Světová sbírka ocenění ???

Račte si prosím vybrat, věřím, že je jich tam mnoho oficielních, která byla udělena za práci neúnavně vytrvalou, za přátelství opravdová i povrchní, za věrně pojatý přístup k blogům, věc u nás na vzestupu, jinde pomíjející, a vše se časem vyvine v klišé a přestane lidi bavit, jen pravdivé, kamarádské a přátelské vztahy se neokoukají, lidé budou vždy hledat kamaráda nebo kamarádku, se kterými si lze popovídat, bez formalit a přihlížení k stoupajícímu grafu. Budou hledat pravdivé příběhy i hezké pohádky o lepším životě, budou hledat informace, zábavu a hlavně okruh lidí, kde je cítit sounáležitost.

 

22 thoughts on “Světová sbírka ocenění ???

        1. Nerada se hádám, ale občas se stane že diskutuji ráda i s těmi kdo moje názory nesdílejí, snaží se mě přesvědčit, že nemám pravdu a já pokud mám pocit, že ji mám tak si za tím stojím, vím že , ne vždy to má smysl a často to vypadá jako svár, ale není to tak, je to jen diskuse a lidé by spolu měli rozmlouvat tak dlouho jak je potřeba, než se na něčem shodnou, málokdo má tu trpělivost a to je chyba.

  1. Ak chceš dostávať ocenenia, mala by si svoj blog presťahovať na blogspot. Tam už dostal ocenenie každý od každého 🙂 Keď spomínaš čas windows live priestorov, tiež som tam zvykla vyrábať vlastné pozdravy s vlastnými fotografiami, ale nikdy sa na nich nevyskytlo slovo ocenenie. U toho Portugalca to vidím až na úchylku a nemám ani pocit, že tie jeho ocenenia sú vkusné. Nebola som ich schopná ani dopozerať.

    1. Chybu jsem udělala já, když jsem to dala do podsložky počítače a internet, místo do složky kritika, já to jako kritiku myslela, ale…… a to je to o čem, obě víme o čem je řeč, protože jsme tam léta pracovali na prostoru, messenger používám dodnes, protože přes něj mám vebku. Jsou to formální neosobní vztahy v tísícových členstvích, proto to zřejmě zkrachovalo, (a stejně tak jednou zkrachuje i facebook ) i když v jisté formě to žije dál. A Fernando, já věřím, že ta ocenění opravdu dostal, a byl to, já tedy doufám, že stále ještě je, velice moudrý, vzdělaný starý pán, se kterým jsem vedla dlouhé rozhovory, na messengeru, znal mnoho jazyků ale nejlépe se nám mluvilo, přes translator, každý ve svém rodném, stále na něho vzpomínám a jeho hezké práce mě nikdy nebyli proti mysli, a ženám to asi také lichotilo, proto to kvantum.

  2. No páni, tam jich opravdu je. Ani jsem je neprohlédla všechny vždycky, když jsem myslela, že už je konec, načetla se mi nová. Přání krásného nedělního dne je moc hezké, takže ti přeji Aničko aspoň krásný nedělní večer.

    1. Nevím, pane vonrammstein, jsou v mnoha jazycích, a musela bych to překládat a to se mě nechce, Fernando je Portugalec, pro přátele Nando, a tak nejvíce jich bude Portugalsky. Je to jen můj příspěvek psaný k nové módě, která u nás nabírá obrátky, jak dát někomu najevo přízeň a zvednout si reputaci. Fernando každý den vlastnoručně tvořil přáníčka každému příteli osobně se jménem, ve formátu html, a posílal je neúnavně, mnoha přátelům. ta ocenění si jistě zasloužil, mě by k tomu nikdo nedonutil, ani s klackem nad hlavou.
      PS je velká škoda, že Windows Live tuto korespondenci při ukončení prostorů vymazala, bylo jich tisíce.
      Tady i já vám posílám, to co není mojí prací, není tam nic osobního a ani nic vkusného na rozdíl od Fernanda, on je tvořil a byla moc hezká.
      obrázky profil

      1. Mě by to zajímalo…spousta srdíček, občas Halloween…nějak si nedokážu představit, za co se získávají tak zvláštní ocenění.

        1. Za věrné přátelství, u nás i za pofiderní slávu. Myslíte-li že to s naprostou jistotou odsoudím a zatratím, tak ne, Cením si každého lidského konání, které vede lidi ke klidu a posiluje sounáležitost. Bohužel ještě nikým jsem takto oceněna nebyla, vy ano ?

              1. Já každému přeju, co si přeje sám. K tomu se přáníčka jaksi nehodí. Většinou neodpovídám ani na ta. která občas dostávám. Necítím potřebu někomu přát třeba k Novému roku jenom proto, že ho znám. Pokud mám někoho rád, rozumí se tak nějak samosebou, že mu přeju všechno dobré. Nevidím důvod to u příležitosti nějakého čísla v kalendáři zdůrazňovat.

                1. Pokud to ten na té druhé straně nepociťuje jako újmu, je to v pořádku, mě osobně by to bylo líto, a na každou milou zprávu čekám s otevřenou náručí, nažhavená, toužící a každá příležitost je mně dobrá. Někdy dokonce podobné citové výlevy i opětuji.

Zanechat Odpověď

