Snění je krásné

Jen si tak snít o létání na kouzelném koberci, o krásných zlatem vyšívaných šatech, a orientu a pohádkových zemích. To nám může být dopřáno i v pohledu do maleb dávných umělců, kteří tak mistrně dokázali navést naši dušičku tam kam je možné vstoupit ve snech.



I hudba probouzí sny, krásné i vábivé a radost z toho, že letíme dálkami a zeměmi o nichž jsme jen snili, jsou nám tak vzdálené a ted se zasněte a poslouchejte hudbu a vnímejte krásu obrazů.

Vejděte do dob dávno minulých a jen tak si krásně sněte a odpočívejte.




I cestování je krásný sen a virtuálě to jde také. odkaz : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150273511994065&set=a.164485394064.113367.86872889064&type=3&theater

Není sen jako sen, tihle mladí lidé si svůj sen splnili a jistě to co prožili bylo veliké dobrodružství.
odkaz : http://terezahrazdirova.wordpress.com/
odkaz :  https://skydrive.live.com/?cid=395eb97c57cdc051&Bsrc=Photomail&Bpub=SDX.Photos&id=395EB97C57CDC051%21440#cid=395EB97C57CDC051&id=395EB97C57CDC051%21441

20 thoughts on “Snění je krásné

  1. Vážení Anna, nebojte se mám pěknou reálném životě, ale také mám ráda můj virtuální svět. Ale počítač a všechno, co s ním jednat, někdy dělá zkoušky moje trpělivost .. I objetí Rebecca

  2. Bonne journée du mercredi mon amie ANNA

    Avec un moment d’humour

    Savais tu que les tits lapins aimaient la crème à la glace ?

    pliééééééé

    bisous tendresse

    gros mamours de ma louve

    martine

  3. Je to pravda. Snít je krásné a ne všichni to umí! U tebe se opravdu krásně sní, také mám ráda vše, co je krásné. Nemusím vidět mordy a krváky, na to ani nekoukám, ale na něco krásného se vždy podívám ráda. A to u tebe vždy najdu.

  4. kikou mon amie ANNA

    c’est avec le retour de la pluie que je te souhaite un bon mardi

    je te fais

    tendresse

    calinous de mon bébé d’amour laika et Moustique

    martine

    merci pour la magnifique vidéo
    ton billet est joliiiiii j’aime les princesses

    1. Hezký podvečer, milá Martine.
      Myšlenka
      Uvnitř mojí hlavy
      salta vzad si metá,
      s veškerou mou koncentrací
      najednou je veta.

      Furt mi skáče v hlavě
      činelama tříská,
      má červenou čepičku
      a drze si píská.

    1. Moc jsem byla soustředěná
      tak moc jsem se snažila,
      potem byla orosená
      velkou šanci zmařila.

      Nemám ten pocit , že bych někoho zaujala, nebo pobavila. Moc se snažím najít téma, které by mohlo být trvalejší a bavilo víc vás všechny, ne mě.

  5. Anna, u Teba je pokaždé inak – poučne,zamyslene,zábavne i snivo…. si veľmi všestranný človiečik….. a ja sa tešim Tvojim príspevkom a obvzlášť Tvojmu zastaveniu u mňa

    1. Ano Evičko, mám mnoho rubrik, budu je muset zredukovat a zúžit témata, nápadů mám hodně, ale humor a možnosti získat vlastní osobní zážitky nějak vyschli.
      Zastavím se občas tu, a občas jinde, občas někam něco napíši, ne proto aby mě byla oplacena návštěva, ale proto že se mě něco líbilo a mám k tomu co říci. Jsem ráda za každého koho pobavím, příjde neformálně, a potom třeba má potřebu to okomentovat.

    1. Ano jistě milá Ello, každý den jsme v realitě, práce, starosti, finanční problémy, děti a jejich PROBLÉMY, TA K Ž E, JÁ DOUFALA, že rádi utečete s té každodenní reality, do nějakého hezkého snu, starosti a problémy nechte za sebou a jen tak se bavte P R O S Í M.

  6. Ahojky Anna, díky za tento příspěvek, a tak i já si začínám den sen .. I objetí Rebecca

    1. Píši a je již večer, a já věřím, že tvůj den, byl sen.
      Že se to stává a my prožijeme něco krásného, ale většinou jsou naše dny pracovní, ale jsou lidé, kteří jsou tak šťastní, že i ve své práci najdou a splní si své sny.

      1. Vždy se snažím najít nějaký čas na sny … a samozřejmě jsem i jiné sny, které jsem ještě chtějí, aby se .. Dobrou noc Rebecca

Zanechat Odpověď

