ANO, ČEKEJ TIŠE

ČEKEJ A NEPLAKEJ.  
NĚKTERÉ MOJE OBLÍBENÉ BLOGY KONČÍ. Jsem smutná, nedodává mně to na náladě, dělám co umím, abych se zalíbila, a má to naprosto opačný účinek. Do záhlaví jsem dala krásné hrozny, jako titulní obrázek jsem použila svůj kraj, rozbrázděnou krvácející krajinu, zamlženou zapáchajícím smogem v protikladu s mou touhou, jak by měla vypadat. Prostřednictvím krásné rudovlásky vám pravou rukou podávám pohár, naplněný Chrámeckým divochem, vínem vypěstovaným na rozhraní dvou mně drahých krajin. Levou rukou nabízím symbol štěstí, a moje srdce tepe v rytmu rubínů, pro rozhovory s vámi. Často si říkám, o co to tady vlastně běží, a když vím nejméně o co? Seberu se, a jdu dělat něco užitečného, mimo svých každodenních činností a práce, o které jsem nikdy nechtěla moc psát, vyhledávám to co je podle mých představ důležité, aby lidé věděli, nacházím témata, která jsou nejdiskutovanější, a nejsledovanější, včera četlo můj článek jen šedesát lidí, I cizí návštěvníci se již naučili, nečíst to co není na oplátku komentováno, léta jsem si myslela, že komentáře nejsou pro mne důležité, že stojím hlavně o lidi co si přijdou popovídat o svých, i o mých tématech. Ano půjdu raději udělat něco užitečného, a řeknu si čekej a neplakej.


Čtu často a moc ráda komentáře, jistého básníka mám je moc ráda, snad se nebude zlobit, když jedno z jeho dilek použiji, neb se mě hodí do krámu,  Mám poslední dobou v ruce h…o, jsem ale optimistka jako pan Kruger

Fredy Kruger

“ Pět korun spadlo mi do mísy !

…. cožpak jsem  Bill  Gates jakýsi ?“

Pět korun ? … za to mám bagetu !“

Dann  Schoustahll  zalovil v klosetu !

“ Věřím, že ruka má zůstane čistá !

Ano !  vždy jsem byl optimista !“

 

 

39 thoughts on “ANO, ČEKEJ TIŠE

  1. Já bych ti psala komenty hned, ale stejně jak u pár dalších blogerů ač vás mám v oblíbených, nezobrazují se mi vaše příspěvky na titulce. Takže když si vzpomenu tak zjistím co všechno jsem zameškala….taky si ráda užívám kolik je komentů a kolik lidí bylo na návštěvě, ale jen pár z nich komentuje opravdu smysluplně. A komenty typu Fajn blog když je zrovna téma článku o něčem co vůbec není fajn mě spíš iritují než potěší. To snad raději vůbec žádný….Víš která písnička mne napadla při tom Čekej tiše? Ta od Evy Olmerové…..

    1. TAKÉ JI ZPÍVALA, stejně jako Gondoláni, to, že znáš Olmerovou mě napovídá, že si věkem budeme blízko, tedy si můžeme bez pocitu nějaké nepatřičnosti tykat. Vídám tě u Jarušky a podívám se k tobě na návštěvu. Máš pravdu v tom, že České a cizí blogy nějak extra nespolupracují. důkaz je tady, že komentář se vůbec nenačetl do komentářů. Komentáře neřeším, v případě, že ten co by eventuálně komentoval, chce mít čárku, vůbec nečetl co napíši, a ani ho to nezajímá. Chci mít okruh lidí, kteří zajímají mě, s kterými si rozumím, a eventuálně i oni se mnou Anna

  2. Milá Aničko,chodím sem k vám sem tam nakukovat,teď jsem tu dlouho nebyla tak dočítám a musím si postesknout.Červené písmo na červeném podkladu a já to nepřečtu.Je mi to líto.
    Dodatečně přeji vše nej nej k svátku.

