Jsem primitiv ?


Snad mně to bude prominuto, nemám žádnou vysokou školu, to co jsem se v životě naučila, umím tak jak umím. Sázet a pěstovat kytičky, ano to jsem kdysi uměla velice dobře, ale i toto mé umění bylo a je jen povrchní a již se ztrácí, tak jak jdou roky a já stárnu, vytrácí se i chuť něčemu věnovat více péče a píle nežli je nutné abych přežila já i mé okolí. Někdy samozřejmě jednám impulzivně a stejně i píši, moje stylistika, gramatika a styl blogu, je jen obrazem naprosto obyčejné ženské a můj vkus, je jistě pochybný a nemusí se líbit každému, řešení je jednoduché, já například vypnu televizi a na to co se mě nelíbí se nedívám. Stále se něčemu učit? Nevím snad kdybych byla mladší tak bych tu snahu měla, mnoho lidí tu touhu má a třeba ještě ve stáří studuje, já již tu ctižádost nemám a tak ten kdo uzná za vhodné se ke mě přijít podívat, snad promine některé úlety starší paní, která má jedinou ctižádost, občas si s někým poklábosit, nic víc. A autorský blog, nevím co to je a je to relativní, mnoho věcí na světě bylo řečeno, vyfoceno a někde to již někdo dal do placu, co dnes je originál, nikdo neví.  mně se něco líbí, a já mám pocit že to  musím ukázat, aby to vidělo víc lidí a buďto se pobavili a nebo zamysleli a to je celé. Neodolám a dám do placu jeden vrchol nevkusu, kýčový obrázek, protože v tento moment mě nic lepšího nenapadá a krásně vykresluje všechny moje pocity, samozřejmě není můj a ti kdo ho vytvořili velice dobře vědí jak si svou práci ochránit, aby nebyla zneužita a to co chtějí, aby se šířilo, to se šíří druhou kosmickou.


odkaz :  http://www.myspace.com/guardiansoparadise

42 thoughts on “Jsem primitiv ?

  1. Poslyšte, paní Anno, nepřeháníte to tak trochu?! 😯
    Bědovat a štkát tady nad údajným příkořím jakého se Vám prý dostalo je docela licoměrné, když své místní přátele jaksi opomenete informovat o co fakticky jde a když navíc celou záležitost hodně hrubě překroutíte. Nikdo Vám nic podobného, co tady rozebíráte, neřekl a ani to tak nemyslel. Všechny výtky na Vaše jednání byly velmi konkrétní a dovolím si říct, že i velmi jemné -věřte, že Sendyman, Rammstein i já umíme být mnohem expresivnější, ale a to zejména byly pravdivé. To tedy na rozdíl od Vašich nesmyslných ataků vůči OW.
    Když jste tak učinila prvně, sice nikdo nechápal oč Vám jde, ale nechali jsme to být. To, co jste však udělala posledně už nebylo možné přejít mlčením. Váš další verbální útok jste však opět nijak nevysvětlila a začala jej rozšiřovat i na ostatní diskutéry a když jste se dočkala jediné možné rekace na své nepochopitelné vystupování, tak si bez vysvětlení odejdete postěžovat k sobě na blog, kde se potměšile necháváte utěšovat a přesvědčovat o své pravdě od lidí, kteří netuší čeho jste se dopustila Vy sama a o co tady vlastně jde. Nezdá se Vám takové jednání poněkud pokrytecké? 😉

    1. Děkuji vám 747, že jste dal všem tu možnost, kterou dosud neměli, posoudit moji licoměrnost. Já jsem to postěžování si, bez ukázání prstem považovala za slušnost a ohleduplnost.

