NEJVĚTŠÍ IDOL

Elvis můj nejdražší

NEMILOVALA JSEM NA SVĚTĚ ŽÁDNÉHO ZPĚVÁKA VÍC.

Nevím jestli mám napsat, člověk, jako takový, nebo žena…………
Může milovat někoho, po určitou dobu, potom se láska vyvíjí někam dál,
určitým směrem k určitému souladu nebo nesouladu, moje láska se zastavila
v bodu mládí a žije nekonečně mladá a krásná, nestárne, neopotřebovala se
každodenním nošením, tam, v tom bodu, kde rozkvetla, tam kvete a pokvete
navždy, protože nezestárne tak jako já, když ho vidím, jsem zase mladá.
117684ygkpzfr3jr

S ním jsem  jako dívka plakala, když ho Priscilla opustila, nechtěla ho
oklamat s Mike Stonem, to jistě ne, chtěla dát najevo svou lásku k
Elvisovi, tak že ho donutí žárlit a to se jí podařilo tak dokonale, že to
zavinilo skoro rozpad, až dnes ve svém stáří rozumím, jejímu trápení.
S ním se smála, a byla šťastná, když se mu narodila dcera Lisa Marie

Po dvanácti letech neharmonického manželství se tito dva krásní lidé
rozcházejí a pro Elvise je to začátek pádu do chaosu slávy, sice prožil
ještě několik pochybných lásek, které mu štěstí nepřinesly, já osobně si nejvíce
cením, jeho největší lásky a to ke své mamince.
Byl nalezen, mrtvý, svou snoubenkou, Ginger Aldenovou. 16.8 1977 ,
ve svém domě v Gracelandu, kde je dnes jeho muzeum

Neodešel, zůstal navždy mladý a krásný, všemi milovaný
elvis50

4 thoughts on “NEJVĚTŠÍ IDOL

  1. Každý má nějakého oblíbence, nebo oblíbenkyni. Možná Vás Anno zklamu, ale Elvise jsem nikdy moc nemusel, zrovna tak ne Beatles. Pokud někoho z rock´n´rollové éry, tak raději Chucka Berryho. Jeho Maybelline je skvělá. Elvisovy písničky si rád poslechnu, ale mně prostě vadí ta jeho „sladkost“, s jakou přiváděl své fanynky do extáze. Určitě je to také rozdíl generační a pokud se cítíte při poslechu jeho písniček zase mladá, tak jen dobře.

    1. Je to také tím milý Pavle, že my ženské potřebujeme ten cukříček na oslazení života přímo bytostně, bez něj neumíme fungovat a vy tvrdí chlapy, jste nám slabým ženám, tak málo ochotní to poskytovat, že když se potom někdo takový najde, budeme ho milovat do roztrhání těla i duše. A tak dejte troch cukru té kterou by jste chtěl mít a uvidíte co bude.

  2. Krásné vyznání, Anno! Já jsem sice nikdy neměla žádný Idol, ale z doby mládí mám mnoho oblíbených zpěváků, které když dnes poslouchám, tak omládnu a také mi připomínají některé krásné i smutné zážitky. Elvise miluje i můj synek.

    1. Myslím, milá Naděnko že to cítím stejně, na nějaké vyšilování moje generace nebyla, pokud jsme někoho takového milovali, tak to bylo hezky potichu, v koutku, s puštěným radiem laxmberk a v úzkém kruhu jsme poslouchali a zpívali s kytarou, písničky jako byla Dajana od Paul Anky, později Hamprdinka a Jonse, mám je někde na MySpace, asi je sem také dám a samozřejmě že na naše zpěváky a zpěvačky také ráda vzpomenu, na „Kubišku“, jsem dokonce i trochu žárlila, miloval ji můj muž. Omlouvám se za pravopis jmen, nebudu to vyhledávat, jak se to správně píše. Přeji hezký večer.

Zanechat Odpověď

