WORDPRESS, CHCETE HO ?

JSEM NA TOMTO BLOGU. 
A jsem na to pyšná, mohu svobodně tvořit, psát a bez technických problémů dělat grafické blbosti, jaké mě napadnou, je to blog světový, do slova a do písmene. U nás v Česku, když se o někom řekne jsi „SVĚTOVEJ“ , je to vynesení do oblak, tedy vám ho trochu představím, ukáži co umí, a jaké má ve světě preference. Je to jen obrázek, klikat by bylo zbytečné ale já vám umožním i to. tak si klikněte  na ty odkazy, doufám, že lištu Toolbar jste již všichni aktivovali a budete to mít v češtině, dám vám sem několik odkazů.

Samozřejmě, VIP, jsou placené, jsem na neplacených a graficky bych mohla vlastně dělat stejné úpravy, pokud bych chtěla.
 http://vip.wordpress.com/blog/ 

Tady na tomto odkazu je statistika, kolik lidí na světě používá wordpress, a musím vám říci že je to velká pecka.  
http://vip.wordpress.com/why-vip/ 

Jsem dobře zabezpečena proti jakémukoliv napadení, jakýmkoliv neřádstvem, virus, ba ani rýma nehrozí, jeden čas nějaké problémy byly, to si jistě vzpomínáte, bylo to ale mojí vinou, neudělala jsem opatření, nezaklikla co jsem měla.   
http://vip.wordpress.com/clients/ 

Nedávno mě jedna blgoerka napsala že si mě nesmí přidat do oblíbených, jelikož ji admin varoval, že by jí mohl smazat blog, pojď k nám děvče, rozlétni se do světa, stejně se ti Čeští hoši již drží jen tak, tak nad vodou. Ukáži vám vychytávky, usnadňující komunikaci, na liště nám udělali klikátko, když se rozsvítí, vím že mě někdo píše A TO I KDYŽ ODPOVÍDÁ NA MŮJ KOMENTÁŘ, NA SVÉM BLOGU, kliknu a vím kdo a zároveň tam mohu odpovědět, také tady mohu četovat, to nastavené nemám a nechci mít. Když budu chtít, mohu přidat různé Widgety s počasím, rádiem, hudbou a jiné pro mne věci nepotřebné.   DNES JSEM ZASE NA SLUŠNÉM MÍSTĚ 


TADY NAJDETE TY NEJLEPŠÍ : http://wordpress.com/#!/fresh/ 
A TAKHLE NÁM DĚLAJÍ STATISTIKY. 


Tohle je tak trochu mimo mísu, a to že překlad vám umožní podívat se jinam do světa, přečíst si třeba cizí noviny. ATD,ATD ATD. A nebudu to víckrát opakovat.
Tady je pár slov pro Jiřího, a také důkaz že ta překladová lišta opravdu funguje, naprosto nejhůře to překládá, deset druhů Americké hantýrky a Češtinu. Mluvíme stejnou řečí ty i já. Tvůj Mauglí



SVĚTOVÉ NOVINY, NENÍ PROBLÉM, JEN TO NĚCO STOJÍ.


26 thoughts on “WORDPRESS, CHCETE HO ?

  1. Dlouho jsem na internetu nebyl. Některé články jsem nastavil dopředu. První tvůj koment o SP jsem nepochopil, u druhého, kterého jsem si svojí nepřesností všiml až ted, jsem začal mlátit vzteky hlavou o stůl. V komentářích u sebe jsem se ti omluvil, tak doufám, že to příjmeš.
    text tvého prvního komentáře –
    Někdy, kliknout si na světové prase a uvidět tam sebe, není zrovna povzbuzující, vypadá to že sedět doma v teple za kamny nevidět, neslyšet, hezky si rochnit je moc prima, no ale na druhou stranu Jiří, neumíš si představit jak mě to zvedlo preference, dokonce jsem dostala pochvalu, přímo z Ameriky a od prasete.

