtvrt úvazku, ordinuji vždy, když mě nějaký ten tanec svatého Víta chytne, předepíši si nějaká ta analgetika, a také si je koupím. Co beru? To vám neřeknu, vy by jste potom ke mě chodili na konzultace a na to já nemám čas. Řeknu vám ale upřímně, že to vyjde nastejno, když si něco naordinuji, čtyřikrát to pomůže a jednou mě to podrazí nohy ale když to vezmu statisticky, jsem na tom naprosto stejně, jako na příbaláku, když to čtu, kolik to má vedlejších účinků, tak to také vychází jedna ku čtyřem, jednou vám to pomůže a čtyřikrát vás to zabije, (tedy obráceně). Finančně mě to také tak neruinuje, když odečtu náklady na cesty a poplatky, jsem přesně na ceně, jako když mě ty léky, napíše pan doktor. Léčím i svého muže, když jde koupit to co mu předepíši, lékárník mu říká, ta vaše bába je jako doktor, ono je to, co vám napsala opravdu dobré.

Udělám si diagnozu: TADY
Tady si skonzultuji  : kdo s čím o čem a hlavně za kolik
Tohle mě tedy zaujalo
hodně, a říkám si já a paraziti? : ŽE BY

 No řekněte, potřebuji já lítat po doktorech, prosedět tam hodiny a dny, klábosit s babkami o nemocech, dívat se na ošklivé a nevrlé dědky? Ne, já se vyléčím sama doma !!!

Neberte to vážně, to je jen taková legrace, aby řeč nestála. Řeknu vám ale upřímně, to mě to dneska zase bere, já ani přesně nevím co všechno mě dneska bolí?

Musím vám všem, mým přátelům říci, velice hezkou zprávu, mým novým přátelům z Kanady-Calgary se narodila holčička, je velice krásná přeji jim hodně štěstí, zdraví a radosti. Anna

FOTKY KLIK

13 thoughts on “Jsem léčitel ?

  1. To jsem snad ani neměla číst… Doktorům se raději vyhýbám. Dneska jdu ale poprvé k ortopedovi. Zřejmě mám tzv. tenisový loket (nechápu , zásadně nesportuju, u mne to bude asi loket cigaretový…) Bolí už půl roku a začínám mít problém při základních úkonech (nakrájení zeleniny, otevírání dveří apod…) Už teď se bojím, že na mě bude řvát: „Sakra, ženská, co chcete? To už je stáří a lepší to nebude. Mažte to Voltarenem a už mi sem s takovýma hovadinama nelezte…“
    No nic, aspoň z toho bude pěkný na článek na blog…

    1. Zatím se moc neznáme, ono se to ale vytříbí časem, špatný návod také návod, moc na mě ale nedejte, já jsem na zdraví lempl, a netřeba si ze mě brát příklad, ono kdyby na mě došlo, a bylo by opravdu zle, to bych mazala, jela bych i na praseti, odstrkovala se pětistovkou a uctivě pana doktora odprosila, dokud nemusím tak tam nelezu, protože co oči nevidí, to srdce neželí, jak se hezky česky říká. Zdravím vás na zdraví.

  2. Aničko, ty si děláš legraci, ale já přesně tohle praktikuju na sobě, k doktorovi jdu jednou a pak už mě tam nikdo nevidí. Takhle jsem absolvovala několik oddělení, vždycky se s lékařem domluvím, že kdyby něco, tak se ozvu … a ono nic!! 😉 Zatím mi to celkem vychází. Docela ráda bych jednou umřela bez pomoci doktorů. 😀
    No, abych to nepřeháněla, chodím občas k praktické lékařce pro léky na tlak a na pokec, to už dělám pro svoje zdraví až dost! 😉
    P.S. Ta zpráva na konci je skvělá, každý nový život je úžasný! 🙂 Jdu se ještě mrknout na fotky.

    1. Tak jsme se o chvilku minuli, nemohu se k tobě dostat, doufám že se vrátíš a přečteš si odpověď na minulý komentář. Moc tě zdravím, všechny tvé články se mě líbily, byla jsem tam prd platná, nejde mě psát komentáře, ten pohled z okna je trefná kritika.

