Just another WordPress.com site

Obrázky na blogu ???

Neustále se řeší jak je to s obrázky na blogu, je mnoho možností, které bohatě využívám. 
Jednou takovou možností jsou úložiště ( Česky řečeno ), své obrázky tam uložím a potom mám možnost odtud čerpat, takových možností je mnoho. 

ODKAZ : http://www.gilsmethod.com/tag/picasa

ODKAZ:http://www.gilsmethod.com/picasa-space-move-picasa-database-location

Další možností jsou placené i neplacené servery pro odesílání odkazů na obrázky do komentářů. JE MOŽNO TAM TVOŘIT RŮZNÁ OZDOBNÁ PÍSMA a APLIKACE.

 hugskisses

 

ODKAZhttp://www.123friendster.com/Comments/Rain.aspx

Tady najdete dobré rady.

ODKAZ:  http://interval.cz/stitek/wordp

ODKAZhttp://www.windowsobserver.com/
TO JSOU UKÁZKY, JAK LZE ZÍSKAT OBRÁZKY NA ZPESTŘENÍ BLOGU,
MOŽNOSTÍ JE NEPŘEBERNÉ MNOŽSTVÍ.

 

.



            AŤ VÁM NEPRŠÍ 

14 responses

  1. 11.7.2011 (16:56)

  2. grazie ;*; beLLa ;*; ciao
    §**********************************************§

    10.7.2011 (22:24)

  3. Obrázky do blogu si ukládám přímo v systému samotného píše. Můžu si tam s nimi i hrát, je to výhodnější, si myslím, než je vkládat na jiný servr.

    10.7.2011 (08:55)

  4. Prý jsou nějaké servery,které poskytují obrázky a fotky zdarma, tedy free… myslím, že na vyhledávači stačí zadat nějaké slovo, nebo wallpapers – tam se rozvine mnoho možností, protože na těch serverech mají tapety na plochu rozškatulkovány do mnoha kolonek, od nature, přes květiny, fantasy, auta, světy, lidi, po 3D. Myslím tím fotky na stahování.
    Pak jsou servery, kde si fotky můžeš uložit, jedním z nich je Picasaweb. Vím, že někteří si aktivují účet na Deviantartu, to je hodně oblíbený server. Určitě se najdou další možnosti pro vlastní fotografické galerie.
    Na Blogu to funguje tak, že je k němu přiřazena galerie, do které si můžeš natáhnout až 5 G obrázků. (Myslím, že množství mám dobře). Můžeš si tam uložit svoje fotky a obrázky nebo stažené fotky a obrázky, všechno co chceš použít. Jen je otravné, že každý obrázek, který chci dát do článku, si musím natáhnout do oné galerie – metoda Ctrl+V tady nefunguje. Z té galerie je pototm můžu uložit.
    Ve wordpressu bych se asi nevyznala, přestože mnozí tvrdí, že redakční systémy jsou lehké, asi bych se v tom bez pomoci nevyznala. Blog je opravdu nejjednodušší, jaký jsem viděla, navíc možnost psát v češtině a nemuset se patlat s html kódy.
    I když se „zlepšováním“ v poslední době to dost podělali, protože rozhodili několik věcí, které předtím fungovaly. Navíc, v odpovědích uživatelům jsou admini docela arogantní, u mě tedy ne, ale třeba u Beatrice jsem četla odpověď na její dotaz a nevěřila jsem svým očím.
    Ale na blogu zatím zůstanu, opravdu mi vyhovuje, tedy dosud.
    Aj, trochu jsem odbočila od tématu, doufám, že to nevadí…

    Přeji krásný den!

    9.7.2011 (19:42)

    • Ale vůbec to nevadí Aničko, ty jako vždy jsi jen doplnila to co jsem chtěla říci a obsáhleji nežli já, je to přímo spolupráce a já ti za to děkuji, je to jen má pomoc lidem, kteří řeší jednotlivé problémy s nějakým obrázkem, možnosti jsou společné většině serverů a blogů, nějaké autorisace dnes už řeší admini na bázi různých serverů k tomu určených a specializovaných na obrázky. Hezkou neděli ti přeji ze srdce.
      Obrázky na Lide

      9.7.2011 (20:07)

  5. Taky si odkazy prošmejdím, ale mám ve zvyku si snímky, po zmenšení, přetahovat do blogové galarie, kde je mám k dispozici, pro další použití. Vlastně nepoužívám jiné fotky, než ty svoje. Přeji pěkný sobotní večer, u nás na pár minut zapršelo a jinak je celý den vedro až to není hezký. ;-) :-D

    9.7.2011 (19:29)

    • Také dobrá rada. I já přeji, a k tomu i pěknou neděli, my tady na horách máme příjemně o deset stupňů méně nežli dole.

      9.7.2011 (20:25)

  6. No tak vida, zrovna jsem se chtěla zeptat, jak tomu všemu tak dobře rozumíš a teď jsem se to dozvěděla. Taky na ty odkazy pořádně kouknu. Dík za tip.

    9.7.2011 (17:31)

  7. Kikou mon amie ANNA

    je passe te souhaiter un bon samedi, et j’espère que le temps
    est meilleur que par chez nous sourire

    bisous tendresse

    calinous de ma princesse d’amour Laika

    Můj drahý Anna
    Dal jsem video psa a kočku … Vám, kteří milují zvířata
    Můžete se, pokud chcete
    polibek

    9.7.2011 (12:31)

  8. Bonne fin de semaine mon amie Anna
    rapide coucou … journée dial maman
    On nous annonce un week-end franchement mauvais

    vive l’été mdrrrrr

    bisous tendresse dans le cou hi hi c’est toi qui frisonne chacun son tour :-)

    calinous de mon bébé d’amour Laika

    8.7.2011 (10:55)

    • La ville entière peut se déplacer, mais bien pour répondre à ne.les gens, étanche la soif, les familles forment et élever des enfants, où un puits. Mais quand l’un d’eux décide de quitter, très bien ne pas aller avec lui. Et l’amour, même si elle est tout aussi clair que l’eau dans le puits, il reste ainsi. (Paulo Coelho)

      8.7.2011 (12:49)

  9. Zajímavé odkazy, Anno, musím je prostudovat přes google překladač :-) Díky.

    8.7.2011 (10:17)

    • Nemáš za co děkovat, někde jsem četla o tom jak má někdo problém s autorizací obrázků, tak jsem sem dala nějaké návody. Já jsem na Google doma a tak mě to překládá automaticky vše.

      8.7.2011 (12:19)

Napsat komentář

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 85 other followers