A úž, je tady zase !

Přišla jsem , viděla a zvítězila. Jak nadpis, tak ani první věta není z mé hlavy. Jsem ráda že jsem zase mezi lidmi blogovými, své stálé přátele nechám zatím na pokoji, ani jsem nenakoukla, protože by mě to uvedlo do stavu pohody a to zatím nechci. mám spoustu pocitů a poznatků, které bych nechtěla ovlivnit kladně, zkreslit svůj dojem, přátelským prostředím a návštěvou na, mně příjemných stránkách, chci zatím zůstat naladěna na negativní struně. Zanadávat na všechny nešvary, co jsem kde nasbírala, a je jich mnoho, bude to dlouhá úvaha, až se odhodlám ji napsat. tedy vás jen letmo pozdravím s nadějí že jste si již užili kouzlo léta dostatečně, jste plni krásného optimismu do nového, silou a zdravím naplněného tělíčka po dovolených, s radostným entusiasmem, do něho naládujete tolik práce, co se do něho vejde. Bůh vám pomáhej, protože já jsem na plech a na dranc, vyždímaná do poslední kapky. Musím srovnat myšlenky i celou neukázněnou rodinu. Pes Pipi, tak žárlí na kočky, že jen se kolem manžela mihnou je schopna je sežrat A MÍVALI SE TAK RÁDI, ŽE SPALI V JEDNOM CHUMLU. Nějaká negativní energie, nebo jiný zlořád, se nám tady uhnízdil?  

13 thoughts on “A úž, je tady zase !

  1. Tak Tě taky vítám zpět, Aničko, občas jsem koukala a pořád nic, teď se chvilku nekouknu a málem jsem to všechno prošvihla! Jo, kde jsou ty časy, kdy hospodyně skákaly přes plot pro pírko! A ti „nahoře“, to už dávno nejsou hospodáři, jinak by to takhle nedopadalo.

    1. Jak stárnu Libuško, mám čím dál, tím víc pocit viny, a neustále se v tom patlám, kde jsme udělali chybu a kdy? Dnes si my starší říkáme my již nic nezmůžeme a musíme být hodní, aby nás ti mladí nepřestali milovat, ale ono je to většinou právě naopak, uměle pěstovaný pocit, že stáří je obtěžující element, v předešlých generacích, začíná nést své ovoce i u těch, co jsou dnes střední generace, oni nechtějí hospodařit, oni chtějí žít a užít si, bez pocitu zodpovědnosti, a to bude mít své následky. Proč by skákaly pro nějaké blbé pírko, když se všude kam šlápnou válejí zlaté cihly?

    1. Odpusť nám naše viny a neuveď nás v pokušení. Jsem stará Jiří, tělo ďábla přemáhám každodenně, vždy když mám negativní téma, ptám se jestli tím nenapomáhám tvořit tu špatnou atmosféru a jestli by nebylo lepší nevědět a neříkat nic. Jenže když si přečteš některé knihy o tom jak za nacismu váleční zločinci nemohli spát starostmi, jak zabít tisíce lidí denně, a zlikvidovat těla a celý svět dělal že nic nevidí a neslyší, přeji si aby lidé věděli a nebylo jim to fuk.

  2. Slogan na dnes.
    NAŠE HYMNA ZAČÍNÁ SLOVY „KDE DOMOV MŮJ“. Je tam babičko, kde bych pro pírko, i přes plot skočila. A věřila v dobré hospodáře, kteří tuto zemi nepřivedou na buben.

  3. Cara Anna…ci doni sempre il piacere di immagini meravigliose !!!!
    GRAZIE!!!!
    Un c♥rdiale slauto
    Claudio

  4. Ciao, Anna. Bentornata. Non ho mai cessato di pensare a te ed ho continuato a mandarti le mia mail come a tutti gli altri amici.
    Buona estata, cara amica. Ti auguro salute e gioia e ti saluto con un abbraccio. Osv

    1. V poště jsem našla velké množství restů, budu se postupně snažit vše dohonit, přečíst a odepsat. Zdravím a objímám Anna

      Nel post ho trovato un sacco di riposo, io a poco a poco cerco di catturare tutto, leggere e scrivere di nuovo. Saluto e abbraccio mia cara Anna Osvaldo

    1. Milá Evo, je velice bolestné, když musí někdo ke svému osobnímu trápení, přidat i věci obecně špatné, jeho trápení se násobí a marně volá po empatii, někdy mívám pocit, že porozumět si navzájem, je pro mě velice důležité, často neuspěji, protože rozhovor se nerozvíjí, princip který byl módou nastolen v komentářích, byl hloupý a nesmyslný, věřím, že se to pomalu začne měnit a my spolu budeme všichni mluvit, opravdově, bez zbytečných frází, a postranních úmyslů. Tam kde jsou diskuse plodné, se vždy najdou lidé kteří nemají zájem si popovídat o problému (jakémkoliv), chtějí vybít své negativní emoce, na úkor slušných lidí, nebo plácnout nějakou tu frázičku, důvod jsem dodnes nepochopila. Já se tady po prázdninách budu těšit na všechny milé a slušné přátele. Něco občas nadnesu, ale pracovat na nějaké nové koncepci budu později, těším se na vás všechny a děkuji.

  5. zdravím milá Aničko jsem ráda že jsi zpět ja jsem občas naladěná,občas rozladěná moc se těším jak mi svou momentálně negativistickou náladou pošimráš játra a jak si zase popřemýšlím o tom co a jak být či nebýt už jsi mi chyběla měj se krásně těším se na tvoje písmenka pa

    1. Použila jsem slogan pana Wericha, protože ho celý život nosím v hlavě i v srdci. Přejedeme-li hranice, vždy i v noci a poslepu poznám, že jsem doma, dvacet let jsem věřila, že se to změní, v kladném slova smyslu, v části naší země se tak i stalo ale otázkou je, komu to prospělo ? Kdo tuto zemi má rád, tak aby byl ochoten něco zlepšit v její prospěch, ne ve svůj. Pan Kraus, ve svém programu, řekl, “ diskuse nechápu, touhu projevit se, mnoho diskutujících začíná slovem ty kur.o“. Jsem pyšná, že ke mně chodí diskutovat jen slušní lidé“. Že touží po otevřeném a upřímném rozhovoru, jako jinde ve světě. Budu se snažit najít mnoho nových témat u kterých je třeba otevřít diskusi, nemlčet k tomu, co se se světem děje, nezametat, jen ke svému prahu, chci ukázat, že to jinde jde a kdo nemá možnost vidět na vlastní oči, aby viděl, jak je také možné žít a hospodařit, po dlouhé generace ve prospěch všech, bez sebestředného a sobeckého jednání. Zrovna slyším správy, a vstávají mně vlasy na hlavě stejně jako při čtení diskusí na mnoha světových blozích včera, agresivita světa je již na kraji propasti? Dlouho jsem se skrytě snažila naznačit, budu to teď dělat tvrdě a otevřeně. Děkuji ti Marcelko za empatii.

Zanechat Odpověď