      1. Asi se zde budeme lišit v názoru co je slušnost a ohleduplnost, ale třeba právě z těchto důvodů Vám dávám nyní můj komentář na tuto záležitost na Váš blog -kde jej můžete vymazat, zatímco na mém blogu, byste tak učinit nemohla. 😀

        1. Nehodlám nic mazat a nikdy to nedělám, vážím si každého názoru, i kdyby se neshodoval s tím mým, a vy jste se nemusel presentovat, teď, budete muset na svém blogu, kde prosím mažte, jak je vám libo, nechat každého, nechť si svůj názor utříbí a je na každém, zda ho změní v můj neprospěch.

          1. Považuji sice Vaše výpady na mne za součást virtuálního folklóru, ale nechápu je. Z výše uvedeného příspěvku vyciťuji, že jsem Vás hrubě urazila. Sice nevím kde a čím, ale zcela zjevně se stalo.
            Chápu, že Vám mohu vadit, že Vás mohou moje názory rozčilovat. Tak jako Vy máte potřebu sdělit prostřednictvím svého blogu Světu, že jste a že jej vidíte právě takhle, mám tuto potřebu i já. Jen Svět vidím drobně jinak. Znovu opakuji, že respektuji Váš pohled a prezentaci Vašeho vidění i formu, kterou to děláte. A totéž očekávám od Vás.
            Abych předešla možnému dalšímu konfliktu mezi námi, musím bohužel opět šťournout do páchnoucího lejna a otrávit puchem selankovitou atmosféru. Ráda bych věděla, kde – a prosím konkrétně – jsem vás, cituji Vaše slova:
            „… ale nejsem paní OW, hozena do soudku s nějakou hloupou Ruskou nebo dokonce komouškou poprvé …“
            kde jsem Vás označila, přirovnala, „hodila“ do onoho soudku s kýmkoli…… Zajímá mne to, protože nikde, s výjimkou dvou ostrých obranných reakcí na blogu Helemese a snad dalších dvou či tří upřesňujících otázek tamtéž na Vás nikde ve virtuálním prostoru nereaguji. Předpokládám, že naše nesetkávání se platí i pro reálný svět.
            Jsem si vědoma, že jsem Vám naznačila, že některé Vaše výroky naplňují skutkovou podstatu trestného činu „Hanobení rasy či přesvědčení“ a jsou xenofobní a fašistické. Nikoliv z důvodu, že bych Vás chtěla napadat, urážet, někam s někým házet, ale protože jste,v souvislosti s jednou národnostní menšinou, zvolila slova, opět Vás cituji:
            „Mám je ráda, tedy některé, víc než !! LIDI !! Někdy jsou to takové malé milé opičky, neškodné, ale ne vždy. A vychovat z nich lidi je nadlidský úkol, který nová doba oddálila o sto let.“
            která taková jsou.
            Je mi celkem jedno, zda mi odpovíte, či zda tento komentář smažete. Vlastně i to by bylo odpovědí.
            Přeji poklidné listopadové dny a pohodový Advent.

            1. Nesmažu vážená paní, za svým názorem si stojím, tato doba umožnila to co se děje a je za to zodpovědná. A souvislosti si srovnejte prosím, kde a jak chcete, já si pamatuji co , kdy a kam napíši. A to že na vaši adresu nejde kliknout a podívat se kdo jste, vaši reputaci jistě nezvýší. A pakliže konflikty nevyhledáváte, z čeho soudíte že se cokoliv tady týká právě vás ?

