Paul McCartney glass wall !!!

Nikdy již nechci jíst maso !!! 

To co jsem viděla, a nebylo to poprvé, co jsem shlédla podobné výzvy a to mě neustále přesvědčuje o tom že člověk dospěl do své fáze vývoje, kdy neříkat a nepsat kontroverzní věci je hřích, to jak se lidé chovají k přírodě a k planetě zemi, ke zvířatům nemá obdobu, je nutno projevit svůj protest s tím co se děje. Nejsme-li ochotní projevit svůj protest s tím jak se život na této zemi vyvíjí jakoukoliv jinou reakcí, je potřebné a nutné začít protestem sami u sebe, já osobně se k této akci připojím tím že po zbytek svého života již nikdy nevezmu do úst maso.


Kam až dospěl člověk v honbě za pochybnou touhou po zisku a prosperitou ? Projevuje se větší a nesnesitelnější lhostejností, bezcitností a brutalitou ! Kam až člověk hodlá dojít ve své domnělé nadřazenosti, panovačném jednání se zvířaty a přírodou? Vybereme-li si pro sebe a svůj vnitřní život alibismus  a jsme spokojeni s vývojem, je to zajisté naší soukromou záležitostí, kam ale tato sebe uspokojující politika vede, je čím dále tím zjevnější, čím dále brutálnější vnikání do našeho života, nás nutí uzavírat se do sebe a myslet si, že nás se to netýká, navenek se tváříme, že jsme vlastně spokojeni, je-li od nás požadováno udělat jakýsi krok k nápravě, většinou nás to obtěžuje, alibisticky se vyhneme zodpovědnosti slovem já……..JSEM SI VYBUDOVAL SKLENĚNOU STĚNU,  a co je za ní mě nezajímá, říká to dnes mnoho lidí, a co vy, co vy na to řeknete vážení ?

12 thoughts on “Paul McCartney glass wall !!!

  1. Aničko, tvůj článek určitě citlivější lidi vyburcuje, je pravdivý a video šokující. Už jsem pár takových shlédla a nemůžu je vymazat z paměti. Jedno je však jisté, tím, že někdo přestane jíst maso, se tenhle problém nevyřeší. Čověk se narodil jako všežravec a vegetariánství zvládne málokdo, pro někoho je dokonce životu nebezpečné. Lidi, kteří týrají zvířata nebo je nechají žít v drastických podmínkách, by měli být rozhodně potrestáni. Kdo jim dal právo, chovat se takhle k živým tvorům?!!! Takové bestie bych narvala do klecí a povozila pár stovek kilometrů za stejných podmínek, v jakých oni přepravují zvířata nebo je nechala ve stejných podmínkách nějaký čas žít. Věřím, že jedině tohle by pomohlo. Je moc dobré, když osobnost, jako je Paul McCartney, na tyhle hrůzy upozorňuje. O tomhle totiž valná většina lidí vůbec neví nebo možná nechce vědět. 😦

    1. Moc ti děkuji milá Hanko, že to cítíš stejně jako já, bezradnost v mnoha věcech, je velice rozšířena, je to tím, že lidé vůbec nevědí jak a kde reagovat na tyto výzvy, již jsem mnohokrát o tom psala, celosvětově probíhá mnoho protestních akcí, možná že si říkáte co můj jeden hlas zmůže? Ne není to tak, podpis k podpisu a jsou jich tisíce, někdy i miliony, a ti nahoře nemohou tyto věci ignorovat, protože i oni si musí uvědomit že, hlas lidu, hlas boží. Odkazy mám na liště a každý podpis je dobrý. Podepisuji mnoho takových akcí, a procházím-li listiny, nacházím tam podpisy významných lidí z celého světa. Každý den se koná nějaká podpisová akce, a možností je mnoho, tady je jedna z nich.
      Tohle je Česká verze, ta světová je širší : http://www.transparency.cz/
      A jsou i jiné organizace, které dělají spoustu akcí.

  2. Mně také není jedno, jak se dnes někteří lidé chovají ke zvířatům, ale u každého hlídat nelze, bohužel je to špatné. Aničko, chci se omluvit, že jsem neshlédla to video, zvládla jsem koukat jen chviličku, ale promiň, nemohu. Dělá se mi z toho všeho zle! Kam to až dojdeme? A nejsou to jen zvířata, která díky krutým lidem trpí, ale čím dál víc i my, lidé. Co s tím? Nevím.

