Návrat k dušičkovým hrníčkům?

Mám dva takové, kdysi to byla móda a tak někdo blízký, udělal krásné gesto a dal mě je darem, ne nepoužívám je na úschovu rodinného rozpočtu, ten a i další rozpočty, jsem vždy nosila a nosím v hlavě, nepotřebuji počítačové bankovnictví abych věděla, co si mohu dovolit koupit, nebo zařídit, prostě my, starší lidé, jsme tak byli vychovaní, a rozhazovat neumíme ani ve chvílích, kdybychom mohli. Naše heslo není teď mám, tak si dám. Žijeme, jak já říkám v rovině, tedy náš rozpočet je většinou vyrovnaný. Byla doba v mém životě, kdy jsem já, hloupá ženská, myslela na zadní kolečka, vložila své celoživotně vydřené korunky tu, či onde, nebudu těmto institucím dělat za tu blbost, ještě bezplatnou reklamu, zisk se rovnal nule, neb tyto firmy na mě působí, stejně dehonestujícím způsobem, jako celé naše České hospodářství. A tak si dnes říkám, měla jsi si užívat, nemyslet ani na budoucnost rodiny, ani na nečekané události, ba ani na svůj pohřeb ne. Neb Bůh dal, a ministři financí vzali. Když někdo chce dnešní mladé lidi nabádat, aby mysleli na zadní kolečka, a již v době své plnoletosti si začali spořit na důchod, směji se až se za břich popadám. Vážení mladí, dostanete-li se nějakým nedopatřením osudu, k jakémusi kapitálu, kupte si diamant a zakopejte ho na zahradě. 

ZDROJ: KLIK

Překlad je – špatný – translator? Ale i přesto si klikněte a také si přečtěte komentáře, ať se dozvíte to, co u nás ve zprávách není.

Překvapující Důkaz, že centrální banky a Wall Street zasvěcenci jsou rychle Příprava na něco velkého

Pokud chcete zjistit, co se bude dít dál na finančních trzích, pečlivě sledovat, co zasvěcenci dělají. Ti, kteří jsou „spojeny“ mají přístup k mnohem lepší zdroje informací než zbytek z nás mají, a v případě, že slyším, že něco velkého se blíží budou často velmi významné pohyby s jejich penězi v očekávání toho, co se má stát. Právě teď, na Wall Street insideři a centrální banky po celém světě dělají některé velmi neobvyklé pohyby. Ve skutečnosti se zdá, že se rychle připravuje na něco opravdu velkého. Takže přesně to, co jsou zač až? V předchozím článku nazvaném “ Vy vláda a velké banky na klidném Příprava na bezprostředním finančním zhroucením? „, jsem spekuloval, že oni mohou být přípravou na finanční krize nějakého druhu. Jak jsem uvedl v tomto článku, více než 600 bankovních manažerů odstoupili ze svých pozic za posledních 12 měsíců, a já jsem byl osobně řekl, že značný počet Wall Street bankéřů byly nákupy pro „vlastnosti prepper“ letos v létě. Ale teď ještě další důkaz, vyšlo najevo, že tiché přípravy jsou vyrobeny pro hrozící finanční kolaps. To nezaručuje, že se něco stane, nebo nestane. Stejně jako každý dobrý detektiv, jsme se shromažďují stopy a snaží se přijít na to, co důkazy nám říká.

Proč je George Soros Prodejní Takže mnoho zásob Nakupování Takže tolik zlata?

Já rozhodně nejsem fanoušek George Sorose. On proudil miliony a miliony dolarů do organizací, které se snaží, aby Ameriku v přesně opačném směru.

Nicméně, jsem si uvědomit, že je velmi dobře spojen ve finančním světě. Soros je téměř vždy náskok o finančních záležitostech, a pokud se něco velkého se chystá jít dolů George Soros je pravděpodobně bude vědět o tom dopředu.

To je důvod, proč je velmi alarmující, že se dumpingové všechny své bankovní zásob a že je masivně hromadění zlata.

19 thoughts on “Návrat k dušičkovým hrníčkům?