                1. Mírně ze široka, bez důkladnějšího pročtení si jinde (tam u vás, sehrané partičky – v dobrém slova smyslu míněno). Nahlédl jsem tam teď v souvislosti se vzniklou šlamastykou jen letmo, už takhle nestíhám zdejší oblíbené.. „Partičku“ jsem poznal už před delším časem v Reflexu, kdy jsem tam poměrně často čtenářsky chodíval a břitké sarkastické komentáře „výtečníků“ patřily k perlám, které jsem si oblíbil. Přestal jsem tam pak chodit pro určitý pokles dřívější úrovně serveru a zavedené změny koncepční. Z oblíbených jmen jsem po čase náhodně objevil blog Witch (s tou jsem zejména sympatizoval), nu a teď v tom našem mrňavým světě vidím zas i ty ranaře odtamtud…
                  Tuhle šlamastyku považuju za nešťastnou a pro její ukončení bych doporučoval udělat tlustou čáru a víc se v tom nepřehrabovat, protože by pokračovalo spíš jen dlouhé, k ničemu nevedoucí mimoběžkování..
                  Já tady poznal lidské hodnoty téhle Anny ze Středohoří, která by ráda přispívala k zlepšení „světa“ plného špatností, kterými jsme zavalováni horemdolem a k zlepšení nálady čtenářstva (každej jsme ňákej) a umím si představit, jak ji ta slovní potyčka trápí, zároveň rozumím logice vašich připomínek. Užití vazby „někdy radši než lidi“.. mi ale přijde pro sečtělé čtenáře naprosto srozumitelné a chytání za slovo tady považuju za zcela mimo mísu. Nechci se víc babrat sepisováním různých poznatků a souvislostí na toto téma (jak vše se vším..), vracím se radši k té plné čáře, i když tuším, že mi ten návrh neprojde, když „poslední slovo“ někdo holt mít potřebuje…

                  1. Břetislave, nehodláme dál nic řešit. Jednak to -jak vidno z mimoňských reakcí- nemá smysl a za druhé je nám to vlastně docela fuk.
                    Spor nevznikl kvůli Vámi zmíněné slovní vazbě. Podstata problému je v tom, že paní Anna se úplně jinak prezentuje na svém blogu a docela jinak se chová, či zachovala, jinde. Takže máte pravdu, nebudeme Vám nabourávat iluzi dobrosrdečné a hodné paní. Jen nás zaujalo jak dovedně své čtenáře zmanipulovala do role tajtrlíků, co přiběhnou utěšovat domnělou oběť příkoří, kterého se však dopustila jen ona sama a přišlo mi správné se OW zastat – a to nejlépe tady (když už si sem annapos tuto záležitost přenesla), kde jsem v roli běžného čtenáře a ne u sebe v pozici admina (-to z ohleduplnosti, jak již bylo zmíněno výše). 😀

          2. 1. Ani na mém blogu se nic nemaže, to jistě dobře víte. 😛
            2. Nejde o to, co je či není ve Váš prospěch, ale o to, že Vaše „hosty“ stavíte svým jednáním do komické situace, kdy se vyjadřují a nevědí k čemu a hodnotí a neví co. Připomíná to školáka, který rodičům tvrdí, že nezlobil on, ale všichni ostatní. 😀
            3. Pakliže tvrdíte, že si vážíte i odlišných názorů, je podivné, že na ně reagujete infantilně pobrekáváním za rohem a že ty své neumíte věcně obhájit. 😉

            1. Buďte tak laskav, a situaci jim vysvětlete vlastními slovy, já jsem opravdu s inteligencí na štíru a naprosto nechápu, co jste oba ke mě na blog přišli řešit ??? V mém článku a posléze ani v jediném komentáři, není sebemenší náznak toho, že by se to týkalo vás a vašeho blogu, vždyť vy jste můj článeček ani nečetl. A zřejmě neznáte Česká přísloví, to jedno je opravdu potrefené.
              Jestli vás to ještě baví, mě už ne !!!