    1. To opravdu není video pro potěšení, to máš pravdu, je burcující a za jedinou positivní věc na něm považuji to, že se angažuje tak celosvětově známá osobnost, jako je jeden z členů skupiny Beatles, po Johnu Lennonovi je to další člověk, který by mohl ovlivnit myšlení mladých lidí na celém světě a pomoci jim pochopit, že tudy cesta nevede.

  3. Už jsem tady byla a dokonce začala psát komentář, ale vyrušil mě zvonek u dveří a návštěva. Pak už jsem musela vařit, dnes oběd bez masa, květákové placičky. Maso, ale v kuchyni používám, i když o něj ani tak moc nestojím a obejdu se bez něj. To video, jsem prošla letem světem, na takové obrázky, se opravdu hezky nekouká. Zvířata jsou týraná dnes a denně a nemusí to být jen na jatkách. Jsou to živí tvorové a při špatném zacházení strádají a bolest cítí stejně, jako my. Proto říkám, je to trestuhodné. Ale co dál?!

    1. Jsem z vesnice, a pěstování zvířectva bylo samozřejmé a přirozené, jenže toto co se děje, přirozené není a normální člověk to není schopen přijmout, je nutno tyto věci šířit a burcovat tím lidi k protestu, jako to udělal Paul McCartney. Nemysli si Jaruško, že tato velkovýroba je nějakou novinkou, již před mnoha lety mě známá nabídla nákup živých kuřat z takové velkovýroby, a protože tam pracovala, tak nám nabídla exkursi, takový nákup byl nedávno presentován televizí, samozřejmě jsme domů nevezli ani kuřecí nožku, i když za pět korun kuře ??? LÁKAVÉ ŽE. ČLOVĚK SI ALE NEUVĚDOMÍ, CO Z TOHO PO CHEMICKÉ STRÁNCE DOSTÁVÁ DO ORGANISMU ? Antibiotika, steroidy, hormony a ještě nevím čím vším nahánějí produktivitu, nehledě na vlastní hormonální nadprodukci, při stresu zvířat, vzniká cholesterol například, a my si ho potom chodíme měřit a říkáme si jak je to možné, já přece dodržuji nějakou životosprávu a ono to nejde dolů, vždyť jím dietní kuřata ??? Hleděla jsem vždy rozlišovat odkud pochází výrobek, upřednostňovala jsem, třeba kuřata z Maďarska a Polska, kde se pěstovalo zvířectvo ještě postaru, kuřata byla nažloutlá a to byl důkaz domácího pěstování, dnes po různých aférách, kdy slyšíme jak se věci přeorganizují, přeprodávají několikrát a dvacet let staré zamraženiny, jdou nakonec sem k nám. My starší třeba ještě docela dobře umíme rozlišit co má jak chutnat a vypadat, ti mladí ti to již vědět nebudou, pokud jim to neukážeme a neřekneme a smíříme se s čímkoliv.

      1. Díky, za nádhernou písničku.
        A ještě ti musím Aničko, pochválit ten krásný obrázek v záhlaví, ta cesta mezi vlčími máky(?), je úžasná.

  4. Kikou ma chère ANNA

    C’est toujours sous un magnifique soleil que je te souhaite
    une belle journée ce lundi avant d’aller conduire maman a la
    dial et d’aller promener Laika en Forêt.

    Bisous tendresse

    Martine

    bravo pour ton billet je ne mange jamais de viande
    j’ai pas eu le courage de regarder la vidéo

    1. Peu de gens ont le courage, je l’ai reçu de vous et de vous envoyer cette protestation, il a aussi une chose, et de protester contre ces choses.
      Santé vous et Laika. je vous embrasse

  5. Ciao, Anna. Ben tornata! Ero molto preoccupato per te e per il tuo silenzio. Spero tutto OK!

    Chi non ha rispetto per gli animali non ne ha, di solito, nemmeno per le persone!

    Un abbraccio.

    1. Grazie caro amico, per la vostra preoccupazione. Ho avuto solo problemi con počítačam, ma ero un po ‚di nausea. Stavo aspettando una risposta alla mia mail lettera 19 maggio al 20, non so se hai letto? Saluto di cuore Anna
      Avete grande verità, perde anche il rispetto per la vita tra le persone, figuriamoci per gli animali?

Zanechat Odpověď