    Jelikož jsem nereagoval, napsalas druhý —
    Jiří, někdy nevědomky člověk udělá něco, za co by si zasloužil……. Nevím čím jsem si já zasloužila „tu poctu“ ? ? ? Jsem tady potřetí a čekám ! ! ! Že to změníš, nebo se omluvíš ?

    U prvního komentáře jsem nepochopil, u druhého jsem přemýšlel cos tím chtěla říci. Pak mi to napadlo.Má odpověď je –
    Dlouho jsem nechápal co tím myslíš. Teď jsem pochopil. Ty jsi na wordpressu, a pravděpodobně jsi přihlášená do systému. Pak se ti asi stalo to, že jsi po odkliknutí ,,světové prase“ dostala na svůj blog. Tímto se omlouvám a v článku jsem vše opravil. Přijmi proto prosím mojí omluvu.

  2. Anicko nejdrive ti chci podekovat za tvuj moc hezky komentar ktery jsi u me zanechala.Ja jsem ted presla na blogspot a zatim jsem sokojena ale kdyz mam pravdu rict tak kdyby bloguje nekoncil tak jsem tam porad.Priznavam se ze jsem nekdy trochu lina ucit se nove veci i kdyz vim ze je to pro me dobra vec.Lenin asi vedel o cem mluvi.

    1. Již včera jsem to Eliško v RSS předělala, hned jsem se tam podívala, je to podobný system, nebudu mít žádný problém, přeji ti ať se ti tam daří. Samozřejmě to vypadalo jako reklama na wordpress, ale v žádném případě jsem to tak nemyslela, hned to mělo i odezvu, poděkovali a že prý jsem vyhrála nějakou cenu, ještě tak kdyby byla v dolarech, to by byla pecka.

  3. Já tedy blogovat začala,pod Googlem a určitě půjdu do vlastní domény.A dávám co se rozhledu týče,preferuji tištěnou literaturu.Nepotkala jsem blogujícího Epikteta,spíš mně to prostředí odrazuje,připadá mi to velmi deformované,ale zatím zkouším a uvidím,jaké bude poznání.

    1. Milá kočičko, vítám vás u mě na blogu, musím se přiznat, že jsem musela otevřít a poradit se s Wiki. a i tak nejsem moudrá, kdysi jsem laškovala s myšlenkou vlastní „domény“, pro nás starší, je ale každá korunka dobrá a v tomto případě jsou to pro mě, vyhozené peníze, když vezmu v úvahu, Wordpres VIP a ceny od tří tisíc dolarů, musím se cynicky zasmát, a jak jste si jistě všimla, jsme tady většinou starší, a se mnou se jistě směje většina, když se na to podívá, moje děvčata mě již tak trochu znají a doufám, že mi rozumí. Tady, a naše rozhovory zcela jistě deformované nejsou, mám pocit, že jsme k sobě upřímné a myslím že se to týká i komentářů na blozích, všech děvčat co sem chodí, doufám, že se budete ráda vracet a ráda navštěvovat i všechna moje děvčata. I já se podívám k vám, co můžeme jedna druhé dát ?

      1. Milá Annapos,představte si,že se vracím a v hlavě se mi převaluje změna,že bych zkusila i WordPress ?Já svůj blog mám kratince a doménu bych chtěla pro účely ještě jiné,zatím je brzy,pro sdílení písemné a fotek mi stačí tyto formáty,ač jsem z toho celá vedle,že si nemohu měnit „kulturu“ rozvržení a vzhledu stránky,ale html.neumím,tak musím používat šablony.A zatím experimentuji,kam se to ubere uvidím.Ráda Vás u sebe uvítám.Vaše dnešní zamyšlení nad modlidbou mně donutilo zamyslet,za mně se asi nikdo nemodlí….Prožívám zvláštní chvíle,těžké,zase jsou obohacující,že polemizuji o Bohu a mnohém,co je oku na první pohled neviditelné.Mějte se krásně,právě jsem si vylila duši 🙂