    1. Bylo by mě líto, kdybych vám všem chtěla poradit, a vy by jste se na mě za to zlobili, jako se mě to již několikrát stalo, když jsem to udělala, dokonce se i zdráhám to udělat.
      Není to všude stejné ale každý prohlížeč má nějaký nástroj, kde si upravíte obraz na monitoru podle svých očí, já se nejvíce pohybuji na prohlížeči Google Chrome, na liště je klíček, kde si upravíte velikost písma je to potom zřetelné, každý počítač má mnoho nástrojů, třeba pro lidi jako jsem já, co hůře vidí, nebo slyší, je dobré si to nastavit podle svých potřeb.
      Jinak Miško, přeji všechno krásné vám i celé vaší rodině, moc si vás všech vážím, obdivuji váš způsob rodinného soužití a mám vás všechny ráda, napište něco nového. jste všichni obdivuhodní lidé. Anna
      Obrázky

  3. Ja vim ze jsem uz pozde ale dodatecne ti preji hodne stesti a zdravi k tvemu svatku.Musim se k tobe vracet abych dohnala vsechno co jsem u tebe zameskala.

    1. Já u tebe také nejsem pravidelně, zanedbávám často a mnoho blogů, nestíhám, tedy se i nezlobím, jsem ráda, když hlavně čtete, když někdo i napíše, je to radost navíc, Děkuji za přáníčko k svátku. Anna

    2. Chtěla jsem se k tobě podívat, nešlo to, admin se prý omlouvá, jeden čas šlo tvé nové stránky najít bez problému, nevím proč, to zase nejde?

  4. Ajaj, že máš Svátek vím, úplně jsem zapomněl. Tak tedy dodatečně ke Svátku vše nej nej.
    A jaké blogy končí? Chodíme spolu setkáváme se většinou u těch stejných.
    Děkuji za video, na Livu do komentářů vložit jde, tak jsem ho vložil pod tvůj komentář.

    1. Od babky to nemá sice ten efekt ale za přání tě líbám na čelíčko. Mimo jiné končí údajně Danielka, sice se na mě, nevím proč urazila, já k ní ale občas zajdu, také Petr Hynek píše že končí, to je mě obzvlášť líto, jeho poetický blog mám moc ráda, nebudu to vyjmenovávat, i jedna moje italská přítelkyně nedávno přestala psát.

  5. Všem, a ne jen formálně, opravdově a od srdíčka děkuji za přáníčka. Včera jsem dostala takový malý dárek k svátku od O2, nešel tady ve vsi internet, nevím, jestli bouřka, nebo jiná kamalita, jejich auto tady bylo dnes až do večera, zkusila jsem to až teď v devět, tedy nevím, jestli to nešlo dříve, Dobrou noc moji milí,napíši až zítra.
    obrázky na profil lide

  6. Milá Anna,prajem veľa zdravíčka, spokojnosti a pohody…..keďže momentálna moja rodinná situácia mi stále nedovoľuje byť veselou, stále sa necítim na písanie komentárov, som šťastná, keď ma vôbec niečo dokáže nadchnúť – bojujem, bojujem s tou celou situáciou – no je to ťažké…… posielam teda aspoň vrúcny pozdrav a oneskorené prianie……..zabudla som na snáď na všetky Anny na svete…..okrem jednej – moje drahej mami – ale tá už nie je medzi nami……
    Srdečne
    Eva

    1. Anna byla maminka panny Marie, jsem ráda že jsi si vzpomněla na mě, i na svou maminku, pro mě jsou tyhle chvilky úlevné i útěšné, přeji ti aby tvé těžké chvilky, odezněli v čase i prostotu tak lehce, jako by zhasla hvězdička na nebi.

