Tak ho neznáte

To se budete divit, i já se divila, a strach, jak bude na jaře vypadat ta naše milovaná krása kvetoucích Oleandrů, Ibišků, a co palmy, přežijí to? Fňukáme, že se nám otepluje planeta, mě se zdá, a někde jsem ten názor slyšela, že skleníkový efekt by mohl mít naprosto jiné následky než si myslíme. Něco podobného jistě lidé u Jadranu nevidí každý rok a tak i já jsem trochu vykolejená, proto vám to chci ukázat, tak jistě Chorvatsko neznáte.
To je Korčula, jak má být.
Světe div se, to je Chorvatsko dnešních dnů.








10 thoughts on “Tak ho neznáte

  1. Hodně jsme cestovali a pokud ještě, tak naše cesty, dalo by se to vyjádřit procentuálně, z devadesáti pěti procent nebyly a nejsou rekreační. A pokud vyprávím příběh a zdá se, že jsme si život jen užívali, potom je to omyl, byla to vždy velice tvrdá práce. Chorvatsko mám moc ráda, jsou to naši bratři, Slované jako my, mám ráda i ostatní státy které po Jugoslávii vznikly, nesla jsem těžce, když se rvali jako psi.

  2. To jsou obrázky! Neuvěřitelné! Nějak si to počasí dělá co chce, že? Já tedy osobně v Chorvatsku také nebyla, jezdila jsem jinam k moři, ale rozdíl je dost patrný!

  3. Ja som si po prezretí týchto zimných fotografií pozrela radšej tie moje letné 🙂 Mám v picasa albumoch dvoch ľudí aj z Chorvátska, takže mi čerstvé fotografie odtiaľ prichádzajú pravidelne do pošty. Táto zima sa nechala dlho prosiť, ale keď už konečne prišla, tak teda poriadne.
    A teraz z iného súdka. Pred chvíľou sa mi konečne podarilo vložiť testovací komentár z wordpressu na blogspot. Dúfam, že to nebolo len šťastnou náhodou.

  4. Jsem na tom jako Amelie, v Chorvatsku (ani v bývalé Jugoslávii) jsem nikdy nebyla. Znám ho jen z obrázků a vyprávění, ale takhle ho tedy taky neznám! Snímky jsou úchvatné, zvlášť zledovatělá kašna, ale taková zima tam asi nadělá pěknou paseku! Jinak dávám za pravdu Jarce, mrazy bez sněhu jsou mnohem horší.

  5. V Chorvatsku jsem nikdy nebyla, tudíž ho neznám letní ani zimní. Ale některé obrázky jsou kouzelné….Třeba ten poslední.

  6. kikou mon amie Anna
    je te souhaite un bon mercredi ainsi qu‘ une

    nous avons – 4 degrés mais température ressentie – 11 brrr 🙂

    mes bisous tendresse

    calinous de ma princesse d’amour Laika et de ptit Moustique qui est
    lové sur le radiateur lol …

    martine

    wow))) beaucoup de neige

  7. Tak takhle Chorvatsko opravdu neznám. Jezdila jsem tam několik let, dodnes tam mám přátele. Kdysi jsme se bavili o sněhu se Stipem a Finkicou na Hvaru a oni říkali, že tam občas nasněží, ale během chvilky sníh taje. Jestli jsou tyto fotografie z Korčuly, která je ještě jižněji než Hvar, tak tam to asi bude vypadat podobně. Jak na to koukám, je tam sněhu mnohem víc než i nás.

  8. Aničko, pro mě, milovnici sněhu, jsou ty obrázky kouzelné. Pravda palmy mě tam nějak nesedí, ale ty další fotky jsou úžasné. A třeba ta sněhová nadílka v Chorvatsku udělá míň škody, než ty hrozné mrazy, které byly u nás a většina přírody nebyla ukrytá pod sněhovou peřinou. Ještě víkend má lámat mínusové teplotní rekordy, pak už by měly mrazy povolit.

    1. Milá paní Jarko,na níž koment reaguji-Už aby to bylo!!! V těchto mrazech se nedostanu s malýma dětma ven 😦 .A ták by to potřebovali.
      Milá Anno,v Chorvatsku jsem nikdy nebyla,nemůžu tedy „posoudit“ co je lepší :-).Ale fotky se mi líbí.(Nejvíce foto s lodí,a zbarvená do červena též nemá chybu ! 🙂 )

Zanechat Odpověď

