STÁTNÍ POHŘEB ?

TAK NÁM PRÝ VČERA V PRAZE NA STAROMĚSTSKÉM NÁMĚSTÍ POHŘBILI DEMOKRACII ?
Nevím já jsem na ten pohřeb nebyla pozvána, ale plakala jsem velice, byla ještě tak mladá a neužila si ještě za svůj krátký život žádné radosti a musela zemřít, jsem plna smutku, protože i já jsem do ní vkládala své naděje a touhy pro své děti a vnoučata, mám velikou lítost, pojďte prosím zavzpomínat se mnou na její světlou památku. nezpívala se hymna, nezvonilo tam desetitisíce lidí klíči, ale i tak prý to byl velice smutný pohřeb


12 thoughts on “STÁTNÍ POHŘEB ?

  1. Som prekvapená, v koľkých komentároch je vyjadrený nesúhlas s tou akciou. Naozaj ju môžeme nazvať iba happeningom. To je spôsob, ktorý podľa mňa nikomu neubližuje, no na druhej strane adresát aspoň vie, že nie každému je ľahostajné, čo sa v krajine deje (je to teraz jedno, či v ČR alebo v SR, v obidvoch je politika podobná). Ja si zase myslím, že takéto akcie treba robiť a treba ich podporiť, lebo naši arogantní politici si potom budú myslieť, že sme s nimi spokojní. Ja teda osobne nie som. Keby boli ľudia vždy len mlčali, do dnešného dňa tu stále máme otrokárstvo, alebo keď pôjdem do nie až tak ďalekej minulosti, tak tu stále máme vládu jednej červenej strany.

  2. Já také nemusím všechny ty protesty, to je právě to, že dnes můžeš všechno a proti všemu protestovat, stávkovat, ale na druhé straně to poškodí zase něco a někoho jiného! To už je opravdu daleko k demokracii, já také říkám, že si ta slova spletli s anarchií, ale už se kvůli tomu nerozčiluji, JÁ to nezměním, to by muselo začít někde úplně jinde. A opět, bohužel, mé oblíbené rčení, že vše je v lidech. A taky si myslím, že ať je u toho koryta Petr nebo Pavel, každý se bude chtít napít co nejvíc!

  3. A já bych tu demokracii ani nezatracovala, ani nepohřbívala. Naopak je potřeba se o ni starat a hýčkat si ji. Nemám ráda věčné naříkání a brblání a už vůbec nemám ráda, demonstrace a stávky. Není mi zle z toho v čem žiju, nemám se nikterak skvěle, ale mám se pořád líp, než miliony lidí na světě. Život a svět mám ráda a děkuji za každé ráno, do kterého se můžu probudit. „Hovg“! 😉

    1. Ono si ji také mnoho lidí hýčká, jenže zřejmě jinak nežli ty myslíš Jaruško, někteří lidé si ji pletou s anarchiií a myslí si že v demokracii je vše dovoleno, měl by to především být řád, a každý kdo ho dodržuje a má v sobě, má samozřejmě zlost, proč on musí dělat něco, co ten druhý nemusí a to i já považuji za nespravedlivé. Jak vysvětluješ svým dětem, že to či ono se nedělá a nemůžeš plácnout přes ručičky ty největší vzory.

  4. Nebudu se nijak rozepisovat, protože v podstatě všechno už napsala Vendy. Je mi hrozně líto, co se u nás i na Slovensku ve jménu demokracie děje. Rozhodně bychom se měli bránit, ale otázka je, jak!
    Dneska jsme se bavili v rodinném kruhu o nekvalitních potravinách a dalších výrobcích, které nabízejí obchodní řetězce. Řešení by bylo, nechodit do nich nakupovat, jenže … to si prostě vůbec nedovedu představit, i když sama se supermarketům pokud možno vyhýbám.
    Aničko, přeji ti pěkný víkend! Hanka

    1. Dnes jsem zaslechla, jen tak letmo jak se mladí aktivizují, zakládají jakési centrum proti korupci, nevím přesně o co se jedná ale každá taková zpráva mě potěší, vždyť oni už si budou rozhodovat za sebe, a aby se něco zlepšilo záleží na nich.