  7. Jéminé, já hlava děravá, málem jsem ti dnes nestihla popřát k svátku. Takže všechno nejlepší, moc moc zdravíčka, štěstí i lásky. 😀
    Veršíky Fredyho, mám taky moc ráda, nejčastěji a pravidelně na ně narážím na blogu u TlusŤjocha, někdy jsou trochu obhroublé, ale velmi vtipné a nápady má nevyčerpatelné. 😉
    Tak ještě jednou, hezký svátek a pěkný letní večer, ti přeji.

    1. Fredyho říkačky vždy sedí jako poklička na hrnci, je mě líto že nejsem jeho oběť. Z nějakými oslavami čehokoliv, já si hlavu moc nedělám a jelikož se nemohu vyhrabat z nějaké mé jarně celoroční únavy a když mám konečně chvilku volnou, že bych se konečně také podívala k mým oblíbeným děvčatům, tak nejde internet, a ještě k tomu si čumím na zloděje času, včera olympiáda, dnes Hvězdné války, už mě utíkají ? Zdravím tě Jaruško, přeji hezkou neděli.

  8. Milá Aničko, ani jsem nevěděla, že jsi zase zpátky.
    Přestože už je večer, ráda bych ti popřála k dnešnímu svátku. Chtěla jsem ti poslat i růžičku, kterou jsem vyfotila, ale nenašla jsem tvůj e-mail.
    Přeji ti všechno nejlepší, hlavně zdraví a veselejší mysl. 🙂
    Stránky jsi vylepšila krásně, i když zastávám názor, že méně někdy znamená více.
    Sama neoplývám optimismem, ale ty se nějak utápíš ve smutku, což není dobré. Nic si nedělej z toho, že máš míň návštěvníků, na blog „5 třebíčských fotografů“ přijde denně návštěvíků méně než deset, a to si myslím, že jsou tam kvalitní fotky ke koukání.
    Měj se moc pěkně a vydrž!!! 🙂 Hanka

    1. Na tebe si musím udělat vždy speciální čas Haničko, abych si tvé fotky mohla v klidu užít, budu se snažit to brzy splnit. Ukazuje mě to jak vypadá naše země tam kam já nejedu, a pomáhá mě to, mít přehled.
      Měj se mnou trpělivost, já totiž vůbec nerozumím tomu, že mě vždy vnímáš negativně, smutek, tak to u mě ani náhodou, jo vztek to umím dávat najevo, občas to může být odrazující, ale určitě ne pro ty, co si se mnou píší, ti jistě vědí, že můj zájem v žádném případě netkví v povrchních všeobecných frázích, a ti co to mají ve zvyku, ke mě nechodí, neb dobře znají to, že já čárku na futru, neuznávám. Všechny tvé fotky mě zatím, vždy stály za shlédnutí a zajímaly, stejně jako na některých blozích mě stojí články za přečtení, i když ne vždy mám čas něco napsat, jsou blogy kam chodí několik set lidí denně, a nenajdeš tam komentáře, nebo jiné, kam se lidé chodí hádat a být na sebe hnusní. Jsem ráda že mám styl, který vyhovuje určitému spektru lidí, mám je ráda, včetně tebe, a respektuji jak to děláš, je to tvůj styl. Docela bych stála o to vědět, proč mě vnímáš naprosto jinak než, jak se já cítím, napiš mě to prosím, až budeš mít chvilku a chuť, to udělat. Jak mě psát, je v každém komentáři, který jsem ti kdy napsala. Kocour v čepičce je můj gravatar, všude kam vlezu, u něho je vždy mail, a moje všechny čtyři blogy, na MySpace se tedy nedostaneš pokud si nezažádáš do mých přátel. ty chodíš ke mě jen na WordPress?,Mám na všech čtyřech blozích, a mnoho let, sto třicet devět stálých přátel z celého světa, s některými si píši jen mailem, dávno je omrzeli povrchní fráze, jsou zajímavější věci na světě, píši si například s Americkým zpěvákem country, kterému je osmdesát pět let, každých půl roku ještě vydá CD svých písniček, přátele mám v Portugalsku, Španělsku, Itálii, atd, já nestíhám, protože mám i jiné zájmy, nežli ty čtyři blogy, a ty mě říkáš něco o deprsivních pocitech, zahrada mě zabírá spoustu času, cestujeme, děláme s mužem filmy, udržujeme dům, máme vnuky, musím tě zklamat pokud si myslíš že jsem chudák co trpí smutkem ?
      Děkuji za snahu poslat přání.

