Věřím v boha otce všemohoucího

Tak nějak bych pozvala dvě maminky, jejichž víra je uzdravující, ale nemusím, ony ke mě chodí a já jsem moc ráda že občas najdou tu chvilku, pro odpočinek a pobavení, nemyslet na své starosti a spoustu a spoustu práce, a já babka mám takový hezký pocit, že alespoň maličko je vyvedu z kruhu a zabavím. Už jsem téměř zapomněla jaké to je se celý den otáčet, nejen kolem dětí, ale i vymýšlet pro ně jinou zábavu, a poučení než na jaké jsou lidé zvyklí, ony navíc vedou své děti k víře a pokoře v tomto světě, a za to si jich velice vážím a ne jen za to, ony tyhle maminky, se také snaží ukazovat cestu a pomáhat svou prací na blogu i ostatním co mají podobné problémy. Děkuji vám za to vše, za lidskost a lásku, ale i ponaučení.  

AMELIE : odkaz : http://auticekjenicek.blogspot.com/
MYŠKA  : odkaz : http://misakovicrodinka2.blogspot.com/

22 thoughts on “Věřím v boha otce všemohoucího

  1. Ano, vážím si každého, kdo vede děti k víře a ne k televizi a počítači… Sám se tak snažíme doma děti vychovávat, jeden kluk má 3,5 a druhý měsíc a půl, ale máme v tom jasno. Víra ti dá mnohem víc než stupidní kreslené seriály pro děti.

    1. Dobrý večer pane Petře.
      Neberte to co budu psát osobně, já jsem se již mnohokrát a na mnoha místech pokoušela zapříst podobnou debatu, a většinou se, se zlou odporoučím a nebo je to přečkáno, tichým nesouhlasným mlčením, nevím a ani nechci vědět jaké jste víry, pro mne je důležité že věříte v boha. Já nejsem zastáncem jakýchkoliv dogmat a kněz, je pro mne prostředníkem s bohem mám-li pocit že nežiji, jak bych měla a toho si pečlivě vyberu, aby pro mne a moji rodinu byl vzorem nejdříve on sám. Už jsem o tom někde psala o tom jak například dojít k vědomostem a stát se nepokryteckým věřícím člověkem. Já nepovažuji za věřícího člověka toho který dogmaticky dodržuje to, že jde v neděli ke zpovědi, k přijímání a za hodinu bezostyšně, dělá mnoho věcí proti přikázání, pro mě je věřícím člověkem ten koho si ostatní mohou vzít a berou za příklad, stává se mně, že jsem utloukána argumenty pochybného významu, v souvislosti s potraty, v souvislosti s výchovou, takzvanou sexuální, v souvislost s výchovou k úctě k rodičům a prarodičům. Píši si s lidmi z různých zemí, snad nikde na světě není víra tak popírána a utloukána protiargumenty, pochybného významu a nedělají to ani lidé nevěřící, ta dlouhodobá škola života, kterou náš národ dostal, bude mít zřejmě ještě dalekosáhlé následky pro víru. Vaše děti jsou ještě maličké, ale nikdy není dost brzy začít vychovávat rovné a charakterově čisté lidi, přeji vám krásný a šťastný život v rodinném kruhu.

      1. Díky. Máme to štěstí, že jsme věřící oba dva a víme, co je pro život důležité. Náš národ bohužel ještě nějakou dobu bude zpracovávat ty chybné informace z minulého režimu, které se snažily víru potlačit. Ale věřím, že je to otázka času, znám hodně, hodně mladých lidí, kteří vyznávají jiné hodnoty než jejich rodiče. Hodnoty ducha.

        1. U nás NADĚJI musíme postavit na místo, před lásku a víru, a jemně se dotýkat mladých lidí, jsou velice nedůtkliví a pyšní na svou svobodu, oni musí nejdříve pochopit, že ne každá svoboda vede k vnitřnímu štěstí, radosti ze života, klidu, porozumění a nacházení jiných hodnot. Ano oni hledají.

  2. Amelii mám moc ráda a také k ní chodím téměř denně na návštěvu. Je to opravdu obdivuhodná mamina, kdyby byla vidět, tak ta má určitě svatozář. Myšku neznám, ale kouknu, pokud bude něco jako Amálka, přijdu ráda. Díky za tip, Aničko. A vidíš? Také nestíhám nějak poslední dobou, ale doženu!

  3. K Amelii chodím a k Míše nahlédnu. Nemají to obě v životě lehké. To si musí člověk připomenout, když brečí nad nějakou malicherností.

  4. Belle journée du jeudi mon amie Anna
    je répondrai a vos gentils messages mais en retard
    ai soucis avec mon ordi au lieu de ce placer dans boite de réception
    tout c’est * mélangé* dans non lu pffff et je n’en connais
    pas la raison

    mes bisous tendresse

    calinous de Laika ma Louve

    martine

    1. Pour moi, ce n’est pas le montant important de commentaire, mais si vous lisez mes articles, et à me parler du problème.
      Merci et Je t’aime, et comment vous aimez votre animal de compagnie est gentil avec moi. Anna

  5. K Amelii chodím, k Mišce jsem nakoukla porvé. Vzpomínám si, že i k Amelii jsem se dostala tvým prostřednictvím. Jdu se k Mišce, ještě porozhlédnout. 😉

  6. Aninko, děkuji, Ty jsi kouzelná. 🙂
    Rozplakala jsi mne, ale tentokrát to byly slzy dojetí, štěstí, vděčnosti a úcty. Má líčka občas zdobí slzy, ale častěji jsou to slzy strachu, ponížení, smutku, bezmoci a lítosti, jak to umí člověk, který by mi měl být nejbližší. Ale to je vedlejší.
    Ráda na Tvůj blog chodím. Nevím proč, ale vždy jsem měla blíž ke starším lidem než ke svým vrstevníkům. A tady je mi vždycky krásně. Nemám mnoho času „obcházet“ všechny blogy a vybírám si často podle názvu a tentokrát nešlo odolat. „Věřím v Boha Otce všemohoucího“….ano, věřím v Boha a jen díky své víře zvládám to, co zvládám…. i s 11 tabletkami na bolest. Nebýt pevné víry v Boha, dávno bych se asi zhroutila.
    Dnes jsi mě, milá Aničko, krásně přilákala názvem svého článku. A díky Ti za něj….za nadpis i za celé, milé, nádherné poděkování. Díky Bohu, že JSI. Mám Tě ráda.

    1. Mnoho lidí by ti jistě rádo poskytlo morální podporu, je to těžké, já vím ale věnuj se svým dětem a doufej, že vše se ti vrátí v jejich lásce.

Zanechat Odpověď