              1. Není co vysvětlovat. Nechápavý čtenář jistě rád porovná diskuzi,zejména Vaše vstupy a reakce na ně, pod podivným příspěvkem
                http://helemese.wordpress.com/2011/11/05/nechci-vas-nasrat-ale/
                který autor blogu zveřejnil, protože si sám nebyl jist pravdivostí poskytované informace, s Vaším výše uvedeným příspěvkem.
                Osobně neřeším nic. Jen chci vědět, když si tak dobře pamatujete, co jste kde a kdy napsala, kde a kdy jsem Vás, dokonce opakovaně, hodila do jednoho pytle s hloupou Ruskou či dokonce komouškou. Moje paměť není zcela zjevně tak spolehlivá, jako je Vaše. Opravdu bych ráda věděla kdy a kde jsem Vás takto urazila. Protože nejsem nijak vášnivým surfařem blogů a horlivým internetovým diskutérem, nehledě k tomu, že používám jen jeden nick, jistě bude pro Vás hračka doložit ono proklaté kdy a kde. Nemám ve zvyku napadat lidi, ani ty virtuální, proto mne Vaše slova o mém verbálním útoku na Vás zaujala.
                Mimochodem, to že nejde rozkliknou můj nick a dostat se tak k více informacím o mé identitě, je jen v pořádku.

                  1. 🙄 Madam, jste na svým, tak to klidně smažte. Všechno. To Vy jste mne však vyzvala k vysvětlování a to nejjednodušší vysvětlení je se prostě moci kouknout jak se věci staly.
                    Na víc ani jaksi nemám chuť a sílu, protože dosavadní pokusy objasnit především Vám, co je špatně, se zcela míjí účinkem. Překrucujete dokonale a vytrvale. Ale jak říkám, je mi to jedno, a proto s těmi snahami končím. Je to jen k Vaší škodě, že na velmi jemné upozornění reagujete nepřiměřeně a nezamyslíte se ani na vteřinu nad tím, jestli ty výtky nejsou oprávněné. :mrgreen:

  2. Co je vkus a co nevkus? jako malá jsem si vzala krásnou halenku a sukni. Mamka se mohla zblázni, jak nevkusně jsem se oblékla, protože tohle je přece jenom modrá a tohle zase přece jenom zelené. Dnes vím, že ty dvě věci ladily vždycky, ale roky ve mně zůstala nejistota. Co je správné a co ne? Vyřešila sjem to černou. Potom jsem se odvázala, dokonce jsem na starší flaušák ručně utkala kostičkované lemy a vzkřísila ho. No, taky jsem ho potom, po čase dala těhotné příbuzné (byl do áčka) -a opět bylo po roce zle. Její matka mne sepsula, co mne to napadlo holce dávat takový kabát, že jí z toho visí barevné cancoury a vypadá jak trhan. No, že byla blbá a odrala si to, za to jsem měla být zodpovědná? Takže jsem byla nevkusná podruhé – zkrátka si jeden nevybere. nevkus se u nás celé roky tepal, ale když jsem se drze zeptala, co tedy vkusné je a co není, bývala jsem odkázána na stádnost. Koukej se prý kolem sebe a ono tě to trkne.
    Takže se na výtky vykašlete, milá Anno. Kdo pyskuje, ať se stará o svoje. Často bývají nevkusné právě ty povýšené hlášky 😉

    1. Dobrý večer Aničko.
      Samozřejmě je to přírodní úkaz STÁŘÍ a nedá se s tím nic dělat, i já jak stárnu ztrácím soudnost, některé souvislosti mně unikají a možná že jsem i protivná. Hodně se o starších lidech mluví v té souvislosti, jak jsou nesnášenliví, možná je to tak a člověk si to někdy ani neuvědomí, ale nedělám zbytečné dusno, se zlým úmyslem a nepoužívám zlá slova, až do té chvíle jsem-li napadena přímo, a i potom se snažím být taktní, pokud se pachatel sám neodhalí.

  3. Milá Aničko,
    přečetla jsem tvůj článek i většinu komentářů a připojuji se k ostatním. Vůbec, ani na malou chviličku, si nepřipouštěj, že bys mohla být primitiv, protože je to naprostá hloupost. Když pominu to, co se píše ve slovníku cizích slov (jak uvedla Daniela), je primitiv spíš ten, kdo dokáže druhému ublížit zlým slovem, ať již vyřčeným nebo napsaným. Vzdělání s tím nemá co dělat, to je prostě v člověku. Ne každému se všechno líbí, ale proč kazit radost druhým, prostě jdu jinam a komentář si odpustím, stejně jako s televizí, jak píšeš v článku. Dělej dál to, co tě baví a hloupých lidí si nevšímej, je nás dost, kdo k tobě vždycky rádi zajdeme.
    Měj se pěkně a buď v klidu a pohodě! Hanka
    P.S. Moc ti děkuji za krásné komentáře, umíš člověka potěšit, jako málokdo!