      1. No, tak teď jsem to pěkně schytala! 😦
        Rozhodně si o tobě, Aničko, nemyslím, že jsi chudák trpící smutkem. Někdy ale z tvých článků cítím dost pesimismu, možná je spíš ve mně nebo hloubce tvých myšlenek prostě nerozumím. Moc se omlouvám, vůbec jsem se tě nechtěla dotknout.
        Na starosti mám jen tři blogy, tři staré lidi, synovu rodinu s dvěma vnučkami (občas), malou zahrádku a dům, tobě se ani zdaleka nevyrovnám a před tvými aktivitami smekám. To bych tedy nezvládla ani náhodou.
        Měj se hezky a promiň. 🙂 Hanka

        1. V žádném případě se nemáš za co omlouvat, udělala jsi přesně to, co jsem chtěla, zplodili jsme diskusi, a to je ono, není třeba mě chválit, ani se se mnou srovnávat, máme každá něco jiného, co můžeme dát dál, a jistě by bylo o čem povídat a psát velice dlouho, a já jsem až tak tvrdá nebyla, jen jsem chtěla obhájit to co dělám, já, ty a mnoho starších lidí, to dělá, hledá téma k rozhovoru, kdybych o to nestála, stačilo by jen jednou kliknout, všichni stojíme o nějaký druh přátelství, lákavý tím, že si nevidíme přímo do talířků, a ty máš zase jiná témata, která jsou obdivuhodná zase pro mě, jednou mě napsala Jarka, nejsme ve-při, že ne? hezky jsem se zasmála, a teď se ptám tebe, nejsme že ne? Protože já, mám ráda tvé fotky, cukrovinky také, jen mě nezajímají tolik, jako ty fotky, je to tím, že ty buchty musím dělat celý život, a mám jich dost!!! Ještě o tom budu psát. Koho to ale baví, ať má z toho radost, každému přeji to co má rád.

          1. Aničko, ve při určitě nejsme, je to jen výměna názorů. 🙂
            Četla jsem právě komentář od Vendy a docela s ním souhlasím, vidí to podobně, jako já.
            Na „buchty“ koukat nemusíš, k tomu tě rozhodně nenutím. 😉
            Měj se fajn. 🙂 Hanka

            1. Nemám žádné postranní úmysly, a moc mě mrzí, že cítíš v tom co píši, něco co tam není, nikdy a nikde nemám tak špatný pocit, abych někomu chtěla ublížit, pokud se mě něco nelíbí natolik, že bych to nemohla překousnout, raději mlčím, to co se mě líbí a zajímá mě pochválím, a to co mě nezajímá vynechám, a myslím si, že je to prosté a jednoduché, neměla jsem v úmyslu se tě dotknout, jestli jsem to udělala, moc se omlouvám, mám tě ráda, buchty umíš také úžasné, jen to není smysl mého života, tvé fotky miluji velice.

