Itálie

Také rádi cestujete ?

Prstem po mapě, jako já, tak tady můžete.

http://www.virtualtravel.cz/zahranici.html
Jedete krásným červeným , trochu  hrkajícím autíčkem, samozřejmě, vypůjčeným a říkáte tady…….
tady někde, hodně blízko je moře, cítím ho voní rybami a něčím, co my suchozemci neumíme
ani pojmenovat a kuk za další serpentinou, křičím….už ho vidím, moře se jen tak
zableskne a je pryč. Tak toužebně vyhlížíme,to pro nás tak vysněné moře a za každou
zatáčkou voláme, zase a zase ho vidím. a jsme tam, rychle, překotně se všichni svlékají a hup do vln.
Potom, všichni usínáme únavou, probouzíme se
ajejda jeden po druhém pokukuje a smějeme se všichni, sluníčko si s námi zahrálo hru
jeden na druhého koukáme a smějeme se, všichni jsme apstrktně pomalovaní.
Někdo má opálená kolečka na břiše a půl ruky, jiný proužkovaná záda.
Spali jsme čtyři hodiny ve stínu takového zvláštního stromu a Jak
se tak země otáčí udělali si z nás slunce, země a strom terč abstraktního umění.

Já to tedy miluju, říkat si tak,tadyyyyy
bych zase jednou chtěla  bejt,
vy už jste tam byla, né ale už jsem tam jednou chtěla bejt.
Jak říkal pan Felix Holcman.

NÁVŠTĚVA V ITÁLII

Dnes jsem navštívila blog mojí přítelkyně Marie,
která žije na Sicílii a píše o Italských karnevalech,
a také o tom jak se vyrábějí tyto krásné masky.
V Itálii jsem kdysi byla a to několikrát i v Benátkách, a přivézt si
takovou masku domů to byl můj sen, bohužel,
nejsem tak movitá a takovou tu pro turisty,
tu si mohu koupit i doma.

 

Na této pohlednici jsou historické Benátky v době 

karnevalu a dnes
je to o to krásnější, že hraje a svítí

 

všemi barvami, je to opravdu kolosální zážitek.

AMALFI

 

No zkrátka bella Itália, krásná a sladká, uvidět a zemřít, 
tak se to říká o Neapoli, bohužel to je pravda jenom napůl, 
to město už zdaleka, není výspou bohatých a slavných, neboť, 
CHÁTRÁ A UPADÁ.Čí vinou, to ví jenom bůh a mafie.

TYORMINA Monterooso Sladké ovoce a milí lidé, 
romantika měsíce za lucernou,lákající k procházce.

I můj muž, nedbaje na stařeckou rozvážnost,
dá ruku kolem mojich ramen a řekne,
bóže tady je ale krásně.

A opět Amalfi

AMALFI

Je to místo osobité krásy, když ho vidím, mám v duši

pocit stesku a lítosti že už ho nikdy neuvidím i otrlý

cestovatel, 

sedne li si tam pod palmami
a dá si Italskou 

zmrzlinu, nepotlačí slzu v oku z té boží krásy.

No řekněte sami není to pohádka,

nepropaguji nějakou cestovku, 

já jenom miluji Itálii.

To teplo jejích uliček, které my nepocítíme,ani za těch dvé tropických nocích co za rok máme.

Syracuse

Vždy se budete chtít vracet, vzpomínat na
slunce a vůni krásné země,
a nikdy nezapomenete.

Sicílie

Florencie je krásná skoro jako
naše matička Praha a 
božský David

img_4209 (1)
7 thoughts on “Itálie

  1. Náhodou jsem zabrousil na tento článek, který mi mluví z mé italské části duše. Itálii považuji za svoji druhou rodnou zemi, snad jsem tam musel někdy v minulém životě žít. V tomto sotva pár měsíců, možná rok dohromady, ale i tak mne stále přitahuje. V Amalfi jsem také byl, nádherné místo. Nebo úžasná Kalábrie, kde jsme zplodili prvního syna 🙂
    Krásné fotky i zamyšlení!

  2. Překrásné fotky a obrázky. Úžasná terasovitá městečka. Nádherné gondoly na vodě. Dolce Italia.
    Necestuji. Ale jak se tak dívám na ty barvy, modř oblohy a azurové moře, začínám měnit názor…
    Krása!

    1. Dobrý večer, nebo dobrou noc Vendy.
      Jsem starší paní a na váš rozsáhlý blog budu potřebovat více času,
      ale podívám se dobře, teprve potom budu komentovat, cestovali jsme kdysi hodně a rádi, dnes stejně ráda cestuji prstem po mapě, což je pomocí odkazů u mě na blogu, také docela dobře možné, moc děkuji za návštěvu. Anna

  3. Buonasera carissima amica,grazie mille di tue visite e tutti tuoi commenti…sei gentilissima.Bellissime queste foto di Venezia,io non ci sono mai stata ma spero di andare un giorno…Ciao Anna,un abbraccio:)))
    ********************************************
    Dobrý večer, milý příteli, děkuji vám všem za vaše návštěvy a vaše komentáře … jsi gentilissima.Bellissime tyto obrazy Benátek, nikdy jsem tam nebyl, ale doufám, že jít jednoho dne … Dobrý den, Anna, objetí:)))

    1. Moje milá přítelkyně.
      Přeji vám to nejkrásnější nedělní ráno, jaké lze v Itálii prožít, sluníčko ať vás přijde probudit a políbí vás na tvář, modré nebe, dá vám kousek hedvábí na krásné modré šaty a radost přijde vašimi dveřmi i kousek sněhu bílého vám posílám z mojí zahrady protože,u vás je vzácný, stejně jako vy pro mě. Anna

  4. Buongiorno cara amica Anna,complimenti per le foto, ti ringrazio di cuore per i tuoi commenti che mi lasci sempre.. i tuoi pensieri sono come un balsamo per il cuore, una serena giornata anche a te con tanta stima Rebecca
    _______________________________________

    Dobrý den, milá přítelkyně Anna, gratulace pro fotografie, děkuji moc za vaše komentáře, že mě opustíš vždy .. vaše myšlenky jsou jako balzám na srdce, klidné den na vás příliš mnoho vážnosti s Rebecca

Zanechat Odpověď