  4. Aničko, nevím o jakou chybu se jedná, žádnou jsem u tebe nenašla. A jestli jsi nějakou opravdu udělala, tak – no a co? Jsme jen lidé a nikdo z nás není neomylný. Jestli si to ten, kdo ti zlým slovem ublížil neuvědomuje, jednou si ten čumák narazí a uvědomí si to taky. A čím větší hrubiján, tím víc si namele. Jinak se ti nedivím, že tě jeho slova mrzí. Ono se řekne, vždyť to jsou jen slova. Ale pozor na to. Slova dokážou ublížit hrozně moc a mají tu nevýhodnou vlastnost, že jednou vyřčená, nejdou vzít zpátky. Už tu jsou a visí ve vzduchu a otravují ho. Tím nechci říct, že zrovna já, jsem ta dokonalá, která ještě slovem neublížila. I mě někdy pusa ujede a ó jé, to mám pak výčitky. V takovém případě, nikdy neváhám s omluvou. Přeji ti Aničko, hezký den. 😀

    1. Milé, drahé přítelkyně Jarko a Jarmilko a není to fráze, moc mě mrzí to, že jsem to tady zveřejnila, již jsem to zde řekla, že jsem si zasloužila, to co jsem dostala, a vím od koho, nebylo to anonymní a po prvních komentářích jsem věděla že jsem měla ten článek smazat a že kdyby jste věděli jak to bylo, možná by jste si udělali naprosto jiný úsudek, ale ani já už nevím, co bylo příčinou, možná – že to také znáte takové to zatmění před očima a v tu chvíli zapomenete i na dobré vychování a jak píše Jaruška, slovo nevtáhneš zpět, ani párem volů. Stalo se, já se všem zúčastněným omlouvám, nebyla jsem pochopena a ani já doteď nechápu.

  5. Aničko, nejsi. 🙂 Piš si, jak se ti chce a jak to cítíš. Nenech si zkazit náladu nějakým anonymem, který by neměl odvahu ti to říct do očí. Jsou to zbabělci, kteří hodí jedovatou slinu. Vím, člověka to mrzí, ale je třeba to hodit za hlavu a jít dál.

  6. Aničko, mnohdy zlé slovo ublíží víc, než cokoli jiného. Bolí to, protože přichází od člověka, který je tady na blogu anonymní. A ty se nemůžeš bránit. Nevšímej si kritiků a zlých lidí, pro ně svůj blog nepíšeš. Píšeš ho pro sebe a pro ty, kteří se sem rádi vracejí.
    A už vůbec to není o vzdělání, vysoká škola není dokladem inteligence.
    Jsme lidé chybující, nejsme stroje a zdaleka nejsme dokonalí. Také se mi stalo, že jsem na blogu chybovala. Měla jsem však obrovské štěstí v tom, že první, kdo chybu objevil, ze mně neudělal neumětela, ale naopak mě na ní taktně upozornil emailem. Vážím si toho.
    Piš dál a hlavně se nenech otrávit.

    1. Moc věřím, že už se cítíš alespoň o maličko lépe.
      Ne tak to není, tu facku jsem si zasloužila, nemám lézt tam kde mě nechtějí, a vměšovat se do věcí, kterým nerozumím, mám zůstat hezky doma, mezi svými a těšit se z toho co mám.
      A že mám hodně, o tom jsem přesvědčena, mám vás všechny ráda za nezaslouženou solidaritu a přátelství.

