KLÁBOSNICE ?

Někde na blogu jsem pochytila tento, mně sympatický název, pro moji již rozvařenou a neposlušnou potvůrku, mám bezdrátové ovládání, na posuvném stolku pod deskou, neustále si ho přivírám, svým velkým a kulaťoučkým břichem, když se nakláním k monitoru, abych lépe viděla.  Je to jako s vlkem a babičkou v pohádce o Karkulce, někdy bych ji vzteky spolkla, když si břichem zmáčknu na té mé klábosnici, nechtěně nějakou klávesovou zkratku a nevím co? Zastrkuji pod desku a vytahuji ji, když něco píši, asi tak každou minutu, pěkně mě to jde na nervy. máte někdo lepší zařízení a jaké? poradíte co s tím?

Ten je coóóó, a to je namalovaný křídou na chodníku. To byl začátek jako p….e, také se vám stává, že máte nějaký nápad na článek, chodíte chvíli okolo a nakonec píšete úplně o něčem jiném vlezla jsem do paměti starých věcí v počítači, abych našla nějaký vhodný grafický doplněk k mým blábolům a zůstala tam hodinu, tak mě ty, pět let staré vykopávky nadchly, také vám přátelé posílají, obrázky, dokumenty, aplikace, prográmky, mám jich stovky a obrázků tisíce. jsou to dárky, které přišly, neřeším kdo je udělal a čí jsou. Mám je uložené mnoho let, i autorské dokumenty, posílané, ještě  v době, kdy jsem měla blog na WindowsLive, mnoha přáteli. Některé bych ráda ukázala, některé jsou krásné, třeba o umění, podělila bych se, mám na to práva, jen to tady na wordpress neumím, jsou tady různé dostupné nástroje, (šablony ) které mají různé možnosti a funkce, jsou k nim i doporučení, ( PRO MĚ, ŠPANĚLSKÁ VESNICE ) Ovládá to někdo tak dobře, že by po lopatě poradil? Vím, moje děvčata, že pracujete na něčem jiném, jinde a jinak. pro vás mám těch pár obrázků, snad se budou líbit.
obrázky malované na chodník :https://profile.live.com/cid-d85a5621ed43d02b/#!https://skydrive.live.com/?sc=photos&cid=d85a5621ed43d02b!cid=D85A5621ED43D02B&id=D85A5621ED43D02B%216368&sc=photos

20 thoughts on “KLÁBOSNICE ?

  1. Jsem sto let za opicemi, výraz „klábosnice“ vůbec neznám, ale je trefný! 😉 🙂
    Pobavilo mě, že mačkáš břichem klávesy, to mně zase břicho překáží při zpracovávání těsta na válu! 😉 :-D.
    Klávesnici mám taky bezdrátovou, ale leží na horní desce stolu, takže na ni břicho nedosáhne, mám ji totiž skoro pod bradou! 😉

    1. Na desce mám lokty, když to nudělám, hrozně mě bolí za krkem a ráno potom hlava, když chci psát, odjedu kousek dozadu a vytáhnu stolek, potom zase popojedu dopředu, břichem zastrčím klábosnici, a položím lokty na desku, to je blbej tělocvik co ? A potom se div, že to řeším veřejně. Zdravím tě Hanko a všem přeji dobré ráno, jistě již všechny spíte. Anna

      123Friendster.Com

    1. Vynikající nápad Jiří, zasmála jsem se při myšlence jak stěhujeme těch třicet kilo krámů a sto metrů kabelů do mé postele, postel přestěhovat nejde, je zabudována napevno.

  2. Coucou mon amie Anna

    Je te souhaite un bon mercredi

    Journée encore bien maussade … marre de cette pluie
    mais il est ou ce soleil ??

    Bisous tendresse

    poutoux doux de ma princesse Laika

    Besoin d’une montre, nous sommes la

    1. E ‚carino da parte tua che io informuješ, qual è il tempo in Francia. Qui da noi è un giorno alla seconda diversamente. Anna Buona Giovedi

  3. Klábosnici uvedl do diskuzí Reflexu kolem roku 2009-2010 nick Sendyman 😉 Brzy ožila vlastním životem a teď už to vypadá, jako kdyby tu byla odjakživa.

