Byli tady již dávno ?

Kdo a co, no přece……… Zajímá mě mnoho let jak třeba dokázali přemístit břemena o tisících tunách, my jsme to tedy jako národ dokázali udělat,  také něco takového jako staré civilizace, co zřejmě uměli a dělali běžně, přestěhovali jsme Mostecký kostel a pomáhali stěhovat, v Egyptě takové kolosy, jako je Abú Simbel. Odkaz : http://faraon.wz.cz/cesta/abu.htm
Jistě jsou to díla monumentální a nejsou pro nás záhadou, víme přesně jak se to dělo, a když budeme chtít najdeme si na internetu přesný popis toho díla, nebo spíše děl století. Ale………

Abú Simbel, jeden z nejkrásnějších dvojic chrámů v Egyptě, ležící na břehu Asuánské přehrady asi 400 km jižně od Luxoru a 900 km od Káhiry. Původně je Ramesse II. nechal vytesat do strmé pískovcové skály na břehu Nilu, ale při stavbě Asuánské přehrady byly chrámy  rozřezány na více než 1000 bloků o hmotnosti až 30tun a o 68 metrů výše a 180 metrů dále opět sestaveny. Nejprve byl návrh nechat chrámy zaplavit, ale naštěstí byly chrámy jen přemístěny, čímž ovšem ztratily mnohé na své majestátnosti. Práce na jejich přemístění trvaly tři roky a roku 1968 byly veškeré úpravy dokončeny. Jednotlivé rozřezané kamenné bloky byly pak skládány na vybraném místě a uchycovány na speciální železobetonovou konstrukci. Nad celým chrámem byla pak vytvořena železobetonová kopule pokrytá zeminou a kamením, aby tak dotvářela iluzi přirozeného skalního pahorku. Pod „pokličku“ této kopule je v případě Ramessova chrámu možné nahlédnout a prohlédnout si vnitřek jejího obsahu s celým systémem vzpěr, na kterých je chrám zavěšen. Ale zpět k práci Ramessových architektů. Větší z obou chrámů nechal Ramesse II. Zasvětit bohu Amenreovi, Ptahovi, Raharachtejovi a sobě samému, jakožto vtělení boha Hora. Menší chrám pak své ženě Nefertari a bohyni Hathor.

Je to jen taková ukázka, co dokáže dnešní člověk, ale mě zajímá jak to dělali třeba lidé doby kamenné, my si o nich myslíme že neznali technologie, jaké třeba máme dnes, jak civilisace dob minulých dokázali stavět chrámy kolosálních rozměrů, Baalbek je místo, provokující mě k neustálému vyhledávání informací, bohužel nedostávám žádné nové odpovědi a někdy se zdá že historie ustrnula na mrtvém bodě, a děti se ve školách učí bludy, a technologie na kterých si tak zakládáme tady byli vždy, jenom jsme je jako lidstvo někam zašantročili, ve věčných sporech o moc a válkách. odkaz : http://vejprty.com/baalbekc.htm

Jak se opracovávali a přepravovali tyto mega kolosy je záhadou dodnes, nechci psát jen o věcech tak všeobecně známých, dělá to mnoho lidí a jistě to již každý zná, slyšeli jste to a viděli kde všude, poslední dobou mě nejvíce zajímá, proč se stále děti ve školách učí o tom kdy a jak Kolumbus objevil Ameriku, i já jsem se tento nesmysl učila a je to notná řádka let, kdy nám bylo vtloukáno do hlavy toto dogma, že civilisace přišla na tento kontinent se Španěly a Portugalci, já se spíše domnívám že tito přišli jednu velkou civilisaci zničit a zřejmě se jim to i podařilo, dnešní vykopávky něčemu podobnému nasvědčují, čím dál tím více, jak se pomocí satelitní technologie odkrývají četná tajemství severní i jižní Ameriky, a nacházejí se nové a nové památky na zvláštní kultury, a začínají se vyvracet pravdy, jež nejsou pravdami. Souvislosti „pyramidálních“ podobností jistě nejsou náhodné, a Toltecké památky se mě jeví také hodně poafričtělé, jak se tyto tipy lidí dostávali přes oceán ??? Olmecové a jejich záhady mě přivádějí stále více v úžas.  A v dnešní době genetických pokusů, lze srovnávat  a zařazovat, dříve věci neslučitelné, pomocí nových vědeckých metod i vyvracet rádoby pravdy, jež  nevím zda jsou ještě pravdami.
fotografie jižní Amerika, Mexiko : https://profile.live.com/cid-d85a5621ed43d02b/?mkt=cs-cz&wa=wsignin1.0#!https://skydrive.live.com/?cid=d85a5621ed43d02b&sc=photos!cid=D85A5621ED43D02B&id=D85A5621ED43D02B%213093&sc=photos

19 thoughts on “Byli tady již dávno ?