      1. Anno, nesmíš se nechat, někdy jsou komentáře pod články hodně drsné a útočné (Lidovky), snažím se na ně buď nereagovat, nebo slušně s humorem, ale neberu si to tak, spíš je mi těch lidí líto, vypadají, že jsou nešťastní a proto plivají po druhých.

        1. Já vím, také tam mám prostudované některé lidi, a nerada bych spadla, tam kde je, mimo jiné zášť a ublíženecká atmosféra, na to musí mít člověk nervy, aby to ustál. Já pokud někde začne přituhovat, uteču a už se nevracím. Jsem ráda že vás tady všechny mám a jsem tady šťastná, co víc člověk potřebuje, dostala jsem nedávno mail, co nám sem lezete, a to ani nevím kam jsem nebyla pozvána. To je právě to o čem dost často mluvím (BLOGY) kam jsem pozvána a potvrzuji přátelství, jsou to uzavřená společenství, kde si lidé rozumí a mají podobné zájmy, je jich ale čím dál tím méně, převládá tip facebook, není to styl pro nás, my již potřebujeme pohodu a klid.

  7. Nevím co k tomu mám napsat, chyby děláme všichni, dokonce i profíci. Někdo víc, někdo míň. No a co? Blogy nejsou novinové články, kde mají korektory a i tak tam mají přehmaty. Vysoká škola s tím nemá co dělat. Piš co se líbí tobě a ne co si myslíš, že by se mohlo líbit ostatním. Psaní, alespoň mě dělá radost, jestli potěším někoho jiného, nebo ho otrávím, je to jeho věc, příště ten otrávený nepřijde a ten potěšený zase zaběhne a to mi udělá radost.
    Mně teď moc psaní nejde, nic mi nejde.

    1. Ani nevíš milá Naďo jak dobře tě chápu, v mojí tiché vzpomínce jsem někomu odpovídala na komentář, že ze všech těch drahých na fotografiích, žiji jen já. Čas, potřebuješ čas, nespěchej, udělej si uplakaný den, dokud se nevypláčeš, neuleví se ti, nesnaž se to překonat, ono to totiž nejde, zase se budeš smát doopravdy, jen musíš počkat až to přebolí. A práce není zajíc, neuteče ti. Objímám tě z celého srdce a přeji ti hodně sil a netrap se, nebo onemocníš.

  8. Aničko moje milá, určitě nejsi primitiv. Ráda k Tobě zajdu, ráda si u Tebe čtu, prohlížím odkazy a obrázky…a věř mi, že taky neznám všechna „pravidla“, která je potřeba dodržovat….. To je normální. A ani vlastně nemám čas a chuť se po nich někde pídit.
    Děláš vše s nejlepším vědomím a svědomím a je mi líto, že se najde někdo, kdo má chuť starší paní otravovat život.
    A možná to chápu jako Ty. Kdybys zveřejnila něco z mých stránek, ještě Ti poděkuji, že „informuješ“ lidi o autismu stejně jako já….
    O nic jiného přece nejde – popovídat si, pobavit se, odpočinout si od všedních starostí a vnést do života druhých trochu radosti a štěstí. A To Ty, milá Aninčko, svým blogem zajisté děláš. Proto sem chodím, protože tu ten KLID a POHODU vždycky najdu. Nenech si otrávit život, Aninko. Bůh opatruj Tebe i Tvé myšlenky.

    1. Děkuji ti milá Amelie ty a tvůj blog, jste jako živá voda pro starou paní, tvá péče o děti, láska k nim i pomoc ostatním lidem s podobným problémem je příkladná, a to co nabízíš také ráda udělám a věřím, že to mnoha lidem pomůže porozumět. Moc ti děkuji za přátelství a hlavně za porozumění, vím že se někdy vyjadřuji divně, a že to třeba každému nemusí sednout do noty, ale já již jiná nebudu a ani se nehodlám měnit, na to jsem již stará. Přeji ti alespoň tolik síly kolik jí máš a hodně boží pomoci a věř že nejsem pokrytec a myslím to opravdu ze srdce.

