Ani za nic !

By mě někdo na něco takového nenachytal, ani když jsem byla mladší, jednou v životě jsem podobnou nesmyslnost potkala a jenom jsem kolem ní prošla a bylo mě tak špatně, že jsem se na to nemohla ani dívat, natož abych do něčeho podobného vlezla, to ani kdyby mě za to zaplatili desetinásobek ceny vstupného, a co vy přátelé nechali by jste se na něco podobného nachytat ??? Sáhněte si do svědomí, lákají vás podobné věci ??? Většinou se vás ptají jestli budete křičet, a vy většinou odpovíte, že ne. Líbí se vám dívat se na adrenalinové sporty, třeba na surfaře na obrovských vlnách, nebo na sjíždění hory v místech, kam ani lidská noha nikdy nevkročila ? Já se tedy občas podívám.





odkaz : http://www.youtube.com/watch?v=iNTX55Rpk8w&feature=related
odkaz : http://www.youtube.com/watch?v=tkZ7Tyf7_YM&feature=related
odkaz : http://www.youtube.com/watch?v=TIr98KPxvYw&feature=related
odkaz : http://www.youtube.com/watch?v=pHd_0LyR_1w&feature=fvwrel
odkaz : http://www.youtube.com/watch?v=Z-C5MRFnSJk&NR=1
odkaz : http://www.youtube.com/watch?v=Zl-eBCUb7hI&NR=1

18 thoughts on “Ani za nic !

  1. Je hezké koukat na lidi, co to umějí, jsou elegantní, ladní… A taky je drsné koukat na držkopády, když se něco nepovede. Díky, jsem radši u monitoru, na procházkách a bez divočení. 😉

  2. Bonne journée du Samedi mon amie ANNA

    avec cette vidéo craquante

    J’espère que tu aimeras 🙂

    bisous tendresse

    et gros poutoux de Laika ma Louve

    ton amie Martine

    Děkuji Martine, za pěkné video.

  3. Brrr! Stačí mi k nevolnosti výška kolem hlavy a hloubky pod nohama, kdyby se to mělo všechno ještě točit nebo prostě jen hýbat, tak umřu na fleku! 🙄

    Mám jistě podobné pocity, ale………. stejně se dívám s úžasem, hlavně na lyžaře.

  4. No, myslím si, že v těchto letech by si už málokterá troufla na něco tak stresujícího. Já už se dnes bojím i chůze ze schodů. Četla jsem, že ten jeden nešťastný hokejista z té tragédie se bál létání. No a já se bojím chodit ze schodů. Tak nevím.

    Je-li někdo tak odvážný, a udělá něco podobného, je to jistě čin obdivuhodný, jsme samozřejmě lidé starší, a na podobné věci, máme střízlivější pohled nežli za mlada.

  5. Bonne fin de semaine mon amie ANNA

    la pluie a cessé pour faire place a un timide rayon de soleil

    je te fais plein de bisous tendresse

    gros poutoux de ma louve Laika

    ton amie martine … merci pour ta gentillesse et la super vidéo

  6. Podobné atrakce (a myslím, že i tyto) jsem taky viděla, naštěstí jen na videu nebo fotky. Sama bych tam opravdu nevlezla, už normální ruské kolo (to obyčejné, ne to maxi) mi dělalo problémy, natož tyhle šílenosti. Lidi se vážně musí nudit, když na tohle lezou. Taky jsem viděla fotku „po atrakci“, kdy jedna holka byla totálně pozvracená a počuraná zároveň. Rozsáhlé fleky na tričku a kalhotách mluvily jasnou řečí… nene, tam bych nevlezla.

    1. Milá Vendy a Ash, mě osobně nejvíc zajímají ti lyžaři, fascinuje mě krása toho sjezdu v té nádherné přírodě, možná jste se nepodívali, žádný z vás, ono je to zakázáno publikovat, proto jsem tam dala jen odkazy, ale je to opravdu zážitek, myslím, že mladý člověk, který něco takového prožije, stane se na takových silných zážitcích závislým, a ani se tomu nedivím, je to úžasné jen vidět, natož to prožít a někdo takový musí být opravdu mistr a má mou úctu i když zároveň se o tyto mladé lidi velice bojím. Oceane, napsala velice lidský komentář, Před sedmnácti lety přežila léčení rakoviny a od té doby si velice váží života a toto považuje za pohrdání životem, a já za pokoušení osudu.