      2. Milá Aničko, pročítám tady komentáře a odezvy k ním a tady se ptáš Hanky, proč na ni něco působí depresivně – ale vždyť o tom sama píšeš, tvůj text je opravdu hodně smutný, cituji:
        „včera četlo můj článek jen šedesát lidí, I cizí návštěvníci se již naučili, nečíst to co není na oplátku komentováno, léta jsem si myslela, že komentáře nejsou pro mne důležité, že stojím hlavně o lidi co si přijdou popovídat o svých, i o mých tématech. Ano půjdu raději udělat něco užitečného, a řeknu si čekej a neplakej.“
        A nevím co si z toho mám vybrat, podle mě tu máš hodně slušné odezvy, když čtu na různých blozích komentáře typu Hezkej blog nebo Hezkej článek, to jsou komentáře o ničem a blogerky-adminky by ti možná záviděly tvé komentáře. Tady nemáš žádné fráze. A co, že ti sem nechodí stovky lidí? Číst stokrát že máš hezkej blog, by tě otrávilo za chvilku.
        Ty jsi však smutná, že ti chodí málo lidí a málokdo ti komentuje.
        Ale možné je, že některé lidi odrazuje i černé pozadí stránky, mně to třeba dělá taky problémy, přesto sem chodím. Taky se mi tvá stránka pomalu načítá, trvá to déle než u ostatních blogů, a přesto sem chodím. Ráda bych tě nějak povzbudila, ale Aničko, trochu toho optimismu musíš najít i sama v sobě, jak můžeš, když děláš tolik pěkných věcí, být smutná? Myslím, že ten optimismus v sobě máš, jen je možná trochu potlačen pesimismem (minulý týden bylo na blogu moc dobré téma, Optimismus).
        Vím, že jsi měla teď někdy svátek, tak ti k němu blahopřeji, Anna je krásné a královské jméno, navíc Svatá Anna, chladno z rána, což je příjemné osvěžení v těch tropických vedrech).
        Aničko, hezký den, neplač a nečekej, prostě si dělej své věci po svém, piš, choď se podívat na své oblíbené, čti, dívej se na pohádky, pečuj o své krásné kytičky a užívej si hezkého dne (i když dnes trochu upršeného, ale trocha té vláhy taky neuškodí.)

        1. P.S. mluvila jsem o černých stránkách, to už naštěstí nemáš, máš je krásně obrazově podbarvené a fascinuje mě ten motiv vlních se vlasů, přesto je to stránka tmavá. Naštěstí máš aspoň bílé písmo, někteří mají černé stránky a třeba červené nebo tmavě modré písmo, tuhle kombinaci vůbec nechápu…

          1. Nechci znovu říkat tobě, to co jsem psala Haničce. psát to, tak jak mě zobák narostl, „hóólky moje zlatý“. To přece vůbec není určeno vám, co krásně a vždy zajímavě doplníte moje téma, máš pravdu, že něco dělám blbě, chci upozornit na písničku a člověka, a lidi kolem něho, vždy chci aby to mělo souvislosti, a když se to nesloučí, získá to jiný význam, a já si potom mohu lámat hlavu, jako kůň, proč jste tomu rozuměli jinak, nežli jsem to myslela. T Y J S I S I T U P Í S N I Č K U nepustila?
            Technické provedení je také věcí pohledu, kdybych seděla u tvého počítače, viděla to, co ty, tak jak to ty vidíš, jistě bych některé věci udělala jinak, například Jarka, chválila na téhle šabloně systém komentářů, mě se více líbil, ten starý, tady jsou zase výraznější písma, Miška třeba píše o červeném, neviditelném, já si udělám půlcentimetrová písmenka, když to má někdo tmavě fialové na černém, nerozčiluje mě to, a často to u mě nejde ovlivnit, je to dáno šablonou. Jinak, mám počítač a na něm si vše udělám, jak já to chci mít, zesvětlím, ztmavím, zvětším, přiblížím, a když by se mě nechtělo číst, tak si nastavím zvukové čtení a budu poslouchat, ale můj počítač je huhňa, tedy si to raději přečtu a dneska jsem si udělala den na čtení, a už se těším na tvé články za chvilku tam vletím. A můžu ti říci, že komentáře se zlepšují, o moc? žeeeee? a já mám radost, možná na tom mám maličký podíl.