      1. Ani já nejsem pokrytec, Aninko. I své děti učím opravdovosti a upřímnosti. Vážím si našeho přátelství i našeho souznění. Nevyjadřuješ se divně, rozumím Ti. Nemusíš se měnit, Aničko, zůstaň taková jaká jsi. Taková jsi totiž úžasná. Kdybys něco potřebovala, nebo si třeba jen tak popovídat, klidně napiš mailík….
        Krásný večer, Aninko a žádné chmury na duši.

        1. To je taková vlastnost, se kterou se zřejmě nedá nic dělat, byla mně řečena pravda a mě to pobouřilo, co mně kdo má co vykládat své svaté pravdy, a teď se trochu stydím, za to že jsem to vůbec ventilovala na veřejnost, ale ono se člověku uleví, má-li spojence a to tedy mám, a moc vám všem za to děkuji, zřejmě jsem nějaký ten kopanec udělala, ač dobře nevím v čem, já jsem se jen bránila i když už ani nevím, jestli právem.

  9. Neviem, ale mne sa ten nadpis článku zdá byť neadekvátny. Prečo primitív? Podľa slovníka cudzích slov je význam toho slova takýto: človek na najnižšom stupni vývoja; zaostalý, hrubý, prostoduchý, nevzdelaný človek. Určite sa vy sama za takého človeka nepovažujete. To, že váš blog nie je autorský, o čom ste tu už viackrát písali, prekáža komu? Našli sa autori fotografií alebo textov, ktorí sa ozvali, že si neželajú uverejňovať svoje výtvory? Preto vám radím, uveďte vždy autora. Ja osobne sa snažím dať na blog iba svoje vlastné veci, ale občas sa stane, že píšem o niečom, k čomu nemám vlastnú fotografiu ( a ani nemôžem mať), tak aspoň uvediem, že fotka je z internetu, keď už nepoznám jej autora.
    Primitív nemôže byť človek, ktorý sa naučí pracovať s blogom na wordpresse. Mne osobne trvalo dobre dlho, kým som si prerobila v tomto programe svoj presťahovaný windows space Zrkadlenie do tej podoby, v akej je teraz. A to tam nedokážem umiestniť množstvo vecí, ktoré na vašom blogu sú.
    Preto by som radila, aby ste sa tým nezaoberali a doporučujem, aby ste si naďalej tvorili blog, aký sa vám páči. Iba na jedno by som na vašom mieste nezabúdala a to uvádzať autorov fotografií, prípadne textov. Viem, ako ma dožralo, keď som si vlastnú úvahu našla na cudzom blogu bez toho, aby bolo uvedené, kto je autorom úvahy a ako ma rozčuľuje, že niekto použil moje fotografie z blogu na svoje webové stránky bez môjho vedomia a povolenia.
    Bola som tu u vás aj dnes v noci, ale písať sa mi nechcelo, len som si tu čítala.
    P.S. Ako sa volal váš windows space?

    1. Na osobní a soukromé věci nikdy a nikomu nesahám, používám to co je k publikování určeno a dáno systémem k disposici, a je toho hodně, nejlépe to děláte vy všichni, kdo si své věci které vlastnoručně vytvoříte, autorisujete, na mých dalších blozích, se to již dávno nevyžaduje a naopak je tam nabízeno tisíce věcí k publikování, včetně hudby, filmů, obrázků a jiných zajímavostí, já tam cokoliv dávám již minimálně, právě z toho důvodu, že tam lidé již komunikují pouze prostřednictvím těchto obrázků, různých přání, dobrého dne a už spolu nemluví a to je to co mám tady ráda a někdy se samozřejmě ukopnu a tak mě to prosím promiňte. Je li pro mne něco tak zajímavé, že bych to ráda ukázala všem, řeším to odkazem a na to mám rubriku, a kdykoliv to udělám, přijde mě vlastník poděkovat, protože šířím a propaguji jeho pěknou práci, nechápu proč u nás je to opačně. Můj název blogu zůstal stejný jako býval na Windows Live, a na Wordpres ho upgradovali automaticky až na malé změny, zůstal původní. Moc vás zdravím Danielo, Já se nebičuji, beru to tak, jak jde život.