        1. Jen kdykoliv přijďte a vylévejte, to mám moc ráda, když si někdo se mnou chce povídat, ale musím vás varovat, jsem babka někdy vlezlá, rovná, a ne vše co říkám, vám musí sednout. To že se za vás nikdo nemodlí, je zlé, já to tedy dnes napravím. Také mám ráda i věci které se církvím asi moc nelíbí, občas polemizuji jako vy říkáte, o záhadách, vesmíru, vědeckých pojednáních, jak vznikl svět a vesmír, i mimozemšťanské teorie mě baví, to vše tady najdete, když budete chtít. tedy vás zdravím a přeji hezkou neděli. Anna

  4. To je hezk0! Nepomyslela jsem si, že toto heslo uvidím napsané takhle bílé na černém a ještě k tomu u Tebe! Dostala jsi mne! Já sama za sebe chci jen podotknout, že jsem si tady zvykla, tedy myslím u nás, sem se ráda podívám, ale zatím to měnit nehodlám. Ty jsi holka šikovná, že jsi to tak bravurně všechno zvládla!

    1. Staré pravdy jsou věčné Libuško, a žádné nové filosofie, je nevyvrátí, vše je propaganda v různých dobách a jak se komu hodí, a já nemohu popřít něco, co je případné a sto let se uplatňuje jako pravda, jen proto že je Lenin natřen na rudo. my starší lidé si řekneme, přečtu si to, naučím se to, porozumím tomu, věnujeme věcem nějaké úsilí a není to ztráta času ??? Zlobím se když, třeba přečtení krásné knihy, je ztrátou času a zdůvodnění je „nemám čas“, skouknu si film ? Říkám, šidíš sám sebe o něco hezkého, odpověď je nemám čas. KAM SE ŽENOU ??? PSALA JSEM TO JARCE. Neberte to osobně.

  5. Grüsse dich ganz lieb ich schreibe sehr selten über Politik wenn dann in meinen anderen Blog habe ja 2 Blogs eine für Gedichte und den andere für alles mögliche.Wünsche dir von mir einen schönen Tag und Morgen schöne Feiertage Grüsse lieb Gislinde

  6. milá Aničko ja si myslíím,že ne že by o tvůj blog nebyl zájem,ale lidi obecně dneska sice brouzdaj internetem,ale nečtou,nezajímají se pouze hledají informace o někom nebo o něčem jako by se báli hlubšího zamyšlení no a jak ještě náhodou nebo omylem kliknou na blog a nenajdou co hledali člověka prohlásí za šílenou krávu co mu brzdí vyhledávač,no a Aničko jak tv n.v. zabrala cz blog,rozvrtala pro mě nepoužitelný nový editor navíc víc nefunguje jak funguje věčně nnějaké poruchy a jako bonus zneužívají blogy ke své propagaci chlívkem na jejich zprávy a ozvučenou televizní reklamou reklamy jsou sice vvšude bez nich by to dneska už asi nešlo,ale n.v. úplně ztratila soudnos,tak se ti přiznám,že jak jsem hledala kam si blog přestěhuju sem bohužel na wordpres ani nenarazila,líbí se mi tady že si můžete uzamknout ja nevím jestli článek nebo rrubriku že si můžete písmenkovat třeba i mezi sebou věci co nechcete,aby byly zas až tak veřejné to by se mi na blogspotu taky líbilo,jinak u strýčka gugla jsem spokojená a taky to není zas až taková věda jde jenom o to chtít se naučit něco nového přesně jak to řekl Lenin učit se učit učit se a to v každém věku a neustrnout posílám pozdravení a měj se krásně

    1. Docela ráda bych tvůj komentář přidala i když to asi nebyl tvůj záměr, někdy před dvěma roky jsem si předsevzala, že ty mladé odnaučím těm Fejs moresům, spíše projde velbloud uchem jehly, my jsme jinak vychovávaní a jsme naprosto mimo, my to ignoranství a sebestřednost nemáme v krvi. Někdy mě unavuje neříci tak, jak mě zobák narostl, a vše na plnou pusu ale když jsem si tu výchovu dala za úkol ??? Tak už jdu na nervy i sama sobě.