            1. Písničku jsem si skutečně nepustila, protože mám zrovna rozehraný Svetlograd a ono to je se zvukem, který neumím vypnout, takže bych stejně z písničky nic neslyšela (a měla jsem odhernaou polovinu kol, takže kdybych tu hru vyhodila, musela bych začít odznova a to se mi opravdu nechce, ale k tvému videu, k té písničce se ještě vrátím.) Chce to trochu pohody, Aničko, sice vím z vlastní zkušenosti, že někdy je opravdu člověku smutno a to hodně a někdy se rád vypovídá – od toho jsou blogy nebo deníčky nebo hodinové telefonáty s kamarádkama nebo babosedy u kafíčka – ale mně tady připadá posledních pár článků dozadu, že ten smutek cítím snad v každém.
              Tak snad je i trochu líp, před chvílí byla u nás bouřka, hromy a blesky a déšť, ale do půl hodiny se vypařila a teď je po bouřce. Jen mi přetíká sud s vodou a ručníky jsem naštěstí stačila sundat ze šňůry a teď se mi dosoušejí na sušáku.
              Zlaté sušáky!

              1. Tak, jsem konečně ráda že víte že nejsem smutná, a dneska obzvlášť ne, to víš že není každý den neděle, dneska ale byla tak, či onak, dlouho jsem si s vámi tak nepobrebentila, dnes celé odpúldne a večer sedím a klapu do klábosnice, bolí mě za krkem, nevadí mě to, nevadí mě ani to ho..o, co mám v ruce po dovolené, jsem ráda, že jsme si porozuměli, myslím že, i Hanka nakonec není nedůtklivá, protože já to nikdy nemyslím zle, jen píši jako když voda teče, bez přemýšlení, a neuvědomím si, že bych se někoho mohla dotknout něčím nevhodným, zdravím milá Vendy, přeji ti týden jako malovaný, hezky se všechny vyspěte, a jak píše Jiří tenisák, napište a kdo chce, dejte si slivovici.

  9. Milá Aničko! K svátku jsem Ti psala email, ale k tomu článku chci jen tolik, že teď v létě, v době dovolených všem ubývají čtenáři, uvidíš v zimě, zase jich přibude a bude líp! Tak nezoufej a vytrvej!

    1. Vyřízeno k dennímu pořádku, jak je řečeno v jednom z mnoha, mnou milovaných starých filmech. Jsem vždycky ráda z jakéhokoliv našeho kontaktu milá Libuško, děkuji ti. Jsi další kdo má ze mě pocit, že fňukám, budu se muset zamyslet nad stylisací, já nefňukám, mám jen zlost, že ztrácím spoustu času s blogem, který se mě nevede, i když mě stojí mnoho práce, není to ono kdybych se na hlavu stavěla, ani jiná šablona nezajímá, témata také ne v takovém případě je to škoda práce !!!

  10. Wünsche dir einenschönen Tag und alle liebe zu deinen Fest vor allen viel Gesundheit und Glück.Bin in Moment an der Ahr zu wandern wie haben endlich mal Tolles Wetter Grüsse Herzlich Gislinde

  11. Milá Aničko, k Tvému dnešnímu svátku ti přeji hodně štěstí, lásky, pohody, elánu v psaní a hlavně zdraví. ♥
    Já ti tu moc nekomentuji, protože často nevím, co říct. Nerada diskutuji. Mám blog pro oddech a ne pro vážné zamýšlení. Tak se na mě, prosím, nezlob.

    1. Většinou u tebe zhltnu víc článků najednou a ráda, poučení hledám, informace hltám a ráda, tedy se neomlouvej, za to co už jinde pomíjí……formálnost? a něco dělat pro formu, proč? když tě něco zaujme a přečteš si to budu ráda, ale udělat si z blogu otroctví? Neuznávám a není se za co omlouvat, Děkuji Jarmilko, u tebe řeknu to, co říci chci, ne že musím, protože si to někdo tak určil? Děkuji že jsi vzpomněla na mé jmeniny, já, být to na mé vůli, tak bych určitě zapomněla.

  12. Milá Anno, k Tvému dnešnímu svátku přeji pevné zdraví, dobrou náladu, pohodu, klid, štěstí a spousty a spousty inspirace k psaní článků na blogu.