      1. Zjistila jsem, že už ti komentáře psát jdou, na blogu jsou pořád nějaké problémy a já mám zase problémy s internetem. U nás jde bídně, nenačítají se mi obrázky, nejdou mi spustit videa, … a tak. Někdy je to k vzteku, jenže nejde o život, no ne?! 😉
        Pohled z mého okna není to nejhorší, Aničko, mnohem horší je neustálý hluk, svinčík a smrad z výfuků a cigaret. Počítač mám u okna a všechno mi to jde do bytu, když zavřu okno, nedá se tady dýchat. Jsem šťastná, když vypadneme do přírody, to si trošku pročistím hlavu a plíce. 🙂

  3. Jak myslíte, Anno. otíž je v tom, že taková generálka může i život zachránit. Kamarádka byla celý život za lemru línou a flákače a tak, načež se díky mladému záskoku za praktika zjistilo, že byla celou dobu vážně nemocná. on totiž nikdo neudělal základní! vyšetření, protože předpokládali, že určitě někdo předtím ano. Což se po několika letech opakovalo. Tedy to samoléčitelství a samozabíjení, podpořené spokojeným lékařem, že líp to nejde. Další opomenuté zákaldní vyšetření. Konkrétně: měla revmatické problémy, revma nepotvrzeno, je simulant. Díky tomu s těžkou DNOU málem přišla o klouby, ledviny… Co si zažila v rodině, kde má mít ženská ruce ve škopku enbo skládat uhlí, asi enmusím líčit.

    1. Zdravím vás Aničko, to o čem píšete je přesně ten příklad, o kterém jsem doufala, že se tady bude mluvit, peníze na ÚCTYHODNOU A DOBROU péči, má dnes málokdo. MOJE IRONIE NENÍ SAMOÚČELNÁ. Takových babek jako já, je mnoho, co s pocitem neúcty k nim, a nezájmu, to nakonec vzdají a uchýlí se, po dlouhém a neúspěšném běhání, po všech čertech, k jakési drahé a neefektivní samoléčbě. Lékaři mají limity a když, i u mladých lidí, nejdou do jádra, nepokračují do důsledku, nenajdou-li v základním vyšetření, příčinu, co by se patlali s námi starými, ŽEEEEE.

  4. Já si tedy myslím, že málokdo jde k doktorovi rád, ale když už pak není zbytí, jsme rádi, když je nám pomoženo, když už to nedokážeme sami. Také jsem to hodně omezila, k praktické lékařce tak cca za 1 – 2 roky, pokud se nic velkého neděje. Docela pravidelně ale chodím na neurologii – obstřiky na tu moji bebí páteř jsou někdy nezbytné, i když ne všeléčící! Těch posledních bylo 10 a stejně ještě zdaleka nejsem na tom tak, jak před nimi. Smířená se vším si říkám – nestěžuj si babko, co bys chtěla, vždyť je to přiměřené k věku, ne?

  5. Na doktory jsem lajdák. Jedině kam chodím pravidelně, je zubař a doktor ženský, ale u praktického jsem byla naposledy ještě v práci, kde jsem musela chodit pravidelně na preventivní prohlídky. Vím, že to není dobře, měla bych znát hladinu svého špatného cholesterolu, cukru ……, ale když já ty doktory tak nemám ráda. 😦 Prášky neberu vůbec žádné, zatím se lečit nepotřebuji, ale co já vím, jestli ve mě něco hlodá, když k tomu doktorovi nejdu?!

    1. Je to zjevné Libuško a jarko, a nedá se s tím nic dělat, že můj smysl pro humor je jaksi na štíru? Chtěla jsem humornou cestou poukázat na ty tři, docela zajímavé odkazy. Humorné to zjevně nebylo, soudě podle odezvy, ani co by se za nehet vešlo, budu se muset nad sebou zamyslet, proč to, čemu se já směji, nikomu vtipné nepřipadá.

      1. Jéminé Aničko, tak když jsem se nesmála před tím, směju se aspoň teď, nad svým nedůvtipem. 😀 Bude to možná tím, že většinou jsou tvé články navážno a jsou spíš k zamyšlení. 😉

        1. Já vlastně dávám do všech svých článků, trochu humoru, je většinou sarkastický, a tak se nedivím, když někoho popudím, aniž bych to zamýšlela, i když původní záměr je, aby jste se tak trochu usmáli, nad různými paradoxy života. Jsem svým způsobem cynik, nikdy ale nepoužívám osobní invektivy, a věřím, že nikdo a nic co napíši, nebere osobně. Všeobecné problémy naší doby, jsou sice závažné ale tak tragické, abychom se nad nimi nemohli usmát to zatím, Bohu díky nejsou. Maličko závidím lidem kteří to uměli, a již tady mezi námi nejsou, milovala jsem pana Šimka, že do kritiky nešvarů uměl dát tolik humoru, že se smáli všichni, je to velké umění. Tak vám na obrázcích já a můj dědek posíláme pusinku.

Zanechat Odpověď