      1. Spadlo to sem samo a mazat to nebudu, ať jsi to chtěla nebo ne, bylo to nejdříve v zavřených komentářích, je to tady i s odpovědí a já jsem ráda.

  7. Ten Lenin, to s námi lidmi, myslel určitě moc dobře, ale přiznávám se bez mučení, že už do učení nových vychytávek nemám chuť. Vlastně jsem nikdy nebyla technický tip a i ten blog.cz, mi založil synek a jak ho nastavil, tak ho mám dodnes. 😉 Ale jsem spokojená, jen nesnáším, když admini vyrukují s novinkami a já se pak musím přizpůsobit a učit novým kouskům. 😀

    1. Vůbec si s tím Jaruško nezatěžuj hlavu, mám to tak nastaveno, a nás co si tady povídáme se to absolutně netýká, řeč se mluví, voda teče a ten blog jede, měla jsem před rokem nějaký plán a jedu podle něj, ale vytvořila se mě tady nějaká komunita lidí, kterou mám ráda a mnoho věcí si vůbec neberte osobně, nejraději bych udělala tematicky úplně jiný blog, pro nás starší a tady s tím sekla. Starší lidé si stejně nejlépe rozumí mezi sebou, a tím moje plány již nemají opodstatnění.

    1. Niente affatto. Ho pensato che le persone più giovani, per noi anziani, soprattutto, parlare, dire qualche parola bella, piacevole per mostrare qualcosa, l’altro non è più così importante. un’amicizia piccolo. Li abbraccio e buona giornata Osvaldo. Anna

  8. Dobrý den Anno, já osobně se nedívám na moc z blogů WordPress. Některé z nich jsou vždy mluví o politice, fotbalu, módě a modely. Všechno tohle pro mě je ztratil čas. WP používám napsat a vydat své myšlenky .. Už šťastný den pro vás drahá obejmout Rebecca

    1. Také přeji dobrý den, milá Pif, lidé se u nás brání zahraničním serwerům, tedy jsem jen chtěla ukázat, že to není tak těžké, jak se to na první pohled zdá. Výběrem témat, se dost liším, je jich moc a nevím jak z toho, jsou u nás na wordpress, různě zaměření lidé, já to nějak tematicky směrovat nechtěla, a teď mě ten široký záběr unavuje, a v Česku není o můj blog zájem.

      1. Víte, každý by měl být bez … bez něčích myšlenek .. toto a základem pro svět lásky

        1. Ano Pif, prostor ve kterém jsem, je těch několik lidí, kteří si přijdou popovídat a ty mám moc ráda, jsem šťastna, že je mám, asi již víc nechci, není důležité kolik přijde lidí ale jestli si rozumějí, mají stejný názor, pocity a mluví spolu od srdce.