    Srdečně Alena (SignoraA)

    1. Od tebe je přání extra milé, mnoho lidí si myslí, že právě oni jsou ta signora, co umí psát, každý nedostává ten dar, psát jako když teče potůček, pěkně zurčivě, je v něm čistá voda, a dá se i pít, vždy ráda čtu tvé články, dokáže tě inspirovat cokoliv, co ti dá bůh, před oči, a to je dar. A já mám radost, že jsi mě přišla popřát. Děkuji za vše. Anna

  13. Cara Anna. Tu sai esprimere sentimenti profondi per chi legge i tuoi post e sai comprendere il profondo significato di ciò che gli altri, come me, scrivono nei loro blog. Ciò è possibile solo perchè sei dotata di una grande sensibilità e nobiltà d’animo. Per questo ti voglio bene e leggo volentieri ciò che scrivi. Un forte abbraccio. Osv

    1. E ‚stato bello Osvaldo, un grande complimento per me, come un mazzo di rose alla mia festa di oggi. Grazie e mando un bacio grande la vostra bella, dolce e l’Italia. La tua Anna

  14. milá Aničko říká se že není člověk ten ,aby se zavděčil všem ta rusovláska je Aničko krásná baba cha cha v pravěku sem tež byla krásná a mladá teďka už sem jenom to a ovoce v záhlaví mi připomíná že mám tipnout fajgla a nazobat vitamíny co mám vedle pisička kterýma mě zásobuje můj drahouš bo vždycky praví hulíš jak buchle kamna a tak místo hulení vždycky cosik zobnu no a ty komentáře Aničko tež moc nečmárám,mám hodně oblíbených blogů kam si chodím počíst,ale bohužel s tym nevyzpytatelným anglánem bývá těžké pořízení bo občas se mi neklepe jenom ruka,ale anglán vyvádí jak pitomý s celou kostrou a tak sem ráda že komentářu mám jenom pár bo i na ty mi šmejd nedovolí odepsat a tak taky více čtu jak píšu, tak to je moje omluvenka a teďka Aničko ti k svátku přeju hodně štěstí,zdraví hodně čtenářů a komentářů
    měj se krásně pa

    1. Tak a jsi třetí kdo to pochopil jinak, tedy není chyba v tom, ale ve mě, budu si muset po sobě číst dvakrát a s odstupem, myslet….. o čem to vlastně brebentím, když jsme s tím začínala, moje touha a představa byla zbourat ten přiblblý „feisbukovský“ systém, kde spolu už lidi nemluví, mladí se začínali dorozumívat jen pomocí emotikonů, co nejméně a skratkovitě psát, nemuset číst, za chvíli by to lidé neuměli, jak vidíš nedaří se, my co jsme jedné krve, to děláme, navodí se nějaké téma a můžeme na to rozvést rozhovor, ne nedocílím??? Jednou přiměji každého, mluvit, nebo spíše psát o něčem obsáhleji, to již ani za nic. Zkracuji téma na minimum, aby se někdo zeptal, na něco, co by ho zajímalo, nebo doplnil co já nevím a co by zajímalo mě. Témat jsem udělala hodně, postupně některá opouštím, mám pocit že brzy nebudu mít žádné a to je to, co často opakuji a děkuji ti Marcelko za přání je trefné i když ty komentáře? To je jak to kdo bere? Pletu, a kdysi jsem i obstojně šila a háčkovala, kytky, no jednou, možná dvakrát, děti? Většinou má každý ty své, a někdy vydají na celý blog, to je pravda, já se šířit na celou republiku nechci. . Dobré prý je navodit téma, kde se lidé hádají a to je velice lehké, že bych s tím začala? Ne, na to nemám, Několik takových odkazů, nebo podobné blogy, bych měla dát do blogrolu? Tedy co dělat ? ? ? Jdu spát a děkuji Marcelko za přání

Zanechat Odpověď