  1. Aničko, podtrhuji to, že naše generace hospodaří stále stejně a myslím i dobře. Já taky nejsem zastáncem šetření kdesi na kolik let dopředu, jsem také nevěřící Tomáš. V dnešní době je to opravdu těžké. My jsme doma s rodiči vždy počítali každou korunku, vůbec nám to nepřišlo divné a já byla vyškolena pro život a moc se mi to hodilo. Podobně je teď na tom moje dcera.

    1. V úzkém rodinném kruhu, dobře semknutém, si za všech okolností mohou lidé pomoci, kolik jich ale ve svém okolí znáš Libuško? Tady ti mohu napsat cokoliv, ty mě můžeš, nebo nemusíš věřit. Mám mnoho přátel a známých, znám je dlouhá léta, ale takové rodiny, kde se jeden na druhého může spolehnout, znám jen dvě. Dnes, v takzvaném blahobytu, jsem nucena vyndat ze své peněženky několik tisícovek, aby ti kdo nemají soudržnou rodinu, neumřeli hladem a zimou, ekonomika jde dolů, a brzy nebude kdo, by se postaral o tyto staré lidi? Mnoho mladých lidí kolem projde, nevidí a neslyší.

  2. K hrnečkům samotným – taky jich mám několik, ale zavčasu jsem je přestala kupovat, protože by to byla další zásobárna na prach. Moje sestřenka je jeden čas sbírala a měla jimi pokladenou celou linku, tedy horní skříňky. Byla to krásná sbírečka, ale …co s tím.
    Mám dva hrnky s pokličkama, a občas si do nich dělám čaj, když chci, aby se teplo trochu udrželo.

  3. O tom penzijku jsem viděla před časem debatu s Jílkovou. Po pravdě, ani zastánci penzijních fondů se na její dotaz nemohli stoprocentěn zaručit, že společnost nezkrachuje a lidi o své příjmy nepřijdou, taky se jí nelíbila skutečnost, že vloží peníze do jedné instituce a už to nemůže změnit. Spousta lidí říká, že je to nový tunel a nový způsob, jak si někteří přijdou za pár let na pěkný balík a pak tiše zmizí – jsem téhož názoru, penzijnímu bych nevěřila a kdybych měla někam spořit, tak zkusím raději klasické stavebko s tím, že naspořené peníze si vyzvednu, je to na šest let a snad menší riziko. Představa, že dávám své peníze do nějakého fondu dvacet nebo třicet let a nevím, jaký bude výsledek, jak bude vklad zhodnocený z hlediska inflace a jestli vůbec nepadne měna, tak tahle představa se mi nelíbí. Raději bych si fakt šetřila do strožoku. A vůbec nejlepší investice je do nemovitosti, ale i na tu je třeba mít peníze.
    V tom pořadu Jílkové byli dva mladí, které měli bankovní odborníci na penzijko přesvědčit, aby do toho šli.
    Nepřesvědčili ani jednoho z nich. Jsem ráda, že jsou ještě mladí, kteří mají rozum.

    1. Jsem moc ráda, že jsi to otevřela, to je přesně to o čem jsem chtěla mluvit, ten diamant na zahradě zakopaný je nějaká jistota, jinak , banky, podílové společnosti, stavební spoření, ani jiné takové ( ??? ). nechci to ani pojmenovat, ti nedají takřka nic. A vůbec nechci mluvit o dluzích, třeba na třicet let. V naší rodině bylo slovo hypotéka, považováno za slovo sprosté. Časy se mění a já mám názor stále stejný, zastaralý a nemoderní, sice uznám že, každodenní prací, na píchačky……….Miliony na bydlení nevyděláš, a nějak ti mladí bydlet a žít musejí, zdá se mě ale, že je ten poplateček, mnohdy několika set tisícový, lichvou. Opakem k tomu je spoření si, v jakékoliv formě, já instituci půjčím své těžce nabyté finance a ještě jim za to, že z nich vydělávají zaplatím, to už je zlodějina. U tebe na blogu, byla řeč o nakupování, a ty jsi mě tam hezky odpověděla, to by se lidé museli domluvit??? A to by se mě líbilo M O C, KDYBY SE NA CELÉM SVĚTĚ DOMLUVILI VYBRALI A ZRUŠILI VŠECHNA KONTA, T O B Y B Y L A P E C K A………