    1. V tomhle měl pravdu a jeho výrok se užívá víceméně dodnes…
      K WordPressu – opravdu ho mám u mě na blogu s výstrahou, blog má několik zakázaných domén, mimo jiné i tumbrl, mají tam dokonce seznam. Prý je to kvůli spamům, na Blog byl před časem proveden útok nějakými hackery, kteří se zaměřili na Téma týdne, nevím proč, komu to vadilo – ale prodírat se záplavou spamových zpráviček a hledat normální článek, to teda byla fuška. Když si přidávám nové adresy do návštěvní knihy, vždycky mi to zahlásí tu varovnou hlášku o wordpressu. Ale myslím, že kdyby přišlo na věc a napsala bych adminům, že mám asi dvě-tři wordpressové adresy, na kterých jsou přátelé, že by to snad šlo.
      Zatím blog mám a možná, že ta zprávička o wordpressu je nějaká automatická. Určitě si nenechám fušovat do toho, abych mazala tvou adresu nebo promazávala tvé komentáře, neboj.
      K WordPressu – vypadá profesionálněji a určitě má víc možností než Blog, hlavně v úložné sféře – blog má pro obrázky asi 5GB(což je docela dost, ale jestli je někdo obrázkový maniak, tak j e to málo. Mně zatím postačuje).
      Nevím, jakou formou se wordpress píše, jestli má nějaký redakční systém, a nevím, jestli bych tohle uměla. Mně blog vyhovuje právě svou jednoduchostí, texty můžu psát v češtině a přímo do blogu, ukládat můžu mezi psaním a můžu text uložit tak, aby byl v administrativě – a zveřejnit, až sama chci. Zveřejnění je tam přímé, ihned, ale článek se dá i přednastavit na určité datum a hodinu, což využívají blogeři, kteří třeba jednou na prázdniny, nebo na dovolenou.
      Vyhovuje mi, že nemusím používat HTML. Ale kdo rád pracuje s HTML, může ho používat i na Blogu, takže je tam možnost výběru. Má docela jednoduchý systém jak pro vkládání obrázků, tak pro vkládání videí – jenom obrázky, co mám třeba na počítači, musím nahrát do Galerie, jinak mi to nevezme.
      Určitě jsi s tímto serverem nadmíru spokojena, je vidět, s jakou láskou o wordpressu píšeš. Je to tvá domovská stanice, kde se ti dobře pobývá…
      Já jsem zatím spokojena s blogem. Sice by mohl mít ještě několik vychytávek, jako třeba víc druhů písma (tedy, i velikostí, možnost podtržítka) – neříkám, že nemá na výběr několik druhů, jako Tahoma, Times New… a tak…ale uvítala bych rozšíření.
      Časem zkusím ofotit administrativní blog, jak to vypadá třeba u mě na blogu, když ho rozkliknu…Měj se hezky, Aničko, třeba se na WordPressu časem usídlím.
      (Zatím jsem zkoušela i blogspot, ale tam mi to nějak neštymovalo…)

      1. Vůbec to neřeš milá Vendy, ti malí co jsou na krach, se jen těmto kolosům brání, nekalými praktikami a to jsem vám chtěla ukázat, je to stejné jako politika supermarketů, jak jsi psala. Malý český podnikatel, místo aby snížil cenu, nabídl lepší služby a kvalitnější věci, nežli supermarket, tak řve, dejte jim tam bombu, chce být milionářem za rok, ale s minimem práce, nakoupí u nich a tobě to jako prvotřídní zboží, prodá dráž. Ve Francii třeba, je v každé vsi, v každém domě, maličký krámeček, v jednom ti malý kluk řekne sedněte si, já vám upeču čerstvé bagety, do druhého domu vejdeš, zeptat se, kde by se dalo koupit dobré víno, a děda gabenovského typu ti nabídne židli a řekne, počkejte tady, já dojdu k sousedovi. Nenechají si do života vtáhnout novoty, žijí svorně a postaru, v neděli, jdou svorně do kostela, potom muži do hospody a ženy vařit a tohle jsme si nechali vzít a nechali jsme si sem zatáhnout Americký způsob života. A když ti mladí nepůjdou do světa a nepřinesou sem zpátky tyhle věci, nebudou se učit, a na více místech, tak je to v pr…i

        1. Jediné pozitivní je, že mladí opravdu můžou do světa a uvidí, že to funguje jinde jinak. Četla jsem na n ěkolika blozích zkušenosti děvčat s hlídáním dětí třeba v Irsku nebo v Anglii, ale neomezovaly se jen na děti, ale popisovaly a fotily okolí, lidi, jak se chovají, obchody, zábavy, dopravu… My jsme hrozná země, hrozní lidi, zampšklí, zamrační, ale ptám se – byli by tak rozesmátí třeba Irové, nebo Francouzi, nebo Angličani, kdyby žili v těchto poměrech? Nevím…
          Ale zpátky k blogu… jak už jsem psala, blog mi vyhovoval právě pro tu jednoduchost. Časem jsem se naučila i měnit vzhled, dávat své podklady, i když takové layouty jako má třeba Labanda, nebo Dincie, bych asi nevyrobila -jsou to úžasné kousky.

Zanechat Odpověď

