PTAČÍ ULIČNÍK

Přírodu mám moc ráda ale nejsem odborník, občas se vrhnu na encyklopedie, kterých je tady plný regál, ale dnes jsem líná vylézt po strmých schůdcích do pokoje našich vnoučat a nalistovat něco odborného. Popíši tedy jen své pocity, sedím a poslouchám toho uličníka každý den a nestačím se divit, ještě se mě nepodařilo ho vidět natož ho vyfotit a ani nevím jak vypadá a jak se jmenuje, ale rošťák to tedy je, na mého muže volá, když ho vidí Pepíků, Pepíkůůůůů, zřejmě proto že můj muž to dělá celá léta také vyjde-li ráno na zahradu, volá na Pepíka a on zase na něj, ale poslední dobou se naučil napodobovat alarm a to dělá několikrát za den, tak nikdy nevíme máme-li volat policii, a nebo je to zase ten zatracený pták, naučil se i troubit jako auto takže ze začátku jsem vždy vyletěla na balkon a zalarmovala muže, že někdo přijel, nikde nikdo a ten uličník zase troubí na druhé straně lesa. Každý den nás překvapuje novou lumpárničkou, znáte ho někdo? 


Tenhle uličník to také pěkně umí.


8 thoughts on “PTAČÍ ULIČNÍK

  1. Tak já, bohužel, neporadím! Kdepak ptáčci, znám jen kosa, špačka, straku, vlaštovku, vrabce, vránu, no už si nevzpomínám, na tohle jsem hooooodně špatná. Jako na kytičky. Tam znám taky jen tu základní řadu. Ale to bude asi tím, že jsem s ptáčky ani kytičkami v přírodě moc do styku nepřicházela. Můj manžel je veskrze městský typ.

    1. Bydlívala jsem také ve městě a jsem ráda, že jsem na to již „zapoměla“, nechodím do přírody protože příroda chodí k nám domů, do té míry, že si s tím někdy ani nevím rady.

    1. Děkuji za pěkné video, měla jsem radost, zvukově to odpovídá, ale na rady ptáka Loskutáka to nevypadá, to už by ho někdo zpozoroval, a bylo by mě ho líto on by ve volné přírodě, jistě nepřežil.

  2. No, řekla bych kos, protože pepíku opravdu volá, ale ten alarm… ten mne zarazil… ale možná jo. Kosáci jsou hodně učenliví. Já bych tedy tipovala kosa.

    1. Jo, tak to bohužel pan Kosák to není, to je taky uličník, ale toho moc dobře znám, tomu bych nenaletěla, to musí být někdo daleko nenápadnější a menší, ani triedr ho neobjevil, po dvou hodinách hlídání.

Zanechat Odpověď