  5. Danielo, Naďo, Vendy, rezignují jak vidím, oba naše národy, je to ale špatné, těch fotek běhá po internetu více a je z nich jasné, že lidi to nezajímá, vědí totiž že je to k ničemu a zbytečná námaha, neuchylujeme se již ani k humoru a satiře, my se přestáváme i smát.

    1. Ano, je to smutné, Aničko.
      Ale po pravdě, nevím, co můžu dělat.
      K volbám chodím pokaždé a vždycky jsem volila jinou stranu než tu, která se potom pásla u koryta.
      Jak mám protestovat proti neustálému zdražování?
      Jak donutit energetické kolosy, aby zlevnily sazby? (A nejsou vůbec v mínusu, mají miliardové zisky). Jak donutit mobilní společnosti, aby zlevnily taxy za volání. Jak donutit vládu, aby zkonfiskovala nakradené miliony a miliardy? (Vždyť by museli zkonfiskovat sami sebe…)
      Je to smutné. Proto mi nepřipadá legrační ani tento happening.

      P.S. mimo téma – zkouším nějaké nápisy a buttony na základě tvého odporučení – to je šikovná stránka! Děkuji za tip!

      1. Nemlčet, a hlavně doma ve své vesnici, ve svém městě, chodit na veřejná zasedání a mluvit jim do jejich kšeftíčků, a šťourat jim do písečku, a bourat jejich hrady, nedovolit aby nám nadělali na hlavu, nenechat je v klidu si budovat posice, tak aby je měli jisté navždy to tady už bylo, demokracie není o mluvení o něčem v hospodě, ale tam kde to má nějaký smysl. tam kde to tak dělají tak ty vesnice a města za něco stojí a je to tam vidět a lidé tam jsou spokojení. SAMOSPRÁVA VĚCÍ VEŘEJNÝCH odtud se musí začít, DOMA, JSOU OBCE, KDE SI ZAŘÍDÍ PRÁCI PRO SVÉ LIDI, ZÁSOBOVÁNÍ, DOPRAVU, DOTACE, A JSOU I TAKOVÉ KDE TOHLE VŠE MÁ PÁR LIDÍ VE SVÉ KAPSE, A MYSLÍM, ŽE ABY TO TAK NEBYLO JE NA KAŽDÉM.

  6. Demokraice je bohužel mrtvá už několik let, tohle je jen pozdní pohřeb. (Tipla bych, že se měl odehrát už před 18lety).
    To, co u nás je, má jen nálepku demokracie, ale ve skutečnosti je to něco mezi anarchií a mafiánským státem. Podle nich můžeme ovlivnit dění ve společnosti – kolik už bylo sepsaných petic na záchranu lecčeho, a přesto k ničemu.
    Je mi zle z toho, v čem žiji, zejména když si představím, jak tady mohlo být, kdyby demokracie a tržní ekonomika skutečně fungoval (protože tohle má s tržní ekonomikou jen pramálo společného, velké společnosti se domluví a klienta ždímou každá podobně.)
    Ale nebudu zbytečně tlachat komentáře, v tomto případě je to opravdu k ničemu.
    Jinak, ještě dvě poslední poznámky:
    1.Předvolební sliby jsou proto, aby se porušovaly.
    2.Kdyby volby mohly něco změnit, byly by už dávno zrušeny.

  7. Je to vždy veľmi smutné, ak zomrie taká mladá bytosť 😦 Myslím, že u nás zomrela ešte skôr a to sa jej ani pohrebu nedostalo… Demokracia je vraj vláda ľudu. Naozaj si myslíme, že ľud tu niekedy vládol? Veď tých 150 či 200 poslancov vždy len pred voľbami sľubovalo a po každých voľbách skutek utek.

Zanechat Odpověď