  7. Kdepak, ani já bych se nedala zlákat. Možná ještě tak za mlada, ale to takové atrakce nebyly, vrchol každé poutě byly houpačky, labutě a řetízkový kolotoč. 😀 Ale dívá se na to pěkně, to zas jo. 😉

  8. Aničko, já taky ani za nic! Mně se dělá špatně, když vidím, jak soused leze po střeše, takže se na adrenalinové sporty vůbec nedívám, i když zamlada mi to tak nevadilo.
    Posílám pozdrav a přeji ti krásný víkend. Hanka

    1. Je to milá Hanko a Jarko, z nedostatku inspirace v mém současném životě a tak, abych si s někým popovídala, hledám nějakou zajímavost, co by přitáhla pár lidiček, aby se tady zastavili a poklábosili se mnou o tom či onom, Děkuji Hanko za přání ony jsou ty dny, pro mne jeden jako druhý, práce na zahradě v domě, kuchyni a vzpomínky, snad mimo neděle a pána boha v ní.

  9. coucou mon amie ANNA

    belle journée du jeudi … ici pluvieuse et fraiche

    bisous tendresse

    gros poutoux de ma princesse d’amour Laika

    qui te le dis personnellement 🙂

    ton amie Martine

    j’avoue que je n’aime pas trop les sports extremes, sauf en vidéo sourire
    quand on a été malade très grave comme je l’ai été il y a 17 ans ( cancer )
    je trouve la vie bien trop précieuse
    merci ANNA bisous

    Milá Martine.
    Nous avons également pleut et très froid, tous nos animaux sont déplacés dans la maison, tant ici chat dort à mes pieds, l’été après avoir exécuté une des filles chat, mince et impact, j’ai beaucoup de travail avec leur guérison, je suis heureux que tu es à moi Un ami et que vous êtes en bonne santé et la maladie qui a disparu, une bonne santé et de l’amour et vous Laika.

  10. Ahoj Aničko, krásný čtvrteční den přeji. Trochu jsi mi svým článečkem připoměla můj strach z horské dráhy a řetízáku. také na nejsem. Nedávno jsem ale se svým synkem byla na firemním dni a tam byl takovový kolotoč jezdilo to nahoru dolů a po zpátku nechala jsem se přemluvit a celkem jsem si tu užila.

    Milá Wicka
    S dětmi je to vždy nějak přirozené, není možné ukazovat strach, na odkazech je to velice dobře patrné, někteří ti lyžaři jsou, ještě děti a nemají pud sebezáchovy vyvinutý, a mě běhá mráz po zádech, jako by byli moje.

  11. Že mu u toho druhého videa neodletěla kamera, že. A ten let u třetího videa, bych si snad i rád vyzkoušel.

    Milý Jiří.
    Teoreticky bych si ráda vyzkoušela vše, tím pádem bych se třeba vrátila do mládí, to bohužel není možné, tak se jen dívám.

  12. Ne, tak já tedy taky ne, ani mladší. Na takové atrakce mě neužije. Ale dívat se na to, mi potíže nedělá 🙂

    Milá Naďo.
    Je pravdou, že já také, na podobné atrakce nejsem, ale na druhou stranu obdivuji, ty mladé lyžaře, kteří sjedou tak úžasné hory, a skočí bez padáku, a letí opravdu, jako ptáci, je to nádherné i hrozné zároveň, vždy si představím jejich rodiče jakou prožívají hrůzu, ale i pýchu, jsou to většinou ještě děti a nemají žádné obranné reflexy.

      1. Bohužel, pocit jež popisuješ u mládí, je pro ně mylný, a stává se že ne všichni, to mají čas pochopit a toho věku kdy opatrnost, je matkou moudrosti se dočkají. A některé firmy pro svou reklamu použijí i tyto filmy, možná, že je to někdy i dobře, a některé mladé lidi to i odradí, doufejme.

Zanechat Odpověď