      123Friendster.Com

      1. To by byla opravdu pecka! Stoprocentně účinné. Jenže to by museli opravdu všichni…
        To víš, taky mě to štve, svěřuješ jim své peníze a ještě platíš poplatky. Nebo jsi nucena přejít na e-konto, tam je to bez poplatků. Prý. Vem si jen fakt, že dnes člověk v zaměstnání už prakticky nedostává výplatu do ruk – všechno se převádí na konto. A kdo je neměl, musel si je zřídit.
        Tenhle svět je zvrácenej.

        1. Jo, takové sci fi ještě nenatočili, já myslím že, od nápadu k realisaci je jen krok, a potom nám do těch hlav opravdu polezou, ( oni to již částečně dělají ), zřejmě to nebude obrat tím správným směrem, tedy ve prospěch obyčejných lidí, spíše si myslím, proti nim.

          1. Po pravdě mám pocit, že 1984 se blíží, jen to bude jiný letopočet.
            Taky jsem nedávno sledovala, jak se baví o kartách na sociální dávky a na důchody, říkám si, kterého kreténa to napadlo? (Vlastně by to mělo fungovat jako karty na bankomat, to znamená, dopravit se na místo, kde bankomaty fungují, doufat, že fungují, mít v hlavě nebo někde po ruce napsaný pin, doufat, že ti neukradnou peněženku s kartou i pinem, platit za dopravu, ztratit tím hodně času a ještě platit bankovní poplatky – za účet a za každý výběr.
            Naštěstí to ještě není zcela schváleno a doufám, že ani nebude. Nedovedu si představit takovou osmdesátiletou paní, která má potíže s chůzí a nemá nikoho, kdo by ji vozil v autě, jak leze do autobusu, aby se dostala do nejbližšího města, kde je nějaký bankomat.
            Jak říkám, tenhle svět je zvrácený. Takový blbý nápad bych neměla asi ani kdyby mi bylo pět.

  4. Sbírku hezkých hrnečků má moje maminka, ale ta z některých i pije svou slaboučkou rozpustnou kávičku. A co se týče peněz, tak těmi nikdy naše rodina moc neoplývala a už to určitě ani jiné nebude. 😀

    1. Učit mladé hospodařit, je povinností rodičů, to je pravda odvěká, aléééé, říkej jim, že tenhle hrneček je nedotknutelný, kdyby se dělo cokoliv, a dávala se do něj jen stokoruna. Nechce se ti o tomto tématu mluvit? Chápu to.

      1. Nemám o čem mluvit, i kdyby padla měna, o nic nepříjdeme, protože nic nemáme. Finančnictví nerozumím, ale možná, že by nový začátek, nebyl tak špatný.

        1. I my Jaruško, to tak nějak na ty volšany dojdem. Budoucnost všech, dětí a vnoučat mě lhostejná není ale to jak jsou informovaní, a jak svůj život přizpůsobí okolnostem, je jistě na nich. Tady u nás na horách se kdysi pěstoval oves a brambory, dnes leží stovky hektarů ladem. Včera večer jsme s mužem vedli debatu,“ na vysoké politické úrovni „, co by jsme dělali, kdyby přišel HLAD. Jak naši rodiče vykrajovali očka z brambor, ( když byli nucení ty brambory sníst a dát dobytku ), v
          květnících je nechali zakořenit, a do brázdy vysadili jen tyto rostlinky z oček vypěstované. Mluvili jsme o tom, jaké by měli lidé schopnosti přežití, co vědí a znají, o dění ve světě, co je zajímá, a jestli si vůbec připustí, že ty supermarkety mohou být prázdné, ze dne na den. Někteří staří lidé, co ještě žijí, (není jich již mnoho), si takové věci pamatují.

    1. Difficile da filosofare! Il nostro cane quando non ha fame, seppellisce il suo osso in giardino in una giornata piovosa. Oggi …….. volte, nessuno peggio non conta, la vita di tutti oggi. Have a nice Domenica Anna

Zanechat Odpověď