  1. Záhady moc neřeším, na to nemám schopnosti, ale stejně mi vrtají v hlavě a čas od času se o podobných věcech, jaké tady uvádíš, bavím se svým přítelem, on mi toho dokáže dost objasnit. Všechno je to úžasně zajímavé.
    Tvoje články mě doslova fascinují, Aničko, a čím dál víc!

    1. Já myslela, že tě bude zajímat něco konkrétního, nemám si s kým o takových, jak říkáš záhadách popovídat, můj muž mě vyslechne, a vrátí se k věcem pozemským, jak říká on na fantasmagorie nemá čas a tedy se v leže u televize věnuje sportu a podobným bohulibým zábavám. Tvůj koníček je ale také krásný, já bych chtěla umět fotit jako ty.

  2. Bonne journée en ce samedi pluvieux

    mon amie ANNA

    Du temps a resté sous la couette 🙂

    avec ma tendresse

    gros poutoux de Laika

    merci pour ton amitié

    martine

    j’ai bien aime ton article, images et vidéos * ils etaient ici il y a longtemps * MERCI

  3. I mě kdysi oslovily myšlenky Dannikena, viděla jsem jeho filmy a zajímala se o nevysvětlitelné záhady. To tajemno nás lidi vždycky fascinovalo a lákalo. Pak se nálada otočila proti němu a já se tímto přestala zabývat. Žiju svůj život tady a teď a vyřešení záhad světa, nechám hlavám pomazanějším. 😉

    1. Je to jen zábava, a jako takovou ji beru, je spoustu věcí kterými se lidé baví, bádání přenecháme vědcům a já jako důchodce se bavím různými věcmi, myslela jsem že to lidi zaujme, s Panem Dänikenem jestli vůbec, to spojuje jen to že si to vzal za téma svých fantazií, ztvárnil to přitažlivou formou a tím přitáhl lidi k zajímavému přemýšlení o tom že naši předci nebyli primitivní.

  4. Pár dní absence a zatím tu vzniklo pár pěkných článků… i tento, o starých kamenných stavbách, je hodně zajímavý.
    Fotky o stěhování kostela jsou báječné, nic takového jsem neviděla. Ale neviděla jsem spoustu dalších věcí a tak aspoň u tebe najdu vždycky něco zajímavého.
    Taky jsem před lety četla (nebo spíš hltala) Dannikena a Součka a musím říct, že jejich „vzorky“ byly opravdu pozoruhodné. A že se dnes jejich teorie strhávají? Není divu. V průběhu doby se mnohé kritizovalo a pak znovu vychvalovalo. Tedy, nechce se mi věřit, že vesmír je tak osídlený, jak hlásá pan Danniken, ale jsou věci, které se vysvětlit nedají.
    A jsem i docela ráda, že se vysvětlit nedají.

    1. Máš pravdu Vendy a můj tatínek vždy říkal, bůh má mnoho tajemství, a člověku nepřísluší se v nich šťourat, vždy když lidé nějaké to tajemství rozluštili, vedlo to jen k něčemu zlému, čtu teď hodně komentáře u videí o Africe, vesměs to jsou mladí Američané, tu zášť, nenávist, xenofobii, sobectví, co si tam přečtu, nemohu a nechci přenést přes srdce, pokusím se dělat něco užitečnějšího nežli je klábosení na blogu, a tedy méně psát blog, i když mě to také baví, je nutno protestovat a důrazně. mladí se stávají čím dál nevzdělanější, primitivní náhled na svět, je katastrofální.

  5. Ano, spousta věcí je nám utajena a to, co jsme se učili v dějepise, byly a jsou často jen desinformace. Jsem ale přesvědčený, že pravda vyjde jednou najevo a my se dozvíme, jak to bylo s tou Amerikou, pyramidami atd. Pěkný článek i videa.

  6. Já se přiznám, že v tom, jestli tady už někdo byl dříve, v tom tedy nemám vůbec jasno, protože jsem o tom neuvažovala.
    Zato stěhování „našeho“ tedy mosteckého kostela si pamatuji dobře. Píše se také v tom novinovém článku, že zde byla ukončena těžba uhlí. Ale teď jí o kousek dál zase chtějí znovu začít. Smutné.