    1. Je to novotvat, jako bývala nososmrkoplena, a podobě, moc se mě líbí, je to případnější a tak nějak mile česky, pro češtinu, se hodí lépe nežli klávesnice, když se to vžije bude se mě to líbit.

  4. Já s tou mou klábosnicí zas takový problém nemám, sedím asi níž, tak tam bříško nedosáhne! 🙂 Ale moc se mi líbí ten Tvůj citát – jak je pravdivý – souhlasím s ním, ale s panem prezidentem Obamou si nepopovídám, neumím anglicky, bohužel.

    1. Tak u tebe jsem měla Libuško vždy pocit, že čteš pečlivě mé články, ne že se urazíš, a sekneš mě s tím tady, jako Danielka. Již několikrát jsem tady radila, že si máte děvčata udělat Překladovou lištu Toolbar, klikneš přeložit a máš to Česky-celou stránku, některé vyhledávače ji mají, jenom ji aktivuješ, já používám již léta Google. Ty máš doma šikovného ajťáka, ten jistě bude vědět o čem je řeč.“ A už vám to víckrát nebudu opakovat“. ( Anglický humoristický seriál z druhé světové) . Cha , cháááá.
      To co tam je, je stará věc, Obama, teď vede nový rozhovor s celým světem, zatím jsem to nenašla, ty komentáře a na co se ho lidé ptají. §§§ To je ale někdy lahůdka číst.

        1. Jestli myslíme stejnou věc, nevím. Nepoužívám jiný vyhledavač nežli Google, tedy nevím jestli i jinde je to podmíněno registrací, zřejmě ano, naklikneš si, NÁSTROJE=SPRAVOVAT DOPLŇKY=JSOU TAM RŮZNÉ LIŠTY DOPLŇKŮ A možnost různé doplňky zakázat, nebo povolit, nemohu ti říci, přesně co a s čím souvisí, ani nikomu jinému ??? co přesně povolit ??? záleží to od toho kdo má jaký software.

          Jestli myslíš TRANSLATOR, DO KTERÉHO MANIPULATIVNĚ VLOŽÍŠ TEXT, NAVOLÍŠ JAZYK A ONO TO VYPLIVNE NĚJAKÝ NESMYSL, tak lišta Toolbar, překládá celé stránky, a stoprocentní jistě také není, hovorovou řeč nemá ráda. Jazyk si volí sama automaticky, jen někdy, když se jí nechce, kliknu přeložit, potom přidá do kroku, normálně je překlad okamžitý a já, i Čínskou stránku mám v Češtině.

  5. Dobrý den Anno, máte vždy k dispozici v mém blogu, a nikdy jsem najít čas jít dál … Víte, to není vždy snadné projít všemi .. Děkujeme vám za přátelství, s láskou Rebecca

    1. Moje milá Pif, nevím jak napsat to co mám na srdci, aby to překladač přeložil dobře, a ty jsi mě porozuměla. Nejsem sběratelem nic neříkajících komentářů. Mám ráda lidi, kteří si přijdou popovídat o tématu, i mimo něj, o čemkoliv. Mám radost z každé návštěvy, to samozřejmě, nemusí to být ale vždy, a za každou cenu, zajímá-li tě to, co jsem napsala a uznáš za vhodné, něco napsat, potěší mě to, když ne, oplácení, komentář za komentář, neuznávám. Budu se na tebe těšit kdykoliv, protože to co ty píšeš a děláš na svém blogu, je smyslu plné. Děkuji Anna

  6. My máme jen notebook a tam s klávesnicí problém není, je pěkně na stolku a bříško, na ni nedosáhne. 😉
    Ty obrázky malované na chodníku a silnicích, jsou senzační, zvlášť ty, kde je nějaká díra, či prohlubeň, působí krásně trojrozměrně, takže by měl člověk obavu, aby někam nezahučel. 😀

    1. Notebook se mě moc líbí, vezmeš to kamkoliv s sebou, jenže já slepouš s pěti dioptriemi, čumím na svůj monitor, jako husa do flašky, a mám to jako plátno v kině, a to si ještě zvětšuji, na ovládání, na 125%, ty obrázky mám také moc ráda, proto jsme vám je sem dala, líbí se mě i některé reakce lidí, třeba tam jak je namalovaný ten vybouraný chodník.

Zanechat Odpověď

