VADNOUCÍ KRÁSKA

ZTRATILA SVÉ KRÁSNÉ VLASY,
CO PŘÍČINOU BYLO ASI, MOLICE TA MRŠKA MALÁ,
TAK S TOU KRÁSKOU ZAMÁVALA, PIJE JÍ KREV A
MĚ TAKY, JÁ BEZRADNĚ VALÍM ZRAKY.

Mám problém s Molicí skleníkovou a nevím si rady, je to
mrška tak maličká, že pokud se nepohne a neletí, já slepouš,
ji ani nevidím a během deseti dnů dokázala téměř zničit moji
kytičku. S Molicí bojuji již roky, většinou marně, vystřídala
jsem různé postřiky, to co loni hubilo, letos nefunguje ani
náhodou, ta mrška se adaptuje na všechny jedy, už si nevím
rady, vyzkoušela jsem i lidové metody, vyrobila jsem česnekový
preparát, chcípli jsme skoro všichni, Molice ne, a tak prosím,
žádám, vyskytne se tady rada? Prosím, také apeluji, bezradně
tu poletuji, ráda bych ji zabila, je to mrška nemilá.

 

Takhle vypadá hromádka smetených květů za jeden den, bude-li
to pokračovat, kytička zahyne, Molice nacucá stopku, a zdravý,
živý kvítek spadne.
DSC00053

Dokonce napadla i Begonie, na které nikdy předtím nešla, děje se jim
totéž, zdravé květy hromadně opadávají, nikdy nenapadla rostlinky
s tuhými listy, teď je na všem a agresivně ničí vše co jí přijde do cesty.
ZA KAŽDOU RADU BUDU VDĚČNÁ.

Takhle kytička vypadala před deseti dny, teď je skoro bez květů a listů.

8 thoughts on “VADNOUCÍ KRÁSKA

  1. Té krásy je mi moc líto! Poradit bych chtěla moc ráda, ale já nejsem znalec. Když se zadaří, chcípne mi i kaktus 😦

    1. Snaha se cení, kytce to sice nepomůže, ale mě a mojí duši ano, potěšení jež přináší popovídání si je také pěkné. Hezký sváteční večer Witch

  2. Zdravím, rady si nevím, zato už jsem v obraze, tuším, co ničí moji fuchsii! Přeju hezké svátky, hodně radosti a sluníčka! Ještě jednou zdravím!

    1. Všeobecné rady jsem vyzkoušela a nevím, dnes začali mušky padat mrtvé zda zemřeli přirozenou smrtí, neb něco zafungovalo, poznám až za čtyři dny, jestli se začne líhnout další generace, bude to konec mojí kytičky, nejlepším řešením by bylo, aby už nebyli noční mrazíky a já ji mohla vystěhovat ven, to by pomohlo, moc děkuji za radu. Zdravím a přeji šťastné a pohodové svátky velikonoční, mě začínají už zítra, tudíž nebudu pracovat, ale užívat si svátky.Anna

      1. Možná, že na ně zabraly ty utrejchy, které jsi jim namíchala. Třeba to jen trvalo delší dobu.
        Já takhle likvidovala mšice na růžích – našla jsem v receptáři návod na vývar z bramborových klíčků (už si nepamatuji poměr, asi jsem to udělala půl na půl), vychladlým pak postříkala ty růže a dva dny se nic nedělo. Tak jsem sjela do Brna, koupit nějaký utrejch na mšice, a když jsem se vrátila a šla to postříkat, viděla jsem, že růžičky jsou čisté. Takže bramborové klíčky zafungovaly… třeba by to pomohlo i na tyhle potvory.
        Doufám, že kytičky se proberou a znovu ti všechno rozkvete…

  3. bon mercredi mon amie Anna

    avec un magnifique soleil

    personnellement je trouve que

    douce pensée

    bisous tendresse

    calinous de ma Louve

    ton amie martine

    je vais t’ajoutée dans mes ami(es) merci

    1. Belle Vacances résurrection.
      L’agneau est notre symbole, la République tchèque,
      Ces vacances sont belles et bien-aimée.
      Je vous souhaite, de la Pâque, la joie et la seule joie. Anna

Zanechat Odpověď