      1. Mne práve tá kniha hostí, ktorá sa z windows live nepreniesla na wordpress, vôbec nechýba. Práve preto, že veľa ľudí mi do nej písalo pozdravy a želania krásneho dňa, soboty, nedele, víkendu, ale nikdy mi nenapísali nič ku konkrétnemu článku, ktorý som napísala. Už vtedy som sa snažila tie pozdravy vrátiť s vlastnými upravenými fotografiami, málokedy som si vzala niečo z netu. Neboli také pekné, trblietavé, pohyblivé, ale boli moje vlastné.
        Som zaregistrovaná na jednom portáli, ktorý obsahuje aj knihu návštev (netlog). Registrovala som sa v nemčine a s nemeckou koncovkou stránky, pretože od niekoho z Rakúska či z Nemecka mi prišla ponuka. Ani som vtedy netušila, že táto stránka existuje aj v slovenskej mutácii. A tam je to presne to isté. Napíše mi do knihy hostí človek, ktorého vôbec nepoznám a dobreže mi tam nevyznáva v tých rôznych veršíkoch, ktoré kopírujú jeden od druhého, lásku. Mne sa to nepáči a napísala som z toho dôvodu jedno zamyslenie aj v nemčine a keď mi tam znovu niekto také čosi napíše, tak ho len odkážem na blog tej stránky a na to moje zamyslenie. Páči sa mi viac takéto pokecanie, aké vedieme napríklad aj teraz.

        1. Ani mně nechybí, i když někdy na dokreslení pocitů použiji, protože na vlastní tvorbu nemám moc času a většinou ani chuť, když někdo udělá krásné fotky, ráda to ocením, protože vím že to není jako u mě, vyjít před dům nafotit, pár neumělých fotek, ale musí se do terénu a to já již nemohu, ale i to co třeba udělám na Google je dost práce, si to projezdit a vybrat co je zajímavé, je pravda, že mě z toho nebolí nohy. Učíme se vlastně za pochodu, jedna od druhé a já mám radost, poradí-li někdo něco nového a moje nejmilejší je, si takhle popovídat s kýmkoliv o čemkoliv a často jsem tuto otázku na různých místech chtěla řešit,“ písni mě „, dodnes jsem nepochopila k čemu to slouží a za jakým účelem.

  10. Aničko, proč ta „silná“ slova? Vidím, že máš zase nějakou lítostivou, proč se pořád tak bičuješ? On ti někdo něco takového řekl? Ne, ne, ne. Určitě ne. To jenom ty se pořád podceňuješ, ale vidíš, že všichni tě stále čteme, protože máme co´číst. Tak piš dál, tak jak dosud a v pohodě!

    1. Ano Libuško, byla jsem upozorněna a to dost důrazně a ty chyby jsem tam opravdu našla, ani jsem se moc nedivila, protože to opravdu dělám, píši bez rozmyslu, bez toho abych si po sobě přečetla co jsem to vlastně naslátala a v žádném případě nehodlám opravovat, všude a vše co jsem kde nasmolila, děkuji ti Libuško, že to tak vehementně popíráš, ale je to pravda, sama jsem se přesvědčila těch chyb je požehnaně.

      1. Anno, připojil bych se k tomu, co napsala Ježurka, zbytečně se někdy bičuješ.
        A k (bez)rozmyslu při těch záplavách tvých krásných sdělení a krásných obrázků bych dodal, že u takového případného autorského přečtení si napsaného textu za účelem možného objevení překlepů nebo zbytečných chybek, bych tak příkrá slova – cituju – „v žádném případě..“ maličko mírnil. 🙂

Zanechat Odpověď