    1. Také si to pamatuji, dodnes je to považováno za počin tisíciletí a moje srovnání se stavbami prehistorie je namístě, vidím, že jsem název článku nazvala špatně, tím byli tady, jsem myslela technologie, ne mimozemšťany, ale i to je dobré téma a dalo by se na něj povídat dlouho a obsáhle, jenže dnes se to tak rozšířilo, dělat různá podvodná videa, že ničemu nelze věřit. dám do blogrolu odkaz na seriozní zdroje, třeba to někoho bude zajímat.

  7. Není, není času nazbyt. Po všech těch cestách.. nevím ještě pořád o místě, kde bych chtěla být, nebo alespoň ne v TOMHLE světě. Ale času a vesmírů je plný prostor a šance, že nakonec najdu cíl je zřejmě stoprocentní. Až na to, že ho vůbec nemusím poznat, dokud ho neztratím, a i když ho poznám, nebudu s tím spokojená navždycky, to prostě není možné.
    Tvoje putování je kouzelné, krásně se čte, krásně se na ně dívá, a trochu ti ten rychlý internet, jenž nemám kvůli ostýchavosti svých rodičů, i závidím. Ale i kdybych ho měla, nepřestanu toužebně vyhlížet z okna, oni mě prostě jen tak nepustí a odpovědnost a láska jsou nejsilnější řetězy. Nemůžu popřít, že se mi vždycky stýská a nepřestávám na ně myslet, to přece není nenormální, nebo jo? Cesta po Fantázii mě naštěstí nestojí nic, než pár korun a trochu času, je vždycky dostupná, vždycky při mě a tak jsem „happy“ 😀
    Nejsem zas tak mladá, je mi 26 a blogeři na mém seznamu jsou z větší části zasloužilí rodiče i prarodiče plus pár malých obrovských talentů..

    1. Dvacet šest roků, to je nejvyšší čas se sebou něco dělat, a plnit si své sny, tvá nespokojenost tak jak jsi napsala svůj článek, odpovídá tak patnáctiletému děvčeti, možná že se na mne rozzlobíš, neumím si ale představit, že o tom jak rychlý máš internet rozhodují tví rodiče, v tomto věku si jistě vyděláváš a financuješ své záležitosti, také bych nebyla spokojena, pokud bych si svůj život neřídila a byla závislá na rodičích, trochu nerozumím, té ostýchavosti o které píšeš, a také nerozumím té cestě po „fantázii“, to o čem píši není fantastické ani náhodou, ta místa existuji, a zkoumají je seriozní vědci a archeologové.

  8. Aničko, tvůj článek mě nutí k zamyšlení. Vzpomínám si, jak jsem před lety doslova hltala knihy Ericha von Dänikena, nebo Ludvíka Součka. Dodnes jsem přesvědčená o tom, že před námi tu byly mnohem vyspělejší civilizace, než jsme my. Zda žili tady, nebo sem jen přilétali, nevím. Určitě mě ti výše zmíňovaní autoři do jisté míry ovlivnili. Ale ani vědecká pojednání, která zdůvodňují jakým způsobem byly kupř. přemist’ovány kvádry obrovských rozměrů, mě nepřesvědčila. Ano, byli tady.

    1. V minulosti jsem na tom byla stejně, i když pan Souček, je dnes považován za seriozního badatele a jeho teorie jsou brány v úvahu, mnoho teorií se dnes profanuje pomocí internetu a seriozní zdroje, aby pohledal, pokud mohu doporučit, já se dívám, na pořad s panem Grigarem a jeden z posledních i mě vyvedl z míry, řekl že exoplanety typu země a život podobný našemu je velice málo pravděpodobný, možná na jiném principu. Po nalezení nové částice v Cernu také připustil v souvislosti s velkým třeskem stvoření, což je u něho něco nevídaného, on neřekl ano ale možná. Kulatý stůl o astronomii : ODKAZ:
      http://tvnoe.tbsystem.cz/index.php?cs/videoarchiv/kst_a0084_v1112__
      Tyto debaty jsou velice zajímavé, vědecké, bez zbytečné komerční polévky.

  9. Milá Anno, tady si špecielně pošmáknu, ale potřeboval bych mít pár hodin času navíc, abych všechno v tom bádání obsáhnul, aby to nebylo v cuku letu. Skvělá práce!

  10. Ahojky Anna, je mi líto, ale vždy najde čas číst a překládat vaše příspěvky .. krok, ale teď obejmout vás pozdravit Dejte pozor, Rebecca

    1. MOC DĚKUJI.
      Musím říci milá Pif, že bych moc ráda četla všechny vaše články, je mě ale líto, je tak málo času, tedy mnoho zajímavého mě uniká i když jsou vaše témata velice zajímavá. Moc vás zdravím a objímám. Anna

Zanechat Odpověď

